MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25

Thread: Powned & MMA

  1. #1
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    70
    vCash
    126016

    Default Powned & MMA

    Kreeg ik net door van mijn broer:
    website Geenstijl gaat een oublieke omroep beginnen dus... lekker belangrijk
    of toch wel? zie punt #8 hier PowNed : 12 punten

    Allemaal lid worden dus!
    Marloes
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    chief108 Guest

    Default



    in before facepalm...

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik had het gelezen, goed nieuws lijkt me!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Noord-Holland
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd... Zonder meer zal ik wel lid worden, echt veel vertrouwen dat we K1/MMA op de publieke omroep krijgen heb ik niet...
    Toch zou het wel leuk zijn als er wat meer aandacht geschonken zou worden aan de vechters. Op dit moment worden ze door die links.. ehm softe publieke omroep gewoon de verdomhoek in getrapt. Zonder besteedde GS al aandacht aan de K1.
    GeenStijl.TV : Rutger wil lowkick van Remy Bonjasky

  5. #5
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Payne View Post
    echt veel vertrouwen dat we K1/MMA op de publieke omroep krijgen heb ik niet...
    ik ook niet

    of we moeten een mixfight tv zender oprichten
    maar vind maar eens 40,000 idioten zoals wij

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    denk dat dat wel moet lukken toch?

    What am I? Flypaper for freaks?!


  7. #7
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Noord-Holland
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Misschien lukt dat aantal inderdaad wel, maar als je een omroep wil met staatsubsidie moet je volgens mij ook cultuur en kunstprogragramma's maken..
    Zie je het al voor je? Kleien met Badr Hari en schilderen met Gilbert Yvel..
    Mwa.. Ik niet echt..

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Twaalf argumenten om schoon schip te maken met Hilversum.

    • 1. PowNed confronteert
      1. Liegende ministers, frauderende raadsleden, wereldvreemde rechters? Wij confronteren je met zaken die anders wel eens onder de pet zouden kunnen verdwijnen. Als eerste omroep van Hilversum denken wij dat jij de waarheid wel aankan. Zonder PowNed liep Hilversum immers nog steeds braaf door de prachtwijken achter Ella Vogelaar aan...
    • 2. PowNed let op de centjes
      1. De Publieke Omroep ontvangt jaarlijks 800 miljoen belastinggeld en nog krijgen ze de begroting niet rond. Niet zo verwonderlijk, wanneer je de kantoorpanden ziet waarin ze huizen, het wagenpark bekijkt waarin zij rijden en de salarissen aanschouwt die worden uitbetaald. Zo vliegt LLiNK-presentatrice Floortje Dessing de hele wereld over voor een salaris dat hoger is dan de minister-president. En de voorzitter van de VARA? Die strijkt ieder jaar schaamteloos 225.000 euro op. PowNed gaat Hilversum leren beter op jouw centjes te letten. Bewijzen dat het allemaal voor veel minder kan, met leukere programma’s en een evenwichtiger geluid.
    • 3. PowNed is kritisch voor rechts en links
      1. PowNed heeft geen politieke voorkeur, maar wij gaan wel graag op het links geslepen brilletje van Hilversum staan. Wie nu naar de publieke omroep kijkt, heeft regelmatig het idee zich te moeten schamen voor zijn of haar opvattingen. Met PowNed zul je erachter komen dat je rechterspeaker ook geluid maakt. Een evenwichtiger programma-aanbod dus. Kijkers zijn immers oud en wijs genoeg om zelf hun mening te bepalen.
    • 4. PowNed teistert de macht
      1. Gelden wetten en regels voor iedereen? Of alleen voor de gewone man? PowNed gaat roeren waar het stinkt. Ook als de wc bril van goud is. Gewoon omdat het kan. En omdat het moet. PowNed schurkt niet aan tegen macht, want macht corrumpeert.
    • 5. PowNed. God is geen lid
      1. Wij geloven pas iets als we het kunnen zien, ruiken, horen of vast kunnen pakken. Voor God ben je dan ook bij PowNed aan het verkeerde adres. Die heeft al omroepen genoeg aan zijn voeten liggen. Maar ook valse profeten als Al Gore kunnen op onze warme belangstelling rekenen.
    • 6. PowNed denkt niet in hokjes
      1. Koning, Rechter, Marokkaan, iedereen is gelijk als ze voor onze camera staan. We gaan op onderzoek uit zonder ontzag voor titels of vooroordelen. Zonder angst voor klappen of rechtszaken. Met open vizier. We kletsen dus niet over mensen, maar gaan zelf met ze praten. Heel ontwapenend.
    • 7. PowNed sloopt het Old Boys and Girls Network
      1. PowNed gaat voor frisse gezichten. Weg met die kleffe Hilversumse telefoonklapper. Types als Paul Rosenmöller, Freek de Jonge, Dolf Jansen en Ali B komen er bij ons niet in.
    • 8. PowNed houdt van sport
      1. Maar niet perse van de favoriete sporten van Mart Smeets. Dus na het schaatsen komt bij ons geen schaatsen en daarna schaatsen. We gaan ook op zoek naar Nederlandse sportsterren die Hilversum steevast links laat liggen. Met PowNed krijgen door Hilversum geboycotte wereldtoppers als Remy Bonjasky eindelijk een podium.
    • 9. PowNed is van jou
      1. Als je lid wordt van PowNed mag je niet alleen een beetje meekletsen voor de vorm. Onze leden zijn onze scherpe ogen, gespitste oren en onze grote mond. Je telt mee. Je doet mee en je beslist mee. PowNed leden zitten in ons bestuur. Daar waar je bij de andere omroepen slechts voor spek en bonen meetelt.
    • 10. PowNed gaat zelf programma’s maken
      1. Programma’s die kijkers willen zien, niet wat de programmamakers zelf leuk vinden. Wij gaan nieuwe programma’s op je loslaten, die we ook zelf gaan produceren. Dus sorry John, wij doen het straks in eigen beheer. Is veel leuker. Veel goedkoper ook. De nadruk zal liggen op nieuws, opinie en satire, zonder dat bekende opgeheven Hilversumse vingertje.
    • 11. PowNed is bijna gratis
      1. 5 Euro en 72 cent. Voor de prijs van twee bier (twee bier en een bessen voor wie buiten de Randstad woont) kun jij geschiedenis schrijven. Ga naar de registratiepagina en zorg er eigenhandig voor dat Hilversum nooit meer wordt zoals het was. Gratis tip. Een lidmaatschap op PowNed is het ideale verjaarscadeau voor al je vrienden en familie! Pak het mooi in, pakken wij straks in Hilversum uit.
    • 12. PowNed niet goed? Geld terug met winst!
      1. Tot 1 april hebben we de tijd om 50.000 leden te werven. Twee weken na oprichting zitten we al bijna op de helft. Lukt het ons echter niet om de resterende leden te halen, dan krijg jij je geld terug. Plus een kwartje rente! Omgerekend is dat een rendement van 18 procent op jaarbasis. Een prima investering dus.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #9
    chief108 Guest

    Default


  10. #10
    Jochem Guest

    Default

    lid geworden. ben benieuwd.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    628
    vCash
    126000

    Default

    PowNed is opgericht uit onvrede met het huidige publieke bestel. Niet alleen omdat veel kijkers op dit moment onvoldoende door Hilversum worden gehoord, maar tevens vanwege de vooringenomen journalistiek en de overvloed aan politiek correcte programma’s.
    Gelukkig maken ze zich daar zelf niet schuldig aan... Ik schijt BALEN van die hele Geenstijl clic. Overal tegenaan trappen wil niet zeggen dat je met een open geest de boel benadert. Toegegeven, ik kon lachen om sommige items... maar het overgrote deel waar Geenstijl mee komt aanzetten, irriteer ik me dood aan. Rutger in Uruzgan was voor mij de druppel. Ik boycot dat brallende zooitje corpsballen.

  12. #12
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Jeroen View Post
    Ik schijt BALEN van die hele Geenstijl clic.
    Quote Originally Posted by Jeroen View Post
    Ik boycot dat brallende zooitje corpsballen.


    jammer dat ik je geen twee keer reps voor 1 post kan geven....

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    lid geworden. ben benieuwd.
    x2

  14. #14
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Jeroen View Post
    Gelukkig maken ze zich daar zelf niet schuldig aan... Ik schijt BALEN van die hele Geenstijl clic. Overal tegenaan trappen wil niet zeggen dat je met een open geest de boel benadert. Toegegeven, ik kon lachen om sommige items... maar het overgrote deel waar Geenstijl mee komt aanzetten, irriteer ik me dood aan. Rutger in Uruzgan was voor mij de druppel. Ik boycot dat brallende zooitje corpsballen.
    x2 Zou ze liever een "gnp clinic" geven dan me er mee te associeren...

    En, belangrijker, waar staat er MMA?! Toen er een keer een MMA filmpje op GeenStijl stond waren alle reacties dat MMA'ers lompe neanderthalers zijn...

    Ik zeg, mixfight moet een eigen omroep oprichten!

    Denk eigenlijk dat dat bijna zou moeten kunnen, als je het goed bengt...

  15. #15
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    Met PowNed krijgen door Hilversum geboycotte wereldtoppers als Remy Bonjasky eindelijk een podium.
    Onder welke steen hebben ze bij geenstijl de afgelopen jaren gelegen?

  16. #16
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNEBED View Post
    Onder welke steen hebben ze bij geenstijl de afgelopen jaren gelegen?

    ze bedoelen op publieke zenders, heb ik behalve earts en bonjasky bij pauw en witteman nooit echt gezien. Zeg maar op nos sportjournaal, of wel?

  17. #17
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by sikkwitttet View Post
    ze bedoelen op publieke zenders, heb ik behalve earts en bonjasky bij pauw en witteman nooit echt gezien. Zeg maar op nos sportjournaal, of wel?
    Holland Sport...

  18. #18
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Vooral PUNT 6 stoot mij tegen de scheen! 90%? ik doe het nog voorzichtig van hun reaguurders op dumpert, ook geenstijl, denken hier toch volslagen anders over.

    Beetje jammer dat ze [lees geenstijl] dat niet zien. Het zal dus de verkeerde mensen trekken met uiteraard een enkeling uitgezonderd.

    Ik word GEEN lid......

  19. #19
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Tijd voor wat Ownage.,

  20. #20
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Payne View Post
    Misschien lukt dat aantal inderdaad wel, maar als je een omroep wil met staatsubsidie moet je volgens mij ook cultuur en kunstprogragramma's maken..
    Zie je het al voor je? Kleien met Badr Hari en schilderen met Gilbert Yvel..
    Mwa.. Ik niet echt..

    Schilderen met Gilbert Yvel! mwahaha,dat zou top vermaak zijn!
    En kleien met badr hari! hahaha zo van:
    En dan pakken we nu dit beeldje op,en die pleuren we op de grond,waarna we er op stampen! Dat mag niet...Maar fietsen op de stoep mag ook niet! En tadaaa,kunst ala hari!
    Sir Chokealot

    The snake

  21. #21
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    En, belangrijker, waar staat er MMA?! Toen er een keer een MMA filmpje op GeenStijl stond waren alle reacties dat MMA'ers lompe neanderthalers zijn...
    my point exactly...



    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Ik zeg, mixfight moet een eigen omroep oprichten!

    Denk eigenlijk dat dat bijna zou moeten kunnen, als je het goed bengt...
    moeten we eerst 40,000 leden hebben
    we zitten op MF op dit moment nog niet eens aan de 9000 (close, maar toch) waarvan er "maar" tussen de 3 en 4 honderd elke dag inloggen

  22. #22
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Noord-Holland
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    moeten we eerst 40,000 leden hebben
    Maar goed, er zijn natuurlijk meer (slechtere) vechtsportfora. Daar komt bij dat lang niet iedere vechtsportliefhebber zin heeft om lid te zijn van een forum.
    De kijkcijfers van de afgelopen "It's showtime" waren toch 175.000 man.. En dat terwijl het op maandagavond om 23:00 uur pas werd uitgezonden. De meeste mensen moeten ook nog werken...
    Dus op zich moet het in theorie mogelijk zijn, ware het niet dat je weer aan een lijst met eisen moet voldoen. Het kleien met Badr of het schilderen met Gilbert wordt toch niets.
    Maar goed, dat er meer MMA/Kickboxing op TV moet moge duidelijk zijn.. Ook op zaterdag zou leuk zijn. Kan ik tenminste met een biertje en wat vrienden kijken zonder dat ik de volgende dag om 5 uur op moet..

    Maar OT, ik verwacht echt niet dat dit op Powned komt..

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    geenstijl zuigt apenballen ............... stelletje losers zijn het ............

  24. #24
    anonymous001 Guest

    Default

    Ik zie Henk Schiffmacher wel een cultureel programma verzorgen op mixfight.tv...

  25. #25
    chief108 Guest

    Default

    LOL
    Ome Henk verteld wel een verhaaltje voor de kijkbuiskindertjes van Mixfight

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •