MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Beast of the East vs Petrsoyan

Voters
37. You may not vote on this poll
  • 1-1 Draw

    11 29,73%
  • 2-0 It's Showtime (Petrosyan)

    16 43,24%
  • 2-0 Beast of the East

    10 27,03%
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default Is Beast of the East klaar voor It's Showtime?

    Beast of the east wordt toch vaak als underdog gezien wanneer je dit vergelijkt met GG of It's Showtime. Deze twee zijn bij verre weg de grootste teams van Nederland met de beste stal aan vechters.

    Dit keer gaat Beast of the East als underdog de strijd aan tegen It's Showtime.
    Nu is het de zeer gevaarlijke Petrosyan die pas geleden van Souwer won de man die It's Showtime de eer in zijn eentje moet gaan redden.

    Alviar Lima van beast of the east zal bij de laatste 16 tegenover deze gevaarlijke Italiaan staan voor een plekje in de prestieuze K-1 Max Finale (laatste 8)

    Of dit niet genoeg is staat Petrsoyan tegen Faldir Chahbari in de Arena.

    Wordt het een dubbelslag voor Petrsoyan die beide heren in zijn eentje verslaat of worden de scores eerlijk verdeeld? Of gaat beast of the east met de dubbele cijfers naar huis...

    Wat mij betreft een tweetal partijen om naar uit te kijken...

    Wat denken jullie zelf
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Twee toppartijen! Tegen Chahbari wordt denk ik een dubbeltje op zijn kant.... kan beide kanten opgaan. Petrosyan is wellicht wat gevaarlijker met zijn agressieve vechtstijl en KO-power, maar Chahbari is haast niet KO te krijgen en heeft denk ik een voorsprong op gebied van de techniek en weet wel om te gaan met veel druk.
    Tegenover Lima is Petrosyan denk ik wel de duidelijke favoriet, maar als Lima zijn dag heeft kan hij het echt iedereen moeilijk maken in zijn gewichtsklasse. Sowieso allebei toppartijen! We zullen zien....

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Toen ik dat las, dacht ik dat het ook om de winnaar van de wedstrijd tussen Mes en Lima zou gaan in de Arena.

    Das toch ook een Beast of the East vs It's Showtime!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Goed opgemerkt!!

    Was vooral verbaasd dat Petrsoyan tegen twee Beast of the east vechters moet maar ik zal kijken of ik het kan aanpassen....

    Zie nu pas dat je maar 1 keer kan editen, kan een moderator misschien de tekst en pol aanpassen

    Beast of the East vs It's showtime

    3-0
    2-1
    1-2
    3-0

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Lima vs Petrosyan: winnaar Petrosyan. Lima legt het technisch en tactisch af.

    Faldir vs Petrosyan: winnaar Faldir Chahbari, al zal dit kiele kiele zijn.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    denk hetzelfde als mattie alleen denk ik dat Petrosyan net gaat winnen van Chahbari, al zou ik liever mijn ongelijk zien

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Had per ongeluk 2-0 for BoTE gedaan maar bedoelde it's showtime

  8. #8
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Hoop toch echt 2 keer Beast of the East.

  9. #9

    Default

    ik hoop ook faldir maarja hy is goed echt goed die tegestander maar moet ook. nou moet hy aan de bak maarja faldir heeft een goede techniek dus hoop punten voor faldir anders weet ik het niet knockie gaat hy niet de tegenstander petrosoyan maar faldir moet wel uit kijken als hy niet knockie gaat hoop het niet ik zou zeggen win ze gun het jou en je trainerje trainer het meest gr denny

  10. #10
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by denny21978 View Post
    ik hoop ook faldir maarja hy is goed echt goed die tegestander maar moet ook. nou moet hy aan de bak maarja faldir heeft een goede techniek dus hoop punten voor faldir anders weet ik het niet knockie gaat hy niet de tegenstander petrosoyan maar faldir moet wel uit kijken als hy niet knockie gaat hoop het niet ik zou zeggen win ze gun het jou en je trainerje trainer het meest gr denny
    ehhh wat?

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by oliebol View Post
    ehhh wat?
    Hij bedoelt: "WAR FALDIR!"

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Hij bedoelt: "WAR FALDIR!"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •