MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Danial als scheids op Beast of the East

    Ik weet niet of het je debuut was als MMA scheids maar je hebt het erg goed gedaan.
    Goed ingegrepen in de wedstrijden van Latoel en Dion Staring.

    Partijen zijn terug te zien op de website van sbs sport

    SBS 6 - SBS 6 Sport - Home
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Ja, inderdaad. Bij latoel erg goed ingegrepen, die ging namelijk behoorlijk door.

  3. #3
    chief108 Guest

    Default

    danial was goed bezig idd

    leuk om te zien

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    ik vond alleen de breaks bij de partij van marloes en cindy apart...

    bij de andere partijen was je goed bezig!!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by fightingfist View Post
    Ja, inderdaad. Bij latoel erg goed ingegrepen, die ging namelijk behoorlijk door.
    Ja, inderdaad! Latoel zat echt vol met energie! Dat moest er gewoon uitkomen. Een rematch zou denk ik wel mooi zijn.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Danial deed het echt erg goed...vooral gezien dit zijn eerste keer was....

    goede ingrepen bij latoel en staring...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    Prima gedaan Danial !


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ja hij pakte het goed op want tijdens de wedstrijd Coenen vs Cindy waren inderdaad twee keer een break wat ik totaal niet begreep.

    De eerste was volgens mij dat Coenen backmount had en de tweede keer was toen zij bezig was met een armklem en een prima posiie had maar daarna herpakte Danial zich en deed het voor de rest prima, zeker bij de partij Latoel reageert hij adequaat...

  9. #9
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Ja echt top om Danial te zien als scheidsrechter! hij deed het goed!!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Was inderdaad zijn eerste keer als scheidsrechter. Vond dat hij het goed deed en er steeds goed bovenop zat. Hij reageerde ook erg adequaat tijdens de partij van Latoel, maar ook tijdens die van Staring. Top gedaan!

  11. #11
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Normaal sta je te vechten maar nu moet je op zoveel dingen letten. Bij partij van marloes was ik zelf ook niet blij met staand hervatten, maar toen hoofdjurry zei dat ik wat langer mag door laten gaan was ik blij en paste mij aan, (dus ik blij en weer wat geleerd)


    Ik heb ook nu veel meer respect voor scheids, omdat het zware taak is, vooral met ingrijpen, voor zelfde grijp je in en is die jonge niet KO. Maar Ik had de voordeel dat ik zelf vecht, je wordt niet verrast, Ik kon voorspellen wat de vechters nu gaan doen.

    Martijn de jong vond het ook goed en heeft mij gevraagd om shooto gala's ook te doen, Alleen moet ik Rafles nog even bereiken.

    En Vincent was behoorlijk wild, haha ik probeerde hem in hoek gooien zodat hij zijn tegenstander niet ziet en even tot rust komt, (mooie overwinning trouwens)

    Ook dank aan WFCA die mij de kans gaf en in mij geloofde om direct zo een gala te laten scheidsen
    Last edited by danial; 27-01-2009 at 22:15.
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    goed bezig gozer ik zat de stream te kijken en het leek alsof je het al tijden deed!

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem, The Netherlands
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Erg leuk om te zien Danial! Je deed het erg goed! Goed bezig man! Keep it up!

    Greets,

    Ruben
    Mirko "CroCop" Filipovic - the CROATIAN SENSATION -

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    gewoon vet Danial...echt waar....lijkt me vreselijk mooi om ook op deze manier met de sport bezig te zijn...

    echt top...denk dat je zeker bij die shooto gala`s op je plek bent
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #15
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    gewoon vet Danial...echt waar....lijkt me vreselijk mooi om ook op deze manier met de sport bezig te zijn...

    echt top...denk dat je zeker bij die shooto gala`s op je plek bent
    Iedereen bedankt, Het was een mooie ervaring
    @ Underdog, We hebben je gemist vanavond, Heb overal pijn
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ja man had ik van de week gezegd jhe bezig met een presentaie voorbereiden...pff gelul...had liever gerold..
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Grote klasse, zeker de wijze waarop je ingreep bij Latoel. Het verbaasd me niets dat Martijn je heeft gevraagd voor Shooto. Daar zitten de beste MMA scheidsrechters van Nederland/ Europa en zelfs op wereldniveau kunnen Marco, Niels en Rafles zich met de beste meten. Als dit pas je debuut (!) was dan komt het helemaal goed.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Inderdaad je deed het echt goed Danial.
    Ik wist wel dat je vrij nieuw was maar dat dit je eerste wedstrijd was had ik nooit verwacht, er zijn genoeg scheidsrechters die minder presteren als 3e man.
    Ga zo door man.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Altijd blij om mensen die zelf ervaring hebben in het MMA, ook MMA te zien scheidsen. Want no offense, maar (kick)box mensen kunnen beter geen MMA scheidsen. Goede zaak, en zag er goed uit.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Nijmegen
    Posts
    63
    vCash
    126000

    Talking

    ja weer een topper in spee als scheids, danial vroeg aan mij wat kan ik verbeteren.
    toen heb ik hem op bepaalde posities gewezen, en dat pakte hij heel goed op.
    dus weer een aanwinst er bij, he liliputter?

    grt joop ubeda.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Nijmegen
    Posts
    63
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wfca.info View Post
    ja weer een topper in spee als scheids, danial vroeg aan mij wat kan ik verbeteren.
    toen heb ik hem op bepaalde posities gewezen, en dat pakte hij heel goed op.
    dus weer een aanwinst er bij, he liliputter?

    grt joop ubeda.
    wheely??????????????????????

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    He heb er een concurent bij ... hahaha ...

    Ik heb (nog) geen beelden gezien Daniel, maar zoals ik het hier lees heb je een goede job gedaan !!! gefeliciteerd.

    Eindelijk weer eens een goede, kundige (en ook gezellige) mma-scheids collega, tenminste je moet je nog wel bewijzen he! kundig mag je pas na twee gala's zeggen hahaha ... one to go !! .... ik zie in ieder geval uit naar de samenwerking bij Shooto.

    En in je eerste partij een foutje? joh ik maak na ruim 12 jaar ook nog steeds foutjes! Zolang de foutjes geen blunders worden is er niet aan de hand.
    Ush,
    Marco.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu ik keek er van op dat Daniel daar stond als scheid niet als vechter , maar 1 maal moet de eerste keer wezen niks is perfect je leert van elke partij waar je mee bezig bent Daniel je deed het Prima gozer .
    Respect !!!
    Big OSU



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Danial deed het erg goed, stond ook relaxed in de ring! Netjes hoor!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Nijmegen
    Posts
    63
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids) View Post
    He heb er een concurent bij ... hahaha ...

    Ik heb (nog) geen beelden gezien Daniel, maar zoals ik het hier lees heb je een goede job gedaan !!! gefeliciteerd.

    Eindelijk weer eens een goede, kundige (en ook gezellige) mma-scheids collega, tenminste je moet je nog wel bewijzen he! kundig mag je pas na twee gala's zeggen hahaha ... one to go !! .... ik zie in ieder geval uit naar de samenwerking bij Shooto.

    En in je eerste partij een foutje? joh ik maak na ruim 12 jaar ook nog steeds foutjes! Zolang de foutjes geen blunders worden is er niet aan de hand.
    ik maak na ongeveer 10,000 partijen ook nog foutjes, mag eigenlijk niet met die vette gaga die wij krijgen.
    bij het voetballen zeiken zij ondanks zij met zu,n 3en zijn over hulpmiddelen.
    wij moeten als scheids en jury een vaak zo snelle actie waarnemen, omdat het kickboxen steeds sneller en van uit de vechters steeds slimmer word.
    iedereen ziet van af de tribune20 m minimaal het vaak beter als de scheids of de jury.
    als publiek zou je eens moeten horen wat je als scheids of jury naar je kop geslingerd word door de trainers.
    maarja wij worden ook allemaal vet gehonereerd.
    het publiek word ook steeds deskundiger, vooral na 20 herhalingen op tv.
    ik doe nu ook al die betweters de grt.
    probeer op je eigen gym eens een party te jureren of te scheidsen, en laat hier jou bevindingen delen.
    grt joop ubeda.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •