MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 15 FirstFirst ... 5678910111213 ... LastLast
Results 201 to 225 of 367
  1. #201
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    Man man wist echt niet wat ik zag.De finale van het grootste vechtsportspektakel ter wereld waar iedereen naar kijkt en wat doet een van de vechters:respectloos en lafhartig natrappen als zijn tegenstander al neer is.En dat in Japan het land van de budo-gedachte.
    Ik ben blij dat Badr voor Marokko uit is gekomen en ons vechtsportland Nederland tenminste niet ten schande heeft gemaakt ten overstaan van de hele wereld.
    Ik ben benieuwd of zijn trainer trots op zijn pupil is.
    Schorsen voor het leven die jongen.
    En dan de reactie na het gevecht alsof er niets gebeurd is"je mag ook niet op de stoep fietsen".
    Wat een drama terwijl hij zo goed bezig was.
    Hij komt zichzelf nog wel tegen met deze instelling,in de cel.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.dragon View Post
    Al dat ethische gezeur over dat het niet netjes is, hou toch op. Dit is en blijft vechtsport en geen korfbal.
    Ik weet zeker dat 99% van de kijkers meer genoten heeft van de partijen van Badr dan die van Remy, dus daar heeft Badr wel degelijk een punt.
    Dan is er nog het eeuwige gezeur van het `imagoŽ. Moet iedereen deze sport dan leuk gaan vinden en gaan kijken? Dat imago zal nooit verdwijnen, plus dat de leken die kijken, mij over het algemen vertellen hoe mooi ze het vinden als er iemand de ... in wordt geslagen. En dan maakt het echt niet uit of dat nou conform de regels is of niet.
    Wat schiet je op met een schorsing?
    .
    Ben het gedeeltelijk wel met je eens, behalve dat is wel genoten heb van Remy. Een schorsing zal Hari gewoon accepteren en dat zal zn "comeback" alleen maar spectaculairder maken. Geloof maar niet dat de K1 de kip met de gouden eieren zal slachten. Nu hebben ze iemand het commerieel goed doet (a la sapp) en nog kan vechten ook op een brute manier. Het gaat niet om wie de beste is (anders hadden ze toch wel de kampioen van de laatste 3 jaar een wildcard gegeven) het gaat erom wie het meest scoort in termen van yens. En dat is Hari. Nog nooit zoveel aandacht voor een finale geweest als laatste keer. Telegraaf, nrc teletekst enz enz.
    Iedereen die ik gesproken heb begint er over tegen mij (jij houd toch van k1 nou wat ik gezien heb...) en iedereen kent zijn naam. Bij Schilt hadden ze het over die lange die zijn moeder de groeten deed.....
    Hari verdient een sanctie, die accepteert hij en komt nog spectaculairder terug. Geloof mij nou dat hij hier uiteindelijk alleen beter van wordt.
    Die gasten eten ,slapen en trainen voor een ding. Een management achter hem met een flinke vinger in de pap. Hop ,rematch Bonjasky - Hari is nu al een top affice.
    Lees net dat Aerts een rematch wil dus nog een top affice
    en Zimmerman zal het ook graag overdoen dus.....
    Last edited by IJsbrand; 08-12-2008 at 09:11.

  3. #203
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Misschien is WWF dan toch eerder wat voor jou.
    Ik denk van wel, lekker veel spektakel, en allemaal ook zo lekker echt

  4. #204
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    Veel mensen denken toch dat indien de pot eerlijk was verlopen Badr zou hebben gewonnen.

    Ik denk dat de dekking van Remy goed dicht zat, scoorde op de juiste momenten en de power had om een KO te forceren. Remy is intelligenter in de ring en was tot de overtreding untouchable voor Badr.

    Wellicht de reden van Badr's frustratie over het feit dat Remy volgens hem niet wilde vechten (Badr werd waarschijnlijk door iets uit het publiek geraakt toen hij besloot te checken of de scheids wel tot 10 (ok 8) kon tellen) en besloot de partij met alle mogelijke middelen te beëindigen.

    Wel kut dat het weer Bonjasky is, iedereen weet dat hij voor een vechter een teer zieltje heeft en trekt dit soort zaken uit de kast om hem uit zijn doen te brengen, kijk naar Sapp, Leko en nu weer Badr. Vindt het niet correct dat als ware het een soort omgekeerde bewijslast Bonjasky degene is die moet laten zien dat "het" echt is...
    x2 Hij kwam er gewoon niet aan, daardoor die aktie!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  5. #205
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.dragon View Post
    Al dat ethische gezeur over dat het niet netjes is, hou toch op. Dit is en blijft vechtsport en geen korfbal.
    Ik weet zeker dat 99% van de kijkers meer genoten heeft van de partijen van Badr dan die van Remy, dus daar heeft Badr wel degelijk een punt.
    Dan is er nog het eeuwige gezeur van het `imagoŽ. Moet iedereen deze sport dan leuk gaan vinden en gaan kijken? Dat imago zal nooit verdwijnen, plus dat de leken die kijken, mij over het algemen vertellen hoe mooi ze het vinden als er iemand de ... in wordt geslagen. En dan maakt het echt niet uit of dat nou conform de regels is of niet.
    Wat schiet je op met een schorsing? Saaie partijen misschien veel meer niet.
    Kortom doe mij Badr er gebeurt tenminste wat onverwacht spectaculairs Hari maar en laat Remy schwalbe Bonjasky maar zitten.

    Badr is wat mij betreft een van de meest attractieve vechters en zorgt idd altijd voor spektakel. Ben, of eigenlijk was echt een fan van hem, maar dat is nu helemaal weg. Heb helaas hem ook op 1 gezet bij ringsports. Heb ik nu echt spijt van.

    Badr behoort gewoon nooit meer in de K-1 te vechten. Wat "onverwachts" is in dit geval niet wat we wilden zien. Als de regels niet meer worden nageleefd dan is het einde zoek. Consequent zijn nu en nooit meer voor de K-1 laten vechten. Hoe jammer ook. Remy heeft gewoon juist gehandeld en terecht gewonnen. Ben Hari fan af....

  6. #206
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Als Hari nooit meer zou moeten vechten, dan moeten oa. Royce (meen ik)Gracie (doorgaan met choke na kloppen), Yvel (scheids slaan), Cro Cop(doorslaan Alexander E, Vovchanchyn) etc etc etc etc ook niet meer vechten. Bullshit dus. Straf ok, ban 4 life nee.
    Last edited by MB667; 08-12-2008 at 09:53.


    op de vot dermit

  7. #207
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by IJsbrand View Post
    Ben het gedeeltelijk wel met je eens, behalve dat is wel genoten heb van Remy. Een schorsing zal Hari gewoon accepteren en dat zal zn "comeback" alleen maar spectaculairder maken. Geloof maar niet dat de K1 de kip met de gouden eieren zal slachten. Nu hebben ze iemand het commerieel goed doet (a la sapp) en nog kan vechten ook op een brute manier. Het gaat niet om wie de beste is (anders hadden ze toch wel de kampioen van de laatste 3 jaar een wildcard gegeven) het gaat erom wie het meest scoort in termen van yens. En dat is Hari. Nog nooit zoveel aandacht voor een finale geweest als laatste keer. Telegraaf, nrc teletekst enz enz.
    Iedereen die ik gesproken heb begint er over tegen mij (jij houd toch van k1 nou wat ik gezien heb...) en iedereen kent zijn naam. Bij Schilt hadden ze het over die lange die zijn moeder de groeten deed.....
    Hari verdient een sanctie, die accepteert hij en komt nog spectaculairder terug. Geloof mij nou dat hij hier uiteindelijk alleen beter van wordt.
    Die gasten eten ,slapen en trainen voor een ding. Een management achter hem met een flinke vinger in de pap. Hop ,rematch Bonjasky - Hari is nu al een top affice.
    Lees net dat Aerts een rematch wil dus nog een top affice
    en Zimmerman zal het ook graag overdoen dus.....
    x2 K1 ziet nu ook wel heel wat dollar tekens...er zijn een aantal mooie partijen in de maak voor de toekomst....helaas is het zo dat zo'n actie je vaak alleen maar commercieel meer aantrekkelijk maakt....iedereen wil Badr toch wel weer zien vechten...om te verliezen of om te winnen...kijkcijfers zullen sky-high zijn!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  8. #208
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    de down van Badr was idd meer een ontwijking van de gesprongen trap/knie dan een down van de klap ervoor.
    vervolgens volgt er een offensief van Badr naar Remy, die daar alleen met een hoog gesloten dekking op kan reageren. dat frustreerd Badr. nadat Remy een trap maakt en Badr deze opvangt en Remy naar de grong brengt slaat de stopp door.

    conclusie: Badr is gefrustreert......

    heel zijn emotionele reactie is dus wel verklaarbaar ook gezien het korte tijdstip van/ na de wedstrijd.
    blijft natuurlijk een DQ op zijn plaats.

    neemt niet weg dat na analyse van de gehele toornooi en finale partij dat badr wel een hele goede vechter is met een zeer goede conditie (gezien de 2 downs en direct weer 100% kunnen gaan) die helaas de regels vergeet doordat hij te emotioneel betrokken is tijdens het "spel" .
    Het recht van de sterkste heeft de plicht de zwakkere te helpen

  9. #209
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by IJsbrand View Post
    Ben het gedeeltelijk wel met je eens, behalve dat is wel genoten heb van Remy. Een schorsing zal Hari gewoon accepteren en dat zal zn "comeback" alleen maar spectaculairder maken. Geloof maar niet dat de K1 de kip met de gouden eieren zal slachten. Nu hebben ze iemand het commerieel goed doet (a la sapp) en nog kan vechten ook op een brute manier. Het gaat niet om wie de beste is (anders hadden ze toch wel de kampioen van de laatste 3 jaar een wildcard gegeven) het gaat erom wie het meest scoort in termen van yens. En dat is Hari. Nog nooit zoveel aandacht voor een finale geweest als laatste keer. Telegraaf, nrc teletekst enz enz.
    Iedereen die ik gesproken heb begint er over tegen mij (jij houd toch van k1 nou wat ik gezien heb...) en iedereen kent zijn naam. Bij Schilt hadden ze het over die lange die zijn moeder de groeten deed.....
    Hari verdient een sanctie, die accepteert hij en komt nog spectaculairder terug. Geloof mij nou dat hij hier uiteindelijk alleen beter van wordt.
    Die gasten eten ,slapen en trainen voor een ding. Een management achter hem met een flinke vinger in de pap. Hop ,rematch Bonjasky - Hari is nu al een top affice.
    Lees net dat Aerts een rematch wil dus nog een top affice
    en Zimmerman zal het ook graag overdoen dus.....
    Ja één ding is zeker, Badr heeft wel de aandacht.

  10. #210
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Heb nog niet gereageerd na de K1 finale, wil er ook niet al te veel over zeggen. Ben er nog steeds stront beroerd van dat Aerts het niet waar heeft kunnen maken. Heeft geen seconde in zijn partij gezeten. Het leek zelfs op sommige moment wel een beetje klungelig, niet leuk om te zien als Peter Aerts fan...

    Wat Badr betreft, die haarvlek verdiend nog niet eens negatieve aandacht. Man wat ben ik klaar met die gozer! Zie hem graag in de ring, maar dan wel gestrekt en zwaar KO!
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  11. #211
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Als Hari nooit meer zou moeten vechten, dan moeten oa. Royce (meen ik)Gracie (doorgaan met choke na kloppen), Yvel (scheids slaan), Cro Cop(doorslaan Alexander E, Vovchanchyn) etc etc etc etc ook niet meer vechten. Bullshit dus. Straf ok, ban 4 life nee.
    Die gevallen ken ik allemaal niet. Een keer doordraaien en 1 verkeerde actie in het heetst van de strijd ok, maar 2 keer slaan en vervolgens ook nog eens een footstomp, kom op zeg. En het allerergste vind ik zijn reactie na de tijd. Geen enkel berouw, dus lijkt het me duidelijk.

  12. #212
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    en laten we 'dirty'bob schreiber niet vergeten, door ons allemaal geliefd om zijn vechtershart, maar de naam dirty kreeg hij ook niet voor niets.

    en over Gilbert Yvel, ook Nederlands trots, werd vandaag nog een artikel geschreven las ik net op sherdog. De schrijver vind het ook nodig om te vermelden dat Yvel nooit meer mag vechten als het aan hem ligt. Pure onzin. Ik vind dat wanneer je je straf hebt uitgezeten, je weer mag doen waar je je het liefst mee bezig houdt/ of waar je je geld mee verdient, is toch met voetbal ook zo, dat iemand geschorst wordt voor een onrechtmatige elleboogstoot (of wat dan ook) en hiervoor 1 tot 3 wedstrijden niet meer mee mag voetballen, en niet een heel jaar of wat dan ook. Moet nu ook zijn.

    hier de artikel over yvel

    http://www.sherdog.com/news/articles...ent-yvel-15436
    Last edited by MB667; 08-12-2008 at 10:50.


    op de vot dermit

  13. #213
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Als Hari nooit meer zou moeten vechten, dan moeten oa. Royce (meen ik)Gracie (doorgaan met choke na kloppen), Yvel (scheids slaan), Cro Cop(doorslaan Alexander E, Vovchanchyn) etc etc etc etc ook niet meer vechten. Bullshit dus. Straf ok, ban 4 life nee.
    verschilletje is wel (op Yvel na) dat dit veel voorkomt bij Badr, in en buiten de ring dat hij zich niet kan gedragen. Bij bijv Royce Gracie was dat met Gordeau omdat Gerard Royce in zijn oor had gebeten...
    Nogmaals zit wel een verschilletje in karakter en mentaliteit van de mensen die jij opnoemt en bijv Badr en een Yvel...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  14. #214
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    x2 K1 ziet nu ook wel heel wat dollar tekens...er zijn een aantal mooie partijen in de maak voor de toekomst....helaas is het zo dat zo'n actie je vaak alleen maar commercieel meer aantrekkelijk maakt....iedereen wil Badr toch wel weer zien vechten...om te verliezen of om te winnen...kijkcijfers zullen sky-high zijn!
    Als het gaat om het kickboksen in Nederland heeft Simon Rutz een dikke vinger in de pap.
    Ik vind dat hij niet zijn kop in het zand moet steken (lees: de hol van Hari) door Hari gewoon weer zij partijtjes te laten draaien. bij een andere organistatie dan K1 bijv.

    Ik hoop echt dat meneer Rutz de geloofwaardigheid en de integriteit van de sport (hier in Nederland) hoog houdt. Simon Rutz zal nu als liefhebber van de sport moeten handelen en niet als zakenman. Al denk ik dat het zakelijk wel verstandig is om een integere reputatie te hebben.
    Hari hoeft echt niet voor zijn leven lang verbannen te worden uit de sport.
    Dat is een enorme verpilling van talent.
    Als Hari binnen een jaar hier gewoon weer staat te knokken, dan verliest de sport echt zijn geloofwaardigheid en dat kan de sport in Nederland gezien zijn reputie er nou niet bepaald bijhebben.
    Dus meneer Rutz denk als liefhebber, en niet aan de Euro's die jouw pocket moeten vullen.
    I
    n dit soort situatie is het jammer dat we niet beschikken over 1 bond die als overkoepelend orgaan functioneert. Een grote landelijke bond zou een strafmaat kunnen bepalen die los staat van zakelijke belangen. Eenduidige regelgeving kunnen toepassen, dezelfde straf voor het overtreden van de regels. Of je nu Badr Hari bent of Jan met de pet die als amateur zo nu en dan een partijtje knokt. Integriteit en sportiviteit moeten het gezicht van de sport bepalen en niet de zakelijke belangen.

  15. #215
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerlen
    Posts
    712
    vCash
    126000

    Default

    Wat een grote mate van 'deindividualisatie' hier...Ben t er volledig mee eens dat wat Badr deed niet juist was. Badr is m.i. de grootste publiek trekker. Super bokskwaliteiten en na die vette Knock Down tegen Zimmerman, goed gebruik maken van de 10 tellen en weer terug komen, en hoe.... Ook in de finale had ie kunnen winnen, jammer dat t zo moest lopen. Maar ken wel meer gevallen waar t niet altijd helemaal netjes is verlopen en die dingen gebeuren soms nu eenmaal. Weet zeker dat iedereen volgende keer weer kijkt als Badr moet vechten.

  16. #216
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    het is kickboksen jongens!!!! niet zo heilig doen allemaal, kan gebeuren!!! als iedereen eerlijk is dan weet je dat je misselijk word van Bonjansky zijn stijl! is een goede vechter maar een schijtbak! Badr is de K1!!!! van wie hebben jullie genoten????

  17. #217
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by achie View Post
    het is kickboksen jongens!!!! niet zo heilig doen allemaal, kan gebeuren!!! als iedereen eerlijk is dan weet je dat je misselijk word van Bonjansky zijn stijl! is een goede vechter maar een schijtbak! Badr is de K1!!!! van wie hebben jullie genoten????
    Van Zimmerman.

  18. #218
    chief108 Guest

    Default

    vond de finale al aardig klote maar al dat gezeik achteraf heeft deze GP echt verkut voor mij....

  19. #219
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Van Zimmerman.
    LOL! reps
    Fat girlz need lovin too!



  20. #220
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mythildor View Post
    Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat Badr na z`n 1e ronde Knockdown voelde dat hij het niet meer van Remy zou gaan winnen (vooral door z`n voortdurend dichtzittende dekking)
    Waarschijnlijk ging Hari liever de boeken in als verliezer door DQ dan door een verlies op punten of een verlies op KO.
    Ik zie ook weinig andere verklaringen voor zijn gedrag.
    het verliezen van zelfbeheersing is een uiting van onmacht. En mensen die zeker en zelfbewust zijn die accepteren de gebeurtenissen zoals ze zijn. Hoe ze ook plaatsvinden
    Badr dacht dat hij de winst al op zak. Die acht tellen maakte hem duidelijk dat de zaken er anders voorstonden dan hij dacht. Dan komt de onzekerheid en het gevolg van daarvan zijn ons allen welbekend

  21. #221
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Van Zimmerman.
    Ben je bekend met het feit dat bijna alle uitingen van agressie het gevolg van angst? Bijna allemaal, agressie is een natuurlijke reactie op angst. Vertel mij nu eens wie is de schijtbak is: Bonjasky of Hari

  22. #222
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dutch Dynamite View Post
    Maar ken wel meer gevallen waar t niet altijd helemaal netjes is verlopen en die dingen gebeuren soms nu eenmaal.
    die scheids dacht er in 1e instantie ook zo over en gaf 'm slechts een gele kaart. pas toen bonjasky aangaf dat ie echt niet meer verder wilde () had ie geen keus en kwam hij met die rooie kaart

  23. #223
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Als Hari nooit meer zou moeten vechten, dan moeten oa. Royce (meen ik)Gracie (doorgaan met choke na kloppen), Yvel (scheids slaan), Cro Cop(doorslaan Alexander E, Vovchanchyn) etc etc etc etc ook niet meer vechten. Bullshit dus. Straf ok, ban 4 life nee.
    Royce Gracie - Deed dit nadat hij gebeten was door Gordeau... die overigens ook een smerige vechter is die wat mij betreft ook de ring niet meer inhoeft..

    Cro Cop - Sloeg nog een keer na een knock down.. maar dit is mma geen k1.. daar mag je wel op de grond slaan... als je het daar niet afmaakt tot de scheids er tussen springt kun je de partij nog verliezen ook...

    Yvel had wat mij betreft ook geschorst voor het leven kunnen worden.. netzoals bob schrijber... ik had destijds een partij van bob gezien in pride tegen een japanner waar hij om de scheids heen sloeg om zijn tegenstander te raken nadat de partij was stil gelegd.. dit soort vechters zijn totaal geen goede reclame voor nederland in de vechtsport wereld.. en daar kan hari dus bijgezet worden...

    partij van de avond was voor mij trouwens Saki vs Remy... vind alleen dat saki zo raar wegdraait elke keer...

    Zimmerman vond ik de eerste partij tegenvallen, vond hem daar slecht vechten.. maar in zijn partij tegen hari vond ik hem juist super vechten...

    en jammer van Jerome...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  24. #224
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default


  25. #225
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Wat hier gesuggereerd wordt ben ik het niet mee eens, maar tering het is wel een toffe foto hoor, hahahah

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •