Karakter, dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.
heeft die t ff goed voor elkaar
Quote: Originally Posted by Rosso Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen
Ja, dan wil hij wel!
lol die triangle poging op 2.44 ik zie al helemaal zo'n foto met als text daaronder. you're doing It wrong wie maakt hem?
Die ouwe snoepert...
Originally Posted by De dikke nudist Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.
Da giro got skillz
PLANET CARAVAN Get on the rock 'n' rollercoaster
gewoon lekker kloten op de grond .. ben ik altijd een voorstander van.. zeker met vrouwen
Hij is veel zwaarder, sterker etc ..en hij kon haar niet finishen binnen 1 minuut. Volgens mij is dit nep hoor! .
Originally Posted by The_Rock Hij is veel zwaarder, sterker etc ..en hij kon haar niet finishen binnen 1 minuut. Volgens mij is dit nep hoor!
da's beter als rollen met een laaf...
idd rollen kan ie niet, dat was al bekend. maar als je zulke vrouwen hebt dan doe je toch graag alsof.... duh
'If you can't teach it, you don't know it' www.tijdvoorvechtsport.nl
Originally Posted by De dikke nudist Die ouwe snoepert... das waar hij heeft gelijk zou ik ook doen hahahaha
hahahahaha ik snap wel waarom ze lacht, soms voel ik me ook niet op me gemak hoor met grondtraining!!! - xxx -
Zoooo dat is geil zeg, lekker met die zuignap wrijven over Rampage zijn gezicht. I would tap!
Fat girlz need lovin too!
oh, and besides, the woman is not worth googling.. I repeat, not, she is kinda plork'ish.. en voor de koppige mensen: Cindy Omatsu
Last edited by BoysNoize; 02-03-2009 at 18:59.
'' When i get sad, i stop being sad and be awesome instead , true story'' - Barney Stanson
View Tag Cloud
Forum Rules
Bookmarks