MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 126
  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    Dank voor ??
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Dank voor ??
    Voor een iets leesbaarder beeld waar Chief108 naar snakte.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  3. #53
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    ik kan het niet lezen..

  4. #54
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    ik kan het niet lezen..
    Wat mankeert er aan je ogen man?

    Quote Originally Posted by DragonTail View Post
    'Een lied voor Badr' door columnist Leon Verdonkschot in de Spits van vandaag:

    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  5. #55
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    alsof je een bank overvalt en wordt gepakt en je advocaat betoogt dat je je straf reeds hebt gehad: je bent immers de buit al misgelopen

    das pas een strakke analyse hahahaha staat als een huis...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  6. #56
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    alsof je een bank overvalt en wordt gepakt en je advocaat betoogt dat je je straf reeds hebt gehad: je bent immers de buit al misgelopen

    das pas een strakke analyse hahahaha staat als een huis...
    helemaal nie, de een is een misdrijf en de andere een misdaad
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  7. #57
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    tuurlijk het moet wel aangepakt worden anders gaat iedereen mma vechten tijdens k1 maar vind wel dat remy door moest maar hij had de lef niet BADR IS NR 1 hij is gewoon dodelijk na 8 tellen hebben we ook gezin dat remy toch niet vol uit ging omdat hij weet dat de rechtse van badr dodelijk is vond wel jammer badr had ook normaal kunnen winnen.. lijk me ook leuk badr vs remy mma regels

  8. #58
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Het kan ook gewoon zijn dat Remy niet na die down van Badr meteen volop in de aanval ging omdat hij berekenend vocht en het risico niet wou nemen omdat hij toch voor stond op punten, kan ik ook wel begrijpen op zich.

  9. #59
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJ Haarlem View Post
    tuurlijk het moet wel aangepakt worden anders gaat iedereen mma vechten tijdens k1 maar vind wel dat remy door moest maar hij had de lef niet BADR IS NR 1 hij is gewoon dodelijk na 8 tellen hebben we ook gezin dat remy toch niet vol uit ging omdat hij weet dat de rechtse van badr dodelijk is vond wel jammer badr had ook normaal kunnen winnen.. lijk me ook leuk badr vs remy mma regels
    Is het nou zo moeilijk om eens je normale verstand te gebruiken???
    Ook al kon Remy door, het boeit niet, Badr gaat de fout in en verneukt zo het hele fakking toernooi.
    Hij verneukt het voor het publiek, voor Remy en hij verneukt het voor zichzelf.

    Ongelovelijk dat er mensen zijn zoals jij die dan gaan zeggen dat Remy door had moeten gaan.
    Ook al kon hij door, het boeit niet, Badr had nooit zo dom en achterlijk door mogen gaan.
    Waarom zou Remy nog door moeten vechten als iemand zich zo debiel gedraagd?

  10. #60
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    168
    vCash
    126889

    Default

    Badr staat nog wel op de k1 lijst voor 28 maart, als hij dan toch mag vechten dan maar tegen sem schilt :-)

    http://www.k-1.co.jp/k-1gp/btop.htm

  11. #61
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Is het nou zo moeilijk om eens je normale verstand te gebruiken???
    Ook al kon Remy door, het boeit niet, Badr gaat de fout in en verneukt zo het hele fakking toernooi.
    Hij verneukt het voor het publiek, voor Remy en hij verneukt het voor zichzelf.

    Ongelovelijk dat er mensen zijn zoals jij die dan gaan zeggen dat Remy door had moeten gaan.
    Ook al kon hij door, het boeit niet, Badr had nooit zo dom en achterlijk door mogen gaan.
    Waarom zou Remy nog door moeten vechten als iemand zich zo debiel gedraagd?
    hee G ik verdedig toch niet Badr gedaan heb ik zeg ook dat ie fout zit maar Remy als hij gewoon ballen had was die door gegaan hij denk ooww ik kan ook zo winnen waarom zou ik moeilijk doen dat zou mischien veel vechter doen maar ik denk niet dat Badr het zelfde zou doen hij is een straat boy niet fokke met de jongen hij is de GOLDEN BOY...

  12. #62
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default Badr bracht de mooiste vechtstijl met zich mee!

    Wat voor fout Badr ook heeft begaan en hoe slecht het voor de naam van K1 is...

    Ik heb ECHT genoten van zijn vechtstijl.. Echt in geen jaren hebben wij zo een aantrekkelijke vechter gehad in de K1! Dit is wat het publiek wil zien!

    Nog even zijn gedrag bijslijpen en dan is het helemaal af!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  13. #63
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Hoe erg ik zijn gedrag ook afkeur dat moet ik je gelijk in geven. Al zijn partijen zijn leuk om te zien...er zal geen saaie bij zitten. Zonde dat hij zich dan zo laat gaan.

  14. #64
    chief108 Guest

    Default

    vond Badr ook zeker de sterkste vechter van dit tournooi

  15. #65
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    I agree

  16. #66
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    ik zag gisteren nog even de ko-top10 op eurosport, blijft toch geweldig om te zien hoe hij al in de voorrondes korte metten maakt met feitosa en sefo..
    hij was gewoon te snel en te explosief dit jaar, plus nog altijd gewoon die acht tellen nemen en zelf zimmerman ko slaan...
    ben zeker benieuwd of de andere vechters een antwoord op hem hebben, en op bonjasky natuurlijk, volgend jaar..

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by BJJ Haarlem View Post
    hij is een straat boy niet fokke met de jongen hij is de GOLDEN BOY...

    dat hij de kip met de gouden eieren is voor de k1 is duidelijk, dat hij een straatboy is is ook duidelijk, maar het had zo mooi geweest als de straatboy zich een beetje ontwikkeld had tot volwassen vent met een sportieve instelling...

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    waarom ging die straatboy niet door in de wedstrijd tegen Karaev? Bleef hij ook liggen en liet hij zich uittellen om zo de winst te krijgen. Dat plan werkte niet en hij ging stennis schoppen... oh wacht hij was aangeslagen...oh nee toch niet....

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Dat Badr Hari een geweldige vechter is zal iedereen het mee eens zijn

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #70
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Badr was gewoon de stekste zaterdag. Ik denk zelfs dat ie nog had gewonnen van Remy. Dat maakt zijn actie ook gewoon nog triester. Heel erg jammer, want hij had het dik verdiend tot op dat moment. Mede door zijn aantrekkelijke manier van vechten.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  21. #71
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by BJJ Haarlem View Post
    hee G ik verdedig toch niet Badr gedaan heb ik zeg ook dat ie fout zit maar Remy als hij gewoon ballen had was die door gegaan hij denk ooww ik kan ook zo winnen waarom zou ik moeilijk doen dat zou mischien veel vechter doen maar ik denk niet dat Badr het zelfde zou doen hij is een straat boy niet fokke met de jongen hij is de GOLDEN BOY...
    Niet fokke, lekker wokke..

    anyway, over het algemeen hebben wij hier schijt aan zgn. straat boys.... en al helemaal als het zo'n respectloze hufters als Hari zijn...

    En je mag Hari best nog wel hoog in het vaandel hebben staan... is voor iedereen een persoonlijke keuze.. als je maar weet dat 90% momenteel moet kotsen van Hari.

    En weet je.. Als Hari nou gewoon na die partij naar Remy gegaan was.. excuses aangeboden had en zich normaal gedragen had.... dan had ie weer enigzins wat sympathie teruggewonnen bij mij. (en bij de rest vd wereld wellicht).. Maar als je dan als zo'n ongeïnteresseerde eikel een reactie geeft waarin het je allemaal niet interesseert enzo...

    Tja, you do the math
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  22. #72
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Mr.dragon;655612]
    Want die knock down in ronde 1 was alleen omdat Hari slim genoeg was om te duiken voor die vliegende trap.
    QUOTE]

    Dit is de uitsmijter van de dag....

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    lol, slim genoeg om te duiken, niet slim genoeg om te protesteren tegen de acht tellen... ach natuurlijk, hij wist toch al dat de partij niet de volle drie rondes zou duren
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  24. #74
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    bonjasky zal hem keer op keer verslaan, ligt aan zn vechtsstijl. hij scoort meer en kan scoren in zn achteruit.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  25. #75
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJ Haarlem View Post
    hij is een straat boy
    Laat hem dan ook daar lekker zijn kunsten vertonen. Want daar voelt hij zich ja blijkbaar het beste thuis.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •