MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 126
  1. #101
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post

    A) Het mislopen van het prijzengeld en startgeld en het om zeep helpen van een geweldig toernooi is al erg genoeg voor hem
    B) Hij moet nog een geldboete betalen (als je dat vind wat is een redelijk bedrag)
    C) Een schorsing (zo ja hoe lang)
    D) Een combinatie van bovenstaande of een andere creatieve straf
    D.
    Een boete ter hoogte van het geld wat hij anders als nr. 2 had gekregen als hij niet gedisqualifiseerd was. In Euries.
    Schorsing voor heel 2009.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    D): alle zeik threads op de fora verplicht lezen en overtypen
    REPS!!

    gewoon autoban wie nog een topic over badr durft te openen. We hebben inmiddels wel genoeg gejankt hierover.

  3. #103
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    HOU IS OP TE ZEUREN!!!! Lui 100.000 topics aanmaken over badr hari en zijn straf en blaaatt...

    Hmmm, hier heeft hij wel een klein puntje....ik kon die Badr door de computer heen trekken en het liefst mag hij nooit meer vechten,hj hoort er niet thuis, maar er wordt zoveel over deze actie (terecht) gepraat/gediscussieerd, dat men de kwaliteiten en respectvolle andere vechters een beetje achter ons laten. Saki, Zimmerman, laten we daar eens een heerljike topic voor openen en laat die Hari door de stront zakken; zoveel publiciteit verdient hij gewoon niet.....

  4. #104
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    als je nu gewoon geen topic opent waar Badr in het onderwerp staat heb je er ook geen last van...is een forum he...zolang er topics geopent worden en daar komen reacties op leeft het schijnbaar nog steeds....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #105
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by WIM_de _Echte View Post
    Ik zal het wel niet goed snappen..., maar volgens mij heeft Badr wel degelijk en onomstotelijk een, onreglementair, dus strafbaar feit gepleegd.
    En een bankoverval is per definitie strafbaar.
    Nee want badr had recht op dat geld als hij gewonnen had. De overvallers hadden per definitie geen recht op het geld.

  6. #106
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb de 'Badr-topics' gemerged. S.v.p. niet steeds nieuwe topics aanmaken met hetzelfde onderwerp.

  7. #107
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    je kon bijna wel een nieuw forum deel aanmaken..

    GP 2008 ofzo..
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  8. #108
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    als je nu gewoon geen topic opent waar Badr in het onderwerp staat heb je er ook geen last van...is een forum he...zolang er topics geopent worden en daar komen reacties op leeft het schijnbaar nog steeds....

    niet openen?.. ik klik het MMF aan en er staan 10 topics over badr op, daar word ik een beetje moe van!
    Last edited by joost; 09-12-2008 at 13:06.

  9. #109
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr.dragon View Post
    Badr ligt echt niet wakker van die straf, kijk maar naar de publiciteit die hij krijgt. Hebben jullie de sponsor van Bonjasky gezien? En de sponsor van Hari? Badr ligt echt niet wakker van dat prijzengeld. En buiten dat kan Bonjasky slecht acteren, die trap maakte hem duizelig en een hoek niet? Volgend jaar laat Hari zien hoe het moet.
    Want die knock down in ronde 1 was alleen omdat Hari slim genoeg was om te duiken voor die vliegende trap.

    En tot slot: ik kan me niet herinneren dat er zoveel gezeurd werd na de partij Badr Hari vs Ruslan Karaev waarin iets soortgelijks gebeurde en Karaev de winst kreeg.

    Onzin totaal niet vergelijkbaar en die trap van Karaev was nog legitiem aangezien Hari met zijn lichaam de grond nog niet raakte

  10. #110
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    maar effe serieus...financieel zul je hem het hardst straffen denk ik, dus ik zou C doen
    hoe lang maakt me niet uit, iig in combinatie met uitsluiting van de GP 2009
    Hier sluit ik me volledig bij aan .... geen geld én geen GP 2009 zal hem vast en zeker 2 x doen nadenken voordat hij nog eens zo'n "stoere" actie wilt plegen. Dan zal hij het vast bij fietsen op de stoep houden!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  11. #111
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragao View Post
    Onzin totaal niet vergelijkbaar en die trap van Karaev was nog legitiem aangezien Hari met zijn lichaam de grond nog niet raakte
    los van dat
    - Kareav was bezig met een combinatie (feit is wel dat hij de trap kon "terughouden wat misschien netter was geweest)
    - Er zat geen scheidsrechter tussen de twee die het stopsignaal had gegeven en dan vervolgens alsnog bewust doorgaan met vechten

  12. #112
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Even inhaken op sponsoren.

    Dat Remy zich door dat Greenhouse laat sponsoren, wat volgens mij een goede vriend van hem is, is zijn keus. Onlangs heeft Remy nog een overeenkomst met Le Coq Sportief afgesloten wat toch een heel normaal merk/bedrijf is. Badr heeft idd KIA. Zeer zeker geen kleine jongen. Nu weet ik niet of dat nu een lokale dealer is, importeur of KIA zelf. Echter sponosor je als bedrijf meestal omdat de persoon die jouw naam draagt bijdraagt of associaties heeft met je bedrijf. Zo sponsort Red Bull meestal Xtreme sports en niet een schaaktournooi.

    Nu weet je niet wat er gaat gebeuren maar het kan zo zijn dat KIA zich terugtrekt. Zelfde gebeurde in de wielrennerij. Dopingschandalen leidde tot ontbindingen van sponsorovereenkomsten.

    Denk dat KIA zich niet wil associeren met het gedrag van Badr. Kijk dat hij een badboy is of wilt zijn oke.

  13. #113
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default Hari maakt van Bonjasky een travestiet.....

    ...en Remy lacht er gewoon bij!!

    FEG_NEWS REPORT

  14. #114
    chief108 Guest

    Default

    maf....

  15. #115
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    sorry geen ervaring mee

  16. #116
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Winschoten
    Posts
    927
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    ...en Remy lacht er gewoon bij!!

    FEG_NEWS REPORT
    En dit was erna?

  17. #117
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Niet fokke, lekker wokke..

    anyway, over het algemeen hebben wij hier schijt aan zgn. straat boys.... en al helemaal als het zo'n respectloze hufters als Hari zijn...

    En je mag Hari best nog wel hoog in het vaandel hebben staan... is voor iedereen een persoonlijke keuze.. als je maar weet dat 90% momenteel moet kotsen van Hari.

    En weet je.. Als Hari nou gewoon na die partij naar Remy gegaan was.. excuses aangeboden had en zich normaal gedragen had.... dan had ie weer enigzins wat sympathie teruggewonnen bij mij. (en bij de rest vd wereld wellicht).. Maar als je dan als zo'n ongeïnteresseerde eikel een reactie geeft waarin het je allemaal niet interesseert enzo...

    Tja, you do the math

    ik vind echt ajmmer dat de scheids er tussen sprong hij had hem helemaal moesten slopen de theaterspeler

  18. #118
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Laat hem dan ook daar lekker zijn kunsten vertonen. Want daar voelt hij zich ja blijkbaar het beste thuis.
    ik snap het niet dat mensen niet waarderen dat badr het BESTE is op dit moment hij kan iedereen verslaan liggend of staand

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJ Haarlem View Post
    ik vind echt ajmmer dat de scheids er tussen sprong hij had hem helemaal moesten slopen de theaterspeler
    Je mag hier je mening verkondigen, maar wel met respect. Bovenstaande getuigt van weinig respect en het valt me op dat je overige posts ook niet er respectvol zijn. S.v.p. normaal discussieren of helemaal niet discussieren.

  20. #120
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJ Haarlem View Post
    ik vind echt ajmmer dat de scheids er tussen sprong hij had hem helemaal moesten slopen de theaterspeler

  21. #121
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je mag hier je mening verkondigen, maar wel met respect. Bovenstaande getuigt van weinig respect en het valt me op dat je overige posts ook niet er respectvol zijn. S.v.p. normaal discussieren of helemaal niet discussieren.
    mensen moeten gewoon respect hebben voor iemand zijn mening en je moet naar mensen kijken die uitschelden ik scheld tenminste niet uit

  22. #122
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by BJJ Haarlem View Post
    mensen moeten gewoon respect hebben voor iemand zijn mening en je moet naar mensen kijken die uitschelden ik scheld tenminste niet uit
    "respect": je kan er van maken wat je wil.

    Ikzelf zou me er iets van aantrekken als Justinian zoiets tegen me zei.

  23. #123
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    als ie op de grond ook iedereen aankan zet hem dan maar eens lekker tegen Fedor

  24. #124
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJ Haarlem View Post
    ik snap het niet dat mensen niet waarderen dat badr het BESTE is op dit moment hij kan iedereen verslaan liggend of staand
    Dat is zeker geen sigaret die je in je mondhoek hebt.

  25. #125
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    "respect": je kan er van maken wat je wil.

    Ikzelf zou me er iets van aantrekken als Justinian zoiets tegen me zei.

    slijmjurk

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •