MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default Aantal bjj'ers die met een MMA vechter trainen

    Last edited by 123trisweat; 25-03-2009 at 00:08.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #2
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    wat is daar zo byzonder aan?

  3. #3

    Default

    Wand is zelf ook een black belt, en daarnaast hebben zowel Xande als saulo mma partijen gevochtten.

    Thanks voor de vids.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Wand is zelf ook een black belt, en daarnaast hebben zowel Xande als saulo mma partijen gevochtten.

    Thanks voor de vids.
    x2 patje

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    En ik blijf erbij.... Ik begrijp soms niet dat Wandy een legitieme black belt is.

    Uiteraard is grondwerk niet zijn stijl. Wand is een beest die wil hoeken en knieën en trappen...

    Maar ik heb hem nooit echt iemand zien submitten (Op die ene RNC op Bob Schreiber na in Pride FC)

    Volgens mij legt ie het toch dik af als het neerkomt op grappling in een MMA match tegen andere black belts.

    Of vergis ik me hier heel erg en heeft Wand meer in zich dan wij zien?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #6
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    En ik blijf erbij.... Ik begrijp soms niet dat Wandy een legitieme black belt is.

    Uiteraard is grondwerk niet zijn stijl. Wand is een beest die wil hoeken en knieën en trappen...

    Maar ik heb hem nooit echt iemand zien submitten (Op die ene RNC op Bob Schreiber na in Pride FC)

    Volgens mij legt ie het toch dik af als het neerkomt op grappling in een MMA match tegen andere black belts.

    Of vergis ik me hier heel erg en heeft Wand meer in zich dan wij zien?

    you are wrong! Hij is misschien niet de absolute top, maar hoevaak is Wand gesubt?

  7. #7
    chief108 Guest

    Default

    J heeft een punt....

  8. #8
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    manhoef heeft toch ook paars?

  9. #9
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    silva weet vooral - net zoals couture - heel goed hoe hij submissies moet verdedigen. maar ik denk wel dat z'n zwarte gordel eerder ceremonieel was.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    En ik blijf erbij.... Ik begrijp soms niet dat Wandy een legitieme black belt is.

    Uiteraard is grondwerk niet zijn stijl. Wand is een beest die wil hoeken en knieën en trappen...

    Maar ik heb hem nooit echt iemand zien submitten (Op die ene RNC op Bob Schreiber na in Pride FC)

    Volgens mij legt ie het toch dik af als het neerkomt op grappling in een MMA match tegen andere black belts.

    Of vergis ik me hier heel erg en heeft Wand meer in zich dan wij zien?
    Ik weet het niet, het kan ook gewoon heel goed zijn dat hij meer in zich heeft inderdaad. Maar hij geeft de voorkeur aan stand-up. Maar daarentegen is hij nog nooit gesubmit zoals Jochem al zei. Dus ik denk dat het wel degelijke een legitieme zwarte bander is, we zien er alleen niet veel van. Maar hij gebruikt zijn defense ground skills wel goed. Ik denk dat Wand zich aardig goed zou kunnen redden op de grond.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    Je ziet Wanderlei inderdaad amper naar de grond gaan maar hij zal wel degelijk de nodige submissions kennen. Wat Jochem zei: hij wordt ook niet gesubmit dus hij weet goed hoe hij submissions moet ontwijken.
    - UFC Mania, dé Nederlandse UFC resource.. alles over de #1 organisatie in MMA! -

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •