MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 126
  1. #1
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    australia,Sydney
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default BADR HARI EN K1 ''SPOILER''

    Schorsing dreigt voor Hari



    YOKOHAMA - De K-1-organisatie overweegt Badr Hari een schorsing op te leggen voor zijn misdraging in de K-1-finale tegen Remy Bonjasky. Dat verklaarde Hari’s manager Simon Rutz na overleg met K-1-baas Sadaharu Tanikawa. ,,De K-1 neemt mogelijk disciplinaire maatregelen”, aldus Rutz, die snel duidelijkheid verwacht. ,,De organisatie wil een signaal afgeven dat dit gedrag niet in de ring thuishoort. Ze praten over een mogelijke schorsing van een half jaar.” Een eventuele schorsing geldt alleen voor de toernooien die op de K-1-kalender staan. Hari kan dus wel gewoon in actie komen bij de - door Rutz georganiseerde - gala’s die in februari (Antwerpen) en mei (Amsterdam) plaatsvinden. ,,Voor die evenementen is al reclame gemaakt en zijn kaarten verkocht. Naar het publiek toe kunnen we het niet maken om Badr van het programma te halen”, aldus Rutz, die bovendien vindt dat Hari al zwaar genoeg is gestraft. ,,Dat hij geen kampioen is geworden, is voor hem een heel zware straf. Daardoor is hij ook 400.000 dollar misgelopen. Hij zou bovendien op oudejaarsavond in Japan vechten, maar dat gaat nu eveneens niet door. Hij heeft al een hoop geld en eer verloren.”

    Hari zelf wacht de consequenties voor zijn onreglementaire actie in de K-1-finale rustig af. ,,De straf die ik krijg zal ik moeten respecteren”, liet hij vandaag vanuit Tokio weten.

    Tanikawa, die het binnen de K-1-organisatie voor het zeggen heeft, reageerde diep teleurgesteld na de anticlimax op de voor de rest spetterende finaledag. Tanikawa: ,,K-1 is een sport, geen straatvechten. We hebben regels. Als je in de K-1 vecht, moet je een professionele houding hebben. Ik ga overleg voeren met Nobuaki Kakuda (hoofd scheidsrechterszaken, red.) om tot een passende strafmaatregel te komen.” Wordt vervolgd…




    BRON: Schorsing dreigt voor Hari - Telegraaf.nl - De website van wakker Nederland [Telesport]

    Ik denk dat als die 16 mei in de arena vecht hij flink zal worden uitgefloten,dezelfde reden waarom hij helaas niet meer in nl wilde vechten
    Last edited by dutchnl; 07-12-2008 at 17:36.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Pffffff..... veel te weinig. Als dat zo is, geven ze een straf omdat ze er niet onderuit kunnen, maar het stiekum toch niet zo erg vinden. Kan hij volgend jaar gewoon weer mee doen in de finale. Ik zeg... minimaal 2 grand prix schorsen en het liefst levenslang. De man is een schande voor de sport.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    het zou me verassen als het meer wordt, iemand met zo'n imago trekt nog genoeg kijkers, positief of negatief
    en anders zijn er nog wel andere organisaties

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Badr Hari is gewoon BIG MONEY voor de K-1, daarom zullen ze hem niet laten vallen.
    Schorsing is niet meer dan terecht.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    K-1 is inderdaad big money.
    Schilt hoeft niet te vechten omdat hij niet poplulair is en bijna onoverwinnelijk, een doorgeslagen figuur komt er af met een lullige schorsing van een paar maanden omdat ie hot is bij de jappen.

    Hoop dat het een flinke schoring gaat worden. Een jaartje of 2 of een lifetime ban. Voor mij hoeft badr ook niet in de arena te vechten.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Nou ik denk niet dat de K-1 op deze actie van Hari zat te wachten hoor.
    En als Hari slim is blijft die weg uit de Arena want je kan al raden wat daar gaat gebeuren, hij gaat nog erger uitgefloten worden als toen tegen Leko.

    Je snapt zo'n gast echt niet he, diep triest is het.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Leuke poll trouwens op de televaag:
    http://www.telegraaf.nl/telesport/

    Rechts bovenaan.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kingster View Post
    Leuke poll trouwens op de televaag:
    http://www.telegraaf.nl/telesport/

    Rechts bovenaan.
    toch nog 9% van de stemmers die het niet erg schijnt te vinden

  9. #9
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    dat zo'n fluim überhaupt zoveel geld mag vangen.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    O, wat zijn we boos.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft veel eer verloren en dat is straf genoeg? Dat heeft hij toch echt zelf gedaan. Daar mag nog behoorlijk wat bovenop. 6 maanden is te weinig. Want met die vent is het gewoon wachten tot hij vroeg of laat weer over de scheef gaat.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Huizen
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Badr Hari is gewoon BIG MONEY voor de K-1, daarom zullen ze hem niet laten vallen.
    Schorsing is niet meer dan terecht.
    Klopt, maar Badr word toch harder gestraft dan andere. Want alsof hij sportief (niet winnen K-1) en Financieel (geld bedrag wat hij misloopt) niet genoeg gestraft is mag hij een half jaar niet vechten voor de K-1 (sportief en financieel weer). Peter Aerts had een rematch gevraagd voor het nieuwjaar event maar dat gaat gelijk niet door.

    Bob Sapp volgens mij geen straf gekregen des tijds

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Zo'n straf slaat nergens op, straf hem dan gewoon niet

  14. #14
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    als dit waar is komt hij zeker goed weg
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  15. #15
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Tja het is begrijpelijk dat er maatregelen worden getroffen maar vind het toch jammer had hem graag in actie gezien op oudjaar.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Hahah..wat een onzinnige schorsing zou dat zijn. niet vechten bij de K-1, maar wel gewoon bij je eigen manager. Die partijen stonden al vast, dus van K-1 zou hij toch geen wedstrijd krijgen in die periode. Een schorsing voor de vorm noemt men dat. In feite niks dus.

  17. #17
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    voor fietsen op de stoep krijg je ook geen erge straf

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by dutchnl View Post
    Dat hij geen kampioen is geworden, is voor hem een heel zware straf. Daardoor is hij ook 400.000 dollar misgelopen
    Dat hij geen kampioen is geworden heeft nagenoeg niets met zijn onsportieve actie te maken. Dat zou namelijk betekenen dat wanneer hij deze actie niet gepleegd zou hebben, hij kampioen zou zijn geworden. Ter herinnering: Bonjasky sloeg hem neer en Bonjasky stond dik voor op punten. Dat Hari geen kampioen is geworden is dus geen straf maar het resultaat van het feit dat Bonjasky die avond de betere vechter was.

    Wel jammer dat alle aandacht uit gaat naar Hari. Levert hem deze onsportieve actie indirect toch nog wat op. Er wordt immers vooral over hem gesproken. Bonjasky wint voor de 3e keer de titel en dat sneeuwt nu een beetje onder.

    Ik weet nog wel een leuke straf voor Hari. Laat hem na dat half jaar schorsing tegen Semmy Schilt vechten
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  19. #19
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Denk niet dat badr dat als een straf zou ervaren. Met zo'n slome en statische vechter zal Badr geen moeite hebben

  20. #20
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    hij ging tegen Choi ook neer en Sem is toch wel beter als Choi lijkt me

  21. #21
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ja maar dat is wiskunde niet niet van toepassing is. Badr won van aerts en aerts won van sem.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Denk niet dat badr dat als een straf zou ervaren. Met zo'n slome en statische vechter zal Badr geen moeite hebben
    Mooi, dan zal hij er ook vast geen probleem mee hebben om tegen hem uit te komen.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  23. #23
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Wat een straf van niets!

    Mag lijen dat Schilt 'm helemaal de ring rondslaat voordat hij 'm neerhaalt met een knie midden in zijn gezicht. Dit graag in de Final Eliminations zodat Badr dan ook niet in de finale zit.

  24. #24
    Join Date
    May 2008
    Location
    Groningen
    Posts
    56
    vCash
    126000

    Default

    ik keur de actie van badr absoluut niet goed, maar vindt toch wel beetje vaag dat bonjaski dan blijft liggen en opeens dubbel ziet. het zou natuurlijk kennen en hij lijkt me geen aansteller maar toch.
    blijft een rare wedstrijd.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    En als Hari slim is blijft die weg uit de Arena want je kan al raden wat daar gaat gebeuren, hij gaat nog erger uitgefloten worden als toen tegen Leko.
    .
    Ik kan niet fluiten , maar zal zeker boe roepen en uitjouwen !

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •