MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Camerabg1 Fotoverslag It's Showtime Amsterdam Arena

    Hier de foto's van de persconferentie van It's Showtime.
    De foto's zijn gemaakt door Mixfight.nl 's nieuwste reporter Roy S en Adenane heeft een mooi stuk geschreven.
    We zijn weer een mooi team rijker, bedankt jongens.

    Fotografie: Roy S
    Tekst: Adenane Mahrou


    Weging en persconferentie It’s Showtime 15 mei

    Vandaag zijn wij, Roy S (Roy voor vrienden) en ik naar de persconferentie in het Claus Event Centre geweest. Dat de It’s Showtime gala’s echt een must-see zijn in de vechtsportwereld bewijst wel het aantal aanwezigen op de persconferentie. Vechters en oud vechters, vechters die niet op de matchmaking staan, trainers, sponsors, managers, nationale en internationale pers, liefhebbers; kortom, iedereen wilde er graag bij zijn!

    Het begon allemaal met wat uitleg van de It’s Showtime regels en wat verwacht wordt van de vechters. En wie kan dat beter vertellen dan scheidsrechter en een begrip binnen het kickboksen, de heer Ubeda. Daarna werden de vechters gewogen. Één voor één werden ze opgeroepen en moesten ze plaats nemen op de weegschaal. Nadat een aantal vechters gewogen werden en te zwaar bevonden, werd ze gevraagd om even af te trainen en later terug te komen. Toen iedereen aan de beurt was geweest, was het tijd voor een hapje en een drankje en om even bij te kletsen.

    De Persconferentie

    Jeroen Post zorgde (zoals gewoonlijk) voor de presentatie en na een korte aankondiging in het Engels over wat de bedoeling die middag was en het welkomstpraatje van Simon, die behoorlijk geïrriteerd was door het vervelende nieuws dat hij te horen had gekregen van Gokhan Saki. Geblesseerd, niet geblesseerd, dubbel gage-geld, driedubbel gage-geld. Nee, dan ga je echt te ver en dat pikt Simon (EFN, It’s Showtime) niet en dat liet hij in dusdanig duidelijke taal wel merken!

    Daarna konden we eindelijk beginnen aan waar de meesten toch voor zijn gekomen: de STARE-DOWNS!
    De vechters werden geacht boven plaats te nemen en wanneer ze opgeroepen werden door Jeroen, konden ze naar beneden lopen en poseren voor de aanwezige pers. Eerst werd de jeugd naar beneden gehaald, de jonge KKC krijgers die morgen in het voorprogramma staan van It’s Showtime. Daarna Chris Ngimbi, die moest poseren zonder tegenstander omdat Denis Schneidmiller in geen velden of wegen was te bekennen. Als dit een voorbode is van morgen en Denis nu al niet durft, houd ik mijn hart vast morgen. Een leuke stare-down was ook die van Brain Lo-A-Njoe en Murat Direkçi. Murat die even de pet van Brain opzij schuift omdat ze mooi head-to-head staan. Melvin Manhoef die swingend de trap afkomt, alvast zijn schouders los gooit alsof hij hier al een begin wil maken aan ronde 1. En natuurlijk Sem Schilt tegen Badr Hari. Sem de rust zelve, komt langzaam naar beneden en gelooft het allemaal wel. Hij kijkt heel stoïcijns voor zich uit. Dan komt Badr de trap af, begeleidt met een flink applaus van de aanwezigen. Badr die boos kijkt, woest, kwaad, een blik van total destroy in zijn ogen. Zo gefocust, getergt op een zege in de ArenA en niets of niemand kan hem daarbij tegenhouden. World War 3 is er niets bij!

    Roy en ik hebben echt een topmiddag gehad en ik weet zeker dat het gala, ondanks de afzeggingen, er eentje wordt die de geschiedenis boeken in zal gaan als het mooiste gala ooit! Zeker wat de matchmaking betreft!!!




















































































    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Bedankt Wheelie!
    Roy coole foto's man! Alleen wordt er teveel gelachen op die foto's
    Heeft niemand ze verteld dat we op zoek zijn naar die verbeten "oorlogs" koppies?

    Ligt het aan mij of ziet Badr er een beetje gespannen uit?

  3. #3
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Nice thanks heb er al zin in.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Top Roy!! Supersnel debuut! Toch veel scherpe blikken van de diverse vechters.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    Ik heb wel tien keer gevraagd: Kijk ff boos ouwe! Kunnen ze gewoon niet.
    Hehehe gewoon dreigen met een pisvlekfoto. Moet je zien hoe ze gaan grommen

  6. #6
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Roy S en wheelie bedankt voor de foto's
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    En er al wat video beelden van It's Showtime!!
    Wheelie en Roy S bedankt voor de snelle foto's
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de foto`s!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Thanks Wheelie &Roy,s



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  10. #10
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    huizen
    Posts
    293
    vCash
    126000

    Default

    ik vond het weer helemaal top!!!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    thanks RoySSSSSSSSSS
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb wel wat video beelden gemaakt.

    De stare-downs, als de vechter naar voren loopt, eigenlijk heel de presentatie. Je kan ook goed zien dat de vechters wel hun best doen om boos te kijken maar dat ze dan in de lach schieten. Ik heb Wheelie net gesproken en na het weekend komen ze online. Sorry maar ik ben niet zo'n held in het plaatsen van filmpjes en na het weekend gaan Wheelie en ik er mee aan de slag! Beloofd!!! En geloof me, het is zeker wel de moeite waard, vechters die zo nodig boos willen kijken dat ze gewoon in de lach schieten, of dat ze met hun zogenaamd boos kijken het tegenovergestelde bereiken en hun tegenstander in de lach schiet! Echt top!

  13. #13
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Vet!

    Sem heeft er zin in zo te zien.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default No fancy talk anymore

    Die Warface van Badr bevalt me wel. Dat ziet er uit als een man die op oorlogspad is en wat recht gaat zetten.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Ik heb wel wat video beelden gemaakt.

    De stare-downs, als de vechter naar voren loopt, eigenlijk heel de presentatie. Je kan ook goed zien dat de vechters wel hun best doen om boos te kijken maar dat ze dan in de lach schieten. Ik heb Wheelie net gesproken en na het weekend komen ze online. Sorry maar ik ben niet zo'n held in het plaatsen van filmpjes en na het weekend gaan Wheelie en ik er mee aan de slag! Beloofd!!! En geloof me, het is zeker wel de moeite waard, vechters die zo nodig boos willen kijken dat ze gewoon in de lach schieten, of dat ze met hun zogenaamd boos kijken het tegenovergestelde bereiken en hun tegenstander in de lach schiet! Echt top!

    helemaal top (reps) en voor mooie beelden vind ik het niet erg om even een weekend te wachten
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    thanks leuke foto's

  17. #17
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ch3f1 View Post
    Die Warface van Badr bevalt me wel. Dat ziet er uit als een man die op oorlogspad is en wat recht gaat zetten.
    precies
    zin in

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Houston, Texas, USA !!!
    Posts
    1.434
    vCash
    126000

    Default

    Hier de video..........althans een stukje !! het is meer een Badr Hari verslag/interview.

    K1 vechter Hari op weg naar wereldtitel - AT5 Nieuws
    "I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times.”

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    @Jeru: badr is supergefocosed!
    @ Richelieu: Thnx, leer het nog wel van je hahaha

    Dit was het officiele deel van de persconferentie, er zijn nog 300 foto's van alle randverschijnselen en leuke kiekjes.
    In overleg met Wheelie worden die hier ook nog geplaatst.
    Bij deze, bedankt Roy






















































    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


















































































    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #21
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Dat shirt van Murat... Is dat niets voor de Overeem bro's


  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Antwerpen
    Posts
    873
    vCash
    126000

    Default

    Ik blijf een gezonde hoop koesteren dat showtine snel weer in ons Antwerps sportpaleis komt :-)

  23. #23
    chief108 Guest

    Default

    ziet er wel gezellig uit daar trouwens...

  24. #24
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    136
    vCash
    126000

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    ...was ook heel gezellig
    X2

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •