MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 90
  1. #1
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Thumbs up K1 LIVE en on demand op de Eurosport player!

    Voor liefhebbers van K1 heeft Eurosport GROOT NIEUWS…



    …want met álle K1 World Grand Prix-toernooien LIVE en ON DEMAND en álle K1 World Max-toernooien op de Eurosport Player, hoeven zij NIETS te missen van K1 in 2009.



    De eerstvolgende evenementen op de K1 kalender zijn de World Max, op 23 februari in de Yoyogi Stadium (in Tokio, Japan) en de World Grand Prix, op 28 maart in de Yokohama Arena (in Kanagawa, Japan).

    Drievoudig K1 World Grand Prix kampioen, Remy Bonjasky: “Dit is echt geweldig nieuws. De laatste jaren is de populariteit van vechtsport en vooral K1 in Nederland enorm gestegen, dat komt vooral door de vele uitzendingen van Fight Club op Eurosport. Wat ik mooi vind, is dat ik mijn eigen gevechten nog eens terug kan zien en dat ik alle World Max toernooien kan bekijken. Het wordt een mooi vechtsportjaar op de Eurosport Player, met hopelijke vele overwinningen en KO’s voor mij”.

    Zaterdagochtend 28 maart om 09:00 uur de World Grand Prix in het Japanse Yokohama vanaf 09:00 uur LIVE op de Eurosport Player.

    Ga voor meer informatie of een abonnement op de Eurosport Player naar player.eurosport.com.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor het nieuws!

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Hoe werkt dat, on demand? Ik moet zaterdagochtend werken maar kan ik dat dan als 't ware op laten nemen en in de middag helemaal terug zien!

  4. #4
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Ja, je kunt het gewoon later nog eens bekijken!
    Je hoeft het niet zelf op te nemen want na de wedstrijd kun je (als je inlogt) onder het kopje Re-Live de wedstrijd nogmaals zien!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    is het gratis

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    1.380
    vCash
    126000

    Talking

    Hoor ik hier een nederlander


    Proud member of the Heerhugowaard clan...

  7. #7
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Bedankt voor het nieuws!
    x2 thanks

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Dat het niet gratis is, wist ik al. Das eigenlijk niet meer als logisch, want das een extra service die Eurosport aanbied. Maar ik lees elders dat het bij sommige niet lukt om in te loggen. Kan 't alleen met een creditcard of ook gewoon met ideal?

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het een aantal maal geprobeert maar is niet gelukt
    met creditcard ook niet. Kan iemand mij helpen want ik wil het heel graag met kwaliteit beeld zien hoor graag van iemand bij wie het gelukt is of misschien iemand van eurosport zelf

    alvast bedankt rick

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Zit er over na te denken om het via de eurosport player te bekijken.

    Kunnen we geen promotional code krijgen? Code mixfight werkt namelijk niet...

  11. #11
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Leuk initiatief maar ik stream hem wel gewoon via 1 van de bekende sites.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Als je geen creditcard hebt, of het lukt niet om je aan te melden kun je ook via PayPal betalen (hiervoor kun je een gratis account aanmaken).
    Lukt het dan nog steeds niet, stuur dan even een mail met je naam en e-mail adres naar [email protected] dan neem ik contact op met ons hoofdkantoor in Parijs.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Leuk initiatief, in de toekomst hopelijk gratis?
    =

  14. #14
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Leuk initiatief maar ik stream hem wel gewoon via 1 van de bekende sites.


    hell yeah..

    snap wel dat Eurosport geld ruikt, maar ik ga daar niet in mee..

    in het ergste geval sluit ik me zaterdag af vd buitenwereld en sla ik bier in om vervolgens de uitzending van SBS6 te bekijken met commentaar van Royers en prima beeld.
    Last edited by Illest; 24-03-2009 at 14:41.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    5 euro voor een hele maand live dat soort events kijken is natuurlijk geen geld. Ik kan me nog herinneren dat ik vaak via justin.tv haperingen in het beeld had en dat was knap irritant, niet dat justin.tv niet te doen was, maar toch, is het leuker als het live is, en ook nog eens goede kwaliteit beeld.
    Last edited by MB667; 24-03-2009 at 15:50.


    op de vot dermit

  16. #16
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Ja je hebthelemaal gelijk eignelijk zijn we behoorlijk gierig. Wordt er eindelijk aan ons gedacht zijn wij weer te gierigom er geld voor neer te leggen. Die 5 euro is inderdaad geen geld voor zoiets live te zien. Eigenlijk wil ik het liefst koreasat op me schotel dan kan ik via xtm ook live meekijken.
    =

  17. #17
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    5 Euro is écht geen geld. En dan haal je er nog een S-videokabel bij voor 'n paar euro en dan sluit je je laptop daarmee aan op je tv. En ik meen ook nog eens ergens gelezen te hebben dat Fred gewoon live commentaar geeft. Wed maar dat je een toffe ochtend hebt! (ik een toffe middag want moet de ochtend werken!)

    Anyway, thanks voor de moeite, Eurosport!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    188
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eurosport View Post
    Als je geen creditcard hebt, of het lukt niet om je aan te melden kun je ook via PayPal betalen (hiervoor kun je een gratis account aanmaken).
    Lukt het dan nog steeds niet, stuur dan even een mail met je naam en e-mail adres naar [email protected] dan neem ik contact op met ons hoofdkantoor in Parijs.
    Validatie bij het aanmaken van een nieuwe PayPal account duurt 5 tot 7 werkdagen. geen optie dus. (voor mij dan)

  19. #19
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Mooi aanbod. Hoe zit het met het commentaar? Welke taal?

  20. #20
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eurosport View Post
    Ja, je kunt het gewoon later nog eens bekijken!
    Je hoeft het niet zelf op te nemen want na de wedstrijd kun je (als je inlogt) onder het kopje Re-Live de wedstrijd nogmaals zien!
    Kijk dit is dan wel weer interessant, aangezien ik alleen in de ochtend kan kijken.

    Edit: oke, ik kom even terug op m'n woorden van vanmiddag.
    Ben net lid geworden hehe, kwaliteit ziet er goed uit en het werkt allemaal snel.
    De enige vraag waar ik nog mee zit, is het mogelijk om een filmpje verder te spoelen? (bij een herhaling dus?)
    Last edited by simtekf1; 24-03-2009 at 17:42.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Kan het niet gewoon met een sms-je gedaan worden. Net zoals je bij eredivisie live kon doen, lijkt me veel eenvoudiger en zo bereik je ook meer mensen.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu mooi aanbod maar ik zie het wel opde bekende players zenders streams zaterdag zit er klaar voor met 3 pc moet wel lukken zoals andere keren nog altijd goed gekomen tot zaterdag 7:30

    sportgreetz

    osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  23. #23
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    De kwaliteit is wel heel goed Jan op de Eurosport player. De "normale" kanalen geven toch altijd een klein schermpje wat er niet meer uitziet als je 'm vergroot. Deze kwaliteit is full screen nog heel mooi.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post

    hell yeah..
    snap wel dat Eurosport geld ruikt, maar ik ga daar niet in mee..

    Dat is nu jammer, want dit is alleen maar toe te juichen, hoe meer mensen willen betalen (een rottige 5 euro), des de groter de kans is op nog meer live toernooien (UFC etc), op gratis streaming was/is dit ook wel te zien, maar met veel mindere kwaliteit.

  25. #25
    chief108 Guest

    Default


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •