MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default Van Basten stopt

    VAN BASTEN STOPT BIJ AJAX

    Marco van Basten heeft woensdag de leiding van Ajax meegedeeld te stoppen als hoofdtrainer.
    Dit meldt de club via een persbericht. Van Basten concludeert dat hij zijn doelstellingen niet heeft gehaald. Hij heeft weinig vertrouwen het volgend seizoen beter te kunnen doen. Later meer...

    Bron:Van Basten stopt bij Ajax | Voetbal | Nieuws | Sport1.nl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    hiep hiep hoera , ole ole ole , que sera sera, superjoden.

    seizoen is voor mij gered

    mijn dag is goed
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    kut

  4. #4
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    en wie nu?

    co?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #5
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Een wat ervaren man lijkt me en niet zo`n softie als Westerhof of Lodeweges.Co is een optie inderdaad.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    eindelijk wat goed nieuws uit amsterdam

    hoop dat rijkaard komt
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Co gaat naar AZ.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by dontmindme View Post
    hiep hiep hoera , ole ole ole , que sera sera, superjoden.

    seizoen is voor mij gered

    mijn dag is goed

    x2!

  9. #9
    Join Date
    May 2006
    Posts
    707
    vCash
    126000

    Default

    Zonde man. Had van mij nog wel paar jaar langer mogen blijven

  10. #10
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Eindhoven
    Posts
    789
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eelco View Post
    Zonde man. Had van mij nog wel paar jaar langer mogen blijven
    Van mij ook. Zo'n prutser zit daar prima.
    Met een beetje pech krijgen ze dadelijk een goede trainer.

    If brute force ain't working, you're just not using enough!

  11. #11
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Neeskens, Rijkaard, Adriaanse?

    komen als eerste in me op, als we Rijkaard kunnen krijgen geef ik vanavond rondjes in jan steen of jong zuid, hoe je t ook wilt noemen.
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Co gaat naar AZ.
    Wedden als Co naar Ajax kan dat hij voor Ajax kiest!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    Wedden als Co naar Ajax kan dat hij voor Ajax kiest!

    Het maakt mij verder geen reet uit hoor maar hij zou wel gek zijn. Hij werd daar ontslagen omdatie 2e(!) stond op een paar punten achterstand. Koeman kon op zijn sloffen kampioen worden destijds door Co zijn werk simpel voort te zetten. Ik zou het wel weten als ik Co was, lekker in een gespreid bedje dat AZ heet. Betere selectie, geen 'club-mensen' die zichzelf belangrijker vinden dan de club en geen ad-hoc beleid.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Aan de ene kant toont Van Basten wel dat hij zelfkennis heeft, want hij geeft aan dat hij gewoon niet goed genoeg was. Aan de andere kant vind ik het wel een beetje zwak dat hij niet het doorzettingsvermogen heeft om aan zijn zwakke punten te werken en te leren van zijn fouten.
    Dit is nu dus dubbel een verloren seizoen, want je kan volgend jaar weer totaal overnieuw beginnen.
    Co is zeker welkom, maar zal het toch ook weer moeilijk krijgen in dit wespennest.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    idd erg jammer.


    op de vot dermit

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Nou, ben benieuwd wie nu de eer krijgt om wat van die ongemotiveerde, overbetaalde en arrogante eikeltjes te maken...

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dontmindme View Post
    Neeskens, Rijkaard, Adriaanse?

    komen als eerste in me op, als we Rijkaard kunnen krijgen geef ik vanavond rondjes in jan steen of jong zuid, hoe je t ook wilt noemen.
    Ik kom er bijna nooit meer sinds het Jong Zuid is geworden, maar als je rondjes gaat geven, kom ik zeker ff bakkie doen hehe.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default



    Typisch Ajax gedrag trouwens: "We staan achter, we kunnen niet winnen, we gaan naar huis "


  19. #19
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Gemengde gevoelens over het vertrek van van Basten.
    Enerzijds vind ik dat hij het te snel en te makkelijk opgeeft, anderzijds ben ik blij dat hij weggaat daar zijn aanpak niet werkte bij het team. De spelers hebben mijn inziens geen vertrouwen in het spel van de coach en de chemie was er gewoon niet. Ik zou zeggen, nu de coach weg is, graag ook ff alle misaankopen ook eruit trappen!!

    Mes snijd aan 2 kanten en het is niet alleen van Basten die een prutser bleek te zijn.... kan zo meer dan 5 spelers opnoemen die wellicht slechter waren dan van Basten.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    MvB heeft gewoon gefaald. Hij heeft geen eenheid kunnen creëeren. Door continue te blijven schuiven met de opstelling heeft hij geen hecht team gemaakt. Integendeel. Individueel misschien goeie spelers, al vallen een aantal dit seizoen gewoon vet tegen (Sulejmani) maar voor elkaar door het vuur gaan ze niet. In tegenstelling tot bijvoorbeeld AZ.
    Ik was wel benieuwd wat hij in meerdere jaren had kunnen opbouwen, maar als ik eerlijk ben vind ik het niet zo heel erg dat hij dit besluit heeft genomen.

    Ik hoop nu op Rijkaard. Denk dat Co naar AZ gaat, en hij is gek als ie dat niet doet, en voor de rest zou ik ff niemand kunnen verzinnen. Hoop dat ze niet komen met een Frank de Boer met Dennis Bergkamp ernaast ofzo, want dan krijg je dezelfde ervaringsloze bullshit.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  21. #21
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Heb ook een heel erg dubbel gevoel er bij...totaal niet verwacht en vind het ook aan de ene kant behoorlijk zwak dat hij nu al de handdoek gooit..Had verwacht dat hij meer eergevoel had en er voor had willen knokken komend seizoen..
    Aan de andere kant..je bent een sterke vent als je zo eerlijk en reeel over jezelf kan zijn..Hard maar waar..
    Spijtig, vind de man v Basten nog altijd een zeer gewaardeerd iemand..Hopelijk weet hij zich op een andere manier omhoog te werken als trainer (wellicht via een wat kleinere club).

    Rijkaard, Adriaanse of Neeskens zal het nu wel worden denk ik..Of zou ajax een buitenlandse coach (met een ajax-verleden, bijv. iemand als Arnesen, Krol, Laudrup) durven binnen te halen..

    Misschien zijn ze zo gek weer bij Ajax om Frank de Boer aan te stellen (alleen zit je dan weer met iemand die geen ervaring heeft) en dan samen met een zeer ervaren man (Neeskens) ofzo..

    Offeee...zouueeee Cruijf te porren zijn voor een coach/team manager functie
    Offeee een andere ervaren persoon (Zuurbier?)

    Zolang het een echte Ajax man die zijn sporen verdiend heeft is het prima! Iemand die Ajax echt wil helpen en kan helpen vooral!
    '' When i get sad, i stop being sad and be awesome instead , true story'' - Barney Stanson

  22. #22
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Nog eens erover nagedacht (moeilijk, na 18.00 gaat de activiteit van mijn hersenpan hard achteruit)...
    Frank rijkaard als hoofd-trainer en Johan Neeskens weer als assistent....net als de succesperiode die ze hadden bij Barca..
    '' When i get sad, i stop being sad and be awesome instead , true story'' - Barney Stanson

  23. #23
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt me geen verkeerde optie! Ik hoor net Ronald Koeman ook alweer openlijk solliciteren... Twijfelgevalletje. Ben geen fan van hem als trainer, maar wel de laatste trainer die Ajax (2x) landskampioen maakte en de kwartfinale Ch. L. bereikte...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Lijkt me geen verkeerde optie! Ik hoor net Ronald Koeman ook alweer openlijk solliciteren... Twijfelgevalletje. Ben geen fan van hem als trainer, maar wel de laatste trainer die Ajax (2x) landskampioen maakte en de kwartfinale Ch. L. bereikte...
    Dat was echter wel met Zlatan, Maxwell, Chivu, Van der Vaart.... effe andere koek. En ook nog een nalatenschap van Co. Ben zelf niet zo gecharmeerd van Koeman. Doe maar Frankie R. of Cootje.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    De enige juiste beslissing...Ajax is geen leerschool...

    Rijkaard en Neeskens zou geweldig zijn maar ik hoorde zijn naam ook vallen bij The Blues...

    Koeman is niet loyaal genoeg...

    Ik heb opeens weer respect voor MvB...echt goed dat ie het zelf heeft ingezien...

    Ervaring hebben ze nodig...iemand met visie

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •