MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    huizen
    Posts
    293
    vCash
    126000

    Default Bokser Innocent zegt Don King af !!!

    Bokser Innocent zegt Don King af
    #respectanceWidget h2 {width: 110px;}#respectanceWidget {margin-bottom: 20px;width: 120px;}.respectance {border: 2px solid #AAA !important;padding: 3px !important;}







    AMSTERDAM - Je moet als profbokser maar durven: een aanbieding van de kapitaalkrachtige en beruchte Amerikaanse bokspromotor Don King terzijde schuiven. De geboren Nigeriaan Innocent Anyanwu, die in afwachting is van een Nederlands paspoort, heeft de machtige promotor genegeerd. De 28-jarige zwaarvedergewicht uit Amsterdam heeft gekozen voor het Hilversumse management van Real Fighters.


    Innocent Anyanwu (boven) gaat wonderlijk genoeg niet in zee met Don King.





    De 28-jarige zwaarvedergewicht uit Amsterdam heeft gekozen voor het Nederlandse management van Real Fighters. Deze promotor wil Innocent dit jaar leiden naar diens felbegeerde gevecht om de Europese titel.
    „Het is voor Innocent een enorm compliment dat zijn prestaties ook in de Verenigde Staten niet onopgemerkt zijn gebleven. Terwijl hij daar nog nooit heeft gebokst”, liet de Amsterdamse advocaat Martin Jansen, tevens zijn coach en zaakwaarnemer, donderdag weten.
    Don King, de man met het extravagante kapsel, begeleidde vroeger tal van wereldkampioenen, vooral in het zwaargewicht. Muhammad Ali en Mike Tyson behoorden ooit tot zijn stal. De inmiddels bejaarde Amerikaan is nog steeds actief in de internationale bokssport. Hij had met zijn prominente boksers vaak conflicten over contracten en gages.
    „De verrassingen in mijn leven stapelen zich op”, vertelde Innocent, die in negentien profduels nog ongeslagen is. „Ik kan mij nu dankzij Real Fighters volledig richten op mijn trainingen, omdat ik nu een maandelijkse vergoeding krijg. Ik mag daarnaast ook stages afwerken in Cuba en Amerika.”
    Real Fighters heeft voor Innocent, die bij een fastfoodketen in de keuken werkzaam was om zijn gezin in Amsterdam te onderhouden, dit jaar drie duels op het programma staan. Bij een positieve afloop van deze serie volgt in december het Europese titelgevecht, zo heeft de Hilversume promotor beloofd. De missie van Innocent heeft als motto 'De weg naar het kampioenschap' gekregen. Zaterdag is in Bussum de ondertekening van het contract.
    Op 19 april bokst Innocent zijn eerste partij in deze reeks in Hilversum. Als tegenstander fungeert de Italiaan Herve De Luca, die veertien winstpartijen en drie nederlagen in zijn profboekje heeft staan. Op 13 juni komt Innocent uit op een vechtsportgala in Tilburg. In oktober volgt zijn derde wedstrijd.
    Innocent, kampioen van de Benelux, bokste op eerste kerstdag 2008 zijn laatste partij. Het duel met de Belg Hovic Zhamkodyan eindigde in Izegem onbeslist. (bron telegraaf)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Huizen
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Realfighters zijn goed bezig

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft gelijk! Ver weg blijven van die oplichter!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    En dan vraag ik me af.....

    Kan Realfighters m net zoveel $$$ brengen als Don King zou kunnen

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Verstandig van 'm. Er zijn genoeg boksers te vinden die daar later veel spijt van hebben gehad. Don King mag dan een grootheid zijn, 't is bepaald geen frisse jongen.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    maar toch in amerika is meer $$$$ te verdienen dan in europa.. en vooral in nederland...

    hoop dat het een goede keuze is

  7. #7
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Verstandig van 'm. Er zijn genoeg boksers te vinden die daar later veel spijt van hebben gehad. Don King mag dan een grootheid zijn, 't is bepaald geen frisse jongen.
    idd. x2

  8. #8
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    jep iedereen heeft rocky V gezien...

    maar mooi dat hij in de kijker is van de amerikanen, ben benieuwd naar de volgende partij!

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    En dan vraag ik me af.....

    Kan Realfighters m net zoveel $$$ brengen als Don King zou kunnen
    Maar hij neemt ook meer geld van je dan dat je verdient. En Don King is allang niet meer zo groot als vroeger. Hij heeft nu alleen nog maar Heavyweights en die devision is toch al zwaar naar de klote.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    28 jarige zwaarvedergewicht. over welk gewicht spreken we dan?

  11. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post
    28 jarige zwaarvedergewicht. over welk gewicht spreken we dan?
    Een zware veder ouwe, een hele zware veder!
    Fat girlz need lovin too!



  12. #12
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    911
    vCash
    126000

    Default

    de super featherweight is tot 130 pound (58,5 kilo)

    inocent zijn laatste partij was in het lightweight tot 135 pound (61,2 kilo)

    ben benieuwd hoever hij het gaat schoppen in die gewichtsklasse
    Last edited by Jani; 13-03-2009 at 20:24.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    RESPECT
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  14. #14
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sikkwitttet View Post
    RESPECT
    x2

  15. #15
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Haha die naam van hem.

    Onschuldig hehe
    From Best!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •