MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Beast of the East bedankt!

    Afgelopen zaterdag organiseerde Beast of the East haar grote gala in de Hanzehal in Zutphen. Het was een erg geslaagd evenement dat volgens mij helemaal uitverkocht was. Mixfight.nl was van de partij en heeft er twee mooie uitgebreide fotoverslagen van gemaakt; een van het hoofdprogramma en een van het voorprogramma. Daarnaast hebben we een aantal vrijkaartjes ontvangen en een VIP-tafel helemaal vooraan de ring! Bij deze wil ik Johannes, Tom, Faldir en de rest van de organisatie van Beast of the East namens de eigenaren bedanken voor de gastvrijheid en de prettige samenwerking!












    Link verslag hoofdprogramma:
    http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=89413
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Volgende keer wat minder kaarten verkopen en dan is het idd perfect.
    Wil niet graag zeiken maar er waren zoveel mensen die geen zitplek hadden. (even staan is niet erg maar ik heb dik 6 uur moeten staan voordat ik eindelijk een zitplekje had)

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Alleen jammer dat onze VIP tafel helemaal achter in de hoek was

    Bedankt

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ja het was een zeer geslaagd evenement en als vip had ik ook niet te klagen, wat ik vooral goed vond is hoe zij het eten hadden geregeld. Een aparte ruimte met heerlijk eten en waar je rustig kon zitten. Zelf voor de rokers onderons was er een afgedekte stand buiten waar je kon staan.

    Wil dan ook Tom, Faldir en Johannes bedanken voor een super evenement, ik heb genoten iedergeval...

  5. #5
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Volgende keer wat minder kaarten verkopen en dan is het idd perfect.
    Wil niet graag zeiken maar er waren zoveel mensen die geen zitplek hadden. (even staan is niet erg maar ik heb dik 6 uur moeten staan voordat ik eindelijk een zitplekje had)
    x2

  6. #6
    anonymous001 Guest

    Default

    Wanneer is de volgende?

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ja het was een zeer geslaagd evenement en als vip had ik ook niet te klagen, wat ik vooral goed vond is hoe zij het eten hadden geregeld. Een aparte ruimte met heerlijk eten en waar je rustig kon zitten. Zelf voor de rokers onderons was er een afgedekte stand buiten waar je kon staan.

    Wil dan ook Tom, Faldir en Johannes bedanken voor een super evenement, ik heb genoten iedergeval...
    Dit was inderdaad erg goed geregeld en een voorbeeld voor vele promotors! Ze hadden zelf nog een aparte haringkar...doet het trouwens goed bij veel mensen..kostenplaatje word vaak onderschat.

    Het voordeel van deze manier is dat je geen enorm leger aan bediening nodig bent en het scheelt ook veel heen en weer lopen van deze troepenmacht. Nu kon iedereen zelf bepalen waarneer hij even wat ging eten. Het drinken was trouwens ook super geregeld. Voor het publiek had men diverse bars, dus dat moet ook wel goed verzorgd zijn!

    De brandmelding was helaas jammer, maar klootzakken heb ik er altijd tussen die even een melder laten aanspreken. @ Tom, krijg dit jaar nog mijn BMI opleiding bij defensie dus als ik tijdens het volgende event even de hele installatie illegaal moet inhibitten kun je altijd even bellen..

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Beast of the East was inderdaad een lang, druk, maar verder een top gala!

    Voor de niet V.I.P's kan de ketering trouwens nog wel wat beter.. tussen de partijen door moest iedereen lang wachten in de kantine op wat eten.. afgezien van frituur was er niets anders.

    Het publiek was trouwens over het algemeen ook wel wat tam.

    verder zoals ik heb aangegeven een top gala

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •