MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default Marloes Coenen in Tv Show "Ultimate Women Combat"

    Correctie:

    Het is dus niet de show die ik eerder noemde, maar het is de tv show Ultimate Women Combat. Ondanks dat het heel erg jammer is dat Marloes haar partij tegen Cyborg niet door gaat is het toch te gek voor Marloes dat zij zal gaan spelen in American Gladiators. Na het afzeggen van Cyborg door een zogenaamde blessure bleek dat Cyborg heeft getekend bij Strike Force. Strike Force heeft een goeie tv deal afgesloten en zullen meerdere shows gaan organiseren. Het is daarom goed mogelijk dat het managment met Strike Force een nieuwe deal voor Marloes zou kunnen maken, zodat deze partij als nog kan plaats vinden maar dan bij Strike Force.


    Gr, Jamila
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ''Zogenaamde blessure''?? ...

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    niet op reageren maar gewoon tot 10 tellen.. is t beste voor je bloeddruk

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    mooie kans voor marloes deze show. word een beetje tuf maar dan met alleen maar dames.

    'Ultimate Women Combat' to be broadcast around the world and featuring 8 women contenders training and battling it out for supreme dominance. The programme is produced by Lyle Howry Productions Inc and Warrior Promotions have been appointed Executive Producers.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    You go girl!!!!!
    - xxx -

  6. #6
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Correctie:

    Het is dus niet de show die ik eerder noemde, maar het is de tv show Ultimate Women Combat. Ondanks dat het heel erg jammer is dat Marloes haar partij tegen Cyborg niet door gaat is het toch te gek voor Marloes dat zij zal gaan spelen in American Gladiators. Na het afzeggen van Cyborg door een zogenaamde blessure bleek dat Cyborg heeft getekend bij Strike Force. Strike Force heeft een goeie tv deal afgesloten en zullen meerdere shows gaan organiseren. Het is daarom goed mogelijk dat het managment met Strike Force een nieuwe deal voor Marloes zou kunnen maken, zodat deze partij als nog kan plaats vinden maar dan bij Strike Force.


    Gr, Jamila
    Daar gaan we weer.. je tweede topic hierover met je zogenaamde blessure... Wacht maar eens tot iemand van Golden Glory een keer geblesseerd raakt.. dan is het ook allemaal nep en aanstel.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Laat me even advocaat van de duivel spelen...........

    Na het afzeggen van Cyborg door een zogenaamde blessure bleek dat Cyborg heeft getekend bij Strike Force.


    het is best mogelijk dat Cristiane "Cyborg" Santos een blessure speelde terwijl ze met contract onderhandelingen bezig waren.
    Het gaat tenslote toch om geld en waarom het risico lopen dat je je laatste wedstrijd verliest ?
    dat kost haar geld en strike force zit er ook niet op te wachten.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ach weet je.. alles is mogelijk... Maar als je als topic starter zo herhaaldelijk hamert op het feit dat het een zogenaamde blessure is, dan mag je ook wel wat meer info geven mbt je bron of wat dan ook.. Nu kan het net zo goed vuilspelerij zijn omdat je een connectie hebt met Golden Glory.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    70
    vCash
    126016

    Wink

    Christiana heeft inderdaad afgezegd vanwege het contract. Dat 'wisten' wij en dat bedoelde Jamilla denk ik ook op die manier. Cyborg is geen mietje..dat weet iedereen


    Groeten,
    Marloes

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Mijn bron is Scott Cocker ( president of Strike Force ).

    Maar mijn sympathie gaat uit naar Marloes Coenen die ook betaald zou krijgen voor deze partij. Door afzeggen van Cyborg liep Marloes niet alleen haar gage mis, maar ook haar voorbereiding was voor niets en heeft zij zelfs vrij genomen van haar werk. Ook al zat Marloes niet bij Golden Glory had ik het toch zwaar klote voor haar gevonden.

    Gr, Jamila

  11. #11
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Mijn bron is Scott Cocker ( president of Strike Force ).

    Maar mijn sympathie gaat uit naar Marloes Coenen die ook betaald zou krijgen voor deze partij. Door afzeggen van Cyborg liep Marloes niet alleen haar gage mis, maar ook haar voorbereiding was voor niets en heeft zij zelfs vrij genomen van haar werk. Ook al zat Marloes niet bij Golden Glory had ik het toch zwaar klote voor haar gevonden.

    Gr, Jamila

    Klinkt duidelijk.
    Inderdaad wel lullig ja voor Marloes dat de fight niet doorgaat met alle gevolgen van dien.
    Hopelijk zit er snel een andere challenge voor haar in de pipeline..

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Marloes komt er toch wel

  13. #13
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Mijn bron is Scott Cocker ( president of Strike Force ).

    Maar mijn sympathie gaat uit naar Marloes Coenen die ook betaald zou krijgen voor deze partij. Door afzeggen van Cyborg liep Marloes niet alleen haar gage mis, maar ook haar voorbereiding was voor niets en heeft zij zelfs vrij genomen van haar werk. Ook al zat Marloes niet bij Golden Glory had ik het toch zwaar klote voor haar gevonden.

    Gr, Jamila
    en die scott heeft gezegd dat cyborg geen echte blessure had?
    If so, dan heb ik niks gezegd...
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  14. #14
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    In het dames MMA is de spoeling zeer dun, meisjes op het niveau van Marloes Coenen, Gina Carano en Cyborg zijn er gewoon niet veel. Dat MMA zo populair is geworden is ook het dames MMA populair geworden. Gina Carano had samen met Kimbo de hoogste kijkcijfers bij Elite. Doordat er zo weinig meisjes van dit niveau rondlopen wordt het voor de organisaties belangrijk om ze binnen te trekken en de mooiste partijen op hun shows te laten plaats vinden, daarom zal het niet lang duren dat zij elkaar tegen zullen komen.

    Gr, Jamila

  15. #15
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    Hele vette kans voor Marloes! @ Marloes ; Succes en have fun!

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    wanneer wordt dit uitgezonden?
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Nee klopt, veel meiden zijn er niet op niveau ;-)
    In elk geval zit ik te springen om Marloes een partij tegen Cyborg of Carano te zien doen. Laat het me weten alst zover is :-)

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Leuke kans voor Marloes! Veel succes/plezier daar.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    nog steeds als er iemand cocker heet. dan denk ik gewoon dat ie lult
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  20. #20
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by Perfectteamcindy View Post
    Nee klopt, veel meiden zijn er niet op niveau ;-)
    In elk geval zit ik te springen om Marloes een partij tegen Cyborg of Carano te zien doen. Laat het me weten alst zover is :-)
    Hoe zit het met jou Cindy?

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    TE GEK Marloes

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #22
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    56
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Mijn bron is Scott Cocker ( president of Strike Force ).
    [Beavis and Butthead personages button 'aan'] ....Uhhh ....huhuhuhuhu....Cocker she said ....... uhuhuhuhuh ....

    reps voor Jamila

  23. #23
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    211
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the boxer View Post
    Hoe zit het met jou Cindy?
    Cindy zit momenteel in een moeilijke persoonlijke situatie, waardoor ze zich nog niet 100% kan bezig houden met haar voorbereiding. Toch is ze gedreven om in de toekomst meer van haar te laten zien.
    PERFECT TEAM

  24. #24
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PerfectTeam View Post
    Cindy zit momenteel in een moeilijke persoonlijke situatie, waardoor ze zich nog niet 100% kan bezig houden met haar voorbereiding. Toch is ze gedreven om in de toekomst meer van haar te laten zien.
    ons cindy komt er wel terug aan en ze zal zeker weten voor mooie verasingen gaan zorgen daar ben ik zeker van noch even geduld.PERFECTEAM RULES

  25. #25
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Bedankt voor de reaktie Ben. Ben benieuwd wat ze ons nog gaat laten zien!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •