MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 108
  1. #76
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nahtanoj View Post
    tering hé... ik kan nog wel een lesje typen krijgen van mister van de schaaf zie ik, ik neem het gewoon van 'm over
    tja... wel verdacht
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  2. #77
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by niels View Post
    Alsnog valt de huidige plaatser van het bericht wel te achterhalen als het moet, de data die per computer wordt verstuurd wordt altijd wel ergens opgeslagen.

    Tenzij hij een genie is op het gebied van internet IT en dergelijke..

    Bedreig je hem nou??

  3. #78
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragao View Post
    Bedreig je hem nou??
    hahahaha lol

  4. #79
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Huizen
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben zelf de beheerder van de Badr Hari hyves. Ik vind het wel jammer dat nu de Badr Hari fans en sommige noemen het zelfd DE vrienden van Badr te beschuldigen. Na de wedstrijd tegen Remy heb ik een middag lang berichten moeten verwijderen waar Badr met de dood werd bedreigd, werd gediscrimineerd etc. Omdat het er zo veel waren heb ik toen de hyve op slot gegooid tot iedereen was af gekoeld. Ik heb toen ok niet op diverse forums geschreven dat de vrienden van Remy racisten zijn of dat ze Badr willen koud maken.

    Na de wedstrijd tegen Alistair Overeem zijn er direct weer een aantal reacties geplaatst wat gewoon diep triest is. Mensen genaamd A.... (de islamitische naam van god) Varken etc hebben direct weer racistige dingen getypt. Ik vind het gewoon diep triest, Badr en Alistair zijn beide topsporters die veel over hebben voor hun sport. Badr is een vechter waarvan je echt van kan houden of echt kan haten. Dit zijn momenten waar hij word aangevallen maar wanneer hij 4x wint heeft niemand er weer over. Maarja ik heb de hyves weer zo aangepast dat niet iedereen lid kan worden.

    Ik hoop dat de Beheerder van de alistair overeem hyves nu inziet dat het probleem zich niet alleen op zijn hyves voor doet, maar ook op andere hyves pagina's.

    Met vriendelijke groet,

    Gustafacci
    Beheerder Badr hari - Hyves.nl

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    416
    vCash
    126000

    Default

    Dit is toch niet meer normaal. Wat een idioten hebben we toch.
    Straks komt er een Allister fan en die gaat op zijn/haar beurt weer Badr bedreigen.

    Worden de bedreigers gek en gaan ze het uiteindelijk uitvoeren hebben we allemaal niks.
    Moeten ze weer een andere vechter gaan belagen..

    Snap er niks meer van.

  6. #81
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gustafacci View Post
    Ik ben zelf de beheerder van de Badr Hari hyves. Ik vind het wel jammer dat nu de Badr Hari fans en sommige noemen het zelfd DE vrienden van Badr te beschuldigen. Na de wedstrijd tegen Remy heb ik een middag lang berichten moeten verwijderen waar Badr met de dood werd bedreigd, werd gediscrimineerd etc. Omdat het er zo veel waren heb ik toen de hyve op slot gegooid tot iedereen was af gekoeld. Ik heb toen ok niet op diverse forums geschreven dat de vrienden van Remy racisten zijn of dat ze Badr willen koud maken.

    Na de wedstrijd tegen Alistair Overeem zijn er direct weer een aantal reacties geplaatst wat gewoon diep triest is. Mensen genaamd A.... (de islamitische naam van god) Varken etc hebben direct weer racistige dingen getypt. Ik vind het gewoon diep triest, Badr en Alistair zijn beide topsporters die veel over hebben voor hun sport. Badr is een vechter waarvan je echt van kan houden of echt kan haten. Dit zijn momenten waar hij word aangevallen maar wanneer hij 4x wint heeft niemand er weer over. Maarja ik heb de hyves weer zo aangepast dat niet iedereen lid kan worden.

    Ik hoop dat de Beheerder van de alistair overeem hyves nu inziet dat het probleem zich niet alleen op zijn hyves voor doet, maar ook op andere hyves pagina's.

    Met vriendelijke groet,

    Gustafacci
    Beheerder Badr hari - Hyves.nl
    x2

    Mensen schijnen te vergeten dat dit soort zielige berichtjes in grote hoeveelheid op het internet te vinden zijn. Of het nu Hyves, youtube of waar dan ook is.
    =

  7. #82
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Wat raar dan... hyves is toch voor pootjes... lopen die elkaar nu ook al doodsbedreigingen aan te smeren... dat we dat hier doen allah... maar via hyves... mensen doe toch normaal... de kerstman is het land niet uit of we gaan weer ruzie zoeken...

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  8. #83
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by gustafacci View Post
    Ik ben zelf de beheerder van de Badr Hari hyves. Ik vind het wel jammer dat nu de Badr Hari fans en sommige noemen het zelfd DE vrienden van Badr te beschuldigen. Na de wedstrijd tegen Remy heb ik een middag lang berichten moeten verwijderen waar Badr met de dood werd bedreigd, werd gediscrimineerd etc. Omdat het er zo veel waren heb ik toen de hyve op slot gegooid tot iedereen was af gekoeld. Ik heb toen ok niet op diverse forums geschreven dat de vrienden van Remy racisten zijn of dat ze Badr willen koud maken.

    Na de wedstrijd tegen Alistair Overeem zijn er direct weer een aantal reacties geplaatst wat gewoon diep triest is. Mensen genaamd A.... (de islamitische naam van god) Varken etc hebben direct weer racistige dingen getypt. Ik vind het gewoon diep triest, Badr en Alistair zijn beide topsporters die veel over hebben voor hun sport. Badr is een vechter waarvan je echt van kan houden of echt kan haten. Dit zijn momenten waar hij word aangevallen maar wanneer hij 4x wint heeft niemand er weer over. Maarja ik heb de hyves weer zo aangepast dat niet iedereen lid kan worden.

    Ik hoop dat de Beheerder van de alistair overeem hyves nu inziet dat het probleem zich niet alleen op zijn hyves voor doet, maar ook op andere hyves pagina's.

    Met vriendelijke groet,

    Gustafacci
    Beheerder Badr hari - Hyves.nl


    Het is gewoon triest dat mensen denken dat ze zomaar alles kunnen typen op internet, veilig achter hun keyboard. Mogen ze wat mij betreft best harder aanpakken.

  9. #84
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post


    Het is gewoon triest dat mensen denken dat ze zomaar alles kunnen typen op internet, veilig achter hun keyboard. Mogen ze wat mij betreft best harder aanpakken.
    We are Anonymous.

    We are legion.

    We are one.

    We do not forgive.

    We do not forget.

    Expect us.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  10. #85
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    ofwel

    We are the result of your laws.
    We are the result of your democracy.
    We are the result of your corruption
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  11. #86
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by amilster View Post
    ofwel

    We are the result of your laws.
    We are the result of your democracy.
    We are the result of your corruption
    Ooh. Waar/van wie is dat (van)?

  12. #87
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post


    Het is gewoon triest dat mensen denken dat ze zomaar alles kunnen typen op internet, veilig achter hun keyboard. Mogen ze wat mij betreft best harder aanpakken.
    Zo veilig zit deze "Ronald" niet achter zijn toetsenbord. Een vriend van me, die nogal vaak op hyves zit heeft een ander profiel via pm aan mij laten zien die alle schijn tegen zich heeft dat hij achter de nepaccount Ronald zit. Heb dat profiel net eens rusig door zitten bladeren en inderdaad, totaal geen bedreiging!!!

    Ben trouwens wel benieuwd in hoeverre het strafbaar is om via een nepaccount mensen via hyves met de dood te bedreigen?

  13. #88
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Slaat nergens op. Hij bedreigt Overeem omdat Overeem Hari KO sloeg in een professionele K-1 gevecht? Totaal ongeloofwaardig.

  14. #89
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    Heel erg triest dit. Als die stakker echt ballen gehad had, had hij Alistair uitgedaagd voor een gevecht.

  15. #90
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gustafacci View Post
    Ik ben zelf de beheerder van de Badr Hari hyves. Ik vind het wel jammer dat nu de Badr Hari fans en sommige noemen het zelfd DE vrienden van Badr te beschuldigen. Na de wedstrijd tegen Remy heb ik een middag lang berichten moeten verwijderen waar Badr met de dood werd bedreigd, werd gediscrimineerd etc. Omdat het er zo veel waren heb ik toen de hyve op slot gegooid tot iedereen was af gekoeld. Ik heb toen ok niet op diverse forums geschreven dat de vrienden van Remy racisten zijn of dat ze Badr willen koud maken.

    Na de wedstrijd tegen Alistair Overeem zijn er direct weer een aantal reacties geplaatst wat gewoon diep triest is. Mensen genaamd A.... (de islamitische naam van god) Varken etc hebben direct weer racistige dingen getypt. Ik vind het gewoon diep triest, Badr en Alistair zijn beide topsporters die veel over hebben voor hun sport. Badr is een vechter waarvan je echt van kan houden of echt kan haten. Dit zijn momenten waar hij word aangevallen maar wanneer hij 4x wint heeft niemand er weer over. Maarja ik heb de hyves weer zo aangepast dat niet iedereen lid kan worden.

    Ik hoop dat de Beheerder van de alistair overeem hyves nu inziet dat het probleem zich niet alleen op zijn hyves voor doet, maar ook op andere hyves pagina's.

    Met vriendelijke groet,

    Gustafacci
    Beheerder Badr hari - Hyves.nl
    Moessieee!!
    Je zal er wel aardig druk mee zijn idd.
    Erg jammer dat mensen op internet zo snel dingen neerzetten die ze waarschijnlijk normaal niet eens durven te zeggen.

    Internet is leuk maar helaas zijn er een hoop toetsenboard warriors.

    Naja, je houd de Badr Hari Hyve iig goed onder controle.
    Klasse!

  16. #91
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    120
    vCash
    126000

    Default

    ff naar de telefoongids online.

    3 resultaten met (familie of misschien een bekende van deze persoon )

    Easy to find voor de Politie.

    De gegevens van hyves zijn al bekend.
    Beter dat verder niemand op de Niet Ok drukt... dan is het nog makkelijker te traceren via het IP waarvan de persoon deze berichten stuurd. En IP = Locatie.

    (K)

  17. #92
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Op de Hyves-pagina van Alistair:

    http://alistair-overeem.hyves.nl/fot...289417/0/vTkF/



    ey alistair

    je krijgt je straf nog wel wat je met badr hebt gedaan jongen ik ging er kapot van maar zoals ik al zij je krijgt je straf nog want kom dan tegen kogel vechten kogel heeft geen ogen vriend gelijk in je nek

    want wat je met badr hebt gedaan ben ik niet vergeten en zal ik niet vergeten je hebt hem knock out geslagen zat nog live aan het kijken maar komt goed ik zal je nog wat vertellen er komt geen rematch mma rules dat je dat maar weet en niet denken dat je nu zo naar buiten gaat lopen je moet naar het volgende station en dat is in en kist richting suriname ik denk dat je daar aan toe bent je hebt mijn beste vriend net mijn broer knock out geslagen denk je dat ik jou dat ga vergeven denk jij dat denk je dat echt luister ik zie jou nog weet waar je traint op mijn moeders dood dat jij er echt van langs gaat krijgen en niemand ken je daar helpen en ook niemand ken je iemand die tegen kogel kan vechten ik niet ik ken alleen mensen die begraven worden



    Schokt me wel.

    Gaat toch helemaal nergens meer over, in hoeverre moeten we dit serieus nemen?

    Dus dit zijn de vrienden/mensen waar badboy Hari mee omgaat...

  18. #93
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nickshooto View Post
    En IP = Locatie.
    Wat ook een internet cafe kan zijn.

  19. #94
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Wat een taalfouten!!!!! deze taal blunders zeggen toch eigenlijk alles.........echt te zielig voor woorden!!!!!

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    We are Anonymous.

    We are legion.

    We are one.

    We do not forgive.

    We do not forget.

    Expect us.
    /b/ Internet Heroes
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  21. #96
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    120
    vCash
    126000

    Default

    Kan idd ook een internet cafe zijn... Maargoed... het blijf triest.

  22. #97
    anonymous001 Guest

    Default

    Het zegt wel iets over waar we gekomen zijn met zijn allen...

    En dat mensen zeggen dat het niks voorstelt omdat het een internetkrijger is... Dan heb je toch echt iets niet begrepen.

  23. #98
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Zielig...

    Zou het met een grote korrel zout nemen... aangezien dit stukje tekst getuigt van een iq van 60 of minder
    het is juist die iq-groep waarvan je zoiets kan verwachten...
    maar goed ik denk ook niet dat er echt gevaar is, je ziet gewoon dat het een blaffende hond is die niet bijt.

  24. #99
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capleton View Post
    ach dit kan men toch niet serieus nemen, 4 pagina's besteden aan een huilie.

    Ik snap jullie niet hoor
    Osu werk je zelf ook aan mee Capleton maar een ding is zeker het is een sukkel die Ronald die zelf nog nooit iets gepresteert heeft die totaal niet spoort opzouten met zulke gasten

    5 pagina,s inmiddels
    sportgroeten
    Last edited by jan sensei kyokushin; 03-01-2009 at 10:04.



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  25. #100
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Lunteren/Goes
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default

    Wel geinig wat Ibo naar die oetlul krabbelt:

    "He Achmed!



    "

    Ghehe

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •