MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 16 FirstFirst ... 61213141516
Results 376 to 383 of 383
  1. #376
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ga in Augustus weer seminars geven in Iran en ga het hele land doorkruisen van Teheran tot aan de Perzische Golf en ik voel me daar heel veilig. Maar dat komt ook omdat ik daar continu mensen om me heen heb die voor mij zorgen en alles regelen. Zou ik op mijn eentje er heen gaan dan wordt het een heel ander verhaal

    En ja gastvrijheid wordt daar met hoofdletters geschreven. Alle mensen die ik daar heb ontmoet zijn gewone aardige mensen net als hier. Alleen de regeringscomplexen, vliegvelden en kazernes moet je mijden want dan kom je in een bizarre wereld terecht.

    Het volk en de regering kan je absoluut niet met elkaar vergelijken !!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    een reactie uit telegraaf:Ze pakken het gewoon verkeerd aan, als ze nou zorgen dat hun broers, neven en vrienden geen aanleiding meer geven, zou veel beter helpen. Maar zolang mijn dochter niet naar het zwembad kan zonder lastig gevallen te worden, stem ik PVV. Vader van de alochtone dader gaf aan dat "nette" meisjes niet in het zwembad thuishoren. mensen met zo'n opvatting moeten worden heropgevoed naar de Nederlandse cultuur.

  3. #378
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Vader van de alochtone dader gaf aan dat "nette" meisjes niet in het zwembad thuishoren. mensen met zo'n opvatting moeten worden heropgevoed naar de Nederlandse cultuur.
    En daar ben ik het dus 1000 % mee eens en als ze niet willen de never come back line op

    Mensen die zo denken en redeneren hebben hier niets te zoeken en zijn de bron van alle ellende want die geven zulke denkbeelden door op hun zoons met alle problemen van dien

  4. #379
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    priesters in ierland massaal vergrepen aan jongetjes en nu:

    Imam sloeg kinderen in elkaar - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]

    vrede op aarde

  5. #380
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

  6. #381
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

  7. #382
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    ....

  8. #383
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Slap gelul over complot theorieen.
    Ik zat net nog even wat stukken door te lezen (economist.com / Bloomberg) maar alles beschouwend wordt het redelijk dramatisch de komende jaren.
    De keuzes die gemaakt worden omwillen van tijd zullen resulteren in dalende welvaart voor iedereen.
    Er zijn geen positieve berichten; als je bereid ben om met 2 benen op de grond te blijven staan..
    luchtvaart : 6.4 miljard te kort bijvoorbeeld, dat wordt alleen maar erger.
    Mr trichet van de ECB heeft nagedacht over de krimpverwachting en alle verwachtingen naar beneden bijgesteld nl 4-5% krimp voor de eurozone. Als antwoord daarop heeft de bundesbank zijn verwachting met 6% naar beneden bijgesteld.
    6%!!! dat is fucking veel, dat beloofd niets goeds voor de bouw, industrie, welvaart en noem maar op.
    Als de eurozone -4 / -5 % krimt is dat redelijk dramatisch te zeggen.
    Eind 2010, dan verwachten we pas een half procent groei.
    Heel 2010 wordt een drama op de arbeidsmarkt, er zijn enorm veel ontslagrondes en er wordt minder geinvesteerd.
    We zitten in een keiharde spiraal omlaag. De overheid probeert dat te compenseren maar daar zijn ze niet groot genoeg voor. De consument wordt ook veel voorzichter, dat trekt ook een negatieve spiraal.
    De rente op de amerikaanse staatsleningen zijn gestegen.
    Er zijn 350.000 banen verdwenen in de VS, dat wordt opgevangen als goed nieuws.. wat je wil, minder slecht is kennelijk goed.
    zegt u het maar...
    De amerikaanse obligatie markt hebben de koers omlaag gedaan, dus de rente omhoog gegooid.
    Dat is funest voor de banken en dat is weer voor de toekomstige amerikaanse groei funest.
    Als dat doorzet kan je het verhaal van economisch herstel bij de amerikaanse economie wel vergeten.
    De FED is gewoon te klein om daar een rol van betekenis in te kunnen betekenen.
    De berichten zijn nu dat de rente blijft stijgen. De tekorten voor de regering zijn zo groot, dat de beleggers die investeren in de economie reden hebben om een hogere rente te vragen. Zij willen nl. beloond worden voor het risico dat ze lopen.
    En dat zijn weer hele slechte berichten voor de economie. (hogere rente = duurder lenen = minder lenen = minder uitgeven)
    Oplossingen zijn niet moeilijk maar ook niet prettig; de schulden zijn te hoog en moeten afgelost worden. Dat kan alleen door er geld in te steken en af te lossen. Dan is er minder om te consumeren en zal de welvaart dalen en worden we minder rijk.
    Die oplossing is niet prettig, dus wordt er niet over gepraat en hoopt iedereen dat de tijd ons zal redden.
    Dat gebeurt natuurlijk niet, de begrotingsterkorten nemen alleen toe, de schulden nemen alleen maar toe.
    Daartoe neemt het consumenten gedrag af en het consumenten vetrouwen ook af.Dat is een neerwaartse spiraal.
    Het vreemde is dat de beurs het niet wil erkennen, maar zoals eerder gezegd. De beurs en de reeele economie zijn 2 verschillende dingen.

    Dus doe wat je wil met je slappe gelul over complot theorieen of europeese verkiezingen.
    Het was leuk als afleiding maar nu weer met beide beentjes op de grond.
    Het draait om de economie en daar gaat het niet goed mee.
    Last edited by De man van 14K; 11-06-2009 at 00:37.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •