MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Het gaat allemaal een beetje langs je heen he Jarno De mensen die hier willen trainen willen graag het Thaiboksen ervaren zoals de echte Thai het ook ervaren.
    Dat snapte ik al wel maar gaf mijn mening over hoe ik er tegenover over sta...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het een prima verslag, mooie sfeerfoto's en naar mijn mening "one of the places 2 B" als je echt in Thailand wilt trainen.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Ik vind het een prima verslag, mooie sfeerfoto's en naar mijn mening "one of the places 2 B" als je echt in Thailand wilt trainen.
    change it in: ''1 of the places TRUE-BEE'' klinkt nog beter

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Als ik in Gaza stad zou willen trainen ga ik daar wel naar toe en minimal luister ik wel op een feestje of zo... je gaat toch geen geld uit geven om op je "vakantie" op een houten vloer of wat dan ook te pitten en tegen een paar afgeleefde bokszakken te mogen trappen... als ze je dat hier aanbieden gaat iedereen er met een hele weide boog omheen...
    Ga gewoon nog een keer Rocky IV kijken Jarno. Vind je het dan nog niets... dan raad ik je een gezellig dagje Thermen Bussloo aan
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  5. #30
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    Ik moet hier toch ook maar eens heeel snel heen gaan!
    heb 2006 met Bee getraind in NL toen was hij hier voor 3 maanden en ben dagelijks met hem opgetrokken zowel in training 1 op 1 overdag en savonds in de gym en prive sfeer ook..
    samen naar A'dam geweest heb hem wat dingen laten zien daar hij vond het te gek

    Bee is een top trainer en vechter we zijn bezig om Bee naar NL te halen om hem hier te laten boksen wat ie zelf heel graag wilt.

    @ rene en ronald ben zwaar jarloers op jullie en btw heel top en mooi verslag gemaakt

    zat echt met grote ogen te kijken toen ik een topic true-bee gym zag staan!

    Groet bami
    Gaat dat nog gebeuren Bami ?

  6. #31
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    marcel t dit gaat zeker gebeuren man ik ga eind november naar thailand toe rond de 29 bee komt me ophalen van vliegveld in bangkok en dan gaan we samen trainen en naar ze gym, eerst naar een gym in bangkok van een maat van bee en daar trainen dan doe ik mee aan het wk ifma muay thai amateurs en daarna ga ik met bee mee naar pai true bee gym

  7. #32
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Vette shit. Maak je wel foto's en een verslag voor MF ?

    Waar train je normaal zelf?

    Heb zelf twee keer in Thailand getraind. Wil volgende keer ook naar True Bee. Ik zou in 2007 gaan, maar toen overleed mijn vader plotseling.

    Als Bee naar NL komt zou ik het leuk vinden als Bee een keer les komt geven bij mijn eigen muay thai cluppie . Hoop dat we dat t.z.t. kunnen regelen .
    .

  8. #33
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    ik weet nog niet of ik een verslag ga maken voor mixfight omdat ik met mt world championship bezig ben enzo weet je wel als ik er aan denk dan doe ik het wel maar kan niks beloven vandaar.

    ik train zelf bij coolgym in bunschoten olv wim jaap koelewijn dit is een lokaal klein fight clubje en gisteren had wim het wk muay thai vd MON georganiseerd vandaar

    wat erg van je vader het is nu al 2 jaar terug dan maar anyway tog nog sterkte enzo ermee!

    van weke club ben jij dan? ik kan wel regelen voor je dat bee komt les geven dat is geen probleem wij proberen bee nu ergens op een gala te matchen tegen iemand.. rachid belaini ofzo leek ons een leuke tegenstander voor Bee..

    maar idd tzt hebben we wel ff contact en dat les geven komt goed.

    groet daniel van corler

  9. #34
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    daniel op welk gewicht vecht bee?

  10. #35
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by bami112 View Post
    ik weet nog niet of ik een verslag ga maken voor mixfight omdat ik met mt world championship bezig ben enzo weet je wel als ik er aan denk dan doe ik het wel maar kan niks beloven vandaar.

    ik train zelf bij coolgym in bunschoten olv wim jaap koelewijn dit is een lokaal klein fight clubje en gisteren had wim het wk muay thai vd MON georganiseerd vandaar

    wat erg van je vader het is nu al 2 jaar terug dan maar anyway tog nog sterkte enzo ermee!

    van weke club ben jij dan? ik kan wel regelen voor je dat bee komt les geven dat is geen probleem wij proberen bee nu ergens op een gala te matchen tegen iemand.. rachid belaini ofzo leek ons een leuke tegenstander voor Bee..

    maar idd tzt hebben we wel ff contact en dat les geven komt goed.

    groet daniel van corler
    Thnx
    Top.
    Ik train bij Gym Haarlem, maar heb zelf een muay-thai kickboksclub opgericht genaamd MT GYM. Afgelopen jaar heb ik ook seminars van de Thaise leraar Berglerk gehad bij mijn club.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    doetinchem
    Posts
    30
    vCash
    126000

    Default Nieuwe sportschool van Bee in Pai! Check this out!

    Hallo muaythai liefhebbers,ik weet niet of jullie het al weten dus bij deze ,Bee is na een tijdje afwezig te zijn geweest weer geland in Pai en een nieuwe sportschool begonnen. http://www.charnchaimuaythai.com/home
    bekijk de site maar eens .
    Groeten Somchai

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •