MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 16 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 383
  1. #51
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Ah, om de zielige diertjes dus.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  2. #52
    chief108 Guest

    Default

    zak...
    nu heb ik honger!!!!

  3. #53
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Daarom voelde ik me net aangevallen. Ik ben zelf vegan, maar ik wil niet vergeleken worden met Volkert v.d. G. en ik voel me aangevallen omdat je die vergelijking maakt. Dat is hetzelfde dat als ik zou zeggen dat ik een moslim was jij de vergelijking met zelfmoordterroristen zou maken. Opkomen voor dieren, maar mensen afmaken (ook al zijn het klootzakken) is een contrast dat totaal niet past binnen mijn principes.

    Daar kan je wel inkomen denk ik?

    Peace.
    Kan ik zeker in komen, you made your point. Sterker nog, ik heb er respect voor dat je veganist kunt zijn, ik zou het niet kunnen. Dan wel een vraag, je bent veganist uit principe, maar je zij ook dat je radicaal links bent. Ben je zo fanatiek dat je leuzen schildert bij de slachthuizen of nertsen bevrijd, of doe je het puur en alleen voor je eigen gemoedsrust?

    Peace.

  4. #54
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by phranq View Post
    Kan ik zeker in komen, you made your point. Sterker nog, ik heb er respect voor dat je veganist kunt zijn, ik zou het niet kunnen. Dan wel een vraag, je bent veganist uit principe, maar je zij ook dat je radicaal links bent. Ben je zo fanatiek dat je leuzen schildert bij de slachthuizen of nertsen bevrijd, of doe je het puur en alleen voor je eigen gemoedsrust?

    Peace.
    Radicaal had ik verkeerd gebruikt. Ik bedoelde 'volledig' anders als Wilders. Ik ben fanatiek in mijn principes, maar ik pleeg geen aanslagen als je dat bedoelt. Het is in de eerste plaats voor mijn eigen gemoedsrust. Ik ben ook van mening dat ik toch niemand ga overtuigen om te veranderen door een slachthuis in de fik te steken. Informeren lijkt me in dat geval beter.
    No gods! No masters!

  5. #55
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    antwerpen de planeet!
    Posts
    1.038
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Ah, om de zielige diertjes dus.
    Dat en andere redenen. O.a. ook om geen vetlap te worden...
    No gods! No masters!

  6. #56
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by guess2007 View Post
    Ik vond zijn hele betoog geweldig!
    Dat voorbeeld van die journalist paste in zijn betoog en werdt ten onrechte als hoofdpunt naar voren gehaald, in de media ziet het er uit alsof hij de vrouw aanvalt, dit deed hij juist niet en geeft hij hiermee enkel aan hoe verkeerd we hier omgaan met het aanpakken en onderkennen van problemen.
    Ben het zeker niet met ál zijn ideen eens maar die vent weet wel wat politiek bedrijven is.
    Keer op keer weet hij zich op de voorpagina te plaatsen.

    http://www.youtube.com/watch?v=k_h0CsMBgh0009

    http://www.youtube.com/watch?v=uI2LKFxlLMw009

    http://www.youtube.com/watch?v=MpZ-udyFBYM009

    http://www.youtube.com/watch?v=0_bx8TK30Do009

    http://www.youtube.com/watch?v=lxEenFUugNI009
    De voorpagina halen lijkt me niet zo'n probleem. De voorpagina halen door wat zinnigs te melden lijkt me lastiger.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  7. #57
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Ik heb geen zin om hier een hele discussie over op te starten of alles toe te lichten + het is offtopic en Justinian treed tegenwoordig nogal hard op tegen zulke zaken.

    Maar als je op youtube ff 'meet your meat' intikt krijg je een voorbeeld van waarom.
    thnx voor de youtube link .. intense film 'meet your meat' .. toch nog maar wat meer vis eten en alleen die vrij-uitloop eieren .. brrr ..

    OT:
    willen begrijpen waarom iets gebeurt is, is iets anders dan er begrip voor hebben.
    Ik heb weinig begrip voor mensen die dat verschil niet begrijpen.

  8. #58
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Radicaal had ik verkeerd gebruikt. Ik bedoelde 'volledig' anders als Wilders. Ik ben fanatiek in mijn principes, maar ik pleeg geen aanslagen als je dat bedoelt. Het is in de eerste plaats voor mijn eigen gemoedsrust. Ik ben ook van mening dat ik toch niemand ga overtuigen om te veranderen door een slachthuis in de fik te steken. Informeren lijkt me in dat geval beter.
    Ik denk dat het een beetje hetzelfde werkt als geloof, dat doe je voor jezelf en niet voor een ander. Zodra je anderen gaat proberen te overtuigen ben ik er klaar mee, doe vooral wat jezelf het beste voor jezelf vindt maar val er een ander niet mee lastig, en dat doe jij niet.. respect dus!

    ok, nu stop ik... ff m'n spareribs op de bbq gooien..

    Peace.

  9. #59
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Iemand die kwa eetgewoontes een koe immiteert, is dat goed omschreven?
    Had dus gelijk, een koe eet alleen gras (en af en toe dierlijk groeihormoon).

  10. #60
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    @ meneer bas boon: Tering, ik word oprecht kwaad om de shit die je hier loopt te typen.
    Ik word eigenlijk oprecht kwaad om wat veel mensen hier typten, heb dus ook niet veel gelezen.

    Mensheid: 1 punt aftrek...

    Doe alsjeblieft jezelf en de maatschappij een lol en leer godverdomme nadenken. Niks zo erg als domme mensen, serieus...

    Maar goed, ik hoop dat er morgen nog gave dingen in de wetenschapsbijlage van het NRC Handelsblad staan. Wetenschap en kunst, misschien wel de enige twee goede en mooie dingen die de mens teweeg brengt/bracht. Mijn heil in deze domme, domme, domme, sbs6/telegraaf/story-wereld...

  11. #61
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XedgeX View Post
    @ meneer bas boon: Tering, ik word oprecht kwaad om de shit die je hier loopt te typen.
    Ik word eigenlijk oprecht kwaad om wat veel mensen hier typten, heb dus ook niet veel gelezen.

    Mensheid: 1 punt aftrek...

    Doe alsjeblieft jezelf en de maatschappij een lol en leer godverdomme nadenken. Niks zo erg als domme mensen, serieus...

    Maar goed, ik hoop dat er morgen nog gave dingen in de wetenschapsbijlage van het NRC Handelsblad staan. Wetenschap en kunst, misschien wel de enige twee goede en mooie dingen die de mens teweeg brengt/bracht. Mijn heil in deze domme, domme, domme, sbs6/telegraaf/story-wereld...
    Regel 3 : Neem niks persoonlijk.

    Ik heb nooit beweerd super intelligent te zijn en het maakt mij niet zoveel uit als iemand dom is of echt slim. Je moet ook niet aanneme dat het erg is om dom te zijn. Maar als ik reageer lees ik wel alles, want ik wil wel goed op de hoogte zijn. Niet alles lezen en jezelf ergeren, zou je kunnen kwalificeren als: dom!

    Ik neem aan de je de Taliban bedoeld en dat je openingszin verkeerd is geschreven? De Taliban kunnen er niks aan doen, die zijn in een zandbak geboren en gehersenspoelt. Als je wel bedoeld wat ik schrijf, kun je even toelichten waarover je dan kwaad wordt?

    Ik vindt NRC ook een leuke krant, ik kan genieten van kunst maar kan kunst die door belastingcenten van mijn zuurverdiende geld gesubsidieerd wordt niet waarderen.

    Peace

  12. #62
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Dat dan weer wel, Bas. Over die kunst dan.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  13. #63
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    breda
    Posts
    831
    vCash
    126000

    Default

    pfffffffff nee, ik ga hier niet eens inhoudelijk meer op in... Ik heb net je hele posts gelezen en laat maar gozer...
    Last edited by XedgeX; 29-05-2009 at 21:23.

  14. #64
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    @ Bas boon

    Ik zie wel vergelijking tussen jou en Wilders.
    Allebei hebben jullie spannende verhalen waarvan 90% geen flikker van klopt.
    (visum topic)

  15. #65
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Wilders is maar met 1 ding bezig en dat is zieltjes winnen en dat doet hij bijna uitsluitend door te stunten in de media.

    Neem die weigering van Engeland een tijdje geleden, denk iemand nu echt dat hij niet wist dat hij geweigerd zou gaan worden? Het hele vliegtuig zat vol met journalisten, hij heeft alleen maar garen zitten spinnen bij die situatie.
    Slim van hem, vrij dom van de mensen die hier niet doorheen prikken.

    Het zijn dezelfde mensen die niet eens in de gaten hebben dat Wilders verder nauwelijks een politiek programma heeft en volledig drijft op wat populistisch gebrul.

    Bepaalde bevolkingsgroepen en een geloof overal de schuld van geven doet mij in ieder geval ergens aan denken.
    Het zou een drama zijn als die idioot die niet eens in debat durft aan de macht zou komen, gelukkig bestaat er zoiets als een cordon sanitair zoals je dat ziet in Belgie.

  16. #66
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Wilders is maar met 1 ding bezig en dat is zieltjes winnen en dat doet hij bijna uitsluitend door te stunten in de media.

    Neem die weigering van Engeland een tijdje geleden, denk iemand nu echt dat hij niet wist dat hij geweigerd zou gaan worden? Het hele vliegtuig zat vol met journalisten, hij heeft alleen maar garen zitten spinnen bij die situatie.
    Slim van hem, vrij dom van de mensen die hier niet doorheen prikken.

    Het zijn dezelfde mensen die niet eens in de gaten hebben dat Wilders verder nauwelijks een politiek programma heeft en volledig drijft op wat populistisch gebrul.

    Bepaalde bevolkingsgroepen en een geloof overal de schuld van geven doet mij in ieder geval ergens aan denken.
    Het zou een drama zijn als die idioot die niet eens in debat durft aan de macht zou komen, gelukkig bestaat er zoiets als een cordon sanitair zoals je dat ziet in Belgie.
    Ik dacht dat ook dat Wilders alleen maar zieltjes aan het winnen was totdat ik op onderzoek uitging. Men zei dat Wilders alleen de problemen benoemde. Ik ben even naar Homewww.pvv.nl gegaan maar daar staat keurig het partij programma en ook de oplossing voor de genoemde problemen!

    De weigering van Engeland is een schande en natuurlijk was het spannend voor Geert, hij wordt uitgenodigd notabene door een parmentalier uit Engeland. Ze hadden voor zijn vertrek ook al kunnen zeggen: je komt er niet in. Maar vrijheid van meningsuiting door een niet brit is niet gewenst. De schijnheilge Engelse waren alleen maar bang voor een Scanidinavisch effect wat er wereldwijd met de geprinte cartoons is gebeurt (tekenaar uit Denemarken je weet wel die vrijheid van meningsuiting prenten over geloof "beetje humor" waardoor meer dan 300 mensen stierven en hele landfen in rep en roer omdat ze zich beledigd voelden) en dus zeer schijnheilig en hypocriet. Deze engelse komiek PAT CONDELL'S GODLESS COMEDY zit gewoon in Engeland en is nooit tot verantwoording geroepen omdat Engeland vrijheid van meningsuiting respecteerd,hahahaha (kijk even bij feedback hoeveel doodsbedreigingen deze man krijgt vanwege zijn vrije mening PAT CONDELL'S GODLESS COMEDY).

    Ga eens kijken op de site van Wilders Homewww.pvv.nl en kijk eens of deze Hr Wilders geen goed politiek programma heeft? Wie brult er nu als een schaap de linkse media na? Die media die elke keer als Hr Wilders een punt opnoemt en met een oplossing komt, geen zendtijd meer krijgt of zelfs de stekker eruit wordt getrokken. Nog maar niet te spreken over het demoniseren van alle kamerleden net zoals in de tijd tegen Pim Fortuin.

    Laat je niet gek maken het programma van Wilders is veel breder dan alleen zijn geloofs standpunt. Natuurlijk hakku alle andere parlements leden op dit gegeven. Ze halen dit punt de hele tijd zelf aan om eigen vage lijf te redden.

    En Wilders wil wel degenlijk debateren hij is er zelf heel goed in, zo goed dat ze gewoon de stekker eruit trokken (TV) omdat de waarheid te hard aan kwam.
    Het cordon sanitair in Belgie heeft dus niks meer met democratie te maken. Het volk stemt maar krijgt niet wat het wil, omdat alle linkse politici willen blijven zitten op hun stoel van meer dan 100 ruggu per jaar. En praten natuurlijk alles goed al is het zo scheef als de toren van pisa!

    peace ("quote" pat condell)

  17. #67
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    @ Bas boon

    Ik zie wel vergelijking tussen jou en Wilders.
    Allebei hebben jullie spannende verhalen waarvan 90% geen flikker van klopt.
    (visum topic)
    Ach ja geef het volk brood en spelen.
    Ik heb nog niet zo een grote aanhang als Wilders maar als ik in de politiek zou zitten, zou ik natuurlijk al veel groter zijn.
    Blijkbaar houdt het volk van goede spannende verhalen en flikkers.

  18. #68
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    GG in de politiek, overeem minister van financien

    maar even serieus, hoe staan veganisten tegenover seks met dieren trouwens, of die knuffelkoeien?

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Bas Boon for president

  20. #70
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Karel View Post
    GG in de politiek, overeem minister van financien

    maar even serieus, hoe staan veganisten tegenover seks met dieren trouwens, of die knuffelkoeien?
    Veganisten doen vrijwel alleen aan platonische liefde aangezien de hormonen niet echt ontwikkelen, het testosteron level is te laag en bevorderd niet echt een drive (geen hormonen vlees), toch heb ik er niet echt een probleem mee, als ik smorgens hardloop zie ik ze soms in een wei naast een koe, beetje gras eten en zo.
    Eentje is best tof, groet mij altijd, zeg altijd netjes hallo.
    Soms wel vreemd dat staat hij daar met allemaal gras tussen zijn tanden en kan ik hem soms niet verstaan , maar verder best aardige vent.
    Je moet natuurlijk nooit iemand veroordelen als je iemand niet kent er zijn ook aardige veganisten en niet allemaal crossdresser als Volkerd van der G (alleen de naam al) of die streaker.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    wilders and his mother sucks cock in hell. latex


    op de vot dermit

  22. #72
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    @ Bas boon

    Ik zie wel vergelijking tussen jou en Wilders.
    Allebei hebben jullie spannende verhalen waarvan 90% geen flikker van klopt.
    (visum topic)
    Precies! Dacht ik ook aan...

    En: beide hebben ze volgelingen die kritiekloos alles van ze accepteren (Bas Boon heeft er alleen wat minder)...

    Serieus, ik dacht toen ik dit topic het eerst opende dat Wilders nu echt te ver was gegaan, en dat dit hem stemmen zou kosten. Maar als ik het zo lees valt dat reuze mee. Dat is dan misschien nog wel schokkender...

    Het is een vreemde wereld. Dat in ieder geval.

  23. #73
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Natuurlijk hakku alle andere parlements leden op dit gegeven. Ze halen dit punt de hele tijd zelf aan om eigen vage lijf te redden.


    Het vage lijf van de parlementsleden... Dat is dan wel weer erg grappig...

  24. #74
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Precies! Dacht ik ook aan...

    En: beide hebben ze volgelingen die kritiekloos alles van ze accepteren (Bas Boon heeft er alleen wat minder)...

    Serieus, ik dacht toen ik dit topic het eerst opende dat Wilders nu echt te ver was gegaan, en dat dit hem stemmen zou kosten. Maar als ik het zo lees valt dat reuze mee. Dat is dan misschien nog wel schokkender...

    Het is een vreemde wereld. Dat in ieder geval.
    Schokkender? Een opluchting bedoel je!

    Zoveel forum bezoekers die het bedrog van de Belgische patat friet journaliste gelijk doorhebben (chapeau). Deze patat friet feministische journaliste deed onder een hoedje spelen met de Taliban, handjeklap om boekenverkoop te stimuleren.
    Dit alles in opdracht van Femke Halsema die ook 5% procent zou krijgen als ze maar flink veel kamer vragen zou stellen.
    De patat friet journaliste verteld er niet bij dat de betreffende "verkrachter" partner inmiddels is overleden. Door hem opzettenlijk te besmetten met een verschrikkelijke geslachtsziekte (er zijn daar geen antobiotica) is de man een verschrikkenlijke dood gestorven. Dit alleen omdat de hebberige patat friet journaliste haar royalties niet wou delen (volgens afspraak) met de Taliban massamoordenaar.

    Het is een vreemde wereld

  25. #75
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Quote Originally Posted by XedgeX View Post
    pfffffffff nee, ik ga hier niet eens inhoudelijk meer op in... Ik heb net je hele posts gelezen en laat maar gozer...
    Maar wel negreps uitdelen met een heel dom suzuki swift commentaar wat nergens over gaat..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •