MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 15 FirstFirst ... 289101112131415 LastLast
Results 276 to 300 of 367
  1. #276
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Je heb gelijk Dimitri het was ook geen argument om iemand mee te overtuigen wil alleen in een voorbeeld schetsen, vond het wel passen om iets te gebruiken uit het toernooi zelf.
    Dat het waarschijnlijk was gebeurt is geen zekerheid maar het geeft wel aan dat mensen verschillend reageren afhankelijk van de situatie.

    Als ik het omdraai en Badr viel per ongeluk met zijn voet op het hoofd van Remy met dezelfde impact dan was de kans groot (geen zekerheid haha) dat Remy gewoon door was gegaan, ook al zag hij dubbel, hij weet dat hij namelijk nog een kans maakt om te winnen. Vandaar dat ik het flauw vind van mensen om te zeggen Bonjasky kan door en stelt zich aan, dat kon hij denk ik ook wel maar niet op de 100% van zijn kunnen (die heb je zeker nodig tegen Badr) dus blijft hij verstandig liggen..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    Als, waarschijnlijk, eventueel, ...

    Jou hypothese over wat had kunnen gebeuren als Remy en Lebanner in die situatie waren terechtgekomen is zeer zeker geen overtuigend argument voor je eigen stelling.
    Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar je kunt die hypothese beargumenteren.
    Oke je kunt moeilijk Bonjasky en LeBanner tegen elkaar laten knokken en Bonjasky in het oor fluisteren zo van: Na dat ronde is afgelopen geef je na de gang nog een flinke trap tegen zijn arm.

    Om maar even semi wetenschappelijk uit de hoek te komen, je kunt wel zoeken naar soortgelijke gevallen die hebben plaats gevonden om vervolgens de overeenkomsten te staven. (case study) De situaties zijn niet identiek natuurlijk maar de context kan wel hetzelfde zijn.

    In veel gevallen die ik heb gezien blijkt dan, dat een reactie zoals die van bijvoorbeeld Bonjaskky heel vaak voorkomt. ( de vraag of het toneelspel is in sommige gevallen is niet relevant gezien de overeenkomstige reacties van de sporters) voorbeelden: Hari- Bonjasky Hari-Karaev. Ook de "wedstrijd" tussen Herring en Nakao bijvoorbeeld is een voorbeeld hiervan. Nakao geeft tijdens de staredown een kus aan Herring. Herring reageert hierop door Nakau direct op een hoek te trakteren. Nakao blijft liggen, staat niet op en de wedstrijd is no contest. Ook hier vroegen mensen zich af: stelt Nakao zich niet aan?
    Zo kun je meer voorbeelden vinden in de vechtsport maar ook in andere takken van sport dat dit soort dingen regelmatig plaats vinden. Vaak is er een hele grote overeenkomst in het handelen en de reacties van de persoon die de dupe zijn geworden van een (onsportieve) en onverwachte overtreding van de tegen partij, ongeacht wat voor sport er beoefend wordt.

    Helemaal zeker kun je dus nooit zijn ,maar wanneer er vaak dezelfde reacties plaats vinden op soortgelijke acties in een overeenkomstige context door verschillende personen dan kun je dat zeker goed gebruiken voor een onderbouwing van een stelling of hypothese
    Last edited by rai; 08-12-2008 at 17:31. Reason: taalfout

  3. #278
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Iemand met zo'n belabberde ground and pound verdient de rode kaart.

  4. #279
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Kheb hier even een stukje replay van een andere broadcast geupload.

    Hier zie je duidelijk dat de 2 stoten mis zijn en de trap meer een duw is en langs het hoofd schampt.

    Ik heb de trap zelf niet kunnen ervaren maar het ziet er niet echt uit als een trap die iemand duizelig moet maken. De harde rechtse directe die badr er net voor gaf komt volgensmij stukken harden aan.

    De rode kaart is natuurlijk hartstikke terecht. Dus of Remy nou goed geacteerd heeft of niet doet er niet meer aan toe. Maargoed. Zie zelf...

    YouTube - Badr vs Remy Footstomp Replay Deluxe

  5. #280
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    in slow-motion wil ik ook wel een trap incasseren.. pff..
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  6. #281
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    ja waarom niet ? happens all the time in allerlei vechtsporten.
    als ie m nou in z'n reet geneukt had terwijl ie zwaar out was, was het een hele aparte zeer unieke actie geweest.
    had je wel willen zien zeker... in dat huisje met je schoonouders

  7. #282
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Precies!!! Vertraag het 10x en het lijkt op seks.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  8. #283
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Eigenlijk belachelijk dat sommigen hier aan de integriteit en vechtersmentaliteit van Bonjasky twijfelen. Ga je schamen man, Bonjasky is het beste wat de K-1 ooit gehad heeft. Als er iemand een goede naam aan de sport kan geven is hij het wel.

  9. #284
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjoerd View Post
    wil dit ff kwijt: Heb niet deze hele topic gelezen, wat zag zo ff snel dat er hoop bullshit post's bij staan van kickbox.nl fan's!
    WTF?

    Je bent zelf een kickbox.nl fan!


  10. #285
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    WTF?

    Je bent zelf een kickbox.nl fan!
    Hohoho...

    We hoeven dit topic niet te gaan lopen vervuilen met scheldpartijen!

  11. #286
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Iemand met zo'n belabberde ground and pound verdient de rode kaart.
    wuhaha
    ja laat m maar eens lekker MMA doen dan.. misselijk kutjong dat t is.
    die gast verdient het niet om in n grote organisatie te vechten.
    ik zie t gerust voor me dat hij over n paar jaar met zn voeten ergens
    in t begon gegoten wordt omdat ie liever op n andere manier ging
    vechten. (buiten sport om dus)
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  12. #287
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    WTF?

    Je bent zelf een kickbox.nl fan!


    Omdat? argument aub??
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  13. #288
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerlen
    Posts
    712
    vCash
    126000

    Default

    Remy heeft gewoon een haast onverslaanbare stijl ontwikkeld, maar Badr is toch echt een talent hoor, respect voor hoe hij de k-1 doorstaat en zeker de partij tegen Aerts, en terugkomen na een mega knock down tegn Zimmerman, ongelooflijk, hij heeft verloren en sommige reacties zijn gewoon overbodig, die partij komt er nog wel eens!

  14. #289
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Eigenlijk belachelijk dat sommigen hier aan de integriteit en vechtersmentaliteit van Bonjasky twijfelen. Ga je schamen man, Bonjasky is het beste wat de K-1 ooit gehad heeft. Als er iemand een goede naam aan de sport kan geven is hij het wel.
    En daarbij heeft hij diezelfde dag al flink wat klappen moeten incasseren en is er inbreuk gedaan op zn conditie. Daarnaast verwacht je bij kickboxen niet een klap te krijgen als je op de grond ligt laat staan op een trap. Dit zijn allemaal factoren die meespelen.

  15. #290
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Badr had zichzelf nooit zo mogen laten gaan, m.i. een teken van zwakte/slechte verliezer.
    Jammer ik kreeg steeds meer sympathie voor Badr, het is een natuurtalent, met extreme kwaliteiten.
    Badr is voor elke tegenstander een loodzware opgave, maar ik vrees dat deze actie een dikke streep door zijn carrière in Japan gaat zetten.
    Je zag mensen huilen in het publiek, dit was nog nooit gebeurd tijdens de finale, wat de partij van de avond had moeten worden eindigde in een grote deceptie.

    Ik krijg sterk de indruk dat Badr gefrustreerd was over het verloop van de partij, hij kreeg geen vat op Remy, stond achter op punten en had een down tegen.
    Alleen een KO kon hem de eindoverwinning brengen, maar door kortsluiting in zijn bovenkamer veranderde alles. Vervolgens vond hij het nodig om Remy uit te schelden toen die door de doktoren onderzocht werd.

    Zijn reactie na de wedstrijd was nog erger, geen enkele vorm van berouw, hij bagatelliseerde het hele voorval, en deed er lacherig om.
    Al met al gewoon een belachelijke vertoning, en alsof dat nog niet genoeg was, komt zijn manager met het feit dat Badr al genoeg gestraft is omdat hij de finale niet gewonnen heeft.
    Als manager is het o.a. je taak om het eindproduct (lees: Badr) goed te verkopen, dat heeft hij niet gedaan. Hij wilde Badr in de rol van slachtoffer manoeuvreren.
    Als manager had hij zijn verantwoordelijkheid moeten nemen, en het gedrag van Badr publiekelijk verafschuwen, daarmee had hij Badr een betere dienst bewezen.
    Maar de manager maakt zich druk over zijn gala's die op het programma staan, dan denk ik bij mezelf, dat is naïef, kortzichtig en vrij egoïstisch.
    Last edited by pavani; 08-12-2008 at 21:34.

  16. #291
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pavani View Post
    Badr had zichzelf nooit zo mogen laten gaan, m.i. een teken van zwakte/slechte verliezer.
    Jammer ik kreeg steeds meer sympathie voor Badr, het is een natuurtalent, met extreme kwaliteiten.
    Badr is voor elke tegenstander een loodzware opgave, maar ik vrees dat deze actie een dikke streep door zijn carrière in Japan gaat zetten.
    Je zag mensen huilen in het publiek, dit was nog nooit gebeurd tijdens de finale, wat de partij van de avond had moeten worden eindigde in een grote deceptie.

    Ik krijg sterk de indruk dat Badr gefrustreerd was over het verloop van de partij, hij kreeg geen vat op Remy, stond achter op punten en had een down tegen.
    Alleen een KO kon hem de eindoverwinning brengen, maar door kortsluiting in zijn bovenkamer veranderde alles. Vervolgens vond hij het nodig om Remy uit te schelden toen die door de doktoren onderzocht werd.

    Zijn reactie na de wedstrijd was nog erger, geen enkele vorm van berouw, hij bagatelliseerde het hele voorval, en deed er lacherig om.
    Al met al gewoon een belachelijke vertoning, en alsof dat nog niet genoeg was, komt zijn manager met het feit dat Badr al genoeg gestraft is omdat hij de finale niet gewonnen heeft.
    Als manager is het o.a. je taak om het eindproduct (lees: Badr) goed te verkopen, dat heeft hij niet gedaan. Hij wilde Badr in de rol van slachtoffer manoeuvreren.
    Als manager had hij zijn verantwoordelijkheid moeten nemen, en het gedrag van Badr publiekelijk verafschuwen, daarmee had hij Badr een betere dienst bewezen.
    Maar de manager maakt zich druk over zijn gala's die op het programma staan, dan denk ik bij mezelf, dat is naïef, kortzichtig en vrij egoïstisch.
    Nee joh! Er zijn genoeg sporters in alle takken van sport die zo nu en dan een stroomstoring hebben. Zelfs die Marokkaan die die gozer het been compleet doormidden had geschopt voetbalt nu nog gewoon in de Nederlandse competitie. Badr krijgt hiervoor max 6 maanden zodat hij gewoon kan meedoen aan FE van 2009.


  17. #292
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ik ben het niet vaak met MTE eens maar in deze topic is hij goed bezig

    HELEMAAL MEE EENS MUAY THAI ELITE
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  18. #293
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy sier View Post
    ........en de eindoverwinning gaat uiteindelijk naar Badr. Acties, combinaties en een super ko met zijn rechter en onvoorspelbaar. Dat wil het publiek zien; een knokker, een vechter. En bij iedere briljante sporter zit een keerzijde, anders is het geen topper. Ga liever naar Badr kijken als naar Bonjanky

    Dit is steeds de teneur in de reacties van de Badr-fanboys. Badr is een echte vechter en verdient respect. Met als achterliggende gedachte natuurlijk de insinuatie dat Bonjasky dat niet is.

    Ik denk dat Badr zoveel karakter heeft kunnen kweken door z'n glazen kin. Hij is gewend om vaak en hard neer te gaan.

  19. #294
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Pfff....

  20. #295
    Join Date
    May 2008
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy sier View Post
    ........en de eindoverwinning gaat uiteindelijk naar Badr. Acties, combinaties en een super ko met zijn rechter en onvoorspelbaar. Dat wil het publiek zien; een knokker, een vechter. En bij iedere briljante sporter zit een keerzijde, anders is het geen topper. Ga liever naar Badr kijken als naar Bonjanky
    Hmm, dus als iemand een goede verdediging heeft, goed getimed kan counteren en zijn strategie aanpast op zijn tegenstander dan is hij geen echte "knokker"? Beetje onzin vind je niet? Je hebt verschillende tools waar je gebruik van kunt maken toch? Remy is completere "knokker" dan Hari omdat hij wel zn hoofd gebruik en Hari niet.

  21. #296
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Milk View Post
    Hmm, dus als iemand een goede verdediging heeft, goed getimed kan counteren en zijn strategie aanpast op zijn tegenstander dan is hij geen echte "knokker"? Beetje onzin vind je niet? Je hebt verschillende tools waar je gebruik van kunt maken toch? Remy is completere "knokker" dan Hari omdat hij wel zn hoofd gebruik en Hari niet.
    juist......

  22. #297
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Als iemand bij een voetbalwedstrijd de bal oppakt en een touchdown scoort kan hij tot ook niet beweren dat voetbal voor mietjes is en dat ze eigenlijk rugby zouden moeten spelen?
    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    hmmm... alleen voor die actie overweeg ik toch eens aan voetbal te beginnen.
    in het team van hari
    ik zie het al helemaal voor me...
    Willem op voetbal...



  23. #298
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Milk View Post
    Hmm, dus als iemand een goede verdediging heeft, goed getimed kan counteren en zijn strategie aanpast op zijn tegenstander dan is hij geen echte "knokker"? Beetje onzin vind je niet? Je hebt verschillende tools waar je gebruik van kunt maken toch? Remy is completere "knokker" dan Hari omdat hij wel zn hoofd gebruik en Hari niet.

    PRECIES!!!!!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  24. #299
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    ik weet niet of het al aan de orde maar had Remy niet nog op kunnen staan, en niet schijnheilig nee knikken en gaan staan janken.

    verder vind ik bonyaski altijd mooi om naar te kijken en ben het ook helemaal met de bovenstaande reacties eens.
    en badr heeft een er toch een prachttournooi van gemaakt

  25. #300
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Als Badr niet zo goed zou zijn, maar een middelmatige vechter, zouden degene die hem nu in bescherming nemen dat dan ook doen, of gaat het om eigen belang en wil men gewoon een goede vechter zien en maakt het verder niet uit hoe zo iemand als persoon in elkaar zit.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •