MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12

Thread: Staredown 3

  1. #1
    Join Date
    May 2005
    Location
    belgium
    Posts
    28
    vCash
    126000

    Default Staredown 3

    Op 26 April in België : part 3 'Staredown' .
    Met o.a. : Jan Van Denderen ( MT ) & 'Tommy De Pret' ( MMA )
    STAREDOWN, mix martial arts & Thaiboxing event
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    yves ge ze een boem op zen antwerps ik ben blij dat ik er kan vechten op staredown 3 op staredown 2 was het echt een top gala goede sfeer en mooie partijen zoals tommy de pret patrice waegemans en mezelf mr 1 leg ik ben hard aant trainen voor april get ready en aan al onze fighters van onze club perfectteam we gaan er voor PERFECTTEAM RULES IEDEREEN SUCCES toegewenst. ben en kris thanks dat ik mag vechten heb er zwaar zin in.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    35
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr 1 Leg View Post
    yves ge ze een boem op zen antwerps ik ben blij dat ik er kan vechten op staredown 3 op staredown 2 was het echt een top gala goede sfeer en mooie partijen zoals tommy de pret patrice waegemans en mezelf mr 1 leg ik ben hard aant trainen voor april get ready en aan al onze fighters van onze club perfectteam we gaan er voor PERFECTTEAM RULES IEDEREEN SUCCES toegewenst. ben en kris thanks dat ik mag vechten heb er zwaar zin in.



    Dan mag je wel eens stoppen met roken , op STAREDOWN 2 stond je voor je partij te roken buiten. , doe je best jonge en maak er weer wat moois van .

  4. #4
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Quote Originally Posted by Mr 1 Leg View Post
    yves ge ze een boem op zen antwerps ik ben blij dat ik er kan vechten op staredown 3 op staredown 2 was het echt een top gala goede sfeer en mooie partijen zoals tommy de pret patrice waegemans en mezelf mr 1 leg ik ben hard aant trainen voor april get ready en aan al onze fighters van onze club perfectteam we gaan er voor PERFECTTEAM RULES IEDEREEN SUCCES toegewenst. ben en kris thanks dat ik mag vechten heb er zwaar zin in.
    succes Franky Knallen
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  5. #5
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    ZWIEBERTJE je hebt gelijk daarom heb ik verloren maar al goed dat je van je fouten leert he man ik ga over 6 weken ook een mma partij draaien op 14 maart en geloof me jongen ik zal het niet meer doen goed zo dan win ik mischien wel hahahahahaha thanks voor de goede raad die je me geeft en als ik binnen 6 weken win dan weet ik of het aan mijn sigaretje lag dat ik aant roken was BUITEN

  6. #6
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    PD EC enorm bedankt voor je steun ik ga er voor man meer ni grtz uit belgie

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by zwiebertje View Post
    Dan mag je wel eens stoppen met roken , op STAREDOWN 2 stond je voor je partij te roken buiten. , doe je best jonge en maak er weer wat moois van .
    Peter Smit stond ook wel eens een saffie te roken voordat hij zijn partij ging knokken.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    211
    vCash
    126000

    Default

    Staredown is het mma evenement op Antwerpse bodem. Deze creatie van Perfect Team & Booster zal wederom een fantastische kaart aan aankomend Belgisch talent bieden. In de hoofdpartij zullen we Europese kampioen mix fight Tommy Depret aan het werk kunnen zien, maar ook lokale favorieten Jantje van Denderen en Natje van The Bulldogs zullen voor vuurwerk zorgen. Voor de Belgische titel zal Patrice Wagemans van The Perfect Team strijden tegen Arthur Willems van Team mma international.

    Meer info op: www.staredown.be
    PERFECT TEAM

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    leuk om te zien dat zij geinspireerd zijn door Beast of the East flyer

  10. #10
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    56
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Peter Smit stond ook wel eens een saffie te roken voordat hij zijn partij ging knokken.
    Ik heb hem ook wel iets anders zien roken (gedoogbeleid) dan een saffie voorafgaand aan zijn partij

  11. #11
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    staredown 3 wordt een top gala op antwerpese bodem iedereen welkom op 26 APRIL

  12. #12
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    211
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    leuk om te zien dat zij geinspireerd zijn door Beast of the East flyer
    Inderdaad, zo'n bangelijk materiaal. Daar wilden we even op verder bouwen. Het is een Belgisch gala dus denk niet dat iemand daar problemen mee zal hebben.
    PERFECT TEAM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •