MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default Fedor reportedly set to meet Dana White in June to discuss fight with Brock Lesnar


    Props: DreamFighters.com
    Quoteworthy:
    Yes, I will fight again on the next Affliction card. Besides this, me and my management hope to get a chance to talk to Dana White in person in June to discuss a possible fight between me and Brock (Lesnar).
    The last man to hold the Pride FC heavyweight title and current WAMMA heavyweight champion Fedor Emelianenko (29-1) apparently reveals that aside from competing in a third Affliction event (should one come to fruition) he plans to meet with UFC President Dana White sometime in June to discuss a possible superfight with current UFC Heavyweight Champion Brock Lesnar (3-1). A lot would have to go right for this potential bout to happen. Lesnar is scheduled to rematch Frank Mir at UFC 98 on May 23 while “The Last Emperor” still has the same UFC-unfriendly hang-ups due to the remaining fight on his Affliction contract — along with being property of M-1 Global. Still, the mere possibility of them getting down inside the Octagon is enough to keep any fan optimistic.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    257
    vCash
    126000

    Default

    zie hem toch liever tegen Barnett, hoop dat dit gewoon doorgaat

  3. #3
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Eerst zien, dan geloven.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  4. #4
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Dit is mooi nieuws!

    Zo zie je maar dat Dana het niet aandurfte met Randy. Met Brock is hij er blijkbaar wel van overtuigd dat hij wint.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Laat Brock zich eerst maar wat verder manifesteren in de UFC, Fedor is voorlopig nog wat te hoog gegrepen. Alhoewel, het is niet Brock maar Fedor die aan 't "grijpen" is ... wel cool, die honger om iedereen die denkt de beste heavyweight te zijn aan te willen pakken!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  6. #6
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    En wederom.. mocht deze partij doorgaan... stel je eens voor hoe ongelukkig het zal uitpakken mocht Fedor tegen een goeie stoot van Lesnar aanlopen... Daar leg je zelfs een buffel mee plat.

    Statistisch gezien is de kans dat Fedor een keer gaat verliezen met elke partij groter.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #7
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    En wederom.. mocht deze partij doorgaan... stel je eens voor hoe ongelukkig het zal uitpakken mocht Fedor tegen een goeie stoot van Lesnar aanlopen... Daar leg je zelfs een buffel mee plat.

    Statistisch gezien is de kans dat Fedor een keer gaat verliezen met elke partij groter.
    Het gaat een keer gebeuren... En ik geef Lesnar een goede kans. Maar als Fedor dit jaar Barnett en Brock pakt, denk ik dat hij voorlopig wel even relatief veilig is... Ik zou dan in ieder geval even niemand meer weten.

    We will see...

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Als Fedor Barnett nog pakt dan is dat de laatste persoon waar iedereen nog zgn twijfels bij had.

    Lesnar hoort bij een nieuwe generatie.. Al zou lesnar winnen.. Dan nog is Fedor the best of all time.

    er is echter nog 1 dark horse in het circuit...


    Overeem!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Oud Nieuws...

    daar kwam je vriendje Stinkie ook al mee!

  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Jui flipper toch... wat hou je ons weer goed in de gaten. Meld je anders ff aan bij hyves.. daar kan je heel makkelijk vriendjes maken
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #11
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

  12. #12
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Als Fedor Barnett nog pakt dan is dat de laatste persoon waar iedereen nog zgn twijfels bij had.

    Lesnar hoort bij een nieuwe generatie.. Al zou lesnar winnen.. Dan nog is Fedor the best of all time.

    er is echter nog 1 dark horse in het circuit...


    Overeem!
    Als Fedor verliest van Lesnar, is Igor the best of all time.

    Overeem komt pas later. Zou kunnen, zou ook kunnen dat hij strandt voordat hij contender is.

    Wederom: we will see...

  13. #13
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Als Fedor Barnett nog pakt dan is dat de laatste persoon waar iedereen nog zgn twijfels bij had.

    Lesnar hoort bij een nieuwe generatie.. Al zou lesnar winnen.. Dan nog is Fedor the best of all time.

    er is echter nog 1 dark horse in het circuit...


    Overeem!

    Jep Tony, zo denk ik er ook over. Als Fedor ooit tegenover Alistair komt te staan, en hij vecht zo nonchalant als tegen Arlovski, dan geef ik Ali echt een kans om te winnen.


    >>Formely known as Pepe<<

  14. #14
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Pepe the Ice-Murderer View Post
    Jep Tony, zo denk ik er ook over. Als Fedor ooit tegenover Alistair komt te staan, en hij vecht zo nonchalant als tegen Arlovski, dan geef ik Ali echt een kans om te winnen.
    *proest*

    Bedoelde jij dat ook, Tony?

  15. #15
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Idee'tje voor UFC 100?
    From Best!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    Idee'tje voor UFC 100?
    Kun je vergeten UFC 98 23 Mei = Lesnar Vs Mir 2en UFC 100 is alweer op 11 Juli. Denk eerder dat het een partij wordt voor The Ultimate 2009 in December.


  17. #17
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Als Fedor verliest van Lesnar dan stop ik met mma kijken, natuurlijk is er een kleine kans aanwezig, maar het HOORT zo niet te zijn!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #18
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Statistisch gezien is de kans dat Fedor een keer gaat verliezen met elke partij groter.


    kidding right?

    statistics don't work on Fedor...
    should know that by now

    is een koppige Rus
    jeweettog...

  19. #19
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Pepe the Ice-Murderer View Post
    Jep Tony, zo denk ik er ook over. Als Fedor ooit tegenover Alistair komt te staan, en hij vecht zo nonchalant als tegen Arlovski, dan geef ik Ali echt een kans om te winnen.
    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    *proest*
    x1000

  20. #20
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    zou mooi zijn als dit doorgaat

  21. #21
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Als Fedor verliest van Lesnar dan stop ik met mma kijken, natuurlijk is er een kleine kans aanwezig, maar het HOORT zo niet te zijn!
    en ik als hij van alistair verliest ,1 zwaluw maakt nog geen zomer en fedor heeft wel voor hetere vuren gestaan .het zal wel weer rennen worden
    verder vind ik bigfoot en kharnitonov meer kans maken

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Statistisch gezien is de kans dat Fedor een keer gaat verliezen met elke partij groter.
    Statistisch gezien heeft ieder mens 1 borst.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  23. #23
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Fedor kan niet verliezen, gewoon onmogelijk.
    =

  24. #24
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    lach maar, elke partij moet worden gevochten, soms vergeten dat fujita hem een keer bijna ko sloeg?

    Waarom zou een goede vechter "onmogelijk" tegen Fedor kunnen winnen?
    Hij is ook een van mijn favoriete vechters en zonder twijfel is hij de beste en slimste mma-vechter ooit, maar om nu zomaar te veronderstellen dat hij nooit of te nimmer zal verliezen vind ik toch een beetje cru.

    Langs de andere kant, als hij het slim blijft spelen en stopt op zijn hoogtepunt (wat nog vele jaren zou kunnen aanhouden) zou het misschien wel kunnen dat hij nooit meer verslagen wordt.

    Nogmaals: elke match moet worden uitgevochten. We zullen zien, voor mij is hij ook de onbetwiste nummer 1.


    >>Formely known as Pepe<<

  25. #25
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Maarja Arlovski had ver kunnen komen als hij niet zijn overbemoedigde flying knee had gegooit.

    Ik vind Fedor echt cool en hij is ook fucking goed, gewoon die man is de shit.

    Maar op een dag moet hij ook weer buigen voor iemand anders.

    Er zal ooit iemand net zo snel opkomen als hij deed.
    From Best!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •