MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47
  1. #1
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default GSP vs BJ Penn *Spoiler*

    Goddamn, wat is die GSP een atleet! Wat een sportman. Dit is nu echt een vechter waar ik op alle aspecten van kan genieten. Geen spatjes, respect voor z'n tegenstanders en op alle fronten zijn tegenstanders domineren. Schitterend!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    DOMINANTIE IN ALLE POSITIES.....GSP
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #3
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Goddamn, wat is die GSP een atleet! Wat een sportman. Dit is nu echt een vechter waar ik op alle aspecten van kan genieten. Geen spatjes, respect voor z'n tegenstanders en op alle fronten zijn tegenstanders domineren. Schitterend!
    x2

  4. #4
    chief108 Guest

    Default

    GSP is echt een megatopper....

  5. #5
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Gewoon ongelooflijk wat een sportman die GSP is!!
    BJ heeft zoveel talent, maar afzien op training komt niet in zijn woordenboek voor!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    keihard genoten

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    GSP = THE MAN
    wat een held

  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    IK ben het alle fronten met jullie eens. Sympathieke gast topvechter en mooi dat hij BJ zijn vet gaf en overklaste op eigen terrein.

  9. #9
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    gsp is een beest. De enige man die hem het nog moielijk kan maken is thiago alves. Als hij die wint hij hij de hele divisie schoon geveegd. Dan zou de ultieme uitdaging voor de rush, anderson silva zijn voordat silva met pensioen gaat.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Ik zat er niet ver naast met mn TKO ronde 4 voorspelling. :P

    Tja bizar gewoon. Sympathieke kerel en een beest van een vechter. Thiago Alves zorgt nog wel voor een challenge omdat die een goede punch heeft. Elke andere vechter die geen KO in huis heeft wordt gewoon gesloopt door GSP.

    Als Penn hem niet kan submitten lukt niemand het.

    Het niveau van Georges is op dit moment gewoon stukken hoger t.o.v de rest

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    maar even aan de andere kant, vonden jullie ook niet dat Penn GSP de ruimte gaf en hij daarom zo over hem heen walste?

    Als ik Penn zo zag leek het wel alsof hij er zelf niet echt vertrouwen in had..

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    wat een vertoon van macht door GSP .................... een partij tegen anderson silva op 185 zou echt grandioos zijn

  13. #13
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    maar even aan de andere kant, vonden jullie ook niet dat Penn GSP de ruimte gaf en hij daarom zo over hem heen walste?

    Als ik Penn zo zag leek het wel alsof hij er zelf niet echt vertrouwen in had..
    Ik zou er ook niet zo veel vertrouwen in hebben tegen GSP.

    Ik denk dat Penn al heel snel best wel aangeslagen was, misschien is dat het. Na de tweede ronde was het leven al wel behoorlijk uit hem gebeukt...

  14. #14
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Ik zou er ook niet zo veel vertrouwen in hebben tegen GSP.

    Ik denk dat Penn al heel snel best wel aangeslagen was, misschien is dat het. Na de tweede ronde was het leven al wel behoorlijk uit hem gebeukt...
    BJ Penn had inderdaad niet meer veel leven over. Dat kwam door wat GSP na de partij ook zei; BJ heeft korte boksers armen, door hem in de eerste ronde te worstelen zou al het bloed in zijn schouders lopen (verzuring). Hij had het perfecte strijdplan om BJ te slopen.

    GSP is gewoon een geweldige atleet!

    En naast dat heeft hij ook een geweldig strategisch kamp achter zich, Greg Jackson is echt een meester in goede game plans.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    GSP weegt ook rond de 185, hij cut naar 170 voor een gevecht. Laat maar komen dat gevecht tegen A. Silva, Anderson is wel 12 cm groter als George dat zou nog een obstakel kunnen worden
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  16. #16
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    GSP weegt ook rond de 185, hij cut naar 170 voor een gevecht. Laat maar komen dat gevecht tegen A. Silva, Anderson is wel 12 cm groter als George dat zou nog een obstakel kunnen worden
    En wat denk je dat Silva doet..?
    Die loopt rond op 200-205..dus dat verschil blijft bestaan...laat Silva maar lekker naar boven kijken ipv naar beneden...
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  17. #17
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by fedor View Post
    En wat denk je dat Silva doet..?
    Die loopt rond op 200-205..dus dat verschil blijft bestaan...laat Silva maar lekker naar boven kijken ipv naar beneden...
    x2

    GSP naar MW en Silva naar LHW...

    In hun eigen klasse hebben ze niet zoveel meer te doen...

    Welter- en middleweight contender partijen zijn op dit moment ook helemaal niet zo leuk om te kijken, omdat GSP en Silva op eenzame hoogte staan...

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fedor View Post
    En wat denk je dat Silva doet..?
    Die loopt rond op 200-205..dus dat verschil blijft bestaan...laat Silva maar lekker naar boven kijken ipv naar beneden...

    x2, laat ze beide maar schuiven.
    Die Silva moet ook vaker vechten maar dat is een ander onderwerp

  19. #19
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Die Silva moet ook vaker vechten maar dat is een ander onderwerp
    Silva voor het eerst weer in april dus misschien dat ze 'm in augustus en december nog kunnen inpassen...
    UFC maakt grote stappen nu..om de 2-3 weken gaan ze wel iets doen lijkt het en dan komt TUF daar ook nog 'ns bij...
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  20. #20
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    911
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het wel een raar verhaal over het insmeren van GSP zijn rug met vaseline.

    iemand zag dat er een van Gsp's kamp,hem eerst het gezicht insmeerde en daarna zijn rug masseerde,diegenen melde dat bij de Commissie,die aanwezig waren bij het gevecht.

    ik kan me niet voorstellen dat het om veel vaseline ging,en ik denk dat als het zo was, BJ er zelf wel over was begonnen in het gevecht.

    in Dana White zijn blog kan je het ook zien
    YouTube - Dana White's UFC 94 Video Blog - Saturday

  21. #21
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    ik heb via via een foto kunnen krijgen van GSP voordat ie naar de kooi loopt en BJ schijnt toch gelijk te hebben, kijk maar:



    sore loser!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #22
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    911
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    ik heb via via een foto kunnen krijgen van GSP voordat ie naar de kooi loopt en BJ schijnt toch gelijk te hebben, kijk maar:


    Het rare is nog dat het verhaal nog geeneens van BJ zelf afkomt.

    als iemand het had moeten merken was het BJ zelf wel.

    hier staat ook de reactie van Gsp zijn trainer
    - ST. PIERRE TRAINER RESPONDS TO ALLEGATIONS - MMA WEEKLY - Mixed Martial Arts & UFC News, Photos, Rankings & more
    Last edited by Jani; 02-02-2009 at 15:55.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    ...............
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jani View Post
    ik vind het wel een raar verhaal over het insmeren van GSP zijn rug met vaseline.

    iemand zag dat er een van Gsp's kamp,hem eerst het gezicht insmeerde en daarna zijn rug masseerde,diegenen melde dat bij de Commissie,die aanwezig waren bij het gevecht.

    ik kan me niet voorstellen dat het om veel vaseline ging,en ik denk dat als het zo was, BJ er zelf wel over was begonnen in het gevecht.

    in Dana White zijn blog kan je het ook zien
    YouTube - Dana White's UFC 94 Video Blog - Saturday
    Ik heb Dana's blog nog nooit bekeken, maar dit filmpje heb ik helemaal uitgedaan. Ik begin hem zelfs sympathiek te vinden!

    Hij zegt inderdaad onmiddelijk na het gevecht dat ze GSP's rug helemaal insmeerden met Vaseline ... ben benieuwd wat hier nog van gaat komen!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  25. #25
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    zo komt ie inderdaad niet verkeerd over...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •