MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 160
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default Openlijke excuses Jan Oosterbaan.

    Beste sportvrienden, leden, en collega’s,

    Zoals jullie inmiddels hebben vernomen ben ik zaterdag 2 mei jongstleden
    betrokken geraakt bij een heel naar voorval in Vlaardingen.
    Door omstandigheden die grotendeels aan mij te wijten
    zijn verloor ik mijn zelfbeheersing, en daar wil ik mijn spijt voor betuigen.
    Als sportschoolhouder en liefhebber van de kickbokssport dien ik ten aller tijde
    een voorbeeldfunctie te bekleden, daar ben ik mijn terdege van bewust,
    zaterdag is mij dat helaas niet gelukt en dit had nooit mogen gebeuren.
    Mijn oprechte beterschap en verontschuldigen gaat uit naar het slachtoffer.
    Ik heb mijn advocaat opdracht geven om voor de door mij veroorzaakte schade
    een financiële regeling met het slachtoffer te treffen.
    Mijn verontschuldigingen gaan verder uit naar de organisatie
    en toeschouwers van het desbetreffende gala.

    Met sportieve groet,
    Jan Oosterbaan

    bron:FT
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    respect...

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Mooi hoor. Respect.

    (dat zien we toch wel eens anders...)

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Kijk dit is nou netjes!

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Utreggg
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor degene die zijn fouten herkent...
    "When I be losing I be gettin’ my ass whupped. But when I be winnin' I be doing the ass whuppin'!"

  6. #6
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Netjes! Respect....

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Mooi excuus.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Jan Oosterbaan, ik hoop bij deze dat je openlijke excuses wordt aanvaard door de betrokken slachtoffers.
    Zo hoort het, eerlijk voor uitkomen dat fout bent geweest.
    Je bent een voorbeeld functie voor de sport, zo zie je maar je bent ook maar een mens. ( Je bent ook een echte kerel om het toe te geven)
    Daar krijgt je ook heel veel respect voor, maar ook zeer zeker van mij.
    Respect.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  9. #9
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Hele goede reactie!

  10. #10
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    ik heb niet meegekregen wat er heeft plaatsgevonden maar netjes om hier zo op deze manier op terug te komen

  11. #11
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Erg netjes om zo te reageren.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  12. #12
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Respect???
    Sorry maar heb geen respect voor deze man die een ander molesteert (één nacht in 't ziekenhuis gelegen) en vervolgens vlucht.

    Quote Originally Posted by weks View Post
    ik heb niet meegekregen wat er heeft plaatsgevonden maar netjes om hier zo op deze manier op terug te komen
    Kickbokstrainer molesteert beveiliger
    Een 49-jarige man uit Oud-Beijerland is zaterdagavond aangehouden nadat hij een 27-jarige beveiliger van een kickboksgala in Vlaardingen in zijn gezicht had geslagen. Het slachtoffer moest met breuken in zijn oogkas een nacht in het Vlietlandziekenhuis blijven. De verdachte heeft zich gemeld op een politiebureau, volgens de politie omdat hij wist dat hij werd gezocht.

    De politie kreeg rond 22.15 uur de melding dat tijdens het gala op de Baanstraat in Vlaardingen een trainer ruzie had gekregen met een beveiliger. Toen agenten de man wilden aanhouden bleek hij via een nooduitgang te zijn vertrokken.

    De trainer zit in de cel op verdenking van zware mishandeling. De Rotterdamse politie onderzoekt wat er precies is gebeurd.

    http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/a...mentid=16584145

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Holy Crap. We staan er weer gekleurd op.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  14. #14
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Jan Oosterbaan, ik hoop bij deze dat je openlijke excuses wordt aanvaard door de betrokken slachtoffers.
    Zo hoort het, eerlijk voor uitkomen dat fout bent geweest.
    Je bent een voorbeeld functie voor de sport, zo zie je maar je bent ook maar een mens. ( Je bent ook een echte kerel om het toe te geven)
    Daar krijgt je ook heel veel respect voor, maar ook zeer zeker van mij.
    Respect.
    Ik denk dat deze post nog duidelijker zou zijn als je de onderlijnde woorden ook nog eens allemaal in hoofdletters schrijft. Kwestie dat er echt geen enkele kans meer bestaat dat iemand je post verkeerd zou interpreteren.
    No gods! No masters!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    nou heb de klap gezien en vond de reactie zwaar overdreven.. zo hard was hij echt niet en die gast vroeg er serieus om.. maar goed toch netjes van jan..

  16. #16
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Respect???
    Sorry maar heb geen respect voor deze man die een ander molesteert (één nacht in 't ziekenhuis gelegen) en vervolgens vlucht.



    Kickbokstrainer molesteert beveiliger
    Een 49-jarige man uit Oud-Beijerland is zaterdagavond aangehouden nadat hij een 27-jarige beveiliger van een kickboksgala in Vlaardingen in zijn gezicht had geslagen. Het slachtoffer moest met breuken in zijn oogkas een nacht in het Vlietlandziekenhuis blijven. De verdachte heeft zich gemeld op een politiebureau, volgens de politie omdat hij wist dat hij werd gezocht.

    De politie kreeg rond 22.15 uur de melding dat tijdens het gala op de Baanstraat in Vlaardingen een trainer ruzie had gekregen met een beveiliger. Toen agenten de man wilden aanhouden bleek hij via een nooduitgang te zijn vertrokken.

    De trainer zit in de cel op verdenking van zware mishandeling. De Rotterdamse politie onderzoekt wat er precies is gebeurd.

    http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/a...mentid=16584145
    Flikker op man, we zijn allemaal mensen.
    Het is niet goed wat hij gedaan heeft, maar 9 van de 10 mensen had z'n bek gehouden en er nooit wat over gezegd.
    Jan komt hier publiekelijk zijn spijt betuigen en doet er blijkbaar alles aan om de omstandigheden te verzachten.
    Dus een béétje respect is wel op zijn plaats, wat moet hij nog meer doen volgens jou?

  17. #17
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Flikker op man, we zijn allemaal mensen.
    Het is niet goed wat hij gedaan heeft, maar 9 van de 10 mensen had z'n bek gehouden en er nooit wat over gezegd.
    Jan komt hier publiekelijk zijn spijt betuigen en doet er blijkbaar alles aan om de omstandigheden te verzachten.
    Dus een béétje respect is wel op zijn plaats, wat moet hij nog meer doen volgens jou?
    Wellicht dat de term 'respect' hier niet helemaal op z'n plaats is. Jan Oosterbaan doet nu namelijk niet meer dan wat wij normaal zouden moeten achten: zijn excuses aanbieden voor iets wat hij gedaan heeft.

    Om nu van 'respect' te spreken vind ik veel te ver gaan.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  18. #18
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    2) Dat het volgens de pers zware mishandeling is, vind ik nergens op slaan, het was maar 1 klap en ook nog uitgelokt, als ik het zo hier hoor, zware mishandeling is als je iemand echt in elkaar tremt/timmert met echt veel schoppen en slaan.
    Wil even geen oordeel geven over de situatie, maar heb over het punt zware mishandeling wel iets te zeggen. Snap dat mixfight uit voornamelijk uit vechtliefhebbers bestaat, maar enige realiteits besef is wel op zijn plaats.

    Als het slachtoffer nu wel een gebroken oogkas heeft dan is er ECHT wel sprake van zware mishandeling (ook al is het gekomen door 1 klap). Het gaat mijns inziens nu niet op de manier waarop een letsel tot stand komt als wel wat het uiteindelijk letsel is. En een gebroken oogkas valt in mijn boekje onder zware mishandeling.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  19. #19
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Lunteren/Goes
    Posts
    346
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    1) Het is op za 2 mei gebeurt, als je dan op 9 mei je excuses aanbiedt, dan komt dat nogal laat over.
    2) Dat het volgens de pers zware mishandeling is, vind ik nergens op slaan, het was maar 1 klap en ook nog uitgelokt, als ik het zo hier hoor, zware mishandeling is als je iemand echt in elkaar tremt/timmert met echt veel schoppen en slaan.
    3)Waarschijnlijk kost deze oplossing minder dan een rechtszaak te voeren met het slachtoffer.
    4) Heeft Jan Oosterbaan, het slachtoffer in het ZH opgezocht?
    Er zal alsnog wel een rechterlijk onderzoek naar komen hoor en een strafje op staan.. Maar toch netjes (en gepast) dat hij ook even zijn excuses aanbied.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Ik denk dat deze post nog duidelijker zou zijn als je de onderlijnde woorden ook nog eens allemaal in hoofdletters schrijft. Kwestie dat er echt geen enkele kans meer bestaat dat iemand je post verkeerd zou interpreteren.



    maar ff ontopic: Het had inderdaad niet mogen gebeuren, maar toch knap dat hij zich verontschuldigt.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Flikker op man, we zijn allemaal mensen.
    Het is niet goed wat hij gedaan heeft, maar 9 van de 10 mensen had z'n bek gehouden en er nooit wat over gezegd.
    Jan komt hier publiekelijk zijn spijt betuigen en doet er blijkbaar alles aan om de omstandigheden te verzachten.
    Dus een béétje respect is wel op zijn plaats, wat moet hij nog meer doen volgens jou?
    Ik ga er vanuit dat je voor iemand die in dezelfde situatie zich omdraait en wegloopt heel veel respect hebt !!??
    Trouwens, 9 van de 10 zou niet zijn bek houden, maar wel het advies hebben gekregen van hun advocaat excuus te maken.
    Last edited by Pernik; 10-05-2009 at 09:21.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Roosendaal
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    1) Het is op za 2 mei gebeurt, als je dan op 9 mei je excuses aanbiedt, dan komt dat nogal laat over.
    2) Dat het volgens de pers zware mishandeling is, vind ik nergens op slaan, het was maar 1 klap en ook nog uitgelokt, als ik het zo hier hoor, zware mishandeling is als je iemand echt in elkaar tremt/timmert met echt veel schoppen en slaan.
    3)Waarschijnlijk kost deze oplossing minder dan een rechtszaak te voeren met het slachtoffer.
    4) Heeft Jan Oosterbaan, het slachtoffer in het ZH opgezocht?

    het is op 2 mei gebeurd idd, Jan heeft op het moment dat hij los kwam gelijk zn excuses gemaakt hier op het net, dus dit kon hij niet eerder doen, net zoals hij die beveiliger niet kon opzoeken in het ZH omdat hij vast zat.

    de aanleiding van dit verhaal is toch echt te wijten aan de beveiliger die op het gala stond, hij had totaal geen feeling met de sport en vond het nodig om Jan op een hele foute manier uit de VIP te verwijderen omdat hij zijn vechter zijn vriendin nog even wou laten groeten net voor de partij.

    het feit dat Jan hier boven staat en openlijk zn excuses aanbied is voor mij reden om groot respect voor deze actie te hebben.

    Klasse van je Jan, fouten maken we allemaal, maar toegeven dat doen er maar heel weinig!

    succes met alles Jan, osu

  23. #23
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Ik denk dat deze post nog duidelijker zou zijn als je de onderlijnde woorden ook nog eens allemaal in hoofdletters schrijft. Kwestie dat er echt geen enkele kans meer bestaat dat iemand je post verkeerd zou interpreteren.
    Ik mis ook nog een ander kleurtje. Rose ofzo

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  24. #24
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Respect.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    shit happens ................ niet zo moeilijk doen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •