MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9

Thread: Tom Harinck

  1. #1
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default Tom Harinck

    Tom heeft natuurlijk vroegere grote successen gekend met Cikatic en Aerts. Hij heeft Badr opgeleid en had Ballentine en Ubeda.
    De laatse jaren heeft hij natuurlijk goede vechters gehad als Menno Dijkstra en Hesdy Gerges. Toch stond hij wat minder in de belangstelling en had geen wereldtoppers. Nu is Thom weer helemaal terug op het wereldtoneel. Hij staat aan de ring bij Aerts en heeft hem afgetraind en scherp gekregen en zijn pupil Hesdy mag tegen Schilt vechten en houdt het drie rondes uit. Ik ben nieuwsgierig naar deze trainer en grondlegger van het vaderlandse kickboksen. Vond het tof om laatst dat interview te lezen. Maar ik zou wel wat meer willen weten.

    Wie kent de "methode Harinck" wat kenmerkt zijn coaching en lesgeven en wedstrijdvoorbereiding? Ben nieuwsgierig wat hem bijzonder maakt. Heb wel eens gelezen dat hiij mensen heel goed kan motiveren. Hoe doet hij dat? Ik heb vroeger wel eens gehoord dat je door een paar pakken slaag heen moest als je bij Chakuriki wilde trainen als beginneling.
    Er was trouwens ook ooit een Chakuriki Haarlem. Heeft dat lang bestaan en wie was de trainer. Harinck of een leerling van hem?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Tom heeft natuurlijk vroegere grote successen gekend met Cikatic en Aerts. Hij heeft Badr opgeleid en had Ballentine en Ubeda.
    De laatse jaren heeft hij natuurlijk goede vechters gehad als Menno Dijkstra en Hesdy Gerges. Toch stond hij wat minder in de belangstelling en had geen wereldtoppers. Nu is Thom weer helemaal terug op het wereldtoneel. Hij staat aan de ring bij Aerts en heeft hem afgetraind en scherp gekregen en zijn pupil Hesdy mag tegen Schilt vechten en houdt het drie rondes uit. Ik ben nieuwsgierig naar deze trainer en grondlegger van het vaderlandse kickboksen. Vond het tof om laatst dat interview te lezen. Maar ik zou wel wat meer willen weten.

    Wie kent de "methode Harinck" wat kenmerkt zijn coaching en lesgeven en wedstrijdvoorbereiding? Ben nieuwsgierig wat hem bijzonder maakt. Heb wel eens gelezen dat hiij mensen heel goed kan motiveren. Hoe doet hij dat? Ik heb vroeger wel eens gehoord dat je door een paar pakken slaag heen moest als je bij Chakuriki wilde trainen als beginneling.
    Er was trouwens ook ooit een Chakuriki Haarlem. Heeft dat lang bestaan en wie was de trainer. Harinck of een leerling van hem?
    Hier dat interview: staat trouwens leuk filmpje
    http://superkarate.ru/allnews/interview/thom_harinck
    probeer anders:
    http://pancration.net/
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    1980?? op de een of andere manier dacht ik dat je rond de 25 was..guess not:d

  4. #4
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    1980?? op de een of andere manier dacht ik dat je rond de 25 was..guess not:d
    haha, dat is nou 't mooie van zo'n forum...
    Roy vat het op als een compliment beste man...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  5. #5
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Tom heeft natuurlijk vroegere grote successen gekend met Cikatic en Aerts. Hij heeft Badr opgeleid en had Ballentine en Ubeda.
    De laatse jaren heeft hij natuurlijk goede vechters gehad als Menno Dijkstra en Hesdy Gerges. Toch stond hij wat minder in de belangstelling en had geen wereldtoppers. Nu is Thom weer helemaal terug op het wereldtoneel. Hij staat aan de ring bij Aerts en heeft hem afgetraind en scherp gekregen en zijn pupil Hesdy mag tegen Schilt vechten en houdt het drie rondes uit. Ik ben nieuwsgierig naar deze trainer en grondlegger van het vaderlandse kickboksen. Vond het tof om laatst dat interview te lezen. Maar ik zou wel wat meer willen weten.

    Wie kent de "methode Harinck" wat kenmerkt zijn coaching en lesgeven en wedstrijdvoorbereiding? Ben nieuwsgierig wat hem bijzonder maakt. Heb wel eens gelezen dat hiij mensen heel goed kan motiveren. Hoe doet hij dat? Ik heb vroeger wel eens gehoord dat je door een paar pakken slaag heen moest als je bij Chakuriki wilde trainen als beginneling. Er was trouwens ook ooit een Chakuriki Haarlem. Heeft dat lang bestaan en wie was de trainer. Harinck of een leerling van hem?
    Zou zeggen kom 'ns langs in de sportschool. Dan kun je het live aanschouwen hoe het is om door Thom getraind te worden. Het adres is Zilverberg 68 B, 1025 CJ, Amsterdam.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Goede trainer en iemand die mentaal het uiterste uit iemand weet te halen.
    Helaas gaat groot worden gepaard met geld en daar liepen dan ook veel van zijn relaties met aankomende talenten op stuk.
    Alleen Cikatic is tot het gaatje gebleven.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Qtie-Pie View Post
    Zou zeggen kom 'ns langs in de sportschool. Dan kun je het live aanschouwen hoe het is om door Thom getraind te worden. Het adres is Zilverberg 68 B, 1025 CJ, Amsterdam.
    Dank voor de uitnodiging. misschien komt opa wel eens mee doen.

    Maar kan je niets vertellen over Thoms kwaliteiten?

  8. #8
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Dank voor de uitnodiging. misschien komt opa wel eens mee doen. Maar kan je niets vertellen over Thoms kwaliteiten?
    Graag gedaan! Over Thoms kwaliteiten kan ik wel iets uit den doeken doen, maar dan zou ik 'n vooringenomen mening hebben. Dat wil in deze niet hebben. Waarom kom je niet 's gewoon kijken, Thom is weer terug in NL zag 'm net op de gym, geef daarna je oordeel.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Effe bumpen

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ik heb vroeger wel eens gehoord dat je door een paar pakken slaag heen moest als je bij Chakuriki wilde trainen als beginneling.
    Er was trouwens ook ooit een Chakuriki Haarlem. Heeft dat lang bestaan en wie was de trainer. Harinck of een leerling van hem?
    Chakuriki Haarlem was Nick Bloemberg, dat verhaal dat je de eerste les(sen) in elkaar wordt gerossd heb ik ook vaak gehoord. Iemand bevestiging?
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •