MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default Rampage Vs Evans confirmed by Dana White

    Quinton "Rampage" Jackson has had a pretty good past couple of weeks. He exorcised some demons from the past at UFC 92 after soundly beating Wanderlei Silva, a man that had defeated him twice before.
    Then today, Jackson entered a plea agreement in which he will not be required to serve any jail time for a peculiar incident that occurred back in July when Jackson was arrested after crashing into two cars and then fleeing the scene and leading police on a five-minute car chase. He was subsequently taken to the hospital after police on the scene determined that he was "mentally unfit" to be booked and was later charged with felony hit and run and felony evading arrest.
    UFC President Dana White provided the icing on the cake later this afternoon when he stated that Jackson would likely face Rashad Evans for the UFC light heavyweight title.
    Fittingly, Evans won the title at UFC 92 after knocking out Forrest Griffin; the man who upset Jackson last summer for the belt. At the UFC 92 post-fight press conference Jackson was asked if he'd like to fight for the title or to avenge his close decision loss to Forrest Griffin; a defeat that clearly continues to haunt him. An emotional Jackson stated his desire to face Griffin and get "revenge".
    But now according to White, Jackson has had a change of heart. When asked if the winner of another high profile UFC light heavyweight matchup, Thiago Silva vs. Lyoto Machida, would be first in line to face newly minted champ Rashad Evans, White was blunt.
    "No, I think it's going to be against Rampage," said White. "Rampage changed his tune a few days after he said that [he wanted to fight Griffin]. He said, 'Screw that, I want to fight for the title.'"
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #2
    anonymous001 Guest

    Default

    Wtf?!

    Dit is echt heel oneerlijk...

  3. #3
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    zal wel meer geld opleveren
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  4. #4
    chief108 Guest

    Default

    'Screw that, I want to fight for the title.'
    'nuff said...

    als je Rampage bent tenminste

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Ja dan zal je net zien, pakt hij de titel en krijgt hij daarna weer een asswhooping van Griffin
    Fat girlz need lovin too!



  6. #6
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Ridderkerk, The Netherlands
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Ja dan zal je net zien, pakt hij de titel en krijgt hij daarna weer een asswhooping van Griffin
    Maybe.. Zou wel vet zijn!

  7. #7
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    gruwlijk!

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guillermo View Post
    Ja dan zal je net zien, pakt hij de titel en krijgt hij daarna weer een asswhooping van Griffin
    dat gaat zeker niet gebeuren!! rampage sloopt griffin in een rematch.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    x2 54321

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Wel echt kut voor Machida.... die man verdient echt al lang een keer een kans om voor de titel te vechten. Maar ja, Rampage is nu eenmaal wel een grotere naam die meer geld in het laatje brengt.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 54321 View Post
    dat gaat zeker niet gebeuren!! rampage sloopt griffin in een rematch.
    Griffin blijft onderschat worden. Volgens mij gaat Griffin wederom met de decision lopen tegen rampage in een rematch. Denk overigens dat Rampage het ook niet gaat trekken tegen Evans.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Wel echt kut voor Machida.... die man verdient echt al lang een keer een kans om voor de titel te vechten. Maar ja, Rampage is nu eenmaal wel een grotere naam die meer geld in het laatje brengt.
    Machida moet eerst tegen Silva! Dus voordat Machida kan vechten voor de titel ben je dan 6 - 7 - 8 maanden verder. Ik denk dat de UFC de winnaar van Machida/Silva voert aan winnaar Evans/Rampage.

    En Rampage verdient als former Champ zekers een herkansing.


  13. #13
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    De winnaar van Machida - Evans verdient een title shot en zal die ook wel krijgen denk ik ook.
    Alhoewel ze beiden ongeslagen zijn was Rampage de voormalige kampioen en heeft natuurlijk een hoop grote namen op zijn hitlist staan.

  14. #14
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    terecht dat rampage weer een kasn krijgt. De winnaar daarvan zal tegen machida-silva uitkomen

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    terecht dat rampage weer een kasn krijgt. De winnaar daarvan zal tegen machida-silva uitkomen

    x2 en zolang ze allemaal maar lekker tegen elkaar kunnen knokken maakt het mij niet uit wie, wat, waar en wanneer. Titel of geen titel; Let's bring it on!!

  16. #16
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Tja, was te verwachten. Hopelijk mept Rampage hem the fuck out! Maar dat zie ik niet snel gebeuren. Wel een devision die goed bezet is!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  17. #17

    Default

    het is wel gebeurd maat rampage for life

  18. #18
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Machida moet eerst tegen Silva! Dus voordat Machida kan vechten voor de titel ben je dan 6 - 7 - 8 maanden verder.
    Why???

    Je kan toch na 2 maanden weer vechten, of wat?

  19. #19
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    dit is ufc wen er maar gewoon een heel goed systeem en goed voor de amerikaanse markt en het draait natuurlijk om de ppv, niet om de vechters
    zoals in japan maar geef ze is ongelijk
    MAAR IS DIT EERLIJKE COMPETITIE?
    de ufc zal daarom ook geen 16 man gp doen is moeilijk te sturen en is geen zekerheid van ppv

  20. #20
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    MAAR IS DIT EERLIJKE COMPETITIE?
    vechtsport is Big Business geworden dude....

    nadeel daarvan is dat geld zwaarder is gaan wegen als dingen als eerlijke competitie en goede matchmaking

  21. #21
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg war Evans!!!

    eerlijk is anders maar Evans heeft ook een flink lang mogen wachten op een titleshot dus dat doet Machida dat ook maar.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #22
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Rampage heeft als voormalige champ natuurlijk recht op een kans. Alleen denk ik dat Evans Rampage wel zal stoppen, Evans vecht heel technisch en heeft een super kamp achter zich.
    Hoewel Rampage wel meer een echte knokker is, en vaak wat meer show en kijk plezier oplevert dan Evans denk ik dat hij het jammer genoeg niet zal gaan redden.

    En iedereen heeft het maar over Machida, maar wat als Silva hem straks stopt, wat dan. Ik vind Machida gewoon een saaie vechter. Ik zie veel liever Thiago Silva aan het werk, een echte knokker. Ik weet dat Machida net als Evans gewoon een erg technische vechter is, maar ik ben nu eenmaal een Thiago Silva fan.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •