MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41
  1. #1
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default Reactie team Schreiber uit Londen

    Zag het staan bij de buren op FT, weet niet of iedereen daar kijkt dus bij deze:


    Ons excuus dat we het Londense avontuur gister na het UFC gebeuren ff niet afgemaakt hebben, maar om heel eerlijk te zijn stond ons hoofd er niet naar.
    Maar goed de bol draait door en we wilde het avontuur toch nog even met jullie delen.

    De dag van het evenement hebben, Irma en Nick (de broer van Stefan) het grootste leger museum bezocht ter wereld het Imperial war museum.
    Iets wat ik niet wilde overslaan nu ik toch in Londen was.
    Hebben we toch weer ff meegepikt.
    Om 15.00 uur werden we van het hotel stipt opgehaald om naar de O2 arena te gaan.
    Wat een hal en wat een enorm gebeuren.
    De aandacht die deze organisatie besteed aan reclame en voorwerk om een evenement te promoten heb ik echt nog nooit gezien.
    In het stadion aangekomen moest Stefan direct naar de doping controle wat ook na de wedstrijd weer herhaald werd.
    De arena hebben we toen even bekeken en op naar de kleedkamer. Die deelden we met BJ Penn en zijn vechter, Nate Marquart (die ik trouwens de beste wedstrijd van de avond vond vechten) en ook een ontzettende respectvolle gozer is, Josh Koscheck met een ontzettend goed gevoel voor humor en verder met nog een paar bekende UFC vechters. Grappig om daar met je poffertjesporum tussen te zitten.

    Het warm draaien liep al niet lekker met Stefan en we moesten hem daar echt doorheen trekken.
    Richting de kooi zagen we de Stefan Struve spirit weer, maar in de kooi aangekomen was het of het ventiel eruit getrokken werd bij Steef.
    Zijn tegenstander had zin in "moord en doodslag" , een instelling die we bij Stefan misten. De bel ging en, zoals de meeste misschien wel gezien hebben op internet, Stefan deed tot onze grote verbazing en ergernis gewoon helemaal niets en liet zich heel simpel in elkaar slaan.
    Oh wat was dit erg, we konden wel door de grond zakken.
    Hij moest nu vlammen, de vonken hadden eraf moeten springen en dan komt het er niet uit.
    Ik ken dat, ik heb in het verleden ook wel eens zoiets gehad op het moment dat ik moest vlammen op een Pride evenement in Japan.
    Achteraf kan je jezelf wel voor je kop slaan, maar goed daar heb je niets aan en schiet je ook geen donder mee op want de ramp heeft zich al voltrokken.
    In de kleedkamer aangekomen hebben we met z'n allen (en dit is geen gelul) een traantje moeten wegpinken.
    Wat was dit erg, Stefan kon wel door de grond zakken en kon ook niet duidelijk verklaren waarom dit hem nu juist op dit moment moest gebeuren.
    Naast de bittere pil van dat hij verloren had en in de wedstrijd weinig tot niets heeft laten zien, had hij ook de enkelband van zijn rechter enkel nog gescheurd wat voor hem de hele wedstrijd nog veel vreselijker maakte dan hij al was omdat je dan ook nog slecht lopend/strompelend de hal moet verlaten.
    Jullie zullen wel denken, "ja lul het maar goed", maar Stefan heeft in het verleden veel sterkere tegenstanders gehad dan deze Braziliaan, kut, kut en nog eens kut.
    Ja en hoe hangt de UFC vlag er nu bij.
    Het is zo dat elke vechter bij de UFC een contract krijgt waarvan je de eerste twee wedstrijden moet winnen. Doe je dat niet lig je d'r uit.
    Verlies je de eerste krijg je een herkansing, maar dan moet je wel iets hebben laten zien in je eerste wedstrijd wat nu niet echt gebeurt is.
    Nu kan het ook nog zo worden voor Stefan dat ze het contract even in een la leggen. Dit betekend dat Stefan twee wedstrijden kan vechten buiten de UFC om bij andere organisaties die hij MOET winnen waarna zijn contract weer hervat wordt.
    Over twee weken zit ik rond de spreekwoordelijk tafel met iemand die over de matchmaking van de UFC gaat en dan horen we wat de UFC exact gaat doen met Stefan's contract.
    Ik zal jullie hiervan op de hoogte houden.
    Ik schrijf dit stukje met de pijn in mijn hart.
    Na vijf weken van elke dag afzien, trainen, meeleven en mee lijden heb ik Stefan de afgelopen periode bijna nog meer gezien dan mijn eigen vrouw en dan komt het er op zo'n evenement niet uit.
    Enorm jammer, pech, maar Stefan blijft onze vriend waar we heel trots op zijn en waar we honderd procent voor zullen blijven gaan in de toekomst.
    Want naast dat het een op en top sportman is, is hij ook een fijn mens.
    Stefan is afgelopen woensdag 21 geworden en heeft nog een enorme toekomst voor zich. Mensen, dit hoort jammer genoeg bij de sport "en alleen als je wint heb je vrienden", maar alle vechters uit ons team die er keihard voor gaan en dan een keer op hun reet gaan blijven ook onze vrienden.
    Aanstaand weekend staat er voor ons weer een belangrijke wedstrijd in de agenda.
    Titiana van Polanen Petel zal voor een WFCA titel moeten vechten in Genk België en ook die heeft er kei, keihard voor getraind.
    We gaan gewoon door en richten onze aandacht nu volledig op de partij van Titiana in België.

    Respect,

    Bob, Irma en Stefan Struve
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen had Stefan graag zien winnen, aan support was denk ik geen klagen. Dat zal de volgende keer ook het geval zijn!
    Hard trainen en de volgende keer sloop je je tegenstander!

    Respect

  3. #3
    anonymous001 Guest

    Default

    Mooi stukje...

    Die jongen komt er echt nog wel, of het nou via de UFC is, of op een andere manier...

  4. #4
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    Damn, indrukwekkend stukje hoor. Echt jammer voor Struve.

  5. #5
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    als je op deze leeftijd al zo ver komt is dit gewoon al heel knap
    deze jongen is pas 21 heeft nog alle tijd vd wereld en is als hij een stapje terug neemt is hij over 2-3 jaar met de juist begeleiding gewoon een beest
    dit kwam gewoon iets te vroeg maar niet geschoten is altijd mis
    respect bob en s6

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    SteFan komt er wel en Titiana heel veel succes in België.


    Gr, Jamila

  7. #7
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    mooi stukkie idd...denk dat het wel goed komt met struve, 21 jaar pas he....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default Respect

    Mooi geschreven stukje!
    Laat ook zien dat Bob en Irma echt meeleven met hun vechters en er niet in zitten voor de centjes!!!
    Mooie reactie ook van Jamila,die laat toch ff zien dat de hele wereld niet alleen uit Golden Glory bestaat,respect Jamila!!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Jammer voor Stefan en team Schreiber. Maar hij gaat er zeker komen.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Tja hij had het ook slecht getroffen met Dos Santos. Wat een sloper is dat.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Rotterdam
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    Het zag er idd uit of het gewoon niet ging, of dat hij niet wilde.
    helaas. Ik vond het enorm tof om iemand uit nederland te zien in die kooi van de ufc.
    Ik dank dat hij geen herkansing krijgt bij de ufc, maar maybe een andere organisatie!

    Heel mooi stukje text hierboven!~Veel mensen wensen zo'n team om hun heen.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat hij verloren heeft.
    vind het wel mooi dat er toch een stukje over geschreven word door stefan en zijn team
    al breekt hij niet nu al door dan heeft hij daar nog tijd zat voor, hij is nog jong.
    veel succes in zijn verdere partijen

  13. #13
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius View Post
    Jammer voor Stefan en team Schreiber. Maar hij gaat er zeker komen.
    x2 ben ik ook zeker van

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Was inderdaad erg spijtig om te zien, maar ja: hij heeft nog een boel tijd!
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  15. #15
    Join Date
    May 2006
    Location
    België
    Posts
    143
    vCash
    126000

    Default

    Leuke reactie! Ik denk dat hij met een team dat zo'n team er zeker en vast wel zal geraken.
    Succes met de volgende!!

    En tot zaterdag in Genk ;-)

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    gewoon klote...iedereen gebeurt het wel eens dat ie blokkeerd....dan heb je idd erg pijn in het hart daarna...

    helemaal klote van zijn enkel er ook nog eens bij...

    in mijn ogen de hw belofte van nl op dit moment...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Vooral dit is mooi om te lezen!

    Enorm jammer, pech, maar Stefan blijft onze vriend waar we heel trots op zijn en waar we honderd procent voor zullen blijven gaan in de toekomst.
    Maakt niet uit of het goed of slecht!! Jammer van deze eerste pot in de UFC, maar denk dat hij zeker nog wel een kans gaat krijgen. Gewoon op dezelfde voet doorgaan en dan gaat het echt wel goed komen.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    ik dacht al zijn enkel raar te zien buigen...jammer van de partij, maar er zijn inderdaad nog andere (betere) organisaties, alles komt goed
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  19. #19
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    iedereen heeft wel eens met bevroren benen in de ring of kooi gestaan....

    shit happens .... en gewoon door blijven gaan..

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    gewoon klote...iedereen gebeurt het wel eens dat ie blokkeerd....dan heb je idd erg pijn in het hart daarna...

    helemaal klote van zijn enkel er ook nog eens bij...

    in mijn ogen de hw belofte van nl op dit moment...
    x2! Zijn verliespartij is niet het einde van de wereld! Jonge vechter met de potentie om door te breken naar de absolute top!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    als ze de ufc in liverpool hadden gehouden had die gewoon gewonnen

    hij is in die stad ongeslagen


    die jongen komt er echt wel, dit is wel een tegenslag maar op die leeftijd met dat talent kun je dat hebben
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  22. #22
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    bedankt voor de reactie

    stefan en team schreiber succes
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  23. #23
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    mooie reactie.. dank..

    Enne Stefan.. Kop op.. !
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Aan het verhaal te lezen was gewoon de druk erg hoog. Het is niet niets om met 21 jaar in de grootste organisatie ter wereld te moeten vechten met een "do or die" contract.


  25. #25
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Stefan is een topper. Jammer dat het er juist op dit moment niet uitkwam en fijn zo'n topteam om je heen.

    En hoop dat het voor Titiana wel gaat werken zaterdag!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •