MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 13 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 322
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Ik snap Badr zn keuze voor 100%.
    Neemt niet weg dat het naar Alistair toe onrespectvol is.
    En dat stoot menigeen voor de borst denk ik.

    Alistair vervult zijn part of the deal. En hij mag afhaken?
    Das geen goeie zaken doen.
    Ja het is echt stom van Hari dat hij uberhaupt zo'n deal heeft gemaakt. Hopelijk heeft hij veel geleert van gisteren en dingen niet meer onderschat en dissrespect.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Tja...ik zeg je eerlijk....ik gunde Hari ook wel een pakslaag na zijn daden. Maar ik merk wel dat het op een gegevent moment niks meer te maken heeft met zijn karakter want de man heeft openlijk zijn excuses gemaakt en daarvan lezen we hier weinig van, dus mijn enige conclussie is dat het meer met zijn afkomst te maken heeft. En daaran doe ik niet mee!!!!
    Badr is een giga talent op het gebied van K1 en ik hoop dat die gozer eens het licht gaat zien en zich vol op z'n carriere gaat storten en zich als een echte professional gaat gedragen zonder respectloos te zijn naar z'n tegenstanders of andere vechters (MMA).

    Puur op basis van zijn huidige gedrag (en incidenten uit het verleden) hebben mensen nu deze mening. Dat heeft niets te maken met zijn afkomst. Dus a.u.b. kom nou niet met zulke onzin!

  3. #28
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    bij deze heeft alistair alles gewonnen dat er te winnen viel
    jammer en toch een begrijpelijke (en verstandige) actie van badr
    benieuwd hoe en of hij uit zn dal zal gaan komen

  4. #29
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk heeft hij nu eindelijk z'n lesje geleerd en gaat hij weer verder met gewoon spectaculair knokken

  5. #30
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    goed dat de sociale status tegenwoordig ook bij interviews worden weergegeven

    REPS!

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Jullie verwachten toch niet dat Hari zn carriere gaat verprutsen speciaal voor jullie?

    Als gisteren een beetje competitive was dan had hij het vast wel gedaan.

    Maar als je keihard KO gaat moet je een goede break nemen en niet in je eerst volgende gevecht een rematch nemen. En dan ook nog in een gebied waar je onervaren in bent.

    Haha wel grappig hoe veel mensen bloeddorstig zijn om Hari te zien falen.
    Grappig hoeveel mensen Hari hebben zien falen.. Opzouten met die kakkerlak.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    Dus nu suggereer je dat we hier racisten zijn? haha

    Wat zijn we morgen dan? terroristen?
    Dat zijn jouw conclussies niet de mijne, wie de schoen past!

  8. #33
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Badr is een giga talent op het gebied van K1 en ik hoop dat die gozer eens het licht gaat zien en zich vol op z'n carriere gaat storten en zich als een echte professional gaat gedragen zonder respectloos te zijn naar z'n tegenstanders of andere vechters (MMA).

    Puur op basis van zijn huidige gedrag (en incidenten uit het verleden) hebben mensen nu deze mening. Dat heeft niets te maken met zijn afkomst. Dus a.u.b. kom nou niet met zulke onzin!
    x100!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  9. #34
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Tja...ik zeg je eerlijk....ik gunde Hari ook wel een pakslaag na zijn daden. Maar ik merk wel dat het op een gegeven moment niks meer te maken heeft met zijn karakter want de man heeft openlijk zijn excuses gemaakt en daarvan lezen we hier weinig van, dus mijn enige conclussie is dat het meer met zijn afkomst te maken heeft. En daaran doe ik niet mee!!!!
    Afkomst my ass. Hier zijn veel vechtsporters en die trainen met Marokkanen, Turken , Antillianen, Surinamers, Armeniers enz enz. en zijn dus in het algemeen niet racistisch. Als Badrs gedrag normaler en sportiever zou zijn zou hij de held van velen zijn. IK had ergens anders al een stukje geschreven als reactie op excuses enz. Hier is het nog eens.

    Ik volg Badr nu al een tijdje en zal proberen het voor je op een rijtje te zetten:
    Hij is een opschepper die zich keer op keer zeer onrespectvol uitlaat over zijn tegenstanders.
    Hij probeerde Graham neer te hoeken buiten de ring.
    Hij gedraagt zich regelmatig als een kleuter. Hij is heel kwaad als hij blijft liggen na een (onbedoelde?)onreglementaire actie van Karaev en vervolgens verliest . Hij gooit dan met alles en gaat er mee stoppen. Maar als Remy blijft liggen is hij kwaad op Remy. Terwijl hij Remy doelbewust heel zwaar heeft proberen te beschadigen door hem naar zijn hoofd te trappen als de scheids er al tussen is. Hij weigerde juist zijn excuus aan te bieden. Ook na de wedstrijd had hij nog geen spijt. Hij vond het wel normaal wat hij had gedaan en zei: “Next time I shoot him “ . Het gemaakte excuus is afgedwongen door K1 en gaat nog steeds niet uit naar Remy.
    Hari zou zich als topvechter moeten kunnen beheersen. Als de scheids er tussen komt doe je niets meer en al helemaal niet trappen naar iemands hoofd.
    Ik vind dat Badr K1 in het algemeen en ook het Nederlandse kickboksen ten schande maakt op deze manier. Ook mist hij zijn kans om als positief rolmodel op te treden voor Marokkaanse jongeren in Nederland.
    Ook ik vind Badr een schitterende vechter. De beste zwaargewicht weet ik niet. Ik had zo graag een eerlijk uitgevochten finale gezien net als de K1 en Alle fans. Dat kon dus niet door Badr. Maar ik denk nog steeds dat Remy hem verslaat. Ook betwijfel ik of Badr in staat is Semmy te verslaan.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Was te verwachten......top karakter.
    Nu heeft hij Michael Boogerd uitgedaagd...op zijn regels, dus met de fiets over de stoep !!

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Verbaasd me niets van die respectloze lafaard.
    Ik hoop dat hij nog menig pak slaag in ontvangst mag nemen op zijn geliefde K1 rules.
    x2.

  12. #37
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Grappig hoeveel mensen Hari hebben zien falen.. Opzouten met die kakkerlak.
    X2

  13. #38
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Afkomst my ass. Hier zijn veel vechtsporters en die trainen met Marokkanen, Turken , Antillianen, Surinamers, Armeniers enz enz. en zijn dus in het algemeen niet racistisch. Als Badrs gedrag normaler en sportiever zou zijn zou hij de held van velen zijn. IK had ergens anders al een stukje geschreven als reactie op excuses enz. Hier is het nog eens.

    Ik volg Badr nu al een tijdje en zal proberen het voor je op een rijtje te zetten:
    Hij is een opschepper die zich keer op keer zeer onrespectvol uitlaat over zijn tegenstanders.
    Hij probeerde Graham neer te hoeken buiten de ring.
    Hij gedraagt zich regelmatig als een kleuter. Hij is heel kwaad als hij blijft liggen na een (onbedoelde?)onreglementaire actie van Karaev en vervolgens verliest . Hij gooit dan met alles en gaat er mee stoppen. Maar als Remy blijft liggen is hij kwaad op Remy. Terwijl hij Remy doelbewust heel zwaar heeft proberen te beschadigen door hem naar zijn hoofd te trappen als de scheids er al tussen is. Hij weigerde juist zijn excuus aan te bieden. Ook na de wedstrijd had hij nog geen spijt. Hij vond het wel normaal wat hij had gedaan en zei: “Next time I shoot him “ . Het gemaakte excuus is afgedwongen door K1 en gaat nog steeds niet uit naar Remy.
    Hari zou zich als topvechter moeten kunnen beheersen. Als de scheids er tussen komt doe je niets meer en al helemaal niet trappen naar iemands hoofd.
    Ik vind dat Badr K1 in het algemeen en ook het Nederlandse kickboksen ten schande maakt op deze manier. Ook mist hij zijn kans om als positief rolmodel op te treden voor Marokkaanse jongeren in Nederland.
    Ook ik vind Badr een schitterende vechter. De beste zwaargewicht weet ik niet. Ik had zo graag een eerlijk uitgevochten finale gezien net als de K1 en Alle fans. Dat kon dus niet door Badr. Maar ik denk nog steeds dat Remy hem verslaat. Ook betwijfel ik of Badr in staat is Semmy te verslaan.
    Mooi verwoord. En een sneue poging om met het racisme "argument" te scoren.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default


  15. #40
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Grappig hoeveel mensen Hari hebben zien falen.. Opzouten met die kakkerlak.
    Die "kakkerlak" of je hem nou haat of bewondert, of hij nou verliest of wint, hij komt altijd met spectaculaire partijen en knockouts en is een echte krijger.

    Zoals ik zei, hoe hard Badr terug wou komen na die eerste knockdown tegen Overeem is iets dat alleen echte warriors durven.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Afkomst my ass. Hier zijn veel vechtsporters en die trainen met Marokkanen, Turken , Antillianen, Surinamers, Armeniers enz enz. en zijn dus in het algemeen niet racistisch. Als Badrs gedrag normaler en sportiever zou zijn zou hij de held van velen zijn. IK had ergens anders al een stukje geschreven als reactie op excuses enz. Hier is het nog eens.

    Ik volg Badr nu al een tijdje en zal proberen het voor je op een rijtje te zetten:
    Hij is een opschepper die zich keer op keer zeer onrespectvol uitlaat over zijn tegenstanders.
    Hij probeerde Graham neer te hoeken buiten de ring.
    Hij gedraagt zich regelmatig als een kleuter. Hij is heel kwaad als hij blijft liggen na een (onbedoelde?)onreglementaire actie van Karaev en vervolgens verliest . Hij gooit dan met alles en gaat er mee stoppen. Maar als Remy blijft liggen is hij kwaad op Remy. Terwijl hij Remy doelbewust heel zwaar heeft proberen te beschadigen door hem naar zijn hoofd te trappen als de scheids er al tussen is. Hij weigerde juist zijn excuus aan te bieden. Ook na de wedstrijd had hij nog geen spijt. Hij vond het wel normaal wat hij had gedaan en zei: “Next time I shoot him “ . Het gemaakte excuus is afgedwongen door K1 en gaat nog steeds niet uit naar Remy.
    Hari zou zich als topvechter moeten kunnen beheersen. Als de scheids er tussen komt doe je niets meer en al helemaal niet trappen naar iemands hoofd.
    Ik vind dat Badr K1 in het algemeen en ook het Nederlandse kickboksen ten schande maakt op deze manier. Ook mist hij zijn kans om als positief rolmodel op te treden voor Marokkaanse jongeren in Nederland.
    Ook ik vind Badr een schitterende vechter. De beste zwaargewicht weet ik niet. Ik had zo graag een eerlijk uitgevochten finale gezien net als de K1 en Alle fans. Dat kon dus niet door Badr. Maar ik denk nog steeds dat Remy hem verslaat. Ook betwijfel ik of Badr in staat is Semmy te verslaan.
    reps... goed verwoord
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  17. #42
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Die "kakkerlak" of je hem nou haat of bewondert, of hij nou verliest of wint, hij komt altijd met spectaculaire partijen en knockouts en is een echte krijger.

    Zoals ik zei, hoe hard Badr terug wou komen na die eerste knockdown tegen Overeem is iets dat alleen echte warriors durven.
    Badr moet er juist voor zorgen dat ie die KDs niet meer krijgt...die pakt ie iets te veel de laatste tijd...overeem maakt het gewoon goed af...en je kunt proberen iets recht te lullen wat krom is, maar Hari had niks in te brengen...hij zou een echte warrior zijn als ie die
    MMA partij tegen overeem zou draaien!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Afkomst my ass. Hier zijn veel vechtsporters en die trainen met Marokkanen, Turken , Antillianen, Surinamers, Armeniers enz enz. en zijn dus in het algemeen niet racistisch. Als Badrs gedrag normaler en sportiever zou zijn zou hij de held van velen zijn. IK had ergens anders al een stukje geschreven als reactie op excuses enz. Hier is het nog eens.

    Ik volg Badr nu al een tijdje en zal proberen het voor je op een rijtje te zetten:
    Hij is een opschepper die zich keer op keer zeer onrespectvol uitlaat over zijn tegenstanders.
    Hij probeerde Graham neer te hoeken buiten de ring.
    Hij gedraagt zich regelmatig als een kleuter. Hij is heel kwaad als hij blijft liggen na een (onbedoelde?)onreglementaire actie van Karaev en vervolgens verliest . Hij gooit dan met alles en gaat er mee stoppen. Maar als Remy blijft liggen is hij kwaad op Remy. Terwijl hij Remy doelbewust heel zwaar heeft proberen te beschadigen door hem naar zijn hoofd te trappen als de scheids er al tussen is. Hij weigerde juist zijn excuus aan te bieden. Ook na de wedstrijd had hij nog geen spijt. Hij vond het wel normaal wat hij had gedaan en zei: “Next time I shoot him “ . Het gemaakte excuus is afgedwongen door K1 en gaat nog steeds niet uit naar Remy.
    Hari zou zich als topvechter moeten kunnen beheersen. Als de scheids er tussen komt doe je niets meer en al helemaal niet trappen naar iemands hoofd.
    Ik vind dat Badr K1 in het algemeen en ook het Nederlandse kickboksen ten schande maakt op deze manier. Ook mist hij zijn kans om als positief rolmodel op te treden voor Marokkaanse jongeren in Nederland.
    Ook ik vind Badr een schitterende vechter. De beste zwaargewicht weet ik niet. Ik had zo graag een eerlijk uitgevochten finale gezien net als de K1 en Alle fans. Dat kon dus niet door Badr. Maar ik denk nog steeds dat Remy hem verslaat. Ook betwijfel ik of Badr in staat is Semmy te verslaan.
    Als je hier over valt ben je waarschijnlijk ook geen fan van Mohamed Ali? Alsof die altijd respect toonde? En hij en Joe Frazier netjes de handjes thuis hielden tijdens persconferenties?

    Ik hou er persoonlijk wel van, want het geeft wat kleur aan het hele gebeuren. Op een stel ideale schoonzoons zit ook geen hond te wachten...

    Fijt is en blijft dat dit alles gewoon een slim zakelijk ding is... iedereen lult er over en het genereert een bats met aandacht...

  19. #44
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    lol@ Muhammad Ali / Joe Frazier vergelijken met Hari / Graham. Mafkees.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    Badr moet er juist voor zorgen dat ie die KDs niet meer krijgt...die pakt ie iets te veel de laatste tijd...overeem maakt het gewoon goed af...en je kunt proberen iets recht te lullen wat krom is, maar Hari had niks in te brengen...hij zou een echte warrior zijn als ie die
    MMA partij tegen overeem zou draaien!
    Jij hebt duidelijk geen idee wat een warrior is. Dus als je op een off day verliest van een andere wereld klasse opponent ben je een lafaard?
    Mijn punt staat. Velen zouden niet eens meer opstaan na die knie-left hook combinatie die flush landen, laat staan opstaan en je tegenstander KO te slaan met alle intenties! Daarvoor heb ik respect voor Hari, hij geeft nooit op. Mensen als jij proberen gewoon overal iets negatiefs van te maken omdat je hem haat.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    lol@ Muhammad Ali / Joe Frazier vergelijken met Hari / Graham. Mafkees.
    Hij heeft een goede punt. Er zijn meer recente voorbeelden. Maar 'bad guys' zorgen voor meer kijkcijfers, meer fans, meer $ etc. Trash talking is een vorm van publiciteit.

  22. #47
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ali was grappig. Badr niet. Ali maakte show.

    Badr ziet alleen fouten bij andere mensen, zelf maakt hij ze niet.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Jij hebt duidelijk geen idee wat een warrior is. Dus als je op een off day verliest van een andere wereld klasse opponent ben je een lafaard?
    Mijn punt staat. Velen zouden niet eens meer opstaan na die knie-left hook combinatie die flush landen, laat staan opstaan en je tegenstander KO te slaan met alle intenties! Daarvoor heb ik respect voor Hari, hij geeft nooit op. Mensen als jij proberen gewoon overal iets negatiefs van te maken omdat je hem haat.
    Ben je nou echt zo'n kneus? Het is een lafaard omdat hij de 2e partij heeft gecancelled, het is geen warrior omdat hij geen respect heeft voor zijn tegenstanders en hij is een kakkerlak omdat hij constant loopt te zieken en geen fightspirit heeft. Ja als hij wint gaat alles goed, maar owee dat meneertje een keer hard op zijn bek gaat. Dan ligt het aan iedereen behalve hemzelf.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Mensen die het karakter en gedrag van Ali (pre- of postfight) vergelijken met het gedrag van Badr Hari zijn echt mentally challenged en hebben geen idee over wie ze het hebben. Daar wens ik dan ook allerminst een zinnige discussie mee aan te gaan. (Alsof ik dat zowieso al wil, lol) Wat een faggotry hier weer..

  25. #50
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Beetje zwak van Badr. Eerst een grote mond en dan afhaken als hij KO gaat in z'n eigen spelletje. Zegt wederom iets over z'n karakter. Ondanks al het talent waarover hij beschikt wordt het nooit meer wat hem.

    Ben trouwens benieuwd of z'n trainingsmaatje Melvin z'n plaats niet zou willen innemen tegen Alistair op MMA regels...! Lijkt me een interessante partij!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •