MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 68
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    275
    vCash
    126000

    Exclamation D.O.C. Gaat Definitief Niet Door !!!!!

    Beste MMA Fans en Vechtsportliefhebbers,

    Helaas moet ik jullie mededelen dat het evenement D.O.C. niet doorgaat.
    Ondanks alle inspanningen, investeringen, de inzet van vele vrijwilligers en de gehele organisatie, zijn we genoodzaakt het gehele evenement af te blazen.
    Op zo een korte termijn veranderen van locatie is zo goed als niet te doen.
    We vinden dit een zeer kwalijke zaak voor alle vechters die hier heel hard voor getraind hebben en de toeschouwers die zich verheugd hebben op een leuk MMA Gala.
    Ondanks het feit dat we er niks aan kunnen doen wil ik namens de gehele organisatie onze excuses aanbieden voor deze vervelende kwestie.
    Ik kan jullie verzekeren dat we al ruim 1,5 jaar bezig zijn met het plannen en organiseren van dit evenement en alle nodige vergunning die nodig zijn voor een aangepaste Octagon.
    Wij wilde en willen met D.O.C. iets nieuws voor de MMA liefhebber in Nederland brengen, maar het is ons helaas niet gegund.
    We hopen dat jullie het vertrouwen in ons niet opzeggen, we zullen er namelijk alles aan doen om een andere gemeente te vinden waar we een soortgelijk evenement wel plaats kunnen laten vinden.
    Dit is niet het laatste wat jullie van ons gehoord hebben, we zullen ons niet overgeven aan politieke spelletjes, en zullen ons blijven inzetten voor onze sport.

    Alle vechters, trainers, sportschoolhouders, supporters, vrijwilligers nogmaals onze excuses en bedankt voor jullie medewerking!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    More info coming soon!!!

  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Zonde van al jullie inzet !

    Probeer Beverwijk eens... Sportliefhebbers genoeg, en er komen nogal wat bekende vechters uit de omgeving.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Succes Andre. Laat je niet gek maken!

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Utreggg
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Ja echt Kut !!!
    Ik heb al een kaartje gekocht... Wat nu??
    "When I be losing I be gettin’ my ass whupped. But when I be winnin' I be doing the ass whuppin'!"

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    275
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ivo_Colos View Post
    Ja echt Kut !!!
    Ik heb al een kaartje gekocht... Wat nu??
    Kaartje kan je gewoon terugbrengen en dan krijg jij je geld terug.
    En als je het kaartje online hebt gekocht dan wordt er automatisch contact met je opgenomen voor je bankgevens en wordt het geld overgemaakt op je rekening.
    More info coming soon!!!

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Heel erg jammer dit! Zonde voor de vechters en alle tijd die in dit project is gestoken.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Ik begreep ook dat het in Ede ook niet meer mogelijk was in een gewone ring. Ik hoop niet dat het nu voor goed verpest is om in Ede gala's te organiseren. In Ede zijn er al best veel gala's georganiseerd en was altijd leuk.
    Dan kun je wel met een vooruitstrevend idee komen om een kooigevecht in nederland te houden, maar daarmee wordt er ook risico gelopen dat er helemaal niets meer mag als de politiek zich ermee gaat bemoeien.....dus hopelijk loopt dit goed af......

  8. #8
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Utreggg
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Heel erg jammer dit! Zonde voor de vechters en alle tijd die in dit project is gestoken.
    Absoluut... Ik vind echt dat je dit niet kunt maken. Maar ja...

    Ik hoop dat de organisatie nog iets kan verhalen op de gemeente en hoop dat ze niet totaal zijn ontmoedigd.

    We wachten wel op de volgende poging
    "When I be losing I be gettin’ my ass whupped. But when I be winnin' I be doing the ass whuppin'!"

  9. #9
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kick66 View Post
    Ik begreep ook dat het in Ede ook niet meer mogelijk was in een gewone ring. Ik hoop niet dat het nu voor goed verpest is om in Ede gala's te organiseren. In Ede zijn er al best veel gala's georganiseerd en was altijd leuk.
    Dan kun je wel met een vooruitstrevend idee komen om een kooigevecht in nederland te houden, maar daarmee wordt er ook risico gelopen dat er helemaal niets meer mag als de politiek zich ermee gaat bemoeien.....dus hopelijk loopt dit goed af......

    Wat een rare opmerking...

    Is toch juist goed dat deze organisatie zich inzet voor iets nieuws. MMA Gala`s in een normale ring zijn er toch genoeg. Ik ben blij dat ze het proberen als het ze wel lukt is dat toch schitterend voor de liefhebber.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Jammer... poging 2 ook mislukt... hoop dat het nog eens van de grond komt

    Wat was eigenlijk de motivatie van de burgemeester van ede om de vergunning in te trekken?
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Zwaar klote, maar tis niet anders .. Vecht gelukkig over een week in Italie, dus heb niet voor niets getraind..

    Andre succes met het hele gebeuren.. En mocht er een nieuw gala komen, dan ben ik er graag weer bij

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    Echt heel erg jammer, dit leek me het mooiste mma gala van het jaar.
    Meest zonde is dat de organisatie alweer een tegenslag te verwerken krijgt, en deze groep heeft geen eurie's als motivatie maar doen dat nog vanuit de "Budo Spirit"

    erg jammer, eerst volgende gala ben ik er weer bij!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Andre View Post
    Ik kan jullie verzekeren dat we al ruim 1,5 jaar bezig zijn met het plannen en organiseren van dit evenement en alle nodige vergunning die nodig zijn voor een aangepaste Octagon.

    Ik probeer uit zowel deze post als de vorige post dat het evenement verplaatst zou worden van Ede naar Amsterdam uit te vogelen of er al een vergunning verstrekt was door de gemeente en waarom deze is ingetrokken. Of was er nog helemaal geen vergunning?

    Ik begrijp de verontwaardigde reacties op het forum wel t.o.v. de gemeente maar jullie hadden dus wel een vergunning? Of niet? Ik begrijp je zin hierboven niet zo goed.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Tilburg
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Jammer Andre, misschien hebben jullie idd meer kans in een meer vooruitstrevende gemeente. Alles omzetten naar A'dam lijkt me geen optie, ook vergunningstechinsch op korte termijn niet mogelijk lijkt me.

    Succes!

  15. #15
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    KUT MET PEREN. succes man verder
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  16. #16
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sikkwitttet View Post
    KUT MET PEREN. succes man verder
    x2

  17. #17
    chief108 Guest

    Default

    gemeente ede in de fik steken zou waarschijnlijk ook niet erg positief uitpakken voor de sport hè?

    wel heel zwaar klote man...
    damn

    succes bij de volgende poging!

  18. #18
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Ik probeer uit zowel deze post als de vorige post dat het evenement verplaatst zou worden van Ede naar Amsterdam uit te vogelen of er al een vergunning verstrekt was door de gemeente en waarom deze is ingetrokken. Of was er nog helemaal geen vergunning?

    Ik begrijp de verontwaardigde reacties op het forum wel t.o.v. de gemeente maar jullie hadden dus wel een vergunning? Of niet? Ik begrijp je zin hierboven niet zo goed.
    Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. was de vergunning reeds verleend of zaten jullie daar nog op te wachten???

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    Jammer andre! Hoop dat jullie het echt van de grond krijgen! Ik hoop ook dat al die christen bastards in de regering gewoon een keer hun smoel houden en gewoon eens dingen als dit een kans geven!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  20. #20
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Ik probeer uit zowel deze post als de vorige post dat het evenement verplaatst zou worden van Ede naar Amsterdam uit te vogelen of er al een vergunning verstrekt was door de gemeente en waarom deze is ingetrokken. Of was er nog helemaal geen vergunning?

    Ik begrijp de verontwaardigde reacties op het forum wel t.o.v. de gemeente maar jullie hadden dus wel een vergunning? Of niet? Ik begrijp je zin hierboven niet zo goed.
    Dit komt uit een eerdere post;
    D.O.C. Verplaatst Naar a.s. Zondag 26 April Zonnehuis Amsterdam !!!!! - www.MixFight.nl

    De burgemeester van Ede heeft een week voor het gala de vergunning ingetrokken.

    In een uitvoerige brief waarin wel tig wetten aangevoerd worden blijkt dat we er een hele rechtszaak aan kunnen spenderen en dat er wellicht ook wel kans van slagen is maar dat we dat voor zaterdag niet redden...
    Wij hebben de hele dag geprobeerd om een alternatief in de omgeving te vinden voor zaterdag, helaas is dit niet gelukt.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    Dit komt uit een eerdere post;
    D.O.C. Verplaatst Naar a.s. Zondag 26 April Zonnehuis Amsterdam !!!!! - www.MixFight.nl

    De burgemeester van Ede heeft een week voor het gala de vergunning ingetrokken.

    In een uitvoerige brief waarin wel tig wetten aangevoerd worden blijkt dat we er een hele rechtszaak aan kunnen spenderen en dat er wellicht ook wel kans van slagen is maar dat we dat voor zaterdag niet redden...
    Wij hebben de hele dag geprobeerd om een alternatief in de omgeving te vinden voor zaterdag, helaas is dit niet gelukt.

    Dus er was wel degelijk een vergunning verstrekt? Of is de vergunningsaanvraag ingetrokken? Sorry dat ik even hierop doorga maar ben nl. wel benieuwd naar de reden(en) die de gemeente aanvoert.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Dus er was wel degelijk een vergunning verstrekt? Of is de vergunningsaanvraag ingetrokken? Sorry dat ik even hierop doorga maar ben nl. wel benieuwd naar de reden(en) die de gemeente aanvoert.
    Er staat toch DE VERGUNNING ingetrokken.. Dus dat zal betekenen dat hij verstrekt was en weer ingetrokken is.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz View Post
    Er staat toch DE VERGUNNING ingetrokken.. Dus dat zal betekenen dat hij verstrekt was en weer ingetrokken is.
    En that's it?

    Oh ja je hebt gelijk. Wat kan ons het eigenlijk schelen en laat de volgende, goedwillende, promotor maar op zijn bek gaan en niet van de lessen leren.

    Ik ben benieuwd wat de daadwerkelijke reden(en) is/zijn die de gemeente aanvoert om een dergelijk evenement te weigeren. Ik denk dat promotors dat wel zouden willen weten bij het, in de toekomst, aanvragen van een vergunning.

  24. #24
    chief108 Guest

    Default

    ik heb al PM gestuurd voor een scan van die brief
    dan ga ik hier (ik werk bij dat soort ratten... ehhh... een gemeente) eens even bij de juridische afdeling kijken of dat allemaal wel zomaar kan en mag
    en wat er eventueel voor procedure aangespannen kan worden tegen die eikels

    ik geloof er niets van dat ze dit zomaar kunnen maken...

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    En that's it?

    Oh ja je hebt gelijk. Wat kan ons het eigenlijk schelen en laat de volgende, goedwillende, promotor maar op zijn bek gaan en niet van de lessen leren.

    Ik ben benieuwd wat de daadwerkelijke reden(en) is/zijn die de gemeente aanvoert om een dergelijk evenement te weigeren. Ik denk dat promotors dat wel zouden willen weten bij het, in de toekomst, aanvragen van een vergunning.
    Wat ik bedoel is, dat Andre er neerzet dat de vergunning zelf is ingetrokken.. Niet de vergunningsaanvraag afgekeurd zoals jij vraagt.

    Tuurlijk is iedereen benieuwd naar de redenen en motivatie van de gemeente om ineens terug te komen op een genomen besluit.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •