MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    Het is te hopen dat er geen enorme vechtpartijen op de tribune of buiten op de parkeerplaats komen .... zodat de media niet nog meer deze sport kan hypen als barbaars.


    voor de rest op het moment dat landen begrijpen dat ze enorm veel geld hiermee kunnen verdienen zal het wel steeds meer geaccepteerd worden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Menos View Post
    Het is te hopen dat er geen enorme vechtpartijen op de tribune of buiten op de parkeerplaats komen ....
    There's an idea...

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Laten we wel zijn, het ziet er ook enorm barbaars uit. Als je de sport niet begrijpt, denk je ook dat de hel op aarde is neergestreken. En ook vechtende lilliputters doen de naam van de sport geen goeds. Af en toe zie ik bij Cage Rage ook van die rare partijen. Komen er 2 portiers van cocurrerende hotels de kooi in. Voor tegenstanders van de sport een geweldige aanleiding om weer eens een waarschuwend en afkeurend vingertje in de lucht te steken.
    Er wordt door de kritikasters uiterst gemakzuchtig en snel vergeten dat hier sportmensen in de weer zijn. Mensen die hier hard voor getraind hebben.

    Ook ik heb moeten wennen aan MMA, zag daar lange tijd de sport ook niet van in. Maar nu kijk ik er graag naar. Strikeforce op Extreme Channel (of hoe heet dat) bijvoorbeeld. Wij van SBS waren ook erg ver om UFC99 live op onze site uit te zenden, maar daar is helaas een kink in de kabel gekomen.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leo oldenburger View Post
    Wij van SBS waren ook erg ver om UFC99 live op onze site uit te zenden, maar daar is helaas een kink in de kabel gekomen.
    Ai!

    Dat zou wel een sensationeel keerpunt geweest zijn!

    Wellicht... in de toekomst.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ai!

    Dat zou wel een sensationeel keerpunt geweest zijn!

    Wellicht... in de toekomst.
    wow dat zou echt vet geweest zijn!! idd hopelijk iets voor de toekomst.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by leo oldenburger View Post
    Ook ik heb moeten wennen aan MMA, zag daar lange tijd de sport ook niet van in. Maar nu kijk ik er graag naar. Strikeforce op Extreme Channel (of hoe heet dat) bijvoorbeeld. Wij van SBS waren ook erg ver om UFC99 live op onze site uit te zenden, maar daar is helaas een kink in de kabel gekomen.
    Wel een kaartje geregeld voor Keulen? Zou wel leuk zijn

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Eindhoven
    Posts
    587
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leo oldenburger View Post
    Laten we wel zijn, het ziet er ook enorm barbaars uit. Als je de sport niet begrijpt, denk je ook dat de hel op aarde is neergestreken. En ook vechtende lilliputters doen de naam van de sport geen goeds. Af en toe zie ik bij Cage Rage ook van die rare partijen. Komen er 2 portiers van cocurrerende hotels de kooi in. Voor tegenstanders van de sport een geweldige aanleiding om weer eens een waarschuwend en afkeurend vingertje in de lucht te steken.
    Er wordt door de kritikasters uiterst gemakzuchtig en snel vergeten dat hier sportmensen in de weer zijn. Mensen die hier hard voor getraind hebben.

    Ook ik heb moeten wennen aan MMA, zag daar lange tijd de sport ook niet van in. Maar nu kijk ik er graag naar. Strikeforce op Extreme Channel (of hoe heet dat) bijvoorbeeld. Wij van SBS waren ook erg ver om UFC99 live op onze site uit te zenden, maar daar is helaas een kink in de kabel gekomen.
    Wel jammer. Maar wat niet is kan nog komen.
    Groeten aan Fred.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ivo C. View Post
    There is something I have learned
    Cages are Illegal in Holland!

    I think MMA can't be stopped. It's just a matter of time.
    yeah man its fucked up cages are illegal here. my rottweiler now lays between me and the girl, in stead of the yard

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •