MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou er niet gek van staan te kijken als Laudrup komt...schijnt ook een zeer behoorlijk coach te zijn..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    '' When i get sad, i stop being sad and be awesome instead , true story'' - Barney Stanson

  2. #27
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BoysNoize View Post
    Ik zou er niet gek van staan te kijken als Laudrup komt...schijnt ook een zeer behoorlijk coach te zijn..
    verdomme, daar zeg je wat...

    past perfect in het profiel idd


    ps:

    Maarten danst vandaag geheid de polonaise

  3. #28
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    laudrup past in het profiel..maarrrr, heeft niet echt iets noemenswaardigs bereikt (al heeft hij ook nog nooit een topclub getraind)...Haalde wel halve finale uefa-cup met Getafe..erg knap!
    en, hij is afgelopen maand op straat gezet bij Spartak moskou door 'tegenvallende resultaten' dus is vrij.
    '' When i get sad, i stop being sad and be awesome instead , true story'' - Barney Stanson

  4. #29
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    trainers die al veel hebben gewonnen vinden Ajax niet interessant

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Jammer.
    Ik had graag gezien dat hij nog meer van het 020 kapitaal in de goot zou gooien....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #31
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Jammer.
    Ik had graag gezien dat hij nog meer van het 020 kapitaal in de goot zou gooien....
    f u man!

    enough=enough



  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Jammer, had gehoopt dat er een trainer wat langer zou zitten en was er van overtuigd dat San Marco zijn criticasters de mond had kunnen snoeren.

    Getuigd wel van lef dat hij zichzelf zo neer zet. Zelf reflectie goed, maar niet strijdlustig. Niet van 'm gewend. Door zelf op te stappen krijgt ie dus ook geen oprot premie, dus iig geen geld wolf

    De spelers moeten ook bij zichzelf te raden gaan. Sommige hebben 'm gefopt en zich doof gehouden voor 'm. Eigen schuld toch dat ie met die jongens verder gegaan is, maar zo krijg je dus nooit een team dat zich door wedstrijden heen kan knokken als het niet gaat. Vermaelen zegt het goed:

    Vermaelen vindt dat de spelersgroep ook genoeg te verwijten valt. ,,De trainer heeft in de spiegel gekeken, dat zouden wij ook moeten doen. Wij dragen minstens zoveel verantwoordelijkheid voor de prestaties op het veld.”
    Opvolger... Rijkaard of Co... misschien Louis Of natuurlijk... wat ik vorige keer ook al zei

    JERU EN IK!!!!!!!!!! wij zouden dat zooitje wel aan het rennen krijgen

    Als het maar geen Olsen of Verbeek wordt

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dontmindme View Post
    Neeskens, Rijkaard, Adriaanse?

    komen als eerste in me op, als we Rijkaard kunnen krijgen geef ik vanavond rondjes in jan steen of jong zuid, hoe je t ook wilt noemen.
    Niet eerlijk. Vanavond wordt natuurlijk niks bekend. Als het Rijkaard wordt, over pak 'm beet een maand, kunnen we dan alsnog op rondjes (let wel, meervoud!) rekenen?

  9. #34
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    2 rondjes dan
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Milan: 'Van Basten geschikte opvolger Ancelotti'

    Marco van Basten zegt zich te beraden over zijn toekomst als trainer, maar bij AC Milan staan de deuren in ieder geval voor hem open. Vice-voorzitter Adriano Galliani heeft een hoge pet op van de bij Ajax opgestapte trainer.
    "Van Basten heeft alles om een goede trainer van AC Milan te zijn", aldus Galliani tegenover Sky Italia. Een directe komst van San Marco is echter niet aan de orde: "Nu is Ancelotti hier de baas en volgens ons doet hij het meer dan uitstekend."

    Als speler beleefde Van Basten tussen 1987 en 1993 zijn hoogtijdagen bij Milan. De voormalig bondscoach maakte negentig doelpunten in 147 duels voor de Rossoneri, voordat hij door een ernstige blessure moest stoppen.

    Van Basten stapte woensdag op bij Ajax. De trainer uitte grote kritiek op zijn eigen prestaties en vroeg zich openlijk af of hij wel geschikt was voor de trainerspositie bij de Amsterdammers.

    Het moet toch niet gekker worden.
    Hij geeft zijn falen bij 020 openlijk toe (in de mickey mouse league) en blijkt goed genoeg te zijn voor Milan.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  11. #36
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    hoor net dat mevr Rijkaard Milan wel ziet zitten.

    scheiden van bitch frankie
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Ik had eigenlijk gehoopt dat Foppe, Ferguson en Wenger er serieuze bedrijging bijkregen met San Marco. Die man paste gewoon bij Ajax. Vind het jammer dat hij zich nu bij het rijtje oud Ajax kan aansluiten wat vooraf door het publiek als super trainer werd bestempeld, maar na een paar wedstrijden al weer werd af geserveerd. Ik zelf denk als hij wel het vertrouwen had gehad van het publiek en hij nog 2 jaar mocht/kon/wilde door bouwen er dan wel een super elftal had gestaan.

    Zou heel wat helpen als ze is proberen in 020 om te stoppen met denken dat Ajax nog steeds die club is van 20/30 jaar terug... Een ramp seizoen als in 010 hebben ze nou ook weer niet gehad... Want daar zijn ze al blij met de 8ste plaats...

  13. #38
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Zou heel wat helpen als ze is proberen in 020 om te stoppen met denken dat Ajax nog steeds die club is van 20/30 jaar terug... Een ramp seizoen als in 010 hebben ze nou ook weer niet gehad... Want daar zijn ze al blij met de 8ste plaats...
    Ik denk niet dat de meeste mensen in A'dam Ajax nog zien als de club uit het verleden, maar de lat ligt nou eenmaal hoog....men is verwend...en Ajax flikte het toch elke keer weer....(zie ook de lichting uit '95...spelers uit eigen jeugd die de Champions League winnen met dominant, aanvallend voetbal)

    Wat de 010 betreft..

    Dat ze met dit materiaal 8e worden is niet gek maar Ajax had dik geinvesteerd...heel dik zelfs....

    Ik denk dat de lat bij Ajax het hoogst ligt vd clubs uit Nederland...maar dat uit zich ook in het aantal transfers van spelers naar topclubs....en jammer genoeg ook in felle kritiek van het publiek als het ff minder gaat..

    Ajax heeft wereldwijd een hele grote naam...dat brengt veel druk met zich mee..daar komen ze niet meer vanaf...

    ps:

    MvB zou er goed aan doen een tijdje mee te lopen met een Hiddink of Ancelotti....hij is er nog niet klaar voor

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    is Verbeek niks voor Ajax ?

  15. #40
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco View Post
    is Verbeek niks voor Ajax ?
    Laatste geruchten zijn dat Menzo Jong Ajax gaat doen en Verbeek Cambuur

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Laatste geruchten zijn dat Menzo Jong Ajax gaat doen en Verbeek Cambuur
    Haha, tuurlijk jongen wat jij wil
    Maarrr, volgens mij kan Verbeek ondanks dat hij Huhuhveen man is wel bij Cambuur werken, ze hebben veel respect voor Verbeek hier.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Jong Ajax is kampioen geworden, genoeg potentie om wederom aan een goed elftal te bouwen maar daar is tijd en rust voor nodig.
    Rijkaard, Neeskens en F. de Boer als trainers.
    De plannen van El Salvador doorvoeren m.b.t. jeugdopleiding en organisatie.
    Seedorf terug naar Amsterdam halen als ouwe rot die het elftal op sleeptouw neemt en met de kunde van Rijkaard gaat wellicht zelfs Luque weer presteren bij de godenzonen.
    Wellicht kunnen ze voor een prikkie Drenthe kopen/ huren van Real, heeft de "Stam/Davids"instelling die we dit seizoen misten; niet lullen maar poetsen.

  18. #43
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Bedoel je dat Drenthe die instelling heeft?

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Drenthe graag wat wil bewijzen en zijn "oude" instelling (voor de roem e.d.) was bij mijn weten ok.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown View Post

    niet lullen maar poetsen.

    poetsen kan die knakker zeker ja,voornamelijk zijn bling bling.



    laat m maar lekker in madrid blijven
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •