MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 15 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 367
  1. #51
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Het was een geweldig toernooi. Remy speelde geen toneel, dr waren artsen bij lijkt me sterk dat die dat niet door hebben. Daarnaast was de actie onbegrijpelijk van Badr Hari. De enige manier dat ik hem nog zie terug keren in het K1 circuit als hij groot en openlijk excuses aanbied voor zn wangedrag jegens Remy en jegens de organisatie van het K1. Jammer want het was een geweldig toernooi, dat dit zo'n schaduw moet hebben.
    We zullen de komende dagen moeten zien wat de gevolgen zijn voor k1 en de vechters.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    120
    vCash
    126000

    Default

    En hij probeert het nog recht te lullen ook:

    Hari toont geen berouw - Telegraaf.nl - De website van wakker Nederland [Telesport]

    Wat een arrogantie...

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ik zag ook dat de dokter dat lampje van links naar rechts bewoog en dat remy zijn ogen niet mee met het lichtje bewoog

  5. #55
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Heavy Shit, wel jammer van zo'n aktie

  6. #56
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Valt me nog mee van hem dat hij niet over "toneelspelen" begint...
    Dat zal zelfs hem nog net iets te ver gaan gezien zijn partij tegen Karaev destijds...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    ik zag ook dat de dokter dat lampje van links naar rechts bewoog en dat remy zijn ogen niet mee met het lichtje bewoog

    ik praat absoluut niet goed wat badr heeft gedaan en de DQ was meer dan terecht maar kom op zeg remy doet net of iemand hem een aantal maal vol op zijn hoofd heeft getrapt zonder verdediging ................ ik vind het nogal overdreven van hem.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Remy is gewoon slim geweest en heeft nu lekker $ 400.000,- op zijn rekening staan

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    ik praat absoluut niet goed wat badr heeft gedaan en de DQ was meer dan terecht maar kom op zeg remy doet net of iemand hem een aantal maal vol op zijn hoofd heeft getrapt zonder verdediging ................ ik vind het nogal overdreven van hem.
    ik zeg ook niet dat dat niet gespeeld kan zijn.... t viel me alleen op ;-)

  11. #61
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Offtopic,

    De Admins waren druk bezig vandaag met waarschuwingen delen hier en daar reps voor de admins

    Ontopic,

    Zonde van zo finale

  12. #62
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    badrs achterste had het anders ook flink te verduren tijdens zijn val na de trap

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    ik praat absoluut niet goed wat badr heeft gedaan en de DQ was meer dan terecht maar kom op zeg remy doet net of iemand hem een aantal maal vol op zijn hoofd heeft getrapt zonder verdediging ................ ik vind het nogal overdreven van hem.
    Deja vu

    http://www.youtube.com/watch?v=x78Vk2JP3a8


  14. #64
    Join Date
    May 2006
    Posts
    707
    vCash
    126000

    Default

    Vraag me nog steeds af waarom Hari niet gelijk gediskwalificeerd werd na die actie, eerst geel geven, dan wachten of Remy nog verder kan en vervolgens rood en DQ??
    Vind het op zijn plaats als Hari, in dit geval, direct na zo'n actie gediskwalificeerd wordt ongeacht af Remy doorkan of niet.

  15. #65
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Remy had 'm gewoon moeten heelhooken toch


  16. #66
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    En toch wil ik Badr uitroepen tot Man of the Night.
    Hij hep gewoon geslacht.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Valt me nog mee van hem dat hij niet over "toneelspelen" begint...
    Dat zal zelfs hem nog net iets te ver gaan gezien zijn partij tegen Karaev destijds...
    Je was me voor

  18. #68
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    ik praat absoluut niet goed wat badr heeft gedaan en de DQ was meer dan terecht maar kom op zeg remy doet net of iemand hem een aantal maal vol op zijn hoofd heeft getrapt zonder verdediging ................ ik vind het nogal overdreven van hem.
    dat meen je toch niet serieus. Jij bent helderziend en denkt op dat moment even te weten wat Remy voelt. 1 zo'n trap is al teveel.
    En daarnaast dat mensen zich nog druk gaan maken of remy wel of niet volgens hun acteerde. Dat heeft toch geen enkele meerwaarde. Badr is sowieso gediskwalificeerd en of hij hem nu wel of niet goed raakte is toch van geen enkel belang. Wees juist blij dat het nog goed afliep voor Remy na zo'n trap.

  19. #69
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    dat meen je toch niet serieus. Jij bent helderziend en denkt op dat moment even te weten wat Remy voelt. 1 zo'n trap is al teveel.
    En daarnaast dat mensen zich nog druk gaan maken of remy wel of niet volgens hun acteerde. Dat heeft toch geen enkele meerwaarde. Badr is sowieso gediskwalificeerd en of hij hem nu wel of niet goed raakte is toch van geen enkel belang. Wees juist blij dat het nog goed afliep voor Remy na zo'n trap.
    Als Remy had door gewild had Badr alleen een puntenstraf gekregen denk ik.
    De K-1 finale wordt niet zo makkelijk stilgelegd.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  20. #70
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ZOG
    Posts
    1.571
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Remy is gewoon slim geweest en heeft nu lekker $ 400.000,- op zijn rekening staan
    en gelijk heeft hij. Als de scheids zijn werk goed had gedaan en gelijk de 'juiste' kleur kaart had getrokken was en ook geen gezeur over toneelspelen geweest. Hij (de scheids) kan zo voor de KNVB gaan werken.

  21. #71
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Als Remy had door gewild had Badr alleen een puntenstraf gekregen denk ik.
    De K-1 finale wordt niet zo makkelijk stilgelegd.
    Dat klopt. Alleen dat gedeelte kun je de k-1 zelf verwijten. Bij zo'n actie van Badr had het natuurlijk gelijk een diskwalificatie moeten zijn. Hoe graag wij en de k1 deze partij zouden willen vervolgen. Je zag dat de k1 dit niet had verwacht en zich ook geen raad wist met deze situatie.

  22. #72
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tov View Post
    en gelijk heeft hij. Als de scheids zijn werk goed had gedaan en gelijk de 'juiste' kleur kaart had getrokken was en ook geen gezeur over toneelspelen geweest. Hij (de scheids) kan zo voor de KNVB gaan werken.
    x2

  23. #73
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Tov en kooivechter zijn correct.
    Door op deze manier te reageren werd de uitkomst praktisch aan Remy overgelaten.

    Hari was gewoon een lullo.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  24. #74
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Trouwens die klap waarop Hari neerging was nog een bitchslap ook, zou daar ms de frustatie in hebben gezeten?

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ik had ook niet echt het idee dat hij neerging maar dat hij gewoon die trap probeerde te ontwijken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •