MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 59
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default Wie mag er wanneer tegen Fedor vechten (discussie)

    ik wil graag beginnen met wanneer je NIET tegen fedor mag vechten:
    - na een winstpartij die je als underdog bent ingegaan. De UBERdog fedor, vecht alleen maar tegen topdogs, en die had je al ff moeten zijn.
    - als je toevallig ook en/of iets makkelijker van 1 van Fedors slachtoffers had gewonnen.
    - als je denkt dat je een betere vechter bent
    - als je een zwakte van fedor denkt te hebben gevonden en denkt die te kunnen uitbuiten
    - als je nooit een titel in 1 van de 2 grote organisaties hebt gehad
    - als je denkt dat je het 'beter' zou doen dan een voorganger
    - als je een Nederlander bent (de 3 nederlandse topzwaargewichten Hardonk, Overeem en Yvel... Overeem spuit en heeft veel te vaak verloren, zelfde geldt voor Yvel, Hardonk moet in de UFC eerst doorontwikkelen. Bovendien hebben overeem en yvel al geroepen dat ze het willen, denken hem ook nog te kunnen pakken waarschijnlijk, dus dat zijn al 2 van de belangrijkste criteria waaraan ze voldoen, om NIET TE MOGEN!)

    Dan even naar wat mogelijke kandidaten:
    Randy Couture - die zal eerst weer tegen een andere topvechter moeten winnen, want hij vecht en wint niet consistent genoeg. echter wegens de entertainmentwaarde mag het op zich wel, maar niet als eerste.

    cro-cop - die zal eerst zeker 2 hele goede gasten moeten kloppen en als ie dan zijn ballen weer bij justi heeft teruggevraagd, wellicht.

    mir,nog en brock zullen onderling nog zeker een paar x moeten rellen, het liefst met arlovski erbij. dan kijken we later wel.

    De ENIGE die zonder schroom en gene, ECHT tegen Fedor mag en MOET vechten is: JOSH BARNETT. DE FOKKING ENIGE die het recht heeft.
    Hij is nederig, hij is fokking goed en heeft zich zwaar bewezen.

    ik heb gezegd...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Met de uitkomst van je prachtige formule ben ik het helemaal eens...

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Maar ja. Wat als Barnett geweest is?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Maar ja. Wat als Barnett geweest is?
    dan wil of iedereen tegen barnett, of niemand durft meer (behalve rickson gracie)

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    hahaha

    dan moet Kron nog maar even trainen. Nee ik dank dat Barnett of Ali O. de meeste kans maken. Hoewel ik nog moet zien of Ali O. Monson of bijvoorbeeld Lesnar of Mir kan pakken. Zo jammer dat niet alle toppers meer bij Pride zaten... net als vroeger

    En wellicht kan Ishii iets over een paar jaar.

    Maar vooralsnog is Barnett de top contender. Al denk ik niet dat hij veel in te brengen heeft

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het helemaal met je eens, Rooie! Barnett moet gewoon nu. De rest heeft niet veel te zoeken tegen Fedor (of het nog niet echt verdiend). Ben alleen bang dat Barnett niet meteen erg staat te springen om tegen zijn vriend Fedor te knokken. En Fedor moet gewoon lekker vaak knokken, want wie weet hoe lang het nog duurt voordat hij het voor gezien houdt... Dus wat dat betreft zou ik het ook wel top vinden als hij een paar non-title fights zou doen tegen attractieve tegenstanders. En dan komen mannen als Alistair Overeem, Crocop, Yvel, Couture, Monson, Sergei, etc. wel in aanmerking. En mocht één van deze vechters er in slagen Fedor te verslaan, dan is Fedor niet meteen zijn titel kwijt aan iemand die die titel niet echt verdiend heeft (zoals Brock Lesnar in de UFC).

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    persoonlijk ben ik bang dat barnett zo'n beetje de grootste kans heeft om van fedor te winnen dan wie ook.
    het gaat overigens niet om die titel, maar om de imo ongeslagen legacy van Fedor

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    ja sluit mij aan bij bovenstaande meningen
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  9. #9
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Barnett
    Mir ( als hij van Lesnar wint)

  10. #10
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    alleen valt heel je theorie als een kaarten huis in elkaar:

    Volgensmij is de partij Fedor-Barnett al vaak mogelijk geweest maar heeft nog nooit plaats gevonden, waarom?

    Barnett durft niet en wil niet, en zal altijd naar een oplossing zoeken om Fedor uit de weg te gaan.

    Let op mijn woorden: Partij Fedor-Barnett zal NOOIT plaats vinden (wat natuurlijk zeer jammer is)
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #11
    chief108 Guest

    Default

    Fedor moet gewoon vaker vechten
    laat hem iedereen maar vermorzelen

  12. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ik weet het niet meer hoor. Ik had het toch wel even benauwd tegen arlovski.

  13. #13
    chief108 Guest

    Default

    ja joh?

    mafff...
    beetje meer vertrouwen in Fedor de volgende keer hoor...

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het bijna overal mee eens maar Couture alsjeblieft Evans, Liddel en Jackson maken 10 keer meer kans dan deze oude man.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    tja dat moest gewoon voor de kijkers en voor eventuele volgende vechters die dan nog vrijwillig de ring instappen tegen hem. net als tegen hunt, of tegen coleman 1 waarbij hij ff bleef zitten, tegen randleman zich ff laten gooien, nu met arlovski zo van oke oke laat die jongen maar ff, tot het moment van auw me pens... nu ist over. jongleren met cro cop en nogueira, zijn mening over vette blobs even uiten tegen zuluzinho, tim sylvia even de mond laten houden met ze praatjes etc etc etc
    hij vertelt gewoon wat ie ervan vind met zijn partijen.

    ik denk dat ie mn nog en cc gewoon niet mag. hij dacht zeker van weet je wat, ik ik gun ze niet dat ze naderhand kunnen lullen over een lucky punch ofzo en tot die ko was ik beter-bullshit, nee ik verneder je 20 minuten, dan kun je gewoon je smoel houden en weer gaan trainen of naar de ufc om het daar te proberen.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    eeuhm redje, je doet als of fedor een kunstenaar in de ring is, die nadenkt over zijn volgende punch. wat dat voor inpact op het publiek kan laten maken. met deze punch wilde ik de pijn van hongerend afrika uitdrukken. en deze sweep vind ik zo mooi, omdat als je het tegen een negatief licht aan houd het zo goed de waanzinnigheid van oorlog uitdrukt.


    man die gast die vecht gewoon.klaar
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    Ik zeg dat pendekar Ray de grote HW contender is en dat hij tegen Fedor moet!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    En anders Benny "the deadfighter"

    What am I? Flypaper for freaks?!


  19. #19
    chief108 Guest

    Default

    vind dat Red een prachtige analyse heeft gemaakt

    welkom terug rooie!!!

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sikkwitttet View Post
    eeuhm redje, je doet als of fedor een kunstenaar in de ring is, die nadenkt over zijn volgende punch. wat dat voor inpact op het publiek kan laten maken. met deze punch wilde ik de pijn van hongerend afrika uitdrukken. en deze sweep vind ik zo mooi, omdat als je het tegen een negatief licht aan houd het zo goed de waanzinnigheid van oorlog uitdrukt.


    man die gast die vecht gewoon.klaar
    True.

    Maar het was een mooie theorie...

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sikkwitttet View Post
    eeuhm redje, je doet als of fedor een kunstenaar in de ring is, die nadenkt over zijn volgende punch. wat dat voor inpact op het publiek kan laten maken. met deze punch wilde ik de pijn van hongerend afrika uitdrukken. en deze sweep vind ik zo mooi, omdat als je het tegen een negatief licht aan houd het zo goed de waanzinnigheid van oorlog uitdrukt.


    man die gast die vecht gewoon.klaar
    dude je begrijpt me. fedor is gewoon de beste die er nu is, maar ik denk vnl doordat de organisatie waarvoor hij nu vecht en zijn redelijk instabiele management, hij qua vechten toegankelijk lijkt voor pancakes. wat ik met de post bedoel waar jij het over hebt, is dat die gasten geen idee hebben waar ze staan. en waarschijnlijk nog dom genoeg zijn, om alsje die post in een filmpje verwrkt, commentaar van bas rutten erbij doen (voice over) en de cirkeltjes van jan van halst erin verwerkt, ze het nog geloven ook.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    nu ik er trouwens over nadenk... als Mir dat motorongeluk niet had gehad, zou hij met gemak van die pe de pano en vera gewonnen hebben. wellicht dat hij wel iemand geweest was die net zo'n hegemonie zou gehad kunnen hebben als fedor.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Als mijn oma wieltjes had was ze een karretje geweest....

    als als als

    (maar idd, je hebt een punt)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Als mijn oma wieltjes had was ze een karretje geweest....

    als als als

    (maar idd, je hebt een punt)
    ja ik zit te denken aan een complete zwaargewicht die fedoresk zou kunnen (hebben) roeleren. de enige die ik zo ff bedenken kan is toch mir, en helemaal als ie dat ongeluk niet had gehad... dan denk ik dat zelfs fedor eraan zou zijn gegaan

  25. #25
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    redjeh heeft gelijk....de enige die op dit moment 'fedor'-waardig is is Barnett...geen discussie over mogelijk IMHO...

    en couture...?? heb die hype nooit begrepen, maar goed das een hele andere discussie...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •