MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 154
  1. #1
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default Reactie's K-1 vechters *spoiler*

    BRON: TELEGRAAF

    Peter Aerts: Ik stond te slapen

    YOKOHAMA - "Ik stond in het begin te slapen. Er zat bij mij absoluut geen agressie in", was de conclusie van Peter Aerts nadat hij in de eerste ronde van de K-1-finale was uitgeschakeld door Badr Hari.


    Aan de voorbereiding heeft het echter niet gelegen", vervolgde Aerts, die in de Yokohama Arena aanvankelijk droomde van een vierde wereldtitel. "In mijn kop zat het gewoon niet goed." Aerts vond overigens dat zijn partij tegen Hari te vroeg werd afgebroken.Tegen de ontketende Marokkaan kreeg hij in het begin van de eerste en tweede ronde acht tellen. Daarop beëindigde de scheidsrechter het gevecht. "Ik had wel door willen vechten, maar de scheidsrechter stopte tot mijn verbazing de partij."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    YOKOHAMA - "Zo wil ik niet winnen", was de eerste reactie van Remy Bonjasky nadat hij zich in de Yokohama Arena ten koste van Badr Hari voor de derde keer tot wereldkampioen K-1 had gekroond.

    Bonjasky kreeg de eindzege min of meer in de schoot geworpen. Opponent Hari trapte hem namelijk vol op zijn hoofd, nadat de Marokkaan het eerdere stopteken van de scheidsrechter had genegeerd. Dat kwam de 23-jarige Hari op een rode kaart te staan, met als gevolg dat Bonjasky direct tot winnaar werd uitgeroepen.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    TOKIO - Remy Bonjasky nam zaterdag in de Yokohama Arena dankzij zijn eindzege in de 'K-1 World GP Final' een vette cheque in ontvangst . De nieuwe wereldkampioen won namelijk een bedrag 400.000 dollar (± 290.000 euro).


    De nummer twee, Badr Hari, werd afgescheept met slechts 30.000 dollar (±22.000 euro). Een bedrag van 15.000 dollar (± 11.000 euro) was de beloning voor de derde plek, die overigens naar twee vechters (Erol Zimmerman en Gokhan Saki) gaat. De totale prijzenpot bedroeg zodoende 460.000 dollar (± 335.000 euro).

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    De nummer twee, Badr Hari, werd afgescheept met slechts 30.000 dollar (±22.000 euro)
    dat is 30.000 te veel voor zo'n aktie

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Gaan ze die mongool ook nog betalen?????? Ze zouden een schadeclaim bij hem moeten neerleggen voor merk/reputatieschade van de K-1, ware het niet dat er bij hem waarschijnlijk weinig te halen valt...

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Als ik de organisatie was dan verscheurde ik zijn contract !
    Dit kan echt niet voor het oog van de complete vechtsportwereld zo'n onsportief gedrag vertonen gaat alle perken te buiten.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Mensen ze gaan er vanuit dat hij het krijgt. Of het zo is moeten we nog officieel van de K-1 horen.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    het zat idd niet goed met aerts, volgende keer maar weer met the hurricane opkomen

  9. #9
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Ik gun het Peter het meest maar hij was gewoon niet goed genoeg vandaag.

  10. #10
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Peter is gewoon te oud en heeft niks in te brengen tegen de snelheid van Hari. Goed dat ze het zo vroeg gestopt hebben, anders was het waarschijnlijk bijzonder lelijk voor Aerts afgelopen met een zware KO.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius View Post
    Mensen ze gaan er vanuit dat hij het krijgt. Of het zo is moeten we nog officieel van de K-1 horen.
    Die rode kaart kost hem in ieder geval (een deel van) zijn gage.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    denk ook dat de snelheid en explosiviteit van Badr te veel was voor Peter...

    maakt niet uit...wat een topper is deze man en hij heeft denk ik een mooi toernooi gedraaid zo...

    Betreft BAdr - Bonjaski.....wat een domme actie....ik had het idee dat Badr het op sportieve wijze best nog had kunnen ressen...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  13. #13
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    word er bij de k1 eigenlijk aan drugstesten gedaan? ik zou eigenlijk wel graag een toxscreen van badr zien.. volgens mij zat ie zwaar onder de sos...

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by enamer View Post
    word er bij de k1 eigenlijk aan drugstesten gedaan? ik zou eigenlijk wel graag een toxscreen van badr zien.. volgens mij zat ie zwaar onder de sos...
    dit soort suggesties zijn helemaal ver gaand..

    dat de Actie van Badr Hari te verwerpen is en ...schandalig is ....zal duidelijk zijn....

    maar hem even open en bloot te betichten van coke gebruik...vind ik te ver gaan...

    lijkt wel of mensen op het forum die de actie Badr zo verwerpen zelf de gelegenheid aangrijpen ...om te gaan schelden, verwensen en te roepen wat ze willen.... hou zelf ook de grens in de gaten dan....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Dank je Ralph !!
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Ook hier de reacties verwijderd die verband leggen met de geloofsrichting.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  17. #17
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    De totale prijzenpot bedroeg zodoende 460.000 dollar (± 335.000 euro).
    Ik neem aan dat er ook flinke startgelden zijn, iemand (die niet vecht) zit volgens mij vreselijk zijn zakken te vullen.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Ik neem aan dat er ook flinke startgelden zijn, iemand (die niet vecht) zit volgens mij vreselijk zijn zakken te vullen.
    Hoezo?

    Champ: 400.000
    2e: 30.000
    3e: 15.000
    4e: 15.000

    Dat is 460.000 bij elkaar. Neem aan dat de overige ook nog gage krijgen.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is Hari zwaar niet in orde... Hoe kan een mens zo stom zijn? Dan scheelt er serieus iets met je.

    En daarop nog al die mensen die dan Remy onsportief gedrag toesmeren?? Ik begrijp de hele wereld niet meer! Dit is toch gewoon een eenduidige zaak? Zeg maar zaakje Joran van der Sloot MET lijk!?


  20. #20
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius View Post
    Hoezo?

    Champ: 400.000
    2e: 30.000
    3e: 15.000
    4e: 15.000

    Dat is 460.000 bij elkaar. Neem aan dat de overige ook nog gage krijgen.
    Hoeveel zullen alleen de tv rechten al opleveren ??

  21. #21
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Volgens mij is Hari zwaar niet in orde... Hoe kan een mens zo stom zijn? Dan scheelt er serieus iets met je.

    En daarop nog al die mensen die dan Remy onsportief gedrag toesmeren?? Ik begrijp de hele wereld niet meer! Dit is toch gewoon een eenduidige zaak? Zeg maar zaakje Joran van der Sloot MET lijk!?
    juist...

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Hoeveel zullen alleen de tv rechten al opleveren ??
    Ik durft niet zo te zeggen of ze meedelen in het PPV of tv rechten gebeuren. Het is nog geen boksen in de VS waar de toppartijen gewoon 35 a 40 miljoen te verdelen hebben.

  23. #23
    chief108 Guest

    Default

    Hari toont geen berouw

    YOKOHAMA - - Badr Hari toonde na zijn diskwalificatie in de finalepartij van de ‘K-1 World GP Final 2008’ geen berouw. ,,Ik ben een emotioneel persoon. Ik kom om te knokken, of dat nou staand of liggend is”, merkte Hari na afloop op in de catacomben van de Yokohama Arena. Hij zei zich geërgerd te hebben aan de vechtstijl van Bonjasky. ,,Het was weer hetzelfde liedje met hem. Remy hield alleen zijn handen hoog. ”

    Uit frustratie trapte de Amsterdammer van Marokkaanse komaf vervolgens Bonjasky in de tweede ronde tegen het gezicht, nadat de scheidsrechter al een stopteken had gegeven. In de eerste ronde trakteerde Bonjasky zijn 23-jarige opponent overigens al op een ‘down’.

    ,,Dit was een duur grapje en een goede les voor de volgende keer. Ik heb geen glazen bol, maar ik beloof me in het vervolg in te houden”, beweerde Hari. Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken. Het was een schitterend toernooi.”

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    436
    vCash
    126000

    Thumbs down

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken.”
    Euh, ja hoor! We vonden het allemaal een super einde!! :s
    I am I am,

    A real religious mannn

  25. #25
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    Hari toont geen berouw

    YOKOHAMA - - Badr Hari toonde na zijn diskwalificatie in de finalepartij van de ‘K-1 World GP Final 2008’ geen berouw. ,,Ik ben een emotioneel persoon. Ik kom om te knokken, of dat nou staand of liggend is”, merkte Hari na afloop op in de catacomben van de Yokohama Arena. Hij zei zich geërgerd te hebben aan de vechtstijl van Bonjasky. ,,Het was weer hetzelfde liedje met hem. Remy hield alleen zijn handen hoog. ”

    Uit frustratie trapte de Amsterdammer van Marokkaanse komaf vervolgens Bonjasky in de tweede ronde tegen het gezicht, nadat de scheidsrechter al een stopteken had gegeven. In de eerste ronde trakteerde Bonjasky zijn 23-jarige opponent overigens al op een ‘down’.

    ,,Dit was een duur grapje en een goede les voor de volgende keer. Ik heb geen glazen bol, maar ik beloof me in het vervolg in te houden”, beweerde Hari. Volgens de ‘Golden Boy’, zoals zijn bijnaam luidt, had hij de K-1 geen slechte dienst bewezen. Integendeel. ,,Deze actie is goed voor de sport. De mensen vinden het niet leuk om altijd naar hetzelfde te kijken. Het was een schitterend toernooi.”

    serieus...?! goed voor de sport?! neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeee
    er is iets serieus mis met badr.... Het WAS een fantastisch toernooi dat nu door die domme actie wordt verpest....

    al zou het me niet verbazen als K1 dit weer met de mantel der liefde gaat bedekken omdat iedereen Badr de volgende keer weer wil zien of ie weer kortsluiting krijgt...gaat toch om de knikkers bij de K1
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •