MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Leiden
    Posts
    2.293
    vCash
    126000

    Default UFC Quick Quote: Frank Mir vs. Brock Lesnar 2 to be ’similar to the first’

    UFC Quick Quote: Frank Mir vs. Brock Lesnar 2 to be ’similar to the first’
    By: MMAmania



    “Technically, Lesnar has the ‘real’ belt and he can claim that, I’m not bothered. But I have accomplished more than him on the road to the title…. I see the rematch being a similar fight to the first. He will look to overwhelm me quickly but it’s hard to win fights by just overpowering someone. He has the size and his strength is immense but his technical ability is nowhere near mine.”

    -- Interim heavyweight champion Frank Mir tells Mirror.co.uk that he expects his rematch against Brock Lesnar at UFC 98 to end in similar fashion — with his hand raised in victory after a submission. Mir tapped Lesnar with a kneebar back at UFC 81: “Breaking Point” in Feb. 2008. Lesnar went on to stop Randy Couture later that same year to capture the division title. Meanwhile, Mir scored a technical knockout win over Antonio Rodrigo “Minotauro” Nogueira at UFC 92 in December to claim the interim title. The two will square off to declare an undisputed champion on the next big blockbuster show for the promotion in May.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Hmm ik vind dat Mir gewoon zijn grote mond moet houden en lekker bescheiden moet blijven.

    Ook Brock boekt progress en is niet meer hetzelfde als in het 1e gevecht.
    Tegen Randy deed hij het goed en die overwelmde hij ook niet, hij deed het rustig aan en wachten af tot hij het af kon maken.

    Ik denk dat Mir wel zwaar goede kansen maakt maar ik geef de wedstrijd een 50/50.

    Ondanks alles wordt het zeker een vette match
    From Best!

  3. #3
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    Hoop dat Mir van cockzwaard wint...

    hehe, ja ik gun het Mir ook wel na alles wat hij heeft meegemaakt en wat hij heeft gedaan om weer bovenaan te komen.
    From Best!

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik vind Mir toch echt wel meer Cocky dan Lesnar...
    eigenlijk gun ik het beiden niet

    wordt tijd dat Hardonk de nieuwe HW champ wordt... (wishfull thiking, niet?)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    MIR wint van NOG en zijn bescheidenheid is gelijk weg, Lesnar, loopt gewoon door hem heen!
    vergis je niet die gast maakt ook gewoon progressie.

    ja en dan nog het feit dat Nog echt op een opa leek in dat gevecht.

    Het was net of hij niet wilde vechten, was echt teleurgesteld in zijn performance
    From Best!

  6. #6
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    commercieel gezien is het voor de UFC gunstig dat Lesnar the champ is. popi-jopi pro wrestling vechter. En anders is Mir een goede substitute kunnen die yankees ook wel waarderen. Maar Kongo een title shot geven vind wel fair. En ik hoop en verwacht ook wel dat de winnaar Kongo vs Hardonck een titleshot krijgt.
    Blues is the Healer it healed me and it can heal you. John lee Hooker " the Healer"

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Winnaar Hardonk-Kongo verdiend zeker een title shot in mijn ogen.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Maken ze een reeele kans tegen Lesnar?
    Ik vind ze beide betere vechters, maar wint techniek van het gewicht en brute kracht van Lesnar?
    Last edited by rai; 12-02-2009 at 12:03. Reason: woord vergeten
    Blues is the Healer it healed me and it can heal you. John lee Hooker " the Healer"

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    218
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop van wel btw
    Blues is the Healer it healed me and it can heal you. John lee Hooker " the Healer"

  10. #10
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    een goeie kickbokser met takedown defense zou lesnar wel eens serieuze problemen kunnen geven... eerst wat shoots tegen houden en dan lowkicks beginnen afvuren

  11. #11
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Kongo is al langer in the run voor een title shot,maar als dana en de zijnen er geen zin hebben gebeurt er ook niks.
    Das 1 van de nadelen aan de UFC, ze hebben geen rankngsysteem. de ene krijgt na 2 partijen al een title shot een ander pas als ie 17x ongeslagen is.

    Dat wordt dus ook het geval met Machida vrees ik.

    Ik vind dat hij een title shot moet krijgen maar ik vrees dat Rampage hem weer krijgt na de winst op Jardine
    From Best!

  12. #12
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    hardonck moet op engels les, om of een echt fout accent te nemen zoals arnold.
    of echt keurig te gaan spreken, veel van die americanen spreekt dat meer aan dat wat hij nu brabbelt, niks persoonlijk tegen hem. heb het er over wat hij moet doen om title shot te kunnen krijgen. te krijgen betekend dat dana weet dat er money in zit.

    leren grond vechten, doet ie goed. maar moet ook tegen top kunnen overleven, en van worstelaars de shoot kunnen stoppen.

    en nog een mooie ko maken, tot nu toe leuke partijen, en die lowkick vs the sherman was leuk maar niet echt spectaculair. die ko zul je niet in veel highlights van ufc terug zien. dus mooie spectaculaire ko. uit het niets opeens boem. dat iedereen zegt ooh fuck. shit die gast is kapot, zoals gonzaga vs crocop.

    dan zie ik em wel door dana gebelt worden.

    maar brock gaat voor uit. hij traint niet niet zoals bob sapp dat deed. ik ben big dus fuck it. nee hij zal echt wel alle hulp van ufc krijgen. hij mag bijna niet verliezen, dus ze hype em. en ondertussen laten ze hem wel trainen door beste trainers die ufc kan krijgen. ga ik van uit dan
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  13. #13
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Ben bang voor Mir dat de 2e partij toch wat anders zal lopen, hij heeft zeker goede kans om te winnen maar zo snel als in de 1e partij zal ie Brock niet meer pakken denk ik. Zelfs als ie wint zal ie waarschijnlijk een behoorlijk pak slaag krijgen vantevoren.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  14. #14
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sikkwitttet View Post
    hardonck moet op engels les, om of een echt fout accent te nemen zoals arnold.
    of echt keurig te gaan spreken, veel van die americanen spreekt dat meer aan dat wat hij nu brabbelt, niks persoonlijk tegen hem. heb het er over wat hij moet doen om title shot te kunnen krijgen. te krijgen betekend dat dana weet dat er money in zit.

    leren grond vechten, doet ie goed. maar moet ook tegen top kunnen overleven, en van worstelaars de shoot kunnen stoppen.

    en nog een mooie ko maken, tot nu toe leuke partijen, en die lowkick vs the sherman was leuk maar niet echt spectaculair. die ko zul je niet in veel highlights van ufc terug zien. dus mooie spectaculaire ko. uit het niets opeens boem. dat iedereen zegt ooh fuck. shit die gast is kapot, zoals gonzaga vs crocop.

    dan zie ik em wel door dana gebelt worden.

    maar brock gaat voor uit. hij traint niet niet zoals bob sapp dat deed. ik ben big dus fuck it. nee hij zal echt wel alle hulp van ufc krijgen. hij mag bijna niet verliezen, dus ze hype em. en ondertussen laten ze hem wel trainen door beste trainers die ufc kan krijgen. ga ik van uit dan

    Over dat Engelse les ben ik met je eens.

    Maar een K.O schudt je niet zomaar uit je mouw vriend, helemaal niet tegen die grote mannen.

    Maar tegen Colin Robinson en Eddie Sanchez heeft hij best redelijke finishers gehad hoor.


    het mooie van Hardonk is dat hij zon dood normale gast is

    Ik vind het toppie, K.O of geen K.O het blijft gewoon cool dat een Nederlander het zo goed doet in de UFC en dat het ook gewoon een casual dude is.
    From Best!

  15. #15
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    Over dat Engelse les ben ik met je eens.

    Maar een K.O schudt je niet zomaar uit je mouw vriend, helemaal niet tegen die grote mannen.

    Maar tegen Colin Robinson en Eddie Sanchez heeft hij best redelijke finishers gehad hoor.


    het mooie van Hardonk is dat hij zon dood normale gast is

    Ik vind het toppie, K.O of geen K.O het blijft gewoon cool dat een Nederlander het zo goed doet in de UFC en dat het ook gewoon een casual dude is.

    dude i agree, maar gaat niet om wat wij nl'ers vinden(die illigaal via internet kijken en dus geen gelf opleveren voor ufc)

    maar gaat om wat dana vind. en ik denk dat hij meer kans maakt op iets moois, als hij gewoon zo brute ko laat zien. kijk zijn kos zijn vet. maar zijn opgezet, bewerkt. een echte fan begrijpt dat en geniet daar van. maar de mainstream kijker wil meer zien. punches over en weer. gebrawl en dan boem, eentje neer en dan hammerpunches er op. en de zin IT IS ALL OVER. dan doe je het goed in ufc
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Als Brock niet zo onbehouden is pakt hij Mir denk ik.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat ze elkaar simultaan KO'en
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •