MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 113
  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    London
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default Joodse kinderen sturen Palestijnse kinderen cadeautjes!






    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    HW: Andrei '' The Pitbull '' Arlovski ... LHW: Wanderlei Silva... MW: Dan Henderson.... WW: Matt Hughes LW: Sean Sherk

  2. #2
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg: opheffen dat Israël.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    goed initiatief, kinderen moet je betrekken bij politiek

  4. #4
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    wel met watervaste inkt?

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Zo indoctrineer je die koters van jongs af aan.
    Heerlijk, een EU die werkelijk geen zak doet en het allemaal maar best vind.
    Een Amerika die geen standpunt in neemt.
    Een Nederlandse minister van buitenlandse zaken die alleen maar ontwijkende antwoorden geeft.
    En Isreal doet ondertussen wat ze wil, Sarkouzy gaat weer even met ze praten en verder komen we niet. Volgend jaar (of dit jaar al?) wordt Tsjechie trouwens de voorzitter van de EU. De premier van Tsjechie is anti-EU dus daar hoef je ook niet veel van te verwachten.

    Even terugkomend op het probleem: iedereen blijft maar zitten in de verwijtende sfeer maar niemand (en zeker Isreal niet) geeft de intentie er uit te willen komen.
    Ik weet nog als ik vroeger gevochten had in de klas met een ander knaapje, dan moesten we beide in de hoek staan. Als ik dan sputterde dat hij begonnen was, gaf de lerares aan dat dat geen zak uitmaakt en dat ik maar eens moest gaan nadenken hoe ik het goed kon maken.
    Hypothetisch gezien denk ik dat een dergelijke benadering de enige mogelijkheid is om dit conflict te beeindigen.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Is dat for real?

    Bron?

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat dit serieus is, het is in iedergeval een serieuze teringzooi daar.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Ik weet nog als ik vroeger gevochten had in de klas met een ander knaapje, dan moesten we beide in de hoek staan. .
    jullie hadden geen atoombommetjes, plus dat het uitroeien van de ander ook een oplossing was geweest

  9. #9
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ongelofelijk als dit echt is. Ze zijn net zo erg als de Hamas die ze van terrorisme beschuldigen.

    Maar ik wil wel graag weten van welke bron deze foto's afkomen.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Karel View Post
    jullie hadden geen atoombommetjes, plus dat het uitroeien van de ander ook een oplossing was geweest
    ehm. nee maar het was ook hypothetisch.

    ik vind dat Isreal totaal buiten proportie reageert, voor iedere actie van Palestijnse kant worden er 10x zoveel palestijnen afgemaakt.
    Daarbij is het een situatie aan het worden waar het volk zwaar onder lijd maar dat lijkt niemand te schelen.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Zo indoctrineer je die koters van jongs af aan.
    Heerlijk, een EU die werkelijk geen zak doet en het allemaal maar best vind.
    Een Amerika die geen standpunt in neemt.
    Een Nederlandse minister van buitenlandse zaken die alleen maar ontwijkende antwoorden geeft.
    En Isreal doet ondertussen wat ze wil, Sarkouzy gaat weer even met ze praten en verder komen we niet. Volgend jaar (of dit jaar al?) wordt Tsjechie trouwens de voorzitter van de EU. De premier van Tsjechie is anti-EU dus daar hoef je ook niet veel van te verwachten.

    Even terugkomend op het probleem: iedereen blijft maar zitten in de verwijtende sfeer maar niemand (en zeker Isreal niet) geeft de intentie er uit te willen komen.
    Ik weet nog als ik vroeger gevochten had in de klas met een ander knaapje, dan moesten we beide in de hoek staan. Als ik dan sputterde dat hij begonnen was, gaf de lerares aan dat dat geen zak uitmaakt en dat ik maar eens moest gaan nadenken hoe ik het goed kon maken.
    Hypothetisch gezien denk ik dat een dergelijke benadering de enige mogelijkheid is om dit conflict te beeindigen.
    meh

    Het gaat er niet om wie begint. Het gaat er om wie het afmaakt.
    Maar Hamas kan Israël niet afmaken omdat ze de middelen daartoe niet hebben. En Israël kan Hamas niet afmaken omdat elke keer dat ze het proberen Hamas sterker wordt en er meer haat onder de Palestijnen ontstaat.

    Dit geklooi gaat gewoon door tot het einde der tijden in 2012.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Het einde der tijden?

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    dat is idd het probleem: het gaat erom wie het afmaakt, oOf oplost maar ik vrees idd dat dit doorgaat tot het einde der tijden..

    Tijdens de jaarwisseling zat ik in Berlijn en ben ik bij het Joods Historisch museum langsgeweest, buiten WOII zijn die joden aan de lopende band vervolgt/bestolen en beschuldigd geweest van alles wat iemand maar kon doen.
    En ook nu zijn ze nog lekker bezig met die palestijnen.
    Op de een of andere manier....

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    ....vragen ze er zelf om?


    Ben trouwens nog steeds benieuwd naar de bron van de foto's. Is wel leuk wat foto's zonder bron plaatsen en er een kop boven plakken maar ik zie liever wat meer info.

  15. #15
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    1.163
    vCash
    126000

    Default

    "Whit love" wat liefffff!
    - 98% of forum users copy these messages from other people to put in their sig...If you're one of the 2% that don't, put this in your sig -

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat deze Palestijnse kinderen ooit ook een leuk cadeautje onder hun jas zullen hebben voor Israelische kids:

    http://www.liveleak.com/view?i=245_1218015303

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    ....vragen ze er zelf om?


    Ben trouwens nog steeds benieuwd naar de bron van de foto's. Is wel leuk wat foto's zonder bron plaatsen en er een kop boven plakken maar ik zie liever wat meer info.
    Die foto's zijn van het conflict met Hezbollah in 2006. Meer weet ik er ook niet van.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ouwe zooi dus. Was ik al bang voor, niet dat het minder erg is maar toch. Zo zie je dat de kop de lading niet echt dekt.

    Is bijna neg-reps waard.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Slechte propaganda

  20. #20
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    ehm. nee maar het was ook hypothetisch.
    .
    en was ook een goede ook hoor, zag het al voor me, een willekeurige scene..

    Chief zit in groep 1 naast Rosso, op een mooie plek achterin de klas, maar vertrekt naar een andere school. Na zeven jaar komt Chief plots weer op de school terug, na ontzettend slecht te zijn behandeld.
    De directeur vind het zo erg dat hij Chief alle steun geeft een plek te vinden, en waar beter dan de plek waar hij volgens zijn herinnering toch altijd heeft gezeten. Het uiteindelijke uitwerken laat hij over aan de juf, die moet dat maar uitzoeken.

    Chief geeft inmiddels aan dat hij toch wel heel graag op zijn oude plek wil zitten, maar hij merkt dat Rosso inmiddels nog steeds aan de tafel zit, met zijn tas en voeten op de andere stoel.
    Ondanks protest van Rosso mag Chief er gaan zitten, Chief is toch echt slecht behandeld,en omdat de juf zo haar talent kan laten zien in het oplossen van problemen.
    Chief krijgt de stoel toegewezen en Rosso laat duidelijk merken dat hij dit niet fijn vindt. Chief dreigt met geweld en zegt zijn stoel te verdedigen, om te voorkomen wat hem op de ander school is aangedaan. Enkele klasgenootjes zijn het met Rosso eens en proberen met geweld Chief weg te jagen. Op het nippertje wint Chief echter op het schoolplein van de jochies en roept hardop dat het zijn tafel is en blijft, of er nou twee stoelen zijn of niet.

    Gaandeweg wordt Rosso naar het einde van de tafel verbannen, en heeft Chief de meeste ruimte.
    De maat is nu vol en Rosso zoekt steun bij zijn medeklasgenoten die naast hem zitten. Die zitten echter niet te wachten op nog een tafelzitter en wachten af. Rosso besluit terug te keren naar zijn hoekje en vandaar uit te protesteren, elastiekjes te schieten,zoveel mogelijk dwars te zitten om zijn punt duidelijk te maken en aandacht te vragen bij de juf.
    De directeur heeft lucht gekregen van de situatie en laat Chief weten dat hij zijn steun heeft, Chief wordt voorzien van allerlei handige spullen en krijgt elke week BJJ-training betaald door hem. De juf ziet het probleem ook wel maar weet niet wat ze ermee aanmoet, ze zegt dus maar dat iedereen elkaar moet respecteren, intussen voorziet ze beide partijen van hulpmiddelen.
    Op dat moment zien de buurklasgenoten wat Chief met de tafel heeft gedaan en hoe mooi de plek toch is geworden. Nu zien ze zelf ook wel dat Chief een gevaar kan vormen voor de rest van de hoek en dat die tafel een mooie aanwinst zal zijn. Als Chief naar de wc gaat liggen enkele jochies in de hinderlaag terwijl twee andere zijn tafel bezetten. Chief weet echter dankzij de BJJ-training, gesteund door de directeur, korte metten te maken met de jochies, waarna de tafelbezetters ook afdruipen.

    Chief maakt van de aanval gebruik om de tafel te verschuiven naar de hoek van de klas, waardoor het voor Rosso nog moeilijker wordt van en naar zijn stoel te komen. De directeur steunt Chief onvoorwaardelijk. De juf laat dit toe omdat Chief dit voor zijn eigen veiligheid doet, en omdat ze haar onderhandelingstalenten kan laten zien.
    Last edited by Karel; 07-01-2009 at 08:58.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Judas View Post
    Die foto's zijn van het conflict met Hezbollah in 2006. Meer weet ik er ook niet van.
    oh ja dat. Acht veel is er niet veranderd toch? Het ene conflict volgt het andere op.

  22. #22
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Karel View Post
    en was ook een goede ook hoor, zag het al voor me, een willekeurige scene..

    Chief zit in groep 1 naast Rosso, op een mooie plek achterin de klas, maar vertrekt naar een andere school. Na zeven jaar komt Chief plots weer op de school terug, na ontzettend slecht te zijn behandeld.
    De directeur vind het zo erg dat hij Chief alle steun geeft een plek te vinden, en waar beter dan de plek waar hij volgens zijn herinnering toch altijd heeft gezeten. Het uiteindelijke uitwerken laat hij over aan de juf, die moet dat maar uitzoeken.

    Chief geeft inmiddels aan dat hij toch wel heel graag op zijn oude plek wil zitten, maar hij merkt dat Rosso inmiddels nog steeds aan de tafel zit, met zijn tas en voeten op de andere stoel.
    Ondanks protest van Rosso mag Chief er gaan zitten, Chief is toch echt slecht behandeld,en omdat de juf zo haar talent kan laten zien in het oplossen van problemen.
    Chief krijgt de stoel toegewezen en Rosso laat duidelijk merken dat hij dit niet fijn vindt. Chief dreigt met geweld en zegt zijn stoel te verdedigen, om te voorkomen wat hem op de ander school is aangedaan. Enkele klasgenootjes zijn het met Rosso eens en proberen met geweld Chief weg te jagen. Op het nippertje wint Chief echter op het schoolplein van de jochies en roept hardop dat het zijn tafel is en blijft, of er nou twee stoelen zijn of niet.

    Gaandeweg wordt Rosso naar het einde van de tafel verbannen, en heeft Chief de meeste ruimte.
    De maat is nu vol en Rosso zoekt steun bij zijn medeklasgenoten die naast hem zitten. Die zitten echter niet te wachten op nog een tafelzitter en wachten af. Rosso besluit terug te keren naar zijn hoekje en vandaar uit te protesteren, elastiekjes te schieten,zoveel mogelijk dwars te zitten om zijn punt duidelijk te maken en aandacht te vragen bij de juf.
    De directeur heeft lucht gekregen van de situatie en laat Chief weten dat hij zijn steun heeft, Chief wordt voorzien van allerlei handige spullen en krijgt elke week BJJ-training betaald door hem. De juf ziet het probleem ook wel maar weet niet wat ze ermee aanmoet, ze zegt dus maar dat iedereen elkaar moet respecteren, intussen voorziet ze beide partijen van hulpmiddelen.
    Op dat moment zien de buurklasgenoten wat Chief met de tafel heeft gedaan en hoe mooi de plek toch is geworden. Nu zien ze zelf ook wel dat Chief een gevaar kan vormen voor de rest van de hoek en dat die tafel een mooie aanwinst zal zijn. Als Chief naar de wc gaat liggen enkele jochies in de hinderlaag terwijl twee andere zijn tafel bezetten. Chief weet echter dankzij de BJJ-training, gesteund door de directeur, korte metten te maken met de jochies, waarna de tafelbezetters ook afdruipen.

    Chief maakt van de aanval gebruik om de tafel te verschuiven naar de hoek van de klas, waardoor het voor Rosso nog moeilijker wordt van en naar zijn stoel te komen. De directeur steunt Chief onvoorwaardelijk. De juf laat dit toe omdat Chief dit voor zijn eigen veiligheid doet, en omdat ze haar onderhandelingstalenten kan laten zien.


    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    oh ja dat. Acht veel is er niet veranderd toch? Het ene conflict volgt het andere op.
    Behalve dat het een ander conflict is...

    Hezbollah is Libanon, Hamas is Palestina. Ander land, ander conflict...

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    same shit different day
    laat maar ik begon serieus, maar halve wege mijn posts werd dat steeds minder.
    Nog even en ik trek dit 2de wereld oorlog erbij en dan is het echt feest.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Joden en 2e wereldoorlog....hmmm, ik zie de link niet.

  25. #25
    anonymous001 Guest

    Default

    En die Duitsers waren ook geen lieverdjes!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •