MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    chief108 Guest

    Default koop je eigen mini-me!!

    http://www.independent.co.uk/news/sc...g-1672095.html

    "A controversial fertility doctor claimed yesterday to have cloned 14 human embryos and transferred 11 of them into the wombs of four women who had been prepared to give birth to cloned babies."

    "Dr Zavos also revealed that he has produced cloned embryos of three dead people, including a 10-year-old child called Cady, who died in a car crash. He did so after being asked by grieving relatives if he could create biological clones of their loved ones.

    Dr Zavos fused cells taken from these corpses not with human eggs but with eggs taken from cows that had their own genetic material removed. He did this to create a human-animal hybrid "model" that would allow him to study the cloning procedure"
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Cool .. Ben wel benieuwd wat eruit gaat komen..

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Vind het best luguber, maar ik geloof er zeker in dat het kan, en dat het gebruikt gaat worden.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    425
    vCash
    126000

    Default

    Het is onmogelijk om een identiek persoon te maken, na 10 jaar is er al veel epigenetische regulatie geweest en fenotypische invloeden zullen nooit gelijk zijn aan de 1e x toen dat meisje er was. Zelfs als het genotype identiek is, zal zij een ander individu worden.
    Barbara
    Ambassadrice voor Fighting for Water
    http://www.fightingforwater.com/

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by barbara View Post
    Het is onmogelijk om een identiek persoon te maken, na 10 jaar is er al veel epigenetische regulatie geweest en fenotypische invloeden zullen nooit gelijk zijn aan de 1e x toen dat meisje er was. Zelfs als het genotype identiek is, zal zij een ander individu worden.
    Heb je daar ook net een tentamen over gehad ofzo

  6. #6
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by barbara View Post
    Het is onmogelijk om een identiek persoon te maken, na 10 jaar is er al veel epigenetische regulatie geweest en fenotypische invloeden zullen nooit gelijk zijn aan de 1e x toen dat meisje er was. Zelfs als het genotype identiek is, zal zij een ander individu worden.

    sow... en nog hersens ook... damn ik snap er niks van..

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by barbara View Post
    Het is onmogelijk om een identiek persoon te maken, na 10 jaar is er al veel epigenetische regulatie geweest en fenotypische invloeden zullen nooit gelijk zijn aan de 1e x toen dat meisje er was. Zelfs als het genotype identiek is, zal zij een ander individu worden.
    Duh.

    Ik vermoed alleen dat het bericht niet juist is. Er is wel vaker een wetenschapper die zoiets roept, maar het is nooit waar...

  8. #8
    chief108 Guest

    Default

    toch zou het wel handig zijn om zo reserve onderdelen voor je eigen lijf te kweken

  9. #9
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    toch zou het wel handig zijn om zo reserve onderdelen voor je eigen lijf te kweken
    Dat zou superhandig zijn! En het is een grote schande dat dat niet gewoon mag.

    Ik wil mijn lever!

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    toch zou het wel handig zijn om zo reserve onderdelen voor je eigen lijf te kweken
    Fuck afkloppen op een armklem, maak wel een nieuwe...

  11. #11
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    425
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    toch zou het wel handig zijn om zo reserve onderdelen voor je eigen lijf te kweken
    Haha thnx guys dit is wel voor een groot deel ook waar mijn studie over gaat...
    De techniek om een mens te kweken is op zich niet zo moeilijk, technisch gezien kan ik het ook doen met de juiste middelen. Er zijn meer van dit soort berichten geweest, maar meestal bleken die niet waar.
    Het probleem dat je hebt is, naast het ethische aspect, dat je niet aan mensen hun verwachtingen kan voldoen. Een baby kan je waarschijnlijk nog wel identiek eruit laten zien, maar een kind van 10 zal nooit hetzelfde zijn, dus dit kan alleen maar uitlopen op een teleurstelling voor die ouders. Nog afgezien van het feit dat dat voor dat kind ook niet echt een lekker gevoel moet zijn, gekloond naar het evenbeeld van je dode zusje.

    Oh en organen kweken doe je vanuit embryonale stamcellen of progenitor cellen, die omni- of totipotent zijn en die je m.b.v de juiste niche en de juiste signalen probeert aan te sturen om uit te groeien tot een nieuw weefsel, eigenlijk is dit dus de embryonale ontwikkeling nabootsen in een lab. Heb je geen kloon voor nodig, de stamcellen zijn nog aanwezig in je eigen lichaam.

    Maar over een paar jaar zullen levers, longen etc te bestellen zijn bij mij, voor mf'ers uiteraard een vriendenprijsje
    Last edited by barbara; 29-04-2009 at 12:10.
    Barbara
    Ambassadrice voor Fighting for Water
    http://www.fightingforwater.com/

  12. #12
    chief108 Guest

    Default

    YAY BARB!!!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    YAY BARB!!!
    Haha, Chief pre-orderd vast een dozijn nieuwe levers..

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie het helemaal voor me

    Telefoniste :

    Afdeling "Spare Parts" zegt u het maar.
    ..
    u zoekt longen, en heeft u ook nog iets in te ruilen ?
    ...
    ook inruilen dus, zijn het schone of doorgerookte longen
    ....
    okay, doorgerookt, met marlboro of kent ?

  15. #15
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Disturbing...


  16. #16
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz View Post
    Haha, Chief pre-orderd vast een dozijn nieuwe levers..
    oa

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •