MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 68 of 68
  1. #51
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    We gingen deze partij aan net zoals een andere,niet iedereen wil vechtentegen iemand met één been maar we deden het dan ook met respect naar Franky toe, natuurlijk met een tactisch gameplan...ik had Dominic opgedragen om gewoon twee rondjes te boksen en indien Franky zou komen, weg te draaien en hoeken en opstoten te gebruiken...Dit werkte natuurlijk perfect...toen de partij toch naar grond ging domineerde Dominic het grondwerk vanuit de half guard met harde stoten...tweede ronde hetzelfde spel,toen publiek begon te roepen zei ik tegen Dominic, ga maar naar grond...met als gevolg dat hij weer domineerde met harde stoten...Toch ons respect voor Franky die een echte vechtersmentaliteit heeft en waardoor hij toch ook een " topfighter" is ;-)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  2. #52
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by topfighter View Post
    We gingen deze partij aan net zoals een andere,niet iedereen wil vechtentegen iemand met één been maar we deden het dan ook met respect naar Franky toe, natuurlijk met een tactisch gameplan...ik had Dominic opgedragen om gewoon twee rondjes te boksen en indien Franky zou komen, weg te draaien en hoeken en opstoten te gebruiken...Dit werkte natuurlijk perfect...toen de partij toch naar grond ging domineerde Dominic het grondwerk vanuit de half guard met harde stoten...tweede ronde hetzelfde spel,toen publiek begon te roepen zei ik tegen Dominic, ga maar naar grond...met als gevolg dat hij weer domineerde met harde stoten...Toch ons respect voor Franky die een echte vechtersmentaliteit heeft en waardoor hij toch ook een " topfighter" is ;-)
    Ook erg veel respect voor de tegenstander van MR1leg!!! Je moest het maar effe doen en durven. Als je wint hoor je mensen zeggen; tja.. maar de tegenstander had maar 1 been dus, bla,bla,bla.. Laat staan wat je te horen had gekregen als je had verloren.

    MR1leg, op punten verloren!! echt een super prestatie waar je heel trots op mag zijn hoor..

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  3. #53
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Toch echt super gedaan! Al het mogelijke respect toegewenst !

  4. #54
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Limburg
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Veel respect voor beide vechters!
    Luctor et Emergo!
    A black belt is a white belt that never quit!
    Judoteam Spartansport - Bad Boys Brazilian Jiu Jitsu

  5. #55
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Jammer Franky, maar toch goed dat je er gewoon weer gaat staan.
    ik hoop dat je je volgende partij dik gaat winnen

  6. #56
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    wacht op de beelden en oordeel zelf maar want ik ben helemaal niet gedomineerd geweest echt waar raar verslag van team topfighter ik lag vanonder uit ook te stoten maar hij durfde niet dicht bij mij komen omdat hij wist dat er een grote kans in zat om gesubmist te worden ik hoorde steeds uit zijn hoek hoofd omhoog en terug rechtstaan waardoor ik mijn gameplan niet heb kunnen uitvoeren WACHT OP DE BEELDEN

  7. #57
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Nu ben ik nog meer benieuwd naar de beelden....

    Bring it on!!!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #58
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Limburg
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Nu ben ik nog meer benieuwd naar de beelden....

    Bring it on!!!
    x2
    Luctor et Emergo!
    A black belt is a white belt that never quit!
    Judoteam Spartansport - Bad Boys Brazilian Jiu Jitsu

  9. #59
    chief108 Guest

    Default

    x3...

  10. #60
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    morgen avond heb ik de beelden dan post ik ze direckt respect voor dominiq van simpsen maar ik ben het niet eens met de uitspraken maar ja als coach zou ik mijn vechter ook willen laten uitblinken maar ja repect voor de mannen van teamtopfighter echt toffe gasten binnen 6weken terug de ring in niet opgeven is de boodschap er gaat een dag komen dat ik ga uitblinken harder trainen is de boodschap

  11. #61
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr 1 Leg View Post
    wacht op de beelden en oordeel zelf maar want ik ben helemaal niet gedomineerd geweest echt waar raar verslag van team topfighter ik lag vanonder uit ook te stoten maar hij durfde niet dicht bij mij komen omdat hij wist dat er een grote kans in zat om gesubmist te worden ik hoorde steeds uit zijn hoek hoofd omhoog en terug rechtstaan waardoor ik mijn gameplan niet heb kunnen uitvoeren WACHT OP DE BEELDEN
    hey Franky , alle respect man, maar we hebben het gewoon tactisch aangepakt en aan ons plannetje gehouden, en ik wist dat hij moest oppassen voor je befaamde choke dus ..ik bezie het natuurlijk langs onze kant maar zeggen dat hij niet durfde vind ik nogal ver gezocht...je hoort me duidelijk zeggen in de tweede ronde dat mijn vechter naar de grond stuur, indien ik twijfelde aan de capaciteiten van mijn jongen zou ik het gewoon staand gehouden hebben...
    Dat is de taak van de coach,...verder alle respect man!
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  12. #62
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    je hebt gelijk benny durfde is het verkeerde woord sorry alle respect voor jou fighter het was zijn gameplan maar ook eerlijk zijn ik vond wel niet dat ik gedomineerd werd in ieder geval het was een geslaagd gevecht en nu wachten op de beelden heb jij het niet laten filmen benny er is een jonge van mijn club die beelden heeft gemaakt morgen heb ik ze wel savonds afwachten

  13. #63
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    IK WIL EVEN MIJN TEGENSTANDER FELICTEREN DOMINIQ VAN SIMPSPEN NE DIKKE PROFICIAT EN BEDANKT MAN OM HET GEVECHT AAN TE GAAN NIET ELKE FIGHTER ZAL DAT DOEN IK HEB JE NA HET GEVECHT OOK NOG GESPROKEN EN HET WAS EEN GOED GESPREK EEN TOP JONGEN DIE HET NOG VER GAAT SCHOPPEN IK BEN ALTIJD SPORTIEF

  14. #64
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr 1 Leg View Post
    je hebt gelijk benny durfde is het verkeerde woord sorry alle respect voor jou fighter het was zijn gameplan maar ook eerlijk zijn ik vond wel niet dat ik gedomineerd werd in ieder geval het was een geslaagd gevecht en nu wachten op de beelden heb jij het niet laten filmen benny er is een jonge van mijn club die beelden heeft gemaakt morgen heb ik ze wel savonds afwachten
    nee , ik heb geen beelden :-( ,je plaatste wel een mooie linker hoek ;-) dacht ik...
    ik vond het ook een goede partij, maar ik zou je aanraden je gameplan niet op voorhand te plaatsen, hou dit steeds voor jou en dan zou je weleens voor verrassingen gaan kunnen zorgen!

    c u , zaterdag misschien bij M training ..
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  15. #65
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Wat mij betreft respect voor beide knokkers...
    Of je wint of verliest...

    Voor mij is iemand bij voorbaat al een winnaar omdat ie de ballen heeft om in de ring te stappen.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  16. #66
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    @ The Gym
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    respect man
    echt netjes
    volgende keer zeker beter en je bent zowiezo een winnaar
    vooral omdat je de ring in gaat en omdat je zo vol blijft houden!
    tegenslagen maken je harder
    osu

  17. #67
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by topfighter View Post
    nee , ik heb geen beelden :-( ,je plaatste wel een mooie linker hoek ;-) dacht ik...
    ik vond het ook een goede partij, maar ik zou je aanraden je gameplan niet op voorhand te plaatsen, hou dit steeds voor jou en dan zou je weleens voor verrassingen gaan kunnen zorgen!

    c u , zaterdag misschien bij M training ..
    ik ben zeker van de partij benny thanks en de groetjes van mijn vrouw en kids ik zie je daar op de training zaterdag en doe de groeten aan dominiq en die donkere jongen die bij jou in de hoek stond toffe kerel RESPECT

  18. #68
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    ja benny die linker hoek zat er op ik wou ook eens rechtstaand proberen een hoek uit te delen wie niet waagt wie niet wint ik ben tevreden hoe de wedsrtijd is verlopen domininq heeft zeker verdiend gewonnen hij heeft meer punten binnen gehaald ik hoop dat hij er zaterdag ook bij is grtz aan heel team topfighter

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •