MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33
  1. #1
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default Ricardo Fyeet en Brian Lo-A-Njoe weg bij team Slamm

    Beide vechters zijn weg bij Team Slamm en hebben een contract getekend bij de concurrent It's Showtime. Bevestigd door team Slamm en It's Showtime
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    een gevoelige aderlating, maar vanuit de vechters gezien wel begrijpelijk. GG en Its Showtime slokken alles op; ze hebben het geld en de beste contacten.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Bij wie gaan ze nu trainen?

  4. #4
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Bij wie gaan ze nu trainen?
    x2

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    In ieder geval niet meer bij Team Slamm.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    hmmmmm Slamn was toch vooral MT georienteerd dus vind een overstap niet vreemd...

    ben ebnieuwd of we die gasten op grote gala`s gaan zien...zal hopelijk inhouden dat er ook weer meer mma op showtime gala`s komt
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    een gevoelige aderlating, maar vanuit de vechters gezien wel begrijpelijk. GG en Its Showtime slokken alles op; ze hebben het geld en de beste contacten.
    Eigenlijk een vremde keus dan dat ze naar Showtime gaan. Beiden hebben hun faam voornamelijk als MMA vechter. Terwijl Showtime amper wat met MMA doe. Golden Glory was eigenlijk veel logischer geweest voor hun als MMA vechters.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    mwa....mma jongens die bij Mike rondlopen zijn niet niks lijkt me...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #9
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    zonde dat ze weggaan bij slamm

  10. #10
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    154
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad Mike's Gym lopen goede vechters rond

  11. #11
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    wanneer gaat ricardo nou is knokke dan. Hij zou vorig jaar november, daar hebben ze toen destijds bijna een half jaar reclame voor gemaakt, maar er daarna niks meer van gehoord.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    die mike krijgt heeft een druk schema met al die toppers.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap de overstap wel. Voor Slamm misschien wel jammer, maar misschien dat beide vechters bij It's Showtime wat vaker aan de bak komen (wat ik wel hoop, want zie ze beiden graag vechten: altijd spektakel!). En zowel Ricardo als Brian is natuurlijk al wat ouder en, met alle respect, geen wereldtopper, dus ik snap wel dat GG niet meteen geïnteresseerd is; die moeten het natuurlijk wat meer hebben van de echte mondiale toppers en meer jonge opkomende vechters.

  14. #14
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Ik snap de overstap wel. Voor Slamm misschien wel jammer, maar misschien dat beide vechters bij It's Showtime wat vaker aan de bak komen (wat ik wel hoop, want zie ze beiden graag vechten: altijd spektakel!). En zowel Ricardo als Brian is natuurlijk al wat ouder en, met alle respect, geen wereldtopper, dus ik snap wel dat GG niet meteen geïnteresseerd is; die moeten het natuurlijk wat meer hebben van de echte mondiale toppers en meer jonge opkomende vechters.

    x2 maar wat zou ik graag een rematch venitiaan en bitchkov zien in nederland

  15. #15
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Ik snap de overstap wel. Voor Slamm misschien wel jammer, maar misschien dat beide vechters bij It's Showtime wat vaker aan de bak komen (wat ik wel hoop, want zie ze beiden graag vechten: altijd spektakel!). En zowel Ricardo als Brian is natuurlijk al wat ouder en, met alle respect, geen wereldtopper, dus ik snap wel dat GG niet meteen geïnteresseerd is; die moeten het natuurlijk wat meer hebben van de echte mondiale toppers en meer jonge opkomende vechters.
    Ik vind Brian wel degelijk een (potentiele) wereldtopper.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Ik vind Brian wel degelijk een (potentiele) wereldtopper.
    Ik ook.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    nou ja... zo'n wereldtopper is het nou ook weer niet. (sherdog stats)

  18. #18
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik had meer verwacht van Brian tijdens zijn partij tegen Menno Machinegun tijdens Slamm V.

    Maar ik vind op mijn beurt ook weer dat Menno enigzins onderschat wordt.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  19. #19
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    nou ja... zo'n wereldtopper is het nou ook weer niet. (sherdog stats)
    Stats zeggen niet alles... Bij Lo-A-Njoe zeker niet.

    Maar je hebt gelijk als je bedoelt dat hij nog veel te bewijzen heeft.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Eigenlijk een vremde keus dan dat ze naar Showtime gaan. Beiden hebben hun faam voornamelijk als MMA vechter. Terwijl Showtime amper wat met MMA doe. Golden Glory was eigenlijk veel logischer geweest voor hun als MMA vechters.
    Ik vind ze eigenlijk ook niet zo passen bij Its Showtime. Bij GG zouden ze beter af geweest zijn denk ik.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Brian Lo-A-Njoe zag ik inderdaad van de week bij Mike's meetrainen

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gerben Zonderland View Post
    Ik vind ze eigenlijk ook niet zo passen bij Its Showtime. Bij GG zouden ze beter af geweest zijn denk ik.


    Quote Originally Posted by Gerben Zonderland View Post
    Ik vind ze eigenlijk ook niet zo passen bij Its Showtime. Bij GG zouden ze beter af geweest zijn denk ik.

    nou hier een korte reactie op het verhaal .
    brian heeft inderdaad een tijdje terug een aanbieding gehad via ron van gg maar de partijen konden toch maar niet samen ineen komen

    dus brian is bij toen bij slamm gebleven
    ik heb met brian voor dat hij dit in zijn hoofd had een gesprek gehad en vertelde hem mocht iemand komen met een mooie aanbieding dan moet je gaan hellaas voor gg ging dit dan niet door .

    brian heeft een gesprek met simon gehad en die heeft hem de mogelijkheid gegeven om zich full prof nog met de sport bezig te houden iets wat ik brian als gabber niet kan aanbieden dus heb ik ook tegen hem gezegt luister als je dit kan krijgen wat hij je bied moet je gaan want ik kan dat jou niet bieden en brian is ook al niet meer de jongste dus haal er nog uit wat je nog mischien in 2 jaar nog eruit kan halen en it showtime wilt en kan hem dat bieden dus dan in de keuze snel gemaakt

    en zoals ik al eerder ergens had gelezen brian en ik zijn nog steeds heel close

    mvg milton

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gerben Zonderland View Post
    Ik vind ze eigenlijk ook niet zo passen bij Its Showtime. Bij GG zouden ze beter af geweest zijn denk ik.
    Misschien wel, maar vlak Mike's Gym niet uit. En nu is het voor It's Showtime ook makkelijker om een MMA partij te regelen op een gala van hun want nu hebben ze er 2 goede vechters bij. Als ze bij GG zouden tekenen kreeg je weer het probleem dat ze niet tegen elkaar konden vechten want ze vechten voor dezelfde label. Nu is dat mooi opgelost..

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Bedankt voor je reactie Milton

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor je reactie Milton. Ik heb net ook kort met Remon Daalder van It's Showtime telefonisch gesproken Brian Lo-A-Njoe en Ricardo Fyeet weg bij Slamm!! Mogelijk morgen meer nieuws hiervoor uit het kamp van It's Showtime is me toegezegd.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •