MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 16 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 383
  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default Wilders gaat te ver

    nu.nl/algemeen | Wilders schokt Kamer en kabinet

    en zal vast wel weer heel veel stemmen krijgen. Maar dit gaat wel ver om zieltjes te winnen.

    Moest het effe kwijt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    wilders is een idioot

  3. #3
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wilders is een idioot
    'nuff said

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    nu.nl/algemeen | Wilders schokt Kamer en kabinet

    en zal vast wel weer heel veel stemmen krijgen. Maar dit gaat wel ver om zieltjes te winnen.

    Moest het effe kwijt
    Nee met je blonde haren in afganistan rondlopen, verkracht worden en dan bij terugkomst gelijk naar Paul en Witteman en dan zeggen dat die man er ook niks aan kon doen!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Als je even wat verder kijkt dan je neus lang is dan heeft Wilders wel degelijk een punt.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk ook dat Wilders een goed punt heeft, hoe kan je nu begrip tonen voor een verkrachting. leg mij dat nu eens uit ????

    Slechte jeugd, omgeving, religie of ligt het gewoon aan het Westen ???

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Ik denk ook dat Wilders een goed punt heeft, hoe kan je nu begrip tonen voor een verkrachting. leg mij dat nu eens uit ????

    Slechte jeugd, omgeving, religie of ligt het gewoon aan het Westen ???

    Het Stockholmsyndroom is het psychologisch verschijnsel waarbij de gegijzelde sympathie voor de gijzelnemer krijgt.
    De benaming komt van de Norrmalmstorg-overval op de Kreditbanken aan het Norrmalmstorg in Stockholm en de daaropvolgende gijzeling van 23 tot 28 augustus 1973. De gegijzelden namen het voor hun gijzelnemers op, zelfs nog ná de zesdaagse gijzeling. Tijdens de verhoren hielden ze zich in ten voordele van de gijzelnemers. De criminoloog en psycholoog Nils Bejerot, die de politie toen bijstond, gaf uiteindelijk de naam aan dit verschijnsel.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Stockholm_syndroom

  8. #8
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Journaliste Joanie de Rijke liet vrijdag in het AD weten de opmerking van Wilders "heel, heel pijnlijk" te vinden. "Ik ben aan het herstellen van mijn trauma. Geert Wilders bedrijft politiek over mijn rug.''
    De Rijke: ''Als Geert Wilders mijn boek had gelezen, had hij dit niet gezegd. Ik ben wel degelijk heel kwaad op de daders. Ik ben razend op mijn ontvoerders en verkrachters. Het klopt helemaal niet wat Wilders allemaal roept.''
    Daar sta je dan. Met je Stockholm syndroom.

    Niets verbaasde mij nog van Wilders, dacht ik, maar dit vind ik eigenlijk best wel schokkend. Alsof hij haar opnieuw misbruikt.

    En dat in het parlement. Kan echt niet.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet dat jullie wilders zo aanvallen. Hij heeft wel degelijk een legitiem punt, okay toegegeven het is niet de meest subtiele en nette manier, maar de vrouw in kwestie vereenzelfdigde zich met de dader; ofwel Stockholm syndroom. Dus hoewel het een low down dirty trick was van Wilders, was het punt goed gemaakt. Daarentegen, vind ik wel dat de vrouw zichzelf had moeten kunnen verdedigen!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Goede PR voor dat boek van haar Zal alleen maar beter verkopen, dus eigenlijk moet ze Wilders dankbaar zijn. Als Wilders nu slim is maakt hij een deal met haar omtrent de verkoopinkomsten.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Waar halen jullie toch vandaan dat ze haar ontvoerders zulke toffe kerels vindt?!

    Ik was te gast bij Pauw en Witteman: Journaliste Joanie de Rijke blogt:"...en hou uit alle macht mijn tranen in. Want ik vertik het om mijn wanhoop aan mijn ontvoerders te laten zien."

    Waar in dit stukje zegt ze genoten te hebben van haar behandeling???

    Kan me hier echt over opwinden.

    En al was het zo, dan is dat toch lekker haar zaak? Wtf gaan we nu krijgen? "Legitiem punt", gaan politici nu bepalen hoe vrouwen zich moeten gedragen na verkracht te zijn?

  12. #12
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Ze zouden Wilders moeten verkrachten, met een stok gewikkeld in prikkeldraad wel te verstaan

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    2 woorden Niels; Stockholm Syndroom

    What am I? Flypaper for freaks?!


  14. #14
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    chief's imagination
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Paganstars View Post
    2 woorden Niels; Stockholm Syndroom
    En 'de elite' heeft daar massaal last van? Wilders poging tot analogie/punt zou met verwijzing naar stockholmsyndroom wel echt mis gaan!

    Ben het verder met Niels eens (natuurlijk... academische elite, enzovoort ). Waar ik me in dit soort discussies verder altijd aan stoor is het gelijkstellen van het zoeken naar iets van een mogelijk oorzakelijk verband en het beantwoorden van een schuldvraag. Als het mij zou overkomen zou ik ook willen begrijpen waarom. Ik zie niet hoe dat de haat zou doen verminderen...

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Die Wilders is knettergek. Dat die man het woord respect uberhaubt nog in de mond durft te nemen.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Paganstars View Post
    Ik snap niet dat jullie wilders zo aanvallen. Hij heeft wel degelijk een legitiem punt, okay toegegeven het is niet de meest subtiele en nette manier, maar de vrouw in kwestie vereenzelfdigde zich met de dader; ofwel Stockholm syndroom. Dus hoewel het een low down dirty trick was van Wilders, was het punt goed gemaakt. Daarentegen, vind ik wel dat de vrouw zichzelf had moeten kunnen verdedigen!
    Stockholmsyndrome ???????? het is een links complot!

    Halsema heeft die blonde ultra linkse ...... (werkzaam in liefde voor geld) naar Afganistan gestuurd. Ze moest daar even "werku" en dan terugkomen met een verhaal en gelijk bij Paul Witteman gaan zitten.
    Ze heeft helemaal geen stockholm syndroom (anders was ze er wel gebleven), dat wil de linkse media nu naar buiten brengen om het enigsinds goed te praten en Wilders in een zwart dag licht te stellen.

    Ze heeft het "aandacht" syndroom en kan alleen nog maar kicken op mannen met baarden en gedwongen sex in een zandbak. Halsema wist dit en heeft daar smerig gebruik van gemaakt.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Waar halen jullie toch vandaan dat ze haar ontvoerders zulke toffe kerels vindt?!

    Ik was te gast bij Pauw en Witteman: Journaliste Joanie de Rijke blogt:"...en hou uit alle macht mijn tranen in. Want ik vertik het om mijn wanhoop aan mijn ontvoerders te laten zien."

    Waar in dit stukje zegt ze genoten te hebben van haar behandeling???

    Kan me hier echt over opwinden.

    En al was het zo, dan is dat toch lekker haar zaak? Wtf gaan we nu krijgen? "Legitiem punt", gaan politici nu bepalen hoe vrouwen zich moeten gedragen na verkracht te zijn?
    Het feit dat ze er zat bij Pauw en Witteman zegt genoeg, waar andere mensen zich diep schamen om met blonde haarden in een zandbak met baardmannen in Afgansiatan te gaan spelen, loopt zei gelijk naar een TV show, waar ze haar krokodillentranen probeerd te bedwingen, hahahaha freakshow!

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Stockholmsyndrome ???????? het is een links complot!

    Halsema heeft die blonde ultra linkse ...... (werkzaam in liefde voor geld) naar Afganistan gestuurd. Ze moest daar even "werku" en dan terugkomen met een verhaal en gelijk bij Paul Witteman gaan zitten.
    Ze heeft helemaal geen stockholm syndroom (anders was ze er wel gebleven), dat wil de linkse media nu naar buiten brengen om het enigsinds goed te praten en Wilders in een zwart dag licht te stellen.

    Ze heeft het "aandacht" syndroom en kan alleen nog maar kicken op mannen met baarden en gedwongen sex in een zandbak. Halsema wist dit en heeft daar smerig gebruik van gemaakt.
    Haha Bas! Je moet eigenlijk een boek over politiek gaan schrijven. Al die spelletjes die daar gespeeld worden heb jij zo door. Om eerlijk te zijn vind ik dit nog niet eens zo'n gek senario! Halsema en haar groene clubje zijn voor geen meter te vertrouwen

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    gebeurd niet vaak btw dat ik het enigzins eens ben met bas... I lol'd

    What am I? Flypaper for freaks?!


  20. #20
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    561
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond zijn hele betoog geweldig!
    Dat voorbeeld van die journalist paste in zijn betoog en werdt ten onrechte als hoofdpunt naar voren gehaald, in de media ziet het er uit alsof hij de vrouw aanvalt, dit deed hij juist niet en geeft hij hiermee enkel aan hoe verkeerd we hier omgaan met het aanpakken en onderkennen van problemen.
    Ben het zeker niet met ál zijn ideen eens maar die vent weet wel wat politiek bedrijven is.
    Keer op keer weet hij zich op de voorpagina te plaatsen.

    http://www.youtube.com/watch?v=k_h0CsMBgh0009

    http://www.youtube.com/watch?v=uI2LKFxlLMw009

    http://www.youtube.com/watch?v=MpZ-udyFBYM009

    http://www.youtube.com/watch?v=0_bx8TK30Do009

    http://www.youtube.com/watch?v=lxEenFUugNI009

  21. #21
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Stockholmsyndrome ???????? het is een links complot!

    Halsema heeft die blonde ultra linkse ...... (werkzaam in liefde voor geld) naar Afganistan gestuurd. Ze moest daar even "werku" en dan terugkomen met een verhaal en gelijk bij Paul Witteman gaan zitten.
    Ze heeft helemaal geen stockholm syndroom (anders was ze er wel gebleven), dat wil de linkse media nu naar buiten brengen om het enigsinds goed te praten en Wilders in een zwart dag licht te stellen.

    Ze heeft het "aandacht" syndroom en kan alleen nog maar kicken op mannen met baarden en gedwongen sex in een zandbak. Halsema wist dit en heeft daar smerig gebruik van gemaakt.
    iets met aannames...

    Ik ben het vergeten, kan je het herhalen Bas?

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Laten die Femke is daar heen sturen, knapt ze misschien wel van op

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Laten die Femke is daar heen sturen, knapt ze misschien wel van op

    Beter sturen ze daar die mongolen heen die zo graag aan het handje wilde lopen van die droeftoeters uit de VS. En nog beter, stuur al die mongolen er maar heen die op die partijen hebben gestemd.

  24. #24
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Nee met je blonde haren in afganistan rondlopen, verkracht worden en dan bij terugkomst gelijk naar Paul en Witteman en dan zeggen dat die man er ook niks aan kon doen!
    Want dát is precies wat er gebeurt is.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Laten die Femke is daar heen sturen, knapt ze misschien wel van op
    * Let op je spraakgebruik a.u.b.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •