MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default Dani bijna Feyenoorder

    Dani bijna Feyenoorder

    ROTTERDAM - Feyenoord hoopt de transfer van Dani Fernández binnen afzienbare tijd af te ronden. De Rotterdamse club heeft inmiddels een externe financier gevonden om de NEC-verdediger te kunnen halen, maar er dienen nog enkele details te worden afgerond.



    FOTO PRO SHOTS


    Fernández zelf wil graag naar Feyenoord. De Spanjaard heeft meermaals aangegeven geduld te hebben voor de wat trage onderhandelingen. Omdat de transferrechten van de spelers in bezit zijn van een Oekraďnse zakenman, is er sprake van een nogal omslachtige transfer. Fernández staat officieel op de loonlijst bij Arsenal Kiev, dat hem doorverhuurde aan NEC.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  2. #2
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Dat was al redelijk duidelijk. Mario's mannetje he.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Tja, maar bij het huidige Feyenoord weet je het maar nooit.
    Ze hebben geen stuiver om aan hun reet te krabben....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ach, toegevoegde waarde, mwah ik moe het nog zien. Lucius en Greene rotten gelukkig op dus in de breedte kan het geen kwaad. Leerdam is tenslotte geen back, waardoor met Tiendalli en Dani nu wel twee spelers voor die plek in huis zijn. Als ze Tiendalli niet wegsturen natuurlijk.


  5. #5
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Dani is een goede back..ik denk dat het een aanwinst voor feyenoord zal zijn..

    Wat ik me wel afvraag..Deze transfer is tot stand gekomen door een externe financierder..Zou daar dan weer een of ander papiertje mee afgesloten zijn dat die financierder over 10 jaar het geld inclusief 12% rente (of zoiets) terug krijgt?

    Als een voetbalclub dit soort spelers al via een externe financierder moet kopen vraag ik me altijd af of er niet weer van alles is afgesproken..


    '' When i get sad, i stop being sad and be awesome instead , true story'' - Barney Stanson

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •