MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 11 FirstFirst ... 34567891011 LastLast
Results 151 to 175 of 257
  1. #151
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    212
    vCash
    126000

    Cool

    Hong Man Choi vocht ook lelijk, maar hij kreeg het toch voor elkaar om het een aantal vechters moeilijk te maken/van ze te winnen.

    En Overeem is (voorlopig nog) geen freak.

    Bobby Lashley , dat is pas een freak.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    wat een waardeloosetopic weer....

    Remy heeft gewonnen....terecht!
    Golden Glory neemt oscar niet aan....jammer maar nou en, remy heeft gewonnen dat vind ik veel belangrijker....
    eigelijk had remy in plaats van die oscar een paar naalden moeten geven aan alistair zn hoek of pillen dat zou ook leuk zijn!!!...dat zou leuker geweest zijn

  3. #153
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tap-out View Post
    Sinds wanneer moet het er mooi uit zien dan?



    Zeg dit aan badr, de op 1 na beste van vorig jaar!

    Overeem heeft namelijks wel iets weten toe te voegen aan de K1.....de KO tegen badr.
    Die kunnen ze mooi toevoegen aan hun beeldbank :-)

    Mijn observaties (feel free to correct me..):

    - Overeem's tegenstander was de K1 champ van vorig jaar.
    - Overeem domineerde met "lelijk" kickboksen voor 2.5 ronden de match.
    - Overeem was de agressor tijdens de match, Bojasky bleef (zoals wel vaker) lekker opgesloten in zijn dekking staan.
    - Bojasky wist *"met de hakken over de sloot" te winnen van een tegenstander die in een **andere sport bedreven is.

    Wel knap of niet dan?

    *baseer ik op het commentaar van Fred Royers (hij heeft er wel kaas van gegeten denk ik..)
    **welliswaar met enige raakvlakken
    REPSSSSS>>>

    ben absoluut geen allistair fan, maar hij is in mijn ogen de morele winnar...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #154
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post

    @ tap out:

    Sinds wanneer het mooi moet zijn? Waarom denk je dat ze Schilt z'n stijl zo waarderen daar in Japan......not...
    Welke stijl? De "keiharde knie voor je bek stijl"? lol
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  5. #155
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tap-out View Post
    Knap van Bonjasky dat hij uiteindelijk nog wist te winnen na 2.5 ronden ge-manhandled te zijn.

    Maar je mag ook wel toegeven dat het ook knap van Overeem was dat hij het Bonjasky (de beste K1 vechter van vorig jaar) zo moeilijk wist te maken.

    Als je je de nummer 2 in 1 ronde middels een KO verslaat, en de nummer 1 het zo moeilijk maakt, dan heb je zeker wel wat toe te voegen aan K1 (ongeacht of je stijl er wel of "niet uit ziet").
    x100!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  6. #156
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    de morele winnaar...
    ...is dat niet de verliezer die als, dan, want heel misschien...

    Het was niet Bonjasky die Overeem uitdaagde, het was niet Bonjasky die, om het op zijn forums te houden, off-topic ging om zijn tegenstander uit balans te brengen vuile praat ging uitslaan en het was ook niet Bonjasky die op zijn knietjes ging na een fijne wangfledder... dat maakt in mijn ogen Remy zowel winnaar van de pot als de morele winnaar...

    ... en ik heb het al twee keer eerder gepost, Alistair was gewoon goed, en dat maakt de overwinning van Remy des te mooier. Had hij de pot na 1:00 op KO gewonnen had iedereen gezegd; "ach ja, het is ook niet echt een kickbokser die Overeem" Bonjasky kon hier alleen maar verliezen en is er toch als winnaar uitgekomen.

    Maar @Remy.. kom op man, wordt snel weer je oude zelf en kick some ass want 't ziet er niet uit man...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  7. #157
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Een verlenging was op zn plaats geweest,maar deze partij lag bij de k1 wat te gevoelig
    Een mma vechter die "hun"finalisten beide verslaat.....
    Dat had onverteerbaar geweest voor de K1 organisatie.
    De eerste twee ronden gingen duidelijk naar Ali de laatste mede door de down naar Remy
    Gewoon verlengen dan maar in Japan.........................
    En even off topic ze hadden om de K1 commercieel te redden, Gokhan nooit laten winnen
    Zelfs al had Gokhan na drie ronden een licht voordeel gehad,maar deze uitslag was gewoon te billijken dat wel..............

  8. #158
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Als Ali zo graag tegen de k-1 toppers wilt vechten, dan mag hij ook Sem Schilt uitdagen, ik hoop dat hij dit topic leest.
    Hij heeft toch niks te verliezen, maar alleen bewijzen.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  9. #159
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Als Ali zo graag tegen de k-1 toppers wilt vechten, dan mag hij ook Sem Schilt uitdagen, ik hoop dat hij dit topic leest.
    Hij heeft toch niks te verliezen, maar alleen bewijzen.
    Waarom zou goldenglory dat willen?

  10. #160
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boldhead View Post
    Originally Posted by basboon
    nee, je hebt hierdoor niet meer punten

    ronde 1 = 10-9 voor overeem
    ronde twee= 10-9 voor overeem
    ronde drie = 9-8 voor remy

    winnaar overeem

    Eehh even een vraagje. De scheidsrechter tilt meestal aan het eind van de wedstrijd bij iemand een arm omhoog. Dat heeft iets met de uitslag van de partij te maken volgens mij, maar ik draai nog niet zo lang mee in dit wereldje.
    Het kan ook zo zijn dat ik B en O door elkaar haal hoor.
    Ik dat dat O een aardbeivorm had en B wat langer was.
    Maar nogmaals ik draai nog niet zo lang mee.

    Of het klopt wat ik eerder schreef

    Als ik het goed begrijp is het zo...
    Als GG wint is het door hun eigen kwaliteit
    Als GG komt het omdat de tegenstanders het gevecht ontwijken, onsportief zijn, de scheidsrechters niet goed gekeken hebben, er andere belangen zijn.........
    Slechte verliezers daar

    Hoor je ons klagen over de uitslag van Saki of Zimmerman????

  11. #161
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Een verlenging was op zn plaats geweest,maar deze partij lag bij de k1 wat te gevoelig
    Een mma vechter die "hun"finalisten beide verslaat.....
    Dat had onverteerbaar geweest voor de K1 organisatie.
    De eerste twee ronden gingen duidelijk naar Ali de laatste mede door de down naar Remy
    Gewoon verlengen dan maar in Japan.........................
    En even off topic ze hadden om de K1 commercieel te redden, Gokhan nooit laten winnen
    Zelfs al had Gokhan na drie ronden een licht voordeel gehad,maar deze uitslag was gewoon te billijken dat wel..............
    dat is klopt

  12. #162
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Die eerste twee ronde hadden best naar Alistair gemogen, maar goed K-1 is gered, Remy kon zijn tong uitsteken na de partij en een Jap wint het toernooi. Morgen schijnt de zon weer, tjaka op na de arena!
    Bas,
    dat een Jap het toernooi wint komt toch mede door het onprofessionele GG als organisatie wat kennelijk geen visum kan regelen voor Arrab? Oh nee, dat was de schuld van DHL en zo ligt het altijd aan iemand anders. Dat die Jap vervolgens Melvin eruitslaat en m.i. terecht wint van Saki kan hij niks aan doen. Indien visum Arrab wel goed geregeld was had er sowieso een (semi-)Nederlander gewonnen.
    Beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen lijkt me zo.

  13. #163
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Geblesseerd of niet, slecht gevochten of niet Remy heeft gewonnen en Allister heeft 8 tellen gehad. Allister is dus niet beter, anders was hij als winnaar uit de ring gestapt. Remy zijn veststijl is misschien niet de mooiste maar het is aan de andere vechters om daar een oplossing voor te zoeken, tot nu toe lukt het niemand om hem te verslaan of om hem een down te bezorgen.

  14. #164
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown View Post
    Bas,
    dat een Jap het toernooi wint komt toch mede door het onprofessionele GG als organisatie wat kennelijk geen visum kan regelen voor Arrab? Oh nee, dat was de schuld van DHL en zo ligt het altijd aan iemand anders. Dat die Jap vervolgens Melvin eruitslaat en m.i. terecht wint van Saki kan hij niks aan doen. Indien visum Arrab wel goed geregeld was had er sowieso een (semi-)Nederlander gewonnen.
    Beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen lijkt me zo.
    Griep, visum te laat opgestuurd, samenloop van omstandigheden, denk je werkenlijk dat Chalid niet had willen vechten? Of dat wij truuken nodig hebben? Als een team met organisatie skills zich bewezen heeft door het winnen van vele qualificatie toernooien dan is het wel GG. En met 5 partijen bij de laatste K-1 in Yokohama zijn wij gewoon heelt trots. Welk ander team heeft zoeits voor elkaar gekregen?
    Die jap deed het heel goed, tuurlijk had Saki 4 ronde Spog in de benen maar deed niks af aan de prestatie van de Jap. Had natuurlijk liever Saki zien winnen en met mij vele andere maar hij heeft toch even 8 brute ronde gevochten voor mij is hij de winnaar.

    Jouw vorm van zelfreflectie raakt kant nog wal, alsof Chalid niet tegen die stoot had kunnen oplopen van de Jap? Ga je mij nu ook vertellen dat Manhoef zich express heeft laten vallen en dat Mike zich onproffesioneel gedraagd daardoor?

  15. #165
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nathan View Post
    Geblesseerd of niet, slecht gevochten of niet Remy heeft gewonnen en Allister heeft 8 tellen gehad. Allister is dus niet beter, anders was hij als winnaar uit de ring gestapt. Remy zijn veststijl is misschien niet de mooiste maar het is aan de andere vechters om daar een oplossing voor te zoeken, tot nu toe lukt het niemand om hem te verslaan of om hem een down te bezorgen.
    In ronde twee had Bonjasky na recht links rechts combo van Alistair ook 8 tellen moeten hebben, het duurde remy langer om op te staan dan Alistair in ronde drie!

  16. #166
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    waarom continue praten over die "jap"?

    heeft ie geen naam ofzo?
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  17. #167
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Laten we dan maar hopen op een re-match...want Bonjasky heeft met een knie-blessure gevochten (kreeg zelfs een injectie voor de partij)

    Ali heeft dus verloren van een Remy die niet op 100% van z'n kunnen heeft kunnen draaien.

  18. #168
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben eigenlijk altijd wel voor overeem... en hij best wel goede en leuke acties in deze partij.. en vond eerlijk gezien ronde 1 en 2 voor overeem.. maar ja..

    maar zoals ik hem in deze partij zag bewegen deed ie me heel erg denken aan bob sapp... denk dat ie ff te groot aan het worden is...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  19. #169
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Laten we dan maar hopen op een re-match...want Bonjasky heeft met een knie-blessure gevochten (kreeg zelfs een injectie voor de partij)

    Ali heeft dus verloren van een Remy die niet op 100% van z'n kunnen heeft kunnen draaien.
    En daarom verdient Remy weer een oscar.

    Alistair ook doodziek geweest, hoor je um niet over, Errol ook zelfs twee weken voor de partij.
    Maar Remy geeft geen crediet aan Alistair die hem helemaal uit zijn doel haalde, nee Remy zei: ik stond op voor een fan een dag ervoor en verdraaide mijn knie......................

  20. #170
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post

    maar zoals ik hem in deze partij zag bewegen deed ie me heel erg denken aan bob sapp... denk dat ie ff te groot aan het worden is...
    x 2!

    dat begint echt op te vallen...waarom is dat nodig vraag ik me dan af

  21. #171
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    En daarom verdient Remy weer een oscar.

    Alistair ook doodziek geweest, hoor je um niet over, Errol ook zelfs twee weken voor de partij.
    Maar Remy geeft geen crediet aan Alistair die hem helemaal uit zijn doel haalde, nee Remy zei: ik stond op voor een fan een dag ervoor en verdraaide mijn knie......................
    Wat een onsportieve reactie Bas.

    Team Bonjasky heeft slechts een verklaring gegeven voor Remy's manier van vechten tegen Ali.

  22. #172
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    En daarom verdient Remy weer een oscar.

    Alistair ook doodziek geweest, hoor je um niet over, Errol ook zelfs twee weken voor de partij.
    Maar Remy geeft geen crediet aan Alistair die hem helemaal uit zijn doel haalde, nee Remy zei: ik stond op voor een fan een dag ervoor en verdraaide mijn knie......................
    lol.. volgens mij was het een antwoord op iemands vraag.. en niet een of andere verklaring/excuus.. trouwens.. ik hoor net zo vaak dat Ali ziek was als dat Remy last van z'n knie had..


    Fuckers!

  23. #173
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Wat een onsportieve reactie Bas.

    Team Bonjasky heeft slechts een verklaring gegeven voor Remy's manier van vechten tegen Ali.
    Was die niet goed dan de vechtsstijl van Remy? Wij hebben hem precies zien doen wat hij altijd doet?
    Als hij in de dubbele denking ging staan gingen we voor opstoten en knieen en hem van de touwen af werpen indien dat ging. Ik heb Remy niet anders zien vechten als anders maar wel een scherpe Alistair met een game plan.
    Toen in de tweede ronde Remy eindelijk wou vechten in het midden van de ring, kreeg hij gelijk een recht links rechts combo van Alistair waardoor Remy naar het canvas ging en waar natuurlijk niet voor werdt geteld.
    Tuurlijk krijg je een mooier gevecht met vechters als Hesdy of Zimmerman of Aerts en Badr Hari, want dat zijn aanvallende vechters.
    Maar goed zoals ik al eerder vermelde, succes met je knie blessure Remy

  24. #174
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    dus er hebben 2 nederlandse negers met spuiten in hun reet gevochten tegenelkaar in japan: en dat allemaal om een oscar te verdienen....?
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  25. #175
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij heeft Bas nog een beetje last van een jetlag...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •