MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 76
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default 29-11, SLAMM!! VI: wie willen jullie zien?

    SLAMM!! VI 29 NOVEMBER 2009 TOPSPORTCENTRUM ALMERE

    Na het grote success van 30 november zal SLAMM!! op 29 november van dit jaar wederom met een grote show komen. Uiteraard wederom me als hoofdmoot het echte muaythai met de beste Thaise vechters!

    Niet alleen zullen diverse top Thais van SLAMM!! V wederom te bewonderen zijn, ook zullen er weer nieuwe toppers uit Thailand gehaald worden. Op Slamm!! V waren de oudgedienden Saenchai Sor Kingstar, Lamsongkram Chuwattana en Anuwat Kaewsamrit te zien en werd het Thaise deelnemers veld ververst met Saiyok Pumphangmuang en Bovy Sor Udomson.



    Sommigen van deze vechters zullen we weer terugzien en er zullen enkele nieuwe namen worden toegevoegd om het publieksteeds iets nieuws te geven. In Thailand hebben we al enkele vechters op het oog die minimaal ook weer de sensastie zullen geven van de bovenstaande heren.

    De partijen zullen wederom op full muaythai rules worden gevochten! Met dien verschil dat er nu, net als in bv Amerika gewoon is, elke hoek een cutman krijgt toegedeeld. Deze experts hebben open wonden in een mum van tijd dicht zodat de partijen niet meer zo snel gestopt hoeven te worden als er een open wond is.

    Aangezien de organisatie van Slamm!! luisterd naar de wens van zijn publiek vragen wij het volgende:

    Welke vechters en welke partijen zouden jullie graag willen zien op de volgende SLAMM!! op 29 november 2009 in Almere?

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Wat ik graag zou willen zien is Mosab Amrani vs Saenchai Sor Kingstar. Dat lijkt me echt een spektakelpartij die ik absoluut niet zou willen missen.

    Hele goeie zaak dat er nu ook cutmen in de hoeken komen. Het grote nadeel van ellebogen zijn inderdaad die sneeën. Als je er dan toch voor kiest om ellebogen toe te staan dan is een cutman inderdaad een welkome aanvulling.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Joeri Mes
    Mosab Amrani
    Kaas

    En deze topper, weet even z'n naam niet meer maar man wat heb ik genoten van zijn strijdlust!!
    Bukaw!!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Lastig lastig. Wat nieuwe gretige Thai is altijd leuk om te zien.
    Wat zwaardere gasten als Diesellek of Big Ben. Saenchai is altijd cool, maar moet wel echt goede tegenstand hebben anders gaat hij lopen pielen. Singdam wil ik ook wel een keertje zien.
    Jaroenchai ken 'm niet, maar altijd leuk om een Thaise naamgenoot te zien haha.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Echt een dikke +1 dat jullie de eerste organisatie zijn (in NL) die met cutmen gaan werken!

    Ik hoop dat we meer vechters te zien krijgen, die ook daadwerkelijk in hun prime zitten tegen de Thai's.
    Dus niet maanden/jaren niet gevochten hebben en dan gelijk tegen een topthai komen staan.
    Een rematch tussen Anuwat en Mosab zou ook niet misstaan!

    En een persoonlijke wens is een andere niet-thaise topper op het menu, zoals John Wayne Parr of Liam Harrison (wel op full MT rules natuurlijk).

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Een rematch tussen Anuwat en Mosab zou ook niet misstaan!
    Zou mooi zijn, al denk ik dat een partij tussen Mosab Amrani tegen Bovi ook gegarandeerd vuurwerk word.

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    En een persoonlijke wens is een andere niet-thaise topper op het menu, zoals John Wayne Parr of Liam Harrison (wel op full MT rules natuurlijk).
    x2! Liam Harrison zou ik wel eens tegen Saenchai willen zien al is het natuurlijk geen Nederlander. JWP versus Marco Pique (zou eigenlijk al gevochten zijn) zou ook een mooie partij op kunnen leveren.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ow en Bukaw natuurlijk!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Saenchai en Liam Harrison vechten komend weekend tegen mekaar!


  9. #9
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Joeri Mes
    Mosab Amrani
    Kaas

    En deze topper, weet even z'n naam niet meer maar man wat heb ik genoten van zijn strijdlust!!
    http://94.100.113.17/424550001-42460...84_6_MNpH.jpegBukaw!!!
    Dennis Schneid Miller bedoel je
    Top vechter... echt geweldig om hem te zien toen op slamm5

    Marvin Sansaar en Menno Dijkstra wik ik ook weer zien.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Nieky Holzken en Halim El Issaoui.


    Gr, Jamila

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Een grote vraag is hoeveel kilo wil je een Thai boven zijn gewicht laten vechten?

  12. #12
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    35
    vCash
    126000

    Default

    Zet is een keertje een zwaargewichtpartij neer!!!
    Altijd leuk om te zien.
    Hesdy Gerges vs Benjy Zimmerman!!!!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    diender vs bovy
    amrani vs sanchai
    sayok vs khalid bourdif (weet niet of gewicht wel klopt)
    samranchai vs halim
    Pique vs JWP

    denk niet haalbaar maar lijkt me wel vet

    petrosyan/nieky holzken vs yodsanklai

  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Een grote vraag is hoeveel kilo wil je een Thai boven zijn gewicht laten vechten?
    x2.
    Dat Orono , die normaal op -59 vecht, laatst op -70 staat te knokken tegen Chabari is op z'n minst discutabel te noemen.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Sergio Wielzen, Mootje Khamal, Pietje Doorjé zijn er zo een paar op het gewicht van de Thais die me te binnen schieten. Waarschijnlijk hebben we als er goed wordt gezocht nog wel een stel A-klassers her en der die eigenlijk niet aanbod komen, maar op dit gala super zouden zijn.

    Ik las meen ik op KB.nl dat Slamm de beginnende A klassers een kans wil geven en voor die mannen die wel veel trainen, maar weinig aanbod komen is het een mooie kans zich in de kijker te vechten. Kijk maar hoe iedereen nu Mosab op handen draagt.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Die jongen van KB Arnhem, ben zijn naam ff kwijt, die zo'n mooie overwinning in Haarlem had tegen een vd Thais.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Die jongen van KB Arnhem, ben zijn naam ff kwijt, die zo'n mooie overwinning in Haarlem had tegen een vd Thais.
    Jimmy Eimers

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Thaise vechters die ik heel graag weer zou zien vechten zijn in ieder geval Bovy, Saenchai en Saiyok. Goed initiatief trouwens voor wat betreft die cutman in de hoek!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    aangezien Simon Rutz geen buakaw op zijn verlanglijst voor dit jaar heeft, lijkt het me erg vet als Buakaw in Almere 'mag vechten' van Simon Rutz

    En dan zie ik nog graag die Bovy, en Yodsenklai ofcourse!

    Ja en idd Dennis Schneidmiller!


    op de vot dermit

  20. #20
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default



    uhmmm ff snel...denk, denk, denk....

    als dat 'mag' wil ik Buakaw vs Yodsenklai zien...

    Ik zou Mes weer eens tegen een Thai willen zien vechten hoewel ik ervan overtuigd ben dat hij niet met die stijl overweg kan...kan toch wel mooi worden..

    Verder wil ik Matthias Ippsa tegen Khalid Bourdif (of een Thai) zien..

    en Younnes tegen een Thai aub! (de laatste x heeft ie Panjonsuk zwaaarrrrr gefrustreed....ik meen in Tilburg?)

    Pique - JWP zou idd erg vet zijn...en die Dzabbar Akskarov staat ook garant voor spektakel...

    Nederland vs Thailand is vet, maar een concept met topvechters die overal vandaan komen vs Thailand zou ook vet zijn...

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Helemaal top dat er nu met Cutmen gewerkt gaat worden

    William Diender wil ik graag tegen een Thai zien, als hij op Thaise regels wil vechten.
    Uiteraard Mosab Amrani die veel indruk op mij gemaakt heeft.
    Nieky Holzken, Marco Pique, Rachid Belani en Germaine zie ik ook graag op Slamm

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    en Younnes tegen een Thai aub! (de laatste x heeft ie Panjonsuk zwaaarrrrr gefrustreed....ik meen in Tilburg?)
    Haha daar was ik ook bij, lijkt me top om Younes er bij te hebben

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Ik vind dat Rachid Belaini niet mag ontbreken op Slamm

  24. #24
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    108
    vCash
    126000

    Default

    ik wil ook grag wel een keer twee nederlanders op thaise regels zien vechten zijn bijna altijd de zelfde vechters die op die regels de strijd aangaan gebeurt veel te weinig in holland alleen op slam petje af voor slam

  25. #25
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Mosab Vs Sanchai

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •