MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Terugkeer Seedorf en Rijkaard bij Ajax in de maak

    Terugkeer Seedorf en Rijkaard bij Ajax in de maak

    Volgens interne bronnen zou Ajax al weten wie er voor Marco van Basten terug zou moeten komen. Ajax zou Frank Rijkaard zien als de ideale man om met deze selectie successen te behalen. Slechts een toevoeging aan de selectie lijkt het bestuur nodig te vinden: Clarence Seedorf.
    Rijkaard sloot in het seizoen '94/'95 zijn carriere af met een Europacup bij jeugdliefde Ajax. Seedorf was dat seizoen doorgebroken en was zo voor het eerst de beste van Europa. Dat kunstje zou hij met Real Madrid en AC Milan ook nog flikken.
    Seedorf heeft altijd laten weten graag terug te willen keren naar Ajax, vorig seizoen stond hem de komst van Marco van Basten in de weg. Nadat Van Basten hem maanden niet opgeroepen had voor Oranje en hem geen basisplaats kon garanderen was hun relatie flink bekoeld.
    Nu Rijkaard waarschijnlijk aan het roer komt te staan lijkt Seedorf een beroep te willen doen op de loyaliteit van zijn club AC Milan. Seedorf is uitgegroeid tot een icoon in Milaan en de club lijkt hem een terugkeer bij zijn jeugdliefde wel te gunnen.
    Voor de rest zou er niet veel hoeven te gebeuren aan de selectie, die dan een groot aantal middenvelders kent. Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Siem de Jong worden waarschijnlijk voor één jaar uitgeleend om later terug te keren in Amsterdam. Daley Blind lijkt zich te moeten richten op een meer defensieve rol om speelminuten te maken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Zou mooi zijn, maar 1 slechts 1 toevoeging is toch echt te weinig en dan nog wel een middenvelder....

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    pff nou komt die eigenwijze Seedorf evt. ook nog terug, ben zeer benieuwd wat dat zou opleveren.......ach waarom ook niet, laat maar komen !

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    fok it

    Veel slechter kan t toch niet worden. Maar als Seedorf nou ff wat vriendjes meeneemt... Zambrotta of Nesta of zo dan hebben we er verdedigend ook nog wat aan

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  5. #5
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Seedorf is een leider, een winnaar en iemand met een schat aan ervaring...

    het verlengstuk van Rijkaard op het veld....ik zie het al helemaal voor me

    zucht...kriebels...zucht....

    YouTube - Ajaxfinale '95

    tis nostalgie...i know...maar geen club in Nederland die ons zal evenaren!

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Zou super zijn! Beide. Nu nog achterin wat versterking en het wordt nog wat volgend jaar.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    Rijkaard als nieuwe trainer zou fantastisch zijn. Seedorf gaat Ajax niet beter maken denk ik.


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  8. #8
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Er gaan veel geruchten de ronde.Laudrup is ook al gepasseerd.Men schrijft op wie men zelf het liefst ziet komen volgens mij.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Laat me raden, kampioen volgend jaar?

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Gullit lijkt me ook een geweldige coach voor 020.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  11. #11
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    1 april is al geweest toch?
    Rijkaard en Seedorf, nou Kaka en C. Ronaldo zullen ook wel komen dan.
    Messi erbij.


  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Maar voorlopig eerst nog even dit:






    Fans roepen op tot boycot Ajax



    AMSTERDAM - Supportersclub AFCA heeft een actie aangekondigd voorafgaand het laatste competitieduel van Ajax tegen FC Twente. De fans zijn teleurgesteld in hun club, na wederom een seizoen vol teleurstellingen. "Daarom zullen zondag de ringen op de Zuidtribune de gehele eerste helft leeg zijn. De ingangen Zuid H en Zuid J worden gebarricadeerd", staat te lezen op de site van AFCA.

    "Wij zijn er altijd en overal. Voor Ajax, voor Amsterdam en voor onszelf. We reizen duizenden kilometers om onze club te steunen en de kleuren te verdedigen", aldus het statement van AFCA. "Maar we worden in de maling genomen. Door de mensen waar wij achter staan. Het Ajax-gevoel is verdwenen."
    Eerder deze week legde Marco van Basten zijn taken neer als trainer van Ajax. Met de Amsterdamse club beleefde hij een uitermate teleurstellend seizoen. Zo werd Ajax al voor de winterstop uitgeschakeld in de nationale beker en eindigde het Europese avontuur in de achtste finales van de UEFA Cup tegen Olympique Marseille. In de competitie ging het niet veel beter. De Amsterdammers staan momenteel derde, maar kunnen nog worden ingehaald door PSV

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Laat Zuid J nou net onze ingang zijn.... zal mij benieuwen hoe vroeg ze er staan.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Maar voorlopig eerst nog even dit:
    bla bla bla

    hoeveelste staat Feyenooit? precies ja..


    mondje dicht

  15. #15
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    IK ben er iig vroeg genoeg SMS je wel hoeveel bier er mee moet

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    bla bla bla

    hoeveelste staat Feyenooit? precies ja..


    mondje dicht
    Dat Feyenoord een wanprestatie heeft geleverd staat buiten kijf.
    Daarnaast heeft Feyenoord ook geen 40 miljoen uitgegeven afgelopen zomer.

    020 heeft (op papier) de beste selectie en de hoogste begroting, intussen heeft die pannenkoek geen enkele speler beter gemaakt en ook absoluut geen team gesmeed.
    De prestatie van 020 dit seizoen mag gerust een schande genoemd worden....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  17. #17
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    true...

  18. #18
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    bla bla bla

    hoeveelste staat Feyenooit? precies ja..


    mondje dicht
    Teletekstsupporters neem ik sowieso nooit serieus.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Teletekstsupporters neem ik sowieso nooit serieus.
    en mensen met het syndroom van 'de eeuwige 2e' neem ik nou niet serieus...

  20. #20
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    en mensen met het syndroom van 'de eeuwige 2e' neem ik nou niet serieus...

    Goedzo, ik ben gek op bevestiging.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    en mensen met het syndroom van 'de eeuwige 2e' neem ik nou niet serieus...
    Liever de eeuwige 2e syndroom dan denken dat je nog steeds de beste van de wereld bent omdat je 14 jaar geleden per ongeluk een keer wat gewonnen hebt


  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Spike_tm View Post
    Liever de eeuwige 2e syndroom dan denken dat je nog steeds de beste van de wereld bent omdat je 14 jaar geleden per ongeluk een keer wat gewonnen hebt
    Dat zit diep ingebakken in de club cultuur:

    Telegraaf 18 november... Ajax gaat weer de CL winnen

    Rik van den Boog (49) – per 1 januari de nieuwe algemeen directeur van Ajax – brandt van ambitie. Zoveel werd wel duidelijk bij zijn presentatie in de Amsterdam ArenA. „Ik ben ervan overtuigd dat we de Champions League kunnen winnen”, was zijn meest opvallende uitspraak. En: „Als het de keuze is tussen één miljoen euro verlies lijden en kampioen worden of één miljoen winst maken en géén titel, kiezen we voor het eerste.” Het was voor Van den Boog geen vanzelfsprekendheid om zijn nieuwe job te aanvaarden. „Nadat ik werd benaderd, bonkte mijn Ajax-hart direct. De club is mijn liefde, maar ik weet ook welke invloed het directeurschap zal hebben. Ik ben in totaal zo’n 20 á 25 jaar van huis geweest en vier jaar geleden begonnen met ondernemen. Dat leven vind ik prettig, ik heb de tijd om aandacht aan mijn gezin te besteden.” In de gesprekken met Marco van Basten, Danny Blind, de zes commissarissen en de directieleden Jeroen Slop en Henri van der Aat werd hij over de streep getrokken. „Die hebben me blij verrast”, aldus de nieuwe man. „Er zat geen rotgesprek tussen. Als je met deze mensen mag samenwerken, bij je eigen club, in je eigen stad, doe je dat. Die trein komt maar één keer voorbij. Daar moet je opspringen.” Van den Boog voetbalde vanaf zijn twaalfde bij Ajax. „Nadat ik als rechtsbuiten van Meerboys was gevraagd, kwam ik gelijk in de C1. Op mijn vijftiende kreeg ik van Leo Beenhakker een contract bij Jong Ajax.” Hoewel hij als talent gold, mocht hij zich van zijn vader niet blindstaren op het voetbal. „Hij wilde dat ik mijn school afmaakte. Door hem ben ik de leraaropleiding wiskunde gaan volgen.” Dat kwam achteraf goed uit. Van den Boog verbrijzelde zijn enkel en zag zijn Ajax-droom op zijn twintigste in duigen vallen. „Daarna ben ik bij DCG nog wel jarenlang actief geweest in het amateurvoetbal. Zaalvoetballend haalde ik het Nederlands team. Tegenwoordig speel ik nog in de zaal met oud-spelers van Weesp en kom ik uit in de veteranen van DCG.” De Amsterdammer stond enkele jaren voor de klas als wiskundeleraar en ging vervolgens aan de slag als salesmanager bij Xerox. „Binnen drie jaar trad ik toe tot de directie en later tot de Europese directie. Hoe ik zo snel carrière heb kunnen maken? Als je het mij vraagt: vooral door mezelf te blijven.” De laatste jaren had hij een belang in ongeveer dertig bedrijven. „Als je bij Ajax aan de slag gaat, moet de focus volledig op de club gericht zijn. Ik heb alle bevoegdheden in alle deelnemingen weggelegd bij derden. Ik heb er niks meer over te vertellen.” In de ArenA des te meer. „Ik ben zogenaamd het boegbeeld van de onderneming. Al denk ik dat Van Basten dat meer is. Ik ga me in elk geval niet als een artiest gedragen om maar op tv en in kranten te komen. Ik ben iemand die veel waarde hecht aan duidelijkheid en stabiliteit. Voorheen was het een komen en gaan in de top. Dat deed pijn. Dan verlies je het primaire belang, Ajax. Ik ben blij dat we weer met één gezicht opereren, dat alle neuzen dezelfde kant op staan.” „De komende tijd gebruik ik om me in te leven en in te lezen.” Onder meer in het Beleidsplan 2011 van Maarten Fontein, waarin staat dat Ajax structureel tot de beste zestien teams van Europa moet gaan behoren en het streven is om eens in de twee jaar kampioen te worden. „Is dat haalbaar? Zonodig gaan we dingen bijstellen. Het primaire doel is zo snel mogelijk de derde ster op ons shirt (voor de dertigste landstitel) te krijgen.” Van den Boog bestrijdt dat Ajax is afgegleden tot de Europese subtop. „Een aantal landen is commercieel en financieel verder dan Nederland. Het is misschien niet mogelijk dat we weer de nummer één van de wereld worden, maar ik ben ervan overtuigd dat we de Champions League kunnen winnen. Daar is een stuk geluk, maar vooral stabiliteit voor nodig.”

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Tsja... Maar we hebben wel een winnaarsmentaliteit nodig anders kun je net zo goed die 2e plaats elke keer opeisen. Nu de spelers nog overtuigen.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Tsja... Maar we hebben wel een winnaarsmentaliteit nodig anders kun je net zo goed die 2e plaats elke keer opeisen. Nu de spelers nog overtuigen.

    True...je moet wel de overtuiging hebben maar de CL winnen behoort na het Bosman arrest niet meer tot de mogelijkheden voor een Nederlandse club.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Nee dat zou wel echt een wonder zijn (helaas).

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •