MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 59

Thread: Vraagje.

  1. #1
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default Vraagje.

    Hallo,

    Ik heb dus aardig rond gekeken en ben uitgekomen op 2 sportscholen:

    Team Schreiber
    Gym Alkmaar/Os Gym

    Wat zou de beste optie zijn volgens jullie als ik vragen mag?
    Wil graag fanatiek gaan trainen en wat is volgens jullie dan de beste keuze?

    Vriendelijke Groetjes.
    Last edited by Free.Running; 10-03-2009 at 20:16.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Heemskerk.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Van Os GYm hebben ze een paar mannelijke toppers zoals Drago, Kaas, Van Nimwegen dus vast een heel goed niveau. Schreiber is meer bekend om MMA , maar Bob en Irma hebben allebei een muay thai verleden en ook toppers zoals Titiana en sinds kort Jojo, dus zijn momenteel vooral bekend met vrouwelijke toppers op muay thai gebied.
    Advies: ga bij allebei een keer meedoen. Ik ben zelf een paar keer bij Schreiber geweest en vond het daar qua sfeer prettig.

  4. #4
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Ja op die manier, van os gym doet tog ook aan MMA of heb ik dat verkeerd begrepen?

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Je wilt dus MMA doen.

    Ja stom ging uit van muay thai, maarre VAn Os heeft ook MMA.

    Maar als je MMA wil doen lijkt Schreiber mij een betere plek.

  6. #6
    anonymous001 Guest

    Default

    Als je het toch hebt teruggebracht tot twee, waarom probeer je het niet allebei een avondje uit?

    Btw, staat dit niet in het verkeerde forum? Eerder 'technieken, training etc.', toch?

  7. #7
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Niet als hij "mixed martial arts" wil doen

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Heemskerk!!! yeah baby

    nog even wachten en je kunt bij team hunter terecht....

    Ik train zelf in Purmerend (BJJ, Grappling en MMA) www.bjjpurmerend.nl

    maar uiteraard is Bob of Van Os ook een goede keuze. Al weet ik niet hoe groot en constant de groep is bij Van Os. Wel een aantal goee vechters (Rahad, Mauricio, Maiky)

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heemskerk
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default

    zijn er echt plannen voor een team hunter??
    Martial arts, 't is je brood

  10. #10
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Hm... ja wil inderdaad de kant van MMA op. IK ga gewoon effe een avondje mee trainen bij beide. Ja, Team schreiber is tog gericht op MMA en wedstrijden daarvoor? Is van Os gym ook aardig gericht op MMA trainingen en wedstrijden?

    Dankjewel voor alle antwoorden.
    Last edited by Free.Running; 11-03-2009 at 07:38.

  11. #11
    chief108 Guest

    Default

    Team Hunter FTW!!!

  12. #12
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Free.Running View Post
    Hm... ja wil inderdaad de kant van MMA op. IK ga gewoon effe een avondje mee trainen bij beide. Ja, Team schreiber is tog gericht op MMA en wedstrijden daarvoor? Is van Os gym ook aardig gericht op MMA trainingen en wedstrijden?

    Dankjewel voor alle antwoorden.

    Ja lijkt me wel. Hierboven kan je lezen dat Hunter zzegt dat ze een paar goede vechters hebben op mma gebied. Hij is een echte mma-fan, dus hij zal het weten.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    ik wil ook bij team Hunter
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    hahahaha wat een reacties

    ik ben me inderdaad wel aan het orienteren in de richting van mn eigen gym. Het zal dan hoofdzakelijk judo worden, maar ik zie de combi tussen Judo, BJJ, Grappling en MMA wel heel erg zitten.

    Echter is het nog niet zo dat er binnen een jaar een team Hunter bestaat.... ik moet hiervoor zelf nog een paar stappen nemen. Maar als je nog even wat langer geduld hebt dan gaat het er echt wel komen

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    hahahaha wat een reacties

    ik ben me inderdaad wel aan het orienteren in de richting van mn eigen gym. Het zal dan hoofdzakelijk judo worden, maar ik zie de combi tussen Judo, BJJ, Grappling en MMA wel heel erg zitten.
    ik heb dus ook zo'n soort idee... ik wou wat in schagen beginnen.. maar uiteindelijk besloten toch nog maar een tijdje te wachten ivm drukte en geklooi met studie enzo..

    maar als je zoiets gaat doen laat het me weten
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    team Chicohunter

  17. #17
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Oke, dus als ik het goed begrepen heb zou Team Schreiber een betere keuze zijn voor MMA tog? Want ik wou naar Os Gym gaan maar ik hou meer van de richting MMA omdat de mogelheden kwa vecht technieken groter zijn of heb ik dit zover fout begrepen? En zou er ook graag bij fitnessen en weet dat mogelijk is bij Os gym geld het zelfde bij Team schreiber kan het niet echt vinden op de website.

    En ik wil inderdaad meer de kant op van MMA.
    Last edited by Free.Running; 11-03-2009 at 11:23.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    van os en schreiber hebben beiden MMA. Als denk ik dat schreiber iets meer MMA vechters heeft dan van os

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  19. #19
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    team Chicohunter

    Of samen met MarcelTGym... Heb je MT en Judo = MMA?

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    van os en schreiber hebben beiden MMA. Als denk ik dat schreiber iets meer MMA vechters heeft dan van os

    en Van Os weer meer MT.
    Vergeet niet dat er ook nog een hoop oud wedstrijdvechters trainen waaronder het hele Loeks Gym clubje

  21. #21
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Doe niet zo moeilijk. Ga gewoon naar beide gyms en neem een proefles en ervaar waar je het meest naar je zin heb en waar je vind dat je het beste les krijgt.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    en Van Os weer meer MT.
    Vergeet niet dat er ook nog een hoop oud wedstrijdvechters trainen waaronder het hele Loeks Gym clubje
    dat valt tegen.. de paar keer dat ik er was kende ik er maar 1 of 2 van de oude loeks gym periode.. voor de rest nieuwe mensen en gym alkmaar mensen
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    dat valt tegen.. de paar keer dat ik er was kende ik er maar 1 of 2 van de oude loeks gym periode.. voor de rest nieuwe mensen en gym alkmaar mensen

    misschien trainen ze stiekem nog bij Loek achter

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    moet ik maar eens gaan kijken dan, lijkt me gezellig
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Free.Running View Post
    Oke, dus als ik het goed begrepen heb zou Team Schreiber een betere keuze zijn voor MMA tog? Want ik wou naar Os Gym gaan maar ik hou meer van de richting MMA omdat de mogelheden kwa vecht technieken groter zijn of heb ik dit zover fout begrepen? En zou er ook graag bij fitnessen en weet dat mogelijk is bij Os gym geld het zelfde bij Team schreiber kan het niet echt vinden op de website.

    En ik wil inderdaad meer de kant op van MMA.

    ok je wilt dus ook fitnisse als je heb gekeken op de site van team schreiber zie je dat hij samen met maxi fit zit maxi fit is een fitnis dus kan je makkelijk allebei doen. hebben ze ook een all in mogelijkheid voor.

    verder train ik nu zelf ook bij bob en irma en ben erg vooruit gegaan. dit omdat bob en irma de tijd nemen om je iets uit te leggen en als je het nog niet begrijpt doet ze het nog een keertje voor. heb 4 of 5 x meegedaan bij het mma gedeelte maar door mij werk kan ik daar niet veel zijn. in die lessen heb ik veel maar dan ook echt veel geleerd op het gebied van mma. voor een beginner dan. ze leggen je echt uit hoe je iets moet doen en ook of je het goed doet.

    verder kan je kijken bij vechters en daar staat ook bij wie wat doet en dan zie je ook dat hij veel mma vechters heb.

    verder kan ik je wel aanraden om een x bij beiden mee te trainen dat is altijd beter.

    heb wel altijd het gevoel als ik ga trainen bij bob datje echt een deel uitmaakt van een familie. iedereen doet namelijk leuk tegen elkaar. of je moet echt een heemskerker zijn en dat negeren, maar dan negeren ze jou ook. dus wel een tip doe gezellig en leuk dan krijg je er ook wat voor terug.

    groeten ook van een Heemskerker.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •