MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42
  1. #1
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default waar willen we Overeem zien vechten??

    Waar zouden jullie Overeem in 2009 het liefst zien vechten, de UFC, Affliction of toch in DREAM?? Het laatste valt voor mij al af omdat er niet genoeg tegenstand is.

    Zien jullie Alistair het liefst naar de UFC gaan met Mir, Lesnar, Kongo, Gonzaga, Couture, Big Nog, herring of liever naar Affliction met mogelijke partijen tegen Barnett, Arlovski, de gebroeders Emelianenko en wellicht ook de langverwachtte partij tegen Yvel????

    tijdje terug zou ik meteen de UFC zeggen, maar de mogelijke partijen bij Affliction spreken me absoluut meer aan (en dan vooral Fedor!!) en verder staat Affliction sowieso ook meer open voor gevechten bij een andere promoter mocht Overeem dat willen...

    dus waar zien jullie Overeem het liefst vechten?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  2. #2
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Eindhoven
    Posts
    789
    vCash
    126000

    Default

    UFC lijkt mij het mooiste podium!

    If brute force ain't working, you're just not using enough!

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Affliction!
    Overeem VS Alex

  4. #4
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Affliction zie ik liever eigenlijk.. ufc vind ik eigenlijk een beetje een doodlopende weg aan het worden voor een hoop vechters.. als je erin hebt gezeten ben je goed als je 2x verliest dan ben je afgeschreven.. soms zelfs naar 1x

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    gewoon in dream/k-1. het zou mooi zijn als ie dit jaar ook voor een k-1 titel gaat.

  6. #6
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Eindhoven
    Posts
    789
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by enamer View Post
    Affliction zie ik liever eigenlijk.. ufc vind ik eigenlijk een beetje een doodlopende weg aan het worden voor een hoop vechters.. als je erin hebt gezeten ben je goed als je 2x verliest dan ben je afgeschreven.. soms zelfs naar 1x
    Ik weet hoe je over de UFC denkt, maar het wordt ook hoog tijd dat die Amerikanen eens wat extra tegengas krijgen.

    If brute force ain't working, you're just not using enough!

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    UFC aangezien Affliction niet lang meer gaat leven.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Solar View Post
    Ik weet hoe je over de UFC denkt, maar het wordt ook hoog tijd dat die Amerikanen eens wat extra tegengas krijgen.

    ik ben alleen een beetje bang voor het "plaspotje" dat zou best een afgang zijn... maar idd de amirikanen moeten meer tegengas krijgen.. maar er zal altijd zo gematcht worden door dana dat ze nooit goed uit de voeten zullen komen..

  9. #9
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    UFC

  10. #10
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    UFC

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Winschoten
    Posts
    927
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by enamer View Post
    ik ben alleen een beetje bang voor het "plaspotje" dat zou best een afgang zijn... maar idd de amirikanen moeten meer tegengas krijgen.. maar er zal altijd zo gematcht worden door dana dat ze nooit goed uit de voeten zullen komen..
    Om aan te tonen dat het wel ok zit met dat plaspotje........zou ik hem graag in de UFC willen zien!

  12. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Vitor Belfort View Post
    Om aan te tonen dat het wel ok zit met dat plaspotje........zou ik hem graag in de UFC willen zien!
    Bij Affliction word het ook getest neem ik aan.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    In de Arena tegen Yvel


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Winschoten
    Posts
    927
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Bij Affliction word het ook getest neem ik aan.
    Heb je gelijk in!
    Ander argument zou zijn om hem te zien tegen een Mir/Lesnar/Couture/Nog, omdat ik denk dat hij daar meer tegen te zoeken heeft dan tegen een Fedor. Die mijns inziens te vroeg komt voor Allistair.

  15. #15
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vitor Belfort View Post
    Heb je gelijk in!
    Ander argument zou zijn om hem te zien tegen een Mir/Lesnar/Couture/Nog, omdat ik denk dat hij daar meer tegen te zoeken heeft dan tegen een Fedor. Die mijns inziens te vroeg komt voor Allistair.
    dat denk ik ook. hij heeft een geweldig jaar gehad met en prachtige afsluiter tegen Hari, alleen fedor komt nog te vroeg. Ik zou hem idd graag eens zien tegen Frank Mir of Nogueira. En ik zou wel eens willen zien, wanneer hij diep moet gaan in een partij als zwaargewicht of hij het conditioneel en mentaal ook volhoudt. De partijen van 2008 zijn te kort geweest om daar een goed beeld van te krijgen.
    Last edited by kooivechter; 07-01-2009 at 20:53.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    hoeft natuurlijk ook niet meteen tegen Fedor in Affliction he....als Overeem nou met wins op Barnett, Arlovski, Yvel en Aleks E tegen Fedor aan zou moeten treden zou ie daar meer dan klaar voor zijn.... ;-)
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #17
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    UFC

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  18. #18
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Toch wel eerst in de UFC... dan affliction.

  19. #19
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Maupie View Post
    In de Arena tegen Yvel


    daarna gewoon waar hij het meeste ken cashen natuurlijk..

    it's all about the money...

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Zo'n beetje eind van het jaar afgemaakt worden door Fedor, dat zou ik graag willen zien.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    UFC en op een gala in nederland tegen Yvel
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    UFC! Het wordt eens tijd dat die Amerikanen daar wat tegengas krijgen. Ik denk dat Alistair daar zeker hoge ogen kan gooien. En volgens mij kijken de meeste Amerikanen stiekem toch niet verder dan de UFC, dus als ie het daar kan maken... Voor de rest blijft het denk ik wel belangrijk voor Alistair om veel te blijven vechten. Je ziet nu ook duidelijk dat ie 'on a roll' is. Bij de UFC moet je natuurlijk maar afwachten hoe vaak je aan de bak kan. Misschien dat ie een clausule in zijn contract kan in laten bouwen waarin staat dat ie minimaal een x aantal keer per jaar wil vechten? Als de UFC dit niet kan garanderen kan ie mooi een partijtje buiten de UFC vechten (ik noem een partij tegen Yvel in de ArenA ).
    Affliction komt wel na de UFC (als dat dan nog bestaat). Maar ik neem aan dat het financieel wel aantrekkelijk moet worden gemaakt voor Alistair om van organisatie te wisselen... Hij zal vast niets tekort komen bij K-1/Dreams.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    UFC! Het wordt eens tijd dat die Amerikanen daar wat tegengas krijgen. Ik denk dat Alistair daar zeker hoge ogen kan gooien. En volgens mij kijken de meeste Amerikanen stiekem toch niet verder dan de UFC, dus als ie het daar kan maken... Voor de rest blijft het denk ik wel belangrijk voor Alistair om veel te blijven vechten. Je ziet nu ook duidelijk dat ie 'on a roll' is. Bij de UFC moet je natuurlijk maar afwachten hoe vaak je aan de bak kan. Misschien dat ie een clausule in zijn contract kan in laten bouwen waarin staat dat ie minimaal een x aantal keer per jaar wil vechten? Als de UFC dit niet kan garanderen kan ie mooi een partijtje buiten de UFC vechten (ik noem een partij tegen Yvel in de ArenA ).
    Affliction komt wel na de UFC (als dat dan nog bestaat). Maar ik neem aan dat het financieel wel aantrekkelijk moet worden gemaakt voor Alistair om van organisatie te wisselen... Hij zal vast niets tekort komen bij K-1/Dreams.
    dikke vette reps als BB dat voor elkaar krijgt....maar realistisch is het niet denk ik, anders hadden veel andere UFC vechters dat ook wel gedaan lijkt me zo....volgens mij zitten die contracten helemaal dichtgetimmerd....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Winschoten
    Posts
    927
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    dikke vette reps als BB dat voor elkaar krijgt....maar realistisch is het niet denk ik, anders hadden veel andere UFC vechters dat ook wel gedaan lijkt me zo....volgens mij zitten die contracten helemaal dichtgetimmerd....
    Anders was Fedor er ook wel uitgekomen met de UFC denk ik!?

  25. #25
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    UFC

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •