MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default dubbel zien na klap

    he ik heb een week terug een boks wedstrijd gehad en zie nu al zo,n zeven dagen dubbel. de dokters weten niet wat het is en moet nu over een week voor een scan. iemand ervaring hier mee? ik dacht eerst dat het met m,n neus te maken had om dat het tussen shot aan een kant is in geklapt waar door ik aan mijn linker kant geen lucht meer krijg. volgens de k.n.o arts kan het niet dat ik dubbel zie door een klap op mijn neus dat dacht ik i.v.b oog zenuw. de dokters helpen mij niet echt verder. dus moet de scan afwachten. maar ben toch heel nieuwsgierig wat dit is echt goed fucked! maar kan het een hersen schudding wezen een whip lash van een uppercut of gewoon een goeie stoot op mijn kop wie heeft dit wel eens gehad???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Damn.. heftig. Nooit zoiets meegemaakt.

    Ik heb zelf vorige week zondag een partij gebokst in Den Helder. Jij ook daar toevallig?

  3. #3
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    ja ha ha klopt was ik ook

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Haha ok.. wel gewonnen?

    Succes met je oog man

  5. #5
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CrazyNumberSeven View Post
    he ik heb een week terug een boks wedstrijd gehad en zie nu al zo,n zeven dagen dubbel. de dokters weten niet wat het is en moet nu over een week voor een scan. iemand ervaring hier mee? ik dacht eerst dat het met m,n neus te maken had om dat het tussen shot aan een kant is in geklapt waar door ik aan mijn linker kant geen lucht meer krijg. volgens de k.n.o arts kan het niet dat ik dubbel zie door een klap op mijn neus dat dacht ik i.v.b oog zenuw. de dokters helpen mij niet echt verder. dus moet de scan afwachten. maar ben toch heel nieuwsgierig wat dit is echt goed fucked! maar kan het een hersen schudding wezen een whip lash van een uppercut of gewoon een goeie stoot op mijn kop wie heeft dit wel eens gehad???


    Is het ontstaan na de wedstrijd of tijdens? zie je met beide ogen dubbel of met 1 oog? Het eerste waar ik ook aan dacht is een beschadiging van de oog zenuw of hersenzenuw. Mmm, ik zal eens kijken of ik meer info kan vinden om je te helpen.

    http://www.oogartsen.nl/oogartsen/ze...hersenzenuwen/

    laat ons even weten hoe het is afgelopen na de scan.
    Last edited by 761217186; 12-04-2009 at 20:39.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    okay thanx maar links is erger dan rechts en de boven kant van mijn gezichts veld is scherper dan onder...

  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    en oh jah het is de een paar uur er na zag ik een klein beetje dubbel ik dacht vermoeidheid dus geen acht op geslagen en de dag er na toen ik wakker werd zag ik echt onwijs dubbel het is nu minder dan het begin van de week maar het kan ook wezen dat mijn hersenen het nu zelf gaan corrigeren weet het niet maar goed kut in iedergeval had over 3 weken weer een wedstrijd dat zit er nu waarschijnlijk niet in en na dit geintje wil ik ook niet erger maken dus maar ff kijken wat de geleerden er van zeggen

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CrazyNumberSeven View Post
    en oh jah het is de een paar uur er na zag ik een klein beetje dubbel ik dacht vermoeidheid dus geen acht op geslagen en de dag er na toen ik wakker werd zag ik echt onwijs dubbel het is nu minder dan het begin van de week maar het kan ook wezen dat mijn hersenen het nu zelf gaan corrigeren weet het niet maar goed kut in iedergeval had over 3 weken weer een wedstrijd dat zit er nu waarschijnlijk niet in en na dit geintje wil ik ook niet erger maken dus maar ff kijken wat de geleerden er van zeggen
    ik zou momenteel maximaal rust pakken... eerst de scan afwachten. hou ons op de hoogte.

    sterkte

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Je leeft maar 1 keer.... Gewoon keihard doortrainen en voluit sparren en wedstrijden draaien.... Life live to the max

  10. #10
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Oooow ja.... En niet vergeten om kwark te eten

  11. #11
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    ooohh ja en niet luisteren naar de flip.


    dude dit klinkt niet gezond. dus afwachten wat dokters zeggen. en ga ook nit ff rustig sparren. want dan zul je net zien(in jou geval euhmmmmm..... quadruple zien) dat je dan een tik krijgt en zal het erger worden.

    miss duim in oog gekregen ofzo?

    of pulde je tegenstander een chong lee.(die dude van bloodsport die omdat hij aan verliezen is een of ander goedje bij de van damme man in ogen gooit om zo te kunnen winnen). kan zijn kan zijn kan zijn
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  12. #12
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    zie je nog steeds dubbel ? lebbud sdeets gon ej eiz

  13. #13
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    nee gelukkig niet meer man het was een gekneusde oog zenuw leipe shit ouwe dus gelukkig niets aan me hersenpan......

  14. #14
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    kozo takeda keek toch ook dubbel door souwer lol http://www.youtube.com/watch?v=11D_ziH8TPs

    een highlight 1.30 minut zie je het.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •