MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 51
  1. #26
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Nee dat zou wel echt een wonder zijn (helaas).

    Des te knapper was het van Guus met PSV de halve finale te halen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Tsja Guus....

  3. #28
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Teletekstsupporters neem ik sowieso nooit serieus.
    Dat heb ik nou ook.

    Zeker als die niet eens fatsoenlijk een stadsnaam eruit krijgen. Heb ook niet het idee dat die mensen snappen waar de rivaliteit vandaan komt tussen de steden. Sinds het internet alleen maar erger en is rivaliteit omgeslagen tot haat. Buitengewoon triest. Maak je druk om de wereld ipv een stadje een paar km verder op. Pffffffffffffff

    Anyways, over tot de orde van de dag.

    Er komt gewoon weer een matige trainer met grootse plannen, vermoed ik.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    grappig dat men hier denkt dat je pas echt fan bent als je ervoor kiest om iedere week naar een stadion te gaan.....

    aangezien je je geld maar 1 keer kunt uitgeven, kies ik voor Eredivisie live en ga ik veel liever naar een kickboks/mma gala ....daar is het publiek doorgaans veel normaler....het niveau vd mensen veel hoger..

    voor de rest voel ik me totaal niet aangesproken omdat ik echt wel wat beters te doen heb dan Rotterdammers/Feyenoorders te haten....


    ik vind een beetje gezonde rivaliteit wel lachen

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Klopt niet helemaal Illest. Gaan we weer

    Hoe iedereen fan is moet iedereen zelf weten. Naar het stadion gaan of niet, I don't care. Een teletekst supporter is er ook één, een fan dan.

    Echter zodra fans wijs gaan doen over supporters zaken, dan vinden wij (stadion gaande supporters) dat die dan niet serieus genomen hoeven te worden. Wat jij zegt over niveau van publiek bewijst dat.

    Voorbeeld wat je zo van dit forum af kan plukken is alien vs de stadion gaande Ajacieden op het forum. Allemaal bloedje fanatiek en ook nog fan van de twee meest rivaliserende clubs, maar we kunnen normaal over voetbal praten, elkaar sarren, en misschien zelfs elkaar wel ergens respecteren. Dit in tegenstelling tot andere forum members die het maar wat lastig vinden om het over andere clubs te hebben, zonder in bizarre rituelen als netnummers te vervallen.

    Daar doel ik dus op... gezonde rivaliteit, niet kansloze haat.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Klopt niet helemaal Illest. Gaan we weer

    Hoe iedereen fan is moet iedereen zelf weten. Naar het stadion gaan of niet, I don't care. Een teletekst supporter is er ook één, een fan dan.

    Echter zodra fans wijs gaan doen over supporters zaken, dan vinden wij (stadion gaande supporters) dat die dan niet serieus genomen hoeven te worden. Wat jij zegt over niveau van publiek bewijst dat.

    Voorbeeld wat je zo van dit forum af kan plukken is alien vs de stadion gaande Ajacieden op het forum. Allemaal bloedje fanatiek en ook nog fan van de twee meest rivaliserende clubs, maar we kunnen normaal over voetbal praten, elkaar sarren, en misschien zelfs elkaar wel ergens respecteren. Dit in tegenstelling tot andere forum members die het maar wat lastig vinden om het over andere clubs te hebben, zonder in bizarre rituelen als netnummers te vervallen.

    Daar doel ik dus op... gezonde rivaliteit, niet kansloze haat.
    Hoe kom jij toch aan die wijsheid?

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    gestolen uit de synagoge.

    maar nu moet ik snel weg, want moet nog wat uitgangen dicht timmeren

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Neem jij de planken mee dan heb ik wel spijkers....

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Klopt niet helemaal Illest. Gaan we weer

    Hoe iedereen fan is moet iedereen zelf weten. Naar het stadion gaan of niet, I don't care. Een teletekst supporter is er ook één, een fan dan.

    Echter zodra fans wijs gaan doen over supporters zaken, dan vinden wij (stadion gaande supporters) dat die dan niet serieus genomen hoeven te worden. Wat jij zegt over niveau van publiek bewijst dat.

    Voorbeeld wat je zo van dit forum af kan plukken is alien vs de stadion gaande Ajacieden op het forum. Allemaal bloedje fanatiek en ook nog fan van de twee meest rivaliserende clubs, maar we kunnen normaal over voetbal praten, elkaar sarren, en misschien zelfs elkaar wel ergens respecteren. Dit in tegenstelling tot andere forum members die het maar wat lastig vinden om het over andere clubs te hebben, zonder in bizarre rituelen als netnummers te vervallen.

    Daar doel ik dus op... gezonde rivaliteit, niet kansloze haat.
    Met de aanduiding van netnummers om elkaars namen maar niet te hoeven uitspreken of typen zijn toch juist de fans van deze 2 rivaliserende clubs begonnen?

    Ik zie er verder geen kwaad in... heb geen moeite om het woord Ajax of Feijenoord uit te spreken of om het te typen... de cijfer afkorting is alleen wat sneller te doen meer niet...

    Zal me er vanaf nu aanhouden

  10. #35
    Join Date
    May 2005
    Location
    Glanerbrug
    Posts
    225
    vCash
    126000

    Default

    Twente Enschede olé !! vanavond tegen John van t schip, hebben we nog een appeltje mee te schillen Ajax word geslacht vanavond!

  11. #36
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    U zei?

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  12. #37
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Met de aanduiding van netnummers om elkaars namen maar niet te hoeven uitspreken of typen zijn toch juist de fans van deze 2 rivaliserende clubs begonnen?
    Dus? Al was Sinterklaas er mee begonnen. Het blijft zielig.


  13. #38
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik krijg trouwens ook jeuk van het woord 'fans'....

    Frans Bauer heeft fans, mijn club heeft supporters.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Neen, ook jouw club heeft fans. Dat zijn die gasten die thuis een sjaaltje hebben, een paar toegangskaartjes van tig jaar geleden en op hun werk altijd collega's, die voor andere clubs zijn, emailen met 20 jaar ouden grappen.

    Supporters hebben een seizoenskaart.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    en gebruiken die haha voor de zekerheid maar even toevoegen.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Neen, ook jouw club heeft fans. Dat zijn die gasten die thuis een sjaaltje hebben, een paar toegangskaartjes van tig jaar geleden en op hun werk altijd collega's, die voor andere clubs zijn, emailen met 20 jaar ouden grappen.

    Supporters hebben een seizoenskaart.
    dude, je standpunt is duidelijk...

    als ik in het woordenboek het woord 'supporter' op zoek...zie ik waarschijnlijk een grote foto van jou....zet 't desnoods op je cv dat je 'supporter' bent...

    feit blijft wel dat er zat mensen zijn die gek zijn op hun club en alles op de voet volgen zonder zo'n geweldige seizoenskaart te hebben...

    leef en laat leven zou ik zeggen...

    ps:

    ik ben helemaal K1 gek, maar ben ook nog nooit in de TokioDome geweest....shoot me!
    Last edited by Illest; 10-05-2009 at 22:10.

  17. #42
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    dude, je standpunt is duidelijk...

    als ik in het woordenboek het woord 'supporter' op zoek...zie ik waarschijnlijk een grote foto van jou....zet 't desnoods op je cv dat je 'supporter' bent...
    Gaan we persoonlijk worden? Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik heb nl niks te bewijzen. Of is het gewoon omdat je ,net als ik, altijd het laatste woord hebben?!

    feit blijft wel dat er zat mensen zijn die gek zijn op hun club en alles op de voet volgen zonder zo'n geweldige seizoenskaart te hebben...
    Dat zeg ik toch de hele tijd?!?!?! Damn dude, het is je dus echt helemaal niet duidelijk.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Neem jij de planken mee dan heb ik wel spijkers....

    Hahaha dat zeiden ze tegen Jezus ook
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  19. #44
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Tsja, we zijn tenslotte Joden

  20. #45
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Tsja, we zijn tenslotte Joden
    Hahah ja toch? en een beetje zelfspot kan geen kwaad
    Last edited by Marchant; 11-05-2009 at 12:23.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #46
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Adriaanse voldoet aan profiel Ajax

    Geschreven op maandag, 11 mei om 08:00 Ajax wil snel een nieuwe trainer aanstellen en Co Adriaanse lijkt de belangrijkste kandidaat. "We willen een type Louis van Gaal, Adriaanse is dat en bovendien is hij beschikbaar", aldus algemeen directeur Rik van den Boog. Door de namen van Frank Rijkaard en Guus Hiddink heeft hij een streep gezet. "We hebben begrepen dat zij wat anders gaan doen, dus dat zijn geen opties."



    "De nieuwe trainer moet een leider en een opvoeder zijn", zo licht Van den Boog tegenover Sportweek de profielschets toe. "Het is belangrijk dat hij een een groot coachend en motiverend vermogen heeft en jongere spelers consistent kan maken, zowel individueel als in teamverband. Hij hoeft geen Ajax-achtergrond te hebben, het gaat er ons om of hij de juiste kwaliteiten heeft."

    Ajax wil als opvolger voor de vaak afstandelijk genoemde Van Basten een strenge oefenmeester. "Er is een verschil tussen streng en afstandelijk. Marco ging uit van eigen verantwoordelijkheid. Deze groep heeft een trainer nodig die er heel kort op zit, hij moet een leider en een opvoeder zijn." Co Adriaanse, de huidige trainer van Red Bull Salzburg en voormalig coach van Ajax, voldoet aan het profiel. "We vinden hem een goede trainer en bovendien is hij beschikbaar", gaf Van den Boog toe.

    Ajax heeft Adriaanse nog niet benaderd. De Amsterdamse club zoekt een trainer die zo snel mogelijk beschikbaar is. "Er staan gesprekken met spelers gepland en die willen we graag voeren met de nieuwe trainer erbij. We kunnen ons voorstellen dat hij zelf ook nog een paar spelers wil halen." Red Bull Salzburg maakte in april bekend dat de in de zomer aflopende samenwerking met Adriaanse niet verlengd zou worden.

    Dat Adriaanse in 2000 niet op een prettige manier vertrokken is bij de Amsterdamse club, hoeft volgens Van den Boog geen probleem te zijn. "Ajax is nu anders dan tien jaar geleden. Na het rapport-Coronel is er geen enkele onrust meer binnen de club, we zijn hier heel open naar elkaar toe." Ook Ronald Koeman, John van 't Schip, Johan Cruijff, Louis van Gaal en Frank de Boer werden aan de vacante functie gelinkt.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  22. #47
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Van der Boog is wel een goeie vent denk ik, en hij speelt het slim, maar ik geloof nooit dat Co zo stom is om voor ajax te kiezen ipv az.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Van der Boog is wel een goeie vent denk ik, en hij speelt het slim, maar ik geloof nooit dat Co zo stom is om voor ajax te kiezen ipv az.

    bij az kan je niets winnen want ze hebben net al de hoofdprijs gepakt, je kunt het als nieuwe coach eigenlijk alleen maar slechter doen.

    bij ajax kun je haast niet slechter presteren dan je voorgangers en dus is er voor co veel meer te winnen bij ajax. plus hij heeft nooit af mogen maken wat hij was begonnen bij ajax. zijn tegenstanders bij ajax zijn inmiddels al vertrokken. denk dat co wel komt
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

  24. #49
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    bij az kan je niets winnen want ze hebben net al de hoofdprijs gepakt, je kunt het als nieuwe coach eigenlijk alleen maar slechter doen.

    bij ajax kun je haast niet slechter presteren dan je voorgangers en dus is er voor co veel meer te winnen bij ajax. plus hij heeft nooit af mogen maken wat hij was begonnen bij ajax. zijn tegenstanders bij ajax zijn inmiddels al vertrokken. denk dat co wel komt

    Dat zeiden ze ook toen vanGaal bij az kwam en mcLaren bij Twente. In principe heb je gelijk maar ondanks dat die mensen weg zijn betwijfel ik of er nu wel een goed beleid gevoerd wordt bij ajax.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Dat zeiden ze ook toen vanGaal bij az kwam en mcLaren bij Twente. In principe heb je gelijk maar ondanks dat die mensen weg zijn betwijfel ik of er nu wel een goed beleid gevoerd wordt bij ajax.

    nee je begrijpt me verkeerd

    ik denk niet dat we volgend jaar letterlijk een prijs gaan winnen.

    de verwachting is bij az hoger als je nu binnen komt als coach. en als je een prijs pakt zegt men dat je in een gespreid bedje kwam, je kunt als coach daar alleen maar verliezen.

    terwijl in amsterdam we niets meer verwachten na 12 coaches in 10 jaar
    "If it dont make dollars, it dont make sense" DJ Quik

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •