MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 108
  1. #1
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default A. Overeem met dood bedreigd

    Op de Hyves-pagina van Alistair:

    http://alistair-overeem.hyves.nl/fot...289417/0/vTkF/



    ey alistair

    je krijgt je straf nog wel wat je met badr hebt gedaan jongen ik ging er kapot van maar zoals ik al zij je krijgt je straf nog want kom dan tegen kogel vechten kogel heeft geen ogen vriend gelijk in je nek

    want wat je met badr hebt gedaan ben ik niet vergeten en zal ik niet vergeten je hebt hem knock out geslagen zat nog live aan het kijken maar komt goed ik zal je nog wat vertellen er komt geen rematch mma rules dat je dat maar weet en niet denken dat je nu zo naar buiten gaat lopen je moet naar het volgende station en dat is in en kist richting suriname ik denk dat je daar aan toe bent je hebt mijn beste vriend net mijn broer knock out geslagen denk je dat ik jou dat ga vergeven denk jij dat denk je dat echt luister ik zie jou nog weet waar je traint op mijn moeders dood dat jij er echt van langs gaat krijgen en niemand ken je daar helpen en ook niemand ken je iemand die tegen kogel kan vechten ik niet ik ken alleen mensen die begraven worden



    Schokt me wel.

    Gaat toch helemaal nergens meer over, in hoeverre moeten we dit serieus nemen?

    Dus dit zijn de vrienden/mensen waar badboy Hari mee omgaat...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Jochem Guest

    Default

    slim, met zijn profiel en al erop, en zijn vrienden. Ben benieuwd.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Zielig...

    Zou het met een grote korrel zout nemen... aangezien dit stukje tekst getuigt van een iq van 60 of minder

  4. #4
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    ik neem hyves sowieso niet serieus

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dan weer die google-ads op juist zijn hyves prachtig


    • Bezig met laden...





    maar on-topic:
    Dit kun je toch niet serieus nemen? Gewoon een of andere randdebiel.


  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Wat een zieltje zeg.
    Ik ga er van uit dat Alistair hier aangifte van gaat doen.

    En wat betreft die "Ronald"..
    Nu Alistair heeft laten zien hoe Badr aangepakt dient te worden, vrees ik dat hij zware tijden tegemoet gaat.
    Wat een kansloze kneus zeg.

    Badr zou er imo overigens goed aan doen afstand te nemen van deze bedreiging en aangeven dat dit niet vanuit zijn "kamp" afkomstig is.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  7. #7
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Utrecht
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Handig met je woonplaats + voor en achternaam

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    waar moet dat toch heen met ons onderwijs..... "zat nog live aan het kijken"
    Goldenglorynutloverhater

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het melden. Korrel zout of niet.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Wat een zieltje zeg.
    Ik ga er van uit dat Alistair hier aangifte van gaat doen.

    En wat betreft die "Ronald"..
    Nu Alistair heeft laten zien hoe Badr aangepakt dient te worden, vrees ik dat hij zware tijden tegemoet gaat.
    Wat een kansloze kneus zeg.

    Badr zou er imo overigens goed aan doen afstand te nemen van deze bedreiging en aangeven dat dit niet vanuit zijn "kamp" afkomstig is.
    Ja tuurlijk...

    kom op hoor hey... Moet een Badr zich voor iedereen gaan verantwoorden??? En Alistair aangifte doen????

    Kom op! Het is Ali O ... geen paspoes

    Af en toe.... sjonge jonge... stelletje moraalridders

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik zou het melden. Korrel zout of niet.
    o zeker melden, bij de politie in ieder geval.


  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Lekker toffe kerel die "Ronald van der Schaaf".....

  13. #13
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    UTRECHT
    Posts
    231
    vCash
    126000

    Default

    Prachtig zulke internethelden,die gast heeft zeker een hitlist want Badr is nu al een aantal keer KO gegaan.

  14. #14
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Ja tuurlijk...

    kom op hoor hey... Moet een Badr zich voor iedereen gaan verantwoorden??? En Alistair aangifte doen????

    Kom op! Het is Ali O ... geen paspoes

    Af en toe.... sjonge jonge... stelletje moraalridders
    Wtf?!

    Natuurlijk moet ie aangifte doen. Of anders zelf langs komen, maar dat lijkt het me nou ook weer niet waard.

    Jij mij bedreigen, ik jou taakstraf geven...

    Vind trouwens niet dat Badr iets moet of hoort te zeggen.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Dit soort zielige doodsbedreigingen neem ik niet eens serieus. Wat ik veel zieliger vind is de volgende quote:

    Dus dit zijn de vrienden/mensen waar badboy Hari mee omgaat...
    Waar slaat dat nu weer in vredesnaam op?
    =

  16. #16
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    "ik denk dat je daar aan toe bent je hebt mijn beste vriend net mijn broer knock out geslagen"


    Daarom dus

  17. #17
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    De Badr mania gaat wel heel erg ver. Heit feit dat iemand als Badr Hari die zich in de vechtsportwereld en de gewone wereld rondbeweegt als een verwend klein kind en schijnbaar ongestraft mag doen en laten wat hij wil...en onze sport keer op keer tot schande brengt met zijn egocentrische gedrag door zovelen als een onaantasbare held wordt gezien geeft aan dat er iets fundamenteel mis is in onze maatschappij.
    Badr is sinds hij in de spotlights kwam al 10 keer voor 8 of meer tellen naar het canvas geslagen..wat veel is,maar steeds weer krijgt ''The Golden Boy'' een nieuwe kans.
    Nu zet hij eerste zelf een grote mond op en daagt Overheem uit..krijgt zijn zin om de eerste partij op zijn eigen regels af te werken,maar als zelfs dat niet uitpakt zoals meneer dat wil roept hij dat die MMA partij van de baan is.
    In het licht van zijn uitlatingen naar Remy toe..die hij eigenlijk neerzette als iemand die geen man is terwijl een vechter was..ongeacht de regels is deze aktie gewoon lachwekkend te noemen.
    Op papier had Allistair geen schijn van kans...maar hij deed het toch..DAT is iemand waar je respect voor moet hebben!
    Last edited by Coldcrust; 02-01-2009 at 00:14.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Wel tegenstrijdig dat deze 'Ronald' wel lid is van de Golden Glory hyves

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Ja tuurlijk...

    kom op hoor hey... Moet een Badr zich voor iedereen gaan verantwoorden??? En Alistair aangifte doen????

    Kom op! Het is Ali O ... geen paspoes

    Af en toe.... sjonge jonge... stelletje moraalridders
    Uiteraard hoeft Badr geen verantwoording af te leggen op uitingen van dit soort eencelligen.
    Toch zou hij er m.i. goed aan doen hier afstand van te nemen.
    Al is het alleen maar om een signaal af te geven aan zijn zogenaamde "vriend".

    Ondanks dat ik het Alistair op geen enkele wijze te vergelijken is met paspoes kan het geen kwaad hier op zijn minst melding van te maken.
    Ik verwacht overigens niet dat deze stumperd de daad bij zijn woord zal voegen (blaffende honden bijten niet), maar in deze tijden kan het geen kwaad als dit soort zaken op zijn minst geregistreerd worden.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  20. #20
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    UTRECHT
    Posts
    231
    vCash
    126000

    Default

    die gast heeft badr niet eens bij zijn vrieden staan,ook niet echt een diehard fan laat staan vriend

    Dit is gewoon een domme actie om Badr zwart te maken.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Tsja en ondertussen is hij lid van de Golden Glory Helmond hyves.... dan heb je ze niet helemaal op een rijtje.
    Toch gewoon aangifte doen. Hij gaat uiteraard zijn teksten niet ten uitvoer brengen, maar ik vind dit soort teksten echt niet normaal...

  22. #22
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Badr is sinds hij in de spotlights kwam al 10 naar het canvas geslagen..wat veel is,maar steeds weer krijgt ''The Golden Boy'' een nieuwe kans.
    Dat hij niet altijd even goed voor de dag komt mag je vinden maar ga nu niet doen alsof hij niet goed genoeg is. Dat hij na zijn verliespartij een 'nieuwe kans' kreeg is niet mee dan loisch omdat hij nog jong is en gewoon ontzettend veel talent heeft.

    Verder natuurlijk een kansloze bedreiging. Gewoon melding van maken bij de politie ofzo.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    "ik denk dat je daar aan toe bent je hebt mijn beste vriend net mijn broer knock out geslagen"


    Daarom dus
    O mijn god en jij gelooft dat? Beste vriend en broer yeah right. Misschien bedoelde hij Broer figuurlijk? Als 'broeder'. Een of andere idioot zegt op internet de grootste laffe onzin en jij asocieert dat met Badr alleen omdat hij dat dikgedrukte zegt? Voor het geval je het niet wist, Badr is een relaxte gozer en de mensen met wie hij omgaat ook. Neem dat amar van mij aan.
    =

  24. #24
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    De Badr mania gaat wel heel erg ver. Heit feit dat iemand als Badr Hari die zich in de vechtsportwereld en de gewone wereld rondbeweegt als een verwend klein kind en schijnbaar ongestraft mag doen en laten wat hij wil...en onze sport keer op keer tot schande brengt met zijn egocentrische gedrag door zovelen als een .. etc ..

    ben voor een groot deel met je eens... maarruh, wat heeft dat hiermee te maken?

  25. #25
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    UTRECHT
    Posts
    231
    vCash
    126000

    Default

    Mensen kunnen zeggen wat ze willen,maar fans en haters betalen of nemen de tijd om Badr te zien vechten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •