MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 16 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 383
  1. #101
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    anyway... het rot mij echt geen fuck wie wat waar doet. ik moet werken en dat doe ik om te bestaan zeg maar. belasting betalen moeten we, huur nuon etc kinderen eten geven. het maakt dus niets uit wie op wie stemt en wie of wat regeert etc. je moet werken en je rekeningen betalen, en eventueel es wat leuks doen zo af en toe. iedereen die zich druk maakt om wilders balkenende bos of wie dan ook, is gewoon een hele erge verschrikkelijke DOMME MOTHERFUCKER!!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    anyway... het rot mij echt geen fuck wie wat waar doet. ik moet werken en dat doe ik om te bestaan zeg maar. belasting betalen moeten we, huur nuon etc kinderen eten geven. het maakt dus niets uit wie op wie stemt en wie of wat regeert etc. je moet werken en je rekeningen betalen, en eventueel es wat leuks doen zo af en toe. iedereen die zich druk maakt om wilders balkenende bos of wie dan ook, is gewoon een hele erge verschrikkelijke DOMME MOTHERFUCKER!!!!
    Heb je mijn post gelzen over hoe links Nederland jouw zuur verdiende belasting centen besteed?
    Heb je gelezen hoe Wilders 16 miljard wil teruggeven en belasting verlaging en waar hij dat geld vandaan wil halen?

    Lekker groen links stemmen met hun groen dit en groen dat, eco tax hier en daar, je kan als vrachtwagenchauffeur niet meer 50 meter naar links of rechts en moet eerst 4 km omrijden anders komen ze in de eco zone, hahahahaha
    Vlieg tax kost mij ongeveer 18000 euro extra per jaar, nog zo een eco tax, lekker op pvda /cda en groen links stemmen.
    Subsidie handhaven, onzin verhalen over co2 de mensen door de strot douwen over stukjes afgesmolten ijs. Elk jaar overstromen we, het eerste zouden we natuurlijk in Nederland moeten verzuipen met de lage landen, maar goed we zijn er nog.
    Imigratie bevorderen en asiel zoekers nog zo een miljarden post die Wilders wil aanpakken.
    Die rekeningen worden alleen maar groter, ze willen helemaal niet dat jij iets leuks doet, je bent een slaaf van het systeem en iedereen die zich niet als een schaap gedraagd wordt gedwongen in die kudde te lopen.
    Veel van onze energie is net verkocht aan een duits bedrijf, die verhogen straks de prijs en wat denk je: weer boterhammen minder voor jouw kinderen en niet meer een keer per jaar naar de efteling, maar ja dat maakt jouw geen fuck uit!
    Wie is er nu een domme MOTHERTFUCKER!

  3. #103
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    De gewoontes in een land respecteren is een ding, de Taliban met rust laten een andere.

    Laten we wel zijn; Pakistan en Afghanistan zijn het strijdtoneel geweest van vele landen. De VS hebben begin de jaren 80, de Afghanen voorzien van wapens om zich tegen de sovjets te verzetten. Eind jaren 80 trokken de sovjets zich terug en daarna was het een grote anarchie.
    Of de Taliban toen al bestond weet ik niet maar het landschap waarbinnen ze hun macht konden krijgen is wel mede door onze grootmachten veroorzaakt.
    Jaren 90 heeft de Taliban de macht gegrepen en hadden ze iets van 75% van het grond gebied van Afghanistan en een groot deel van Pakistan in bezit.
    De overige 25%, de noordelijke alliantie werd overigens gesteund door de Russen.

    Anyway, de Taliban en Al Qaida verenigde krachten en het land was streng islamitisch ingericht.
    Na 2001 is de VS een oorlog begonnen daar en zijn we nu op een punt gekomen dat die oorlog ook bijna afgelopen moet zijn of althans dat hopen we. Het gaat daarbij niet om het veroveren van het land maar het herinstalleren van de democratische regereing
    De Taliban wordt steeds meer teruggedrongen maar goed, ook hier gaan we op het nieuws af. Of ze nu daadwerkelijk die swat uitgejaagd zijn weet ik niet.
    Nu stoppen zou betekenen dat de Taliban weer vrij makkelijk aan de macht zou kunnen komen met alle gevolgen van dien.
    Naast dat de Taliban het land en zijn inwoners op bizarre wijze onderdrukt is het ook een van de grootste producenten van papaver - herione en ook een terroristisch bolwerk.
    Stoppen en de Taliban weer aan laten sterken is geen optie.
    Herinstaleren van een democratische regering, hahaha die is goed. Ok let op als iedereen daar weg is wat denk je dat er dan gestemt wordt? vraag even aan die Noord Koreanen daar is een partij en is de opkomst 100% en stemmen allemaal op tja, die ene partij. Kijk hoe wij gehersenspoelt hier 50 jaar op links hebben lopen stemmen!
    Dus als er een streng fundamentalistische partij is, dan wordt dat dus de partij waar men op stemt, men weet ook gewoon niet beter (en wij moeten dat accepteren zoiets heet democratie, punt, maar dat geld ook voor Wilders en de Winter hier, niet demoniseren maar democratie accepteren en voor iedereen doen gelden). Als je heel je leven met een zak over je hoofd loopt als vrouw en je mag in een keer je vuilniszak af doen, tja dan is er ineens zo veel licht en wind door je haren , dan doe je snel je oude vertrouwde vuilniszak weer aan. Helemaal als de verkiezingen het jaar daar op weer gewonnen worden door een streng islamitische partij.
    Ik denk eerder dat de zogenaamde wederopbouw in Irak en Afganistan weer het zoveelste subsidie slurpende potje is voor vriendjes van Amerikaanse en andere regeringen die daar worden ingehuurd om bv een school te bouwen. Die daarna weer wordt opgeblazen, bakken met geld naar die projecten. En natuurlijk zijn het de elite,banken, wapenfabriekanten en andere regeringsgezinden die er bakku geld uitslepen, leuk zo'n wederopbouw! Michael Moore vroeg eens voor het senaat of hun zonen ook in militaire dienst zaten en gingen vechten in Irak en Afganistan. Je had moeten zien rennen de elite, iedereen zei ik heb geen commentaar als een antwoord bandje dat was blijven steken. Nog maar niet te praten over die ene die wel zei dat zijn zoon er zat, als generaal dan, achter de linies!

    Overal worden mensen onderdrukt, overal zitten heroine handelaren, hell Holland is xtc producer nummer 1 van de wereld en de nederlandse nederwiet is ook nederlands beste export product op heineken na dan (ook zo'n genot middel). Je staat het toe of je verbied het. Ik ben voor reguleren, als je dat doet is het probleem opgelost van die boeren daar in Afganistan. Ok ze blijven hun vrouwen slaan en vuiniszakken kledingdracht zal wel blijven bestaan. Als je nu wereldwijd drugs legaliseerd. Dan begin je een nieuw land waar je alle vervelende mensen die hun drugs gebruik niet onder controle hebben en andere mensen beroven of het leven zuur maken (zal minder zijn want de prijs van drugs zal gigantisch dalen) naar toe brengt (zoiets las de engelse die hun criminelen naar australia brachten). Een gedeelte op het eiland is er voor hulp en de mensen die niet meer geholpen willen worden gaan naar het andere stuk van het eiland: Escape from New York yeah baby!!

    Ik zag een aantal forum bezoekers schrijven: Je moet mensen tegen zichzelf beschermen?

    Je kunt namenlijk mensen die niet geholpen wilen worden niet tegen zichzelf beschermen.
    Je kunt niet in elk kamertje gaan kijken of iemand wel netjes twee biertjes s'avonds drinkt ipv een krat!
    Je kunt niet op elk flat gebouw gaan staan als je zelfmoordenaars wilt tegenhouden, als bv Herman Brood wil springen dan springt ie!
    Je kunt niet iedereen gaan controleren of hij een paar cigaretten rookt of twee pakjes per uur.
    Kijk even naar de supermarkten , bijna in elke product zit bakku suiker en maiszetmeel (wordt je lekku dik van) nu moet meer als 18% aan de insuline spuit omdat men suiker ziekte krijgt, das alleen nederland waar ik het nu over heb. Beschermen we die mensen tegen zichzelf? Halen we al die producten weg uit supermarkten en krijgen we alleen nog natuur winkels? Krijgen al die mensen jaren gevangenis straf als ze meer dan drie marssen en een snicker eten en drie blikken cola per dag drinken?
    Kom je bij een cafetaria staat daar zo'n inspecteur die zegt niet meer als een kleine friet speciaal en twee frikandelle per persoon, zie je het al gebeuren?
    zo stond ik in de rechtbank, zegt zo'n rechter, we moeten de vechters tegen zichzelf beschermen, geen kooigevecht meer op nederlandse bodem. Dat was nadat het eerst op openbare orde was verboden, maar dat proces won ik. Nou nieuwe aanvraag ingedient, wat blijkt, nu was het ineens niet zedenlijk.
    Zo kan ik uren doorgaan, gewoon reguleren dan wordt een enorm groot probleem wereldwijd opgelost!

  4. #104
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Helemaal mee eens


    De zwakkere uit de samenleving moet je tegen zichzelf beschermen opdat ze geen grotere schade aan de samenleving kunnen berokken.



    Dat gebeurt alleen als men wil reguleren, een voorbeeld hiervan is Libanon;
    Ruim 1000 jaar land bood Syria Lianensis (het Libanbon gebergte) in het oosten van het middenlandse-zeegebied onderdak aan minstens 10 verschillende sekten, volken en religies en dat ging prima.
    Het gebied leek meer op de grote steden in het oostelijke middenlandse-zeegebied (Levant).
    Handel bepaalde daar het karakter. Dit milennium van vrede werd soms onderbroken door kleine vrijvingen BINNEN de christelijke of moslim gemeenschap, zelden tussen de gemeenschappen. De samenleving daar was een voorbeeld van coexistentie; allerlei christenen, byzantijns katholieken, moslims, druzen en joden leefden daar.
    Het werd als vanzelfsprekend beschouwd dat de mensen er leerden tolerant te zijn. Op school werd daar zelfs geleerd dat die mensen veel beschaafder en wijzer waren dan de bewoners van de Balkan, waar de bevolking zich niet alleen weinig wasde maar ook constant met elkaar vocht. Het land Libanon, waar de levantijnen begin 20e eeuw na de val van het Ottomaanse rijk ingedeeld werd, leek een stabiel paradijs en kreeg zodanige grenzen dat het overwegend christelijk was. Dat terwijl er niet gekeken werd naar de bevolkings populatie die voor het meerendeel moslim was.
    De mensen werden gehersenspoeld om ze plots te doen geloven in de natiestaat.
    Het is opmerkelijk hoe snel en effectief je met een vlag, een paar toepspraken en een volkslied een nationaliteit kunt creeren.
    Door het christelijke bestuur werd er geen notie meer met de moslims gehouden en waren een paar kogels en granaten genoeg om eind te maken aan het Libanese paradijs. In de tijd van het zwaard was dit slechts een gespannen situatie geweest maar met kogels werd het een neerwaartse spiraal van geweld. Een felle burger oorlog van 10 jaar was het resultaat. De Christenen waren toen al gevlucht en het aantal ontwikkelde mensen zakte onder een kritiek nivo en er ontstond een vacuum waarbij het gebied na in totaal 3000 jaar van succesvolle staatsloze coherentie door verkeerde regulering binnen 100 jaar geheel vernietigd is.
    Ik zal je zeggen waarom dat is!
    Als iedereen goed te vreten heeft en handel drijft en lol maakt is er weinig aan de hand. Helemaal als er net een lange oorlog heeft gewoed (otmaanse rijk). Net zoiets als je hier na de tweede wereldoorlog kreeg. Nooit meer oorlog, nooit meer nazi, nooit meer dit en nooit meer dat!
    Dit proces wat jij beschreeef gebeurde ook andersom en dan heb ik het nog niet eens over het groote osmaanse rijk van de turken dat zich uitstrekte tot Rusland!
    Het antwoord is dus educatie, handel, goede leeftomstandigheden en vrijheid.

  5. #105
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    x1000 Ik kan soms echt niet vatten wat ik hier lees... Enorm kort door de bocht veel mensen hier.

    Klimaatoverleg in nieuwe fase - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]

    Huppa weer op de voorpagina, nu ze weten dat het met de co2 niet zo boterd (veel wetenschappers weten dat het een lul verhaal is) krijgen we nu een te zure zee!

    Zee tax mensen zee tax

  6. #106
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Omstreden abortusarts doodgeschoten - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]

    Huppa doodmaken die man, wat denk hij wel mensen helpen met een arbortus!

  7. #107
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Ergens in de randstad
    Posts
    2.042
    vCash
    126000

    Default

    Hoe lang gaat het duren voordat de rest van politiek den haag in de gaten krijgt dat je met genoeg attention whoring ook stemmen kunt winnen ?

    Als de Piratenpartij nou eens dezelfde insteek zou hebben als de 'zusterorganisatie' in Zweden...
    " I live in darkness, i exist in the shadows ... "
    ---
    NTT-FX @ Japan 2011 : The 6th mystery ... The mystery starts october the 6th !

  8. #108
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NTT-FX View Post
    Hoe lang gaat het duren voordat de rest van politiek den haag in de gaten krijgt dat je met genoeg attention whoring ook stemmen kunt winnen ?

    Als de Piratenpartij nou eens dezelfde insteek zou hebben als de 'zusterorganisatie' in Zweden...
    Je begrijpt het niet.
    De strijd om de zetels is aan de gang en Wilders staat boven aan, gevestigde partijen zien hun stoelen van 100 ruggu of meer per jaar onder hun kont vandaan vallen en richting pvv gaan.
    Dus het demoniseren en vuilspuierij is weer begonnen. Niemand die het nog heeft over partij punten alleen maar media propoganda.
    Helaas is er nu ook internet , dus kan men gewoon de punten lezen van alle partijen. Ook heb je een stemwijzer etc.
    Omdat Wilders zoveel zetels van iedereen snoept is ook iedereen bezig met hem. Hij is niet meer een Jan Maatje maar een nieuw soort Pim Fortuyn die de taal van het volk spreekt.
    De schapen lopen niet meer in de subsidie wei van links maar zijn nederland aan het herondekken.

  9. #109
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Weet je wat het ergste is....

    Dan is Wilders straks de grootste partij en dan kan ie nog geen moer doen omdat de coalitiepartijen niet willen meewerken... Gaan ze overal tegen stemmen, net zoals ze nu al bij hem doen.

  10. #110
    chief108 Guest

    Default

    jongens jongens jongens...

    het is mooi weer
    ga lekker zwemmen
    pak een terrasje

  11. #111
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Komt goed chief ... Ga zo varen met de Riva

  12. #112
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Weet je wat het ergste is....

    Dan is Wilders straks de grootste partij en dan kan ie nog geen moer doen omdat de coalitiepartijen niet willen meewerken... Gaan ze overal tegen stemmen, net zoals ze nu al bij hem doen.
    dus je hebt hetzelfde alleen andersom. who gives a fuck

  13. #113
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Weet je wat het ergste is....

    Dan is Wilders straks de grootste partij en dan kan ie nog geen moer doen omdat de coalitiepartijen niet willen meewerken... Gaan ze overal tegen stemmen, net zoals ze nu al bij hem doen.
    Och gut... Wat zielig...

    Wat een onrecht is er toch in deze wereld!

  14. #114
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    dus je hebt hetzelfde alleen andersom. who gives a fuck
    Als iedereen gewoon Wilders stemt heeft hij helemaal geen coalitie meer nodig!

  15. #115
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    kijk op hem stemmen zal ik zeker, maar volgens mij hebben we een burgeroorlog nodig voor er wat verandert. ben je dan trouwens officieel vrij, of is het onbetaald verlof, of moet je gewoon te werk...?

  16. #116
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post

    Huppa weer op de voorpagina, nu ze weten dat het met de co2 niet zo boterd (veel wetenschappers weten dat het een lul verhaal is)
    bent u wel helemaal nozel?

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  17. #117
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MilfhunterMMA View Post
    bent u wel helemaal nozel?
    Goed deze link bekijken en dan nog een keer vragen wie er onozol is!

    Garage TV - The Great Global Warming Swindle - Documentary Film | video filmpjes | kyoto, swindel, global, warming, co2, greenhouse, broeikaseffect, verkiezingen, klimaat, opwarming

    Groen links wil overigens een rechtzaak aanspannen tegen Burlosconi want die heeft de media in zijn macht en tja........
    GroenLinks wil procedure tegen Berlusconi om persvrijheid - Binnenland - de Volkskrant

    Er is toch persvrijheid in de wereld? Wat onozol he van groen links!
    Lees als een schaap, kijk als een schaap en leef als een schaap!

  18. #118
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Goed deze link bekijken en dan nog een keer vragen wie er onozol is!

    Garage TV - The Great Global Warming Swindle - Documentary Film | video filmpjes | kyoto, swindel, global, warming, co2, greenhouse, broeikaseffect, verkiezingen, klimaat, opwarming

    Groen links wil overigens een rechtzaak aanspannen tegen Burlosconi want die heeft de media in zijn macht en tja........
    GroenLinks wil procedure tegen Berlusconi om persvrijheid - Binnenland - de Volkskrant

    Er is toch persvrijheid in de wereld? Wat onozol he van groen links!
    Lees als een schaap, kijk als een schaap en leef als een schaap!
    sorry dit is de link: Garage TV - The Great Global Warming Swindle - Documentary Film | video filmpjes | kyoto, swindel, global, warming, co2, greenhouse, broeikaseffect, verkiezingen, klimaat, opwarming

  19. #119
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Och gut... Wat zielig...

    Wat een onrecht is er toch in deze wereld!
    Wat ik er mee wil zeggen is... dat de gevestigde orde ( linkslullers) zich toch niet laat wegspelen

    En dat er waarschijnlijk geen moer veranderd... dus ja.. waarom eigenlijk stemmen

  20. #120
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by flipper View Post
    Wat ik er mee wil zeggen is... dat de gevestigde orde ( linkslullers) zich toch niet laat wegspelen

    En dat er waarschijnlijk geen moer veranderd... dus ja.. waarom eigenlijk stemmen
    Als we zo denken en doen blijven ze zitten

    Die krakers en ander groen gespuis stemt namenlijk wel, die zijn goed in formulieren invullen, oefenen veel bij de soos en zo!
    Gewoon stemmen op Wilders, we kunnen het allicht proberen!

  21. #121
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Herinstaleren van een democratische regering, hahaha die is goed. Ok let op als iedereen daar weg is wat denk je dat er dan gestemt wordt? vraag even aan die Noord Koreanen daar is een partij en is de opkomst 100% en stemmen allemaal op tja, die ene partij. Kijk hoe wij gehersenspoelt hier 50 jaar op links hebben lopen stemmen!
    Dus als er een streng fundamentalistische partij is, dan wordt dat dus de partij waar men op stemt, men weet ook gewoon niet beter (en wij moeten dat accepteren zoiets heet democratie, punt, maar dat geld ook voor Wilders en de Winter hier, niet demoniseren maar democratie accepteren en voor iedereen doen gelden). Als je heel je leven met een zak over je hoofd loopt als vrouw en je mag in een keer je vuilniszak af doen, tja dan is er ineens zo veel licht en wind door je haren , dan doe je snel je oude vertrouwde vuilniszak weer aan. Helemaal als de verkiezingen het jaar daar op weer gewonnen worden door een streng islamitische partij.
    Noord Korea is een heel ander verhaal nl. een communistische dictatuur.
    De arbeiders partij voert de toon en er zijn andere, niet oppositie voerende partijen die er niet toen doen.
    Het economische model is gebaseerd op de juche gedachtegang; minimale handel buiten het land en iedereen moet zichzelf redden. Zie het als een verbastering op het marxisme-leninisme. Insteek is maximale socialisme.
    Resultaat is armoede en een sterk achterlopende economie.



    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik denk eerder dat de zogenaamde wederopbouw in Irak en Afganistan weer het zoveelste subsidie slurpende potje is voor vriendjes van Amerikaanse en andere regeringen die daar worden ingehuurd om bv een school te bouwen. Die daarna weer wordt opgeblazen, bakken met geld naar die projecten. En natuurlijk zijn het de elite,banken, wapenfabriekanten en andere regeringsgezinden die er bakku geld uitslepen, leuk zo'n wederopbouw! Michael Moore vroeg eens voor het senaat of hun zonen ook in militaire dienst zaten en gingen vechten in Irak en Afganistan. Je had moeten zien rennen de elite, iedereen zei ik heb geen commentaar als een antwoord bandje dat was blijven steken. Nog maar niet te praten over die ene die wel zei dat zijn zoon er zat, als generaal dan, achter de linies!
    Ik ben met je eens dat de hele gang van zaken niet geheel fris is. Volgens mij heeft Afghanistan ook voorgesteld Osama uit te leveren mits hij een eerlijk proces zou krijgen. Daar ging Bush niet mee accoord die vervolgens het land binnen viel.
    Af en toe krijg ik het gevoel van een tweede vietnam maar nu stoppen is geen optie, dat is één ding wat zeker is.

    Ik ben wel benieuwd hoe de VS zijn inzet wil terug laten betalen;
    Mineral resources present a great source for a country's industrial growth and wealth. Estimates for copper and iron ore resources were found to have the most potential for extraction in Afghanistan. Scientists also found indications of abundant deposits of colored stones and gemstones, including emerald, ruby, sapphire, garnet, lapis, kunzite, spinel, tourmaline and peridot. Other examples of mineral resources available for extraction in Afghanistan include gold, mercury, sulfur, chromite, talc-magnesite, potash, graphite and sand and gravel.


    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Overal worden mensen onderdrukt, overal zitten heroine handelaren, hell Holland is xtc producer nummer 1 van de wereld en de nederlandse nederwiet is ook nederlands beste export product op heineken na dan (ook zo'n genot middel). Je staat het toe of je verbied het. Ik ben voor reguleren, als je dat doet is het probleem opgelost van die boeren daar in Afganistan. Ok ze blijven hun vrouwen slaan en vuiniszakken kledingdracht zal wel blijven bestaan. Als je nu wereldwijd drugs legaliseerd. Dan begin je een nieuw land waar je alle vervelende mensen die hun drugs gebruik niet onder controle hebben en andere mensen beroven of het leven zuur maken (zal minder zijn want de prijs van drugs zal gigantisch dalen) naar toe brengt (zoiets las de engelse die hun criminelen naar australia brachten). Een gedeelte op het eiland is er voor hulp en de mensen die niet meer geholpen willen worden gaan naar het andere stuk van het eiland: Escape from New York yeah baby!!
    Een biertje of heroïne zijn natuurlijk verschillende zaken.
    Mensen moet je tegenzich zelf beschermen, niet alleen de mensen die verslaafd zijn maar ook de mensen die zwakker in de samenleving staan en verslaafd zouden kunnen raken.
    Wat denk je dat het voor gevolgen heeft als die mensen allemaal verslaafd raken? De maatschappelijke kosten die niet alleen in geld uit te drukken zijn, zijn immens.
    Hoe zou jij het vinden als Heroïne zo makkelijk te verkrijgen is, net als sigaretten (om maar een vreemd vergelijk te trekken) dat je in plaats van je kind betrapt op roken, op het speelpleintje zit liggen met een spuit in zijn arm.

    Quote Originally Posted by basboon View Post

    Ik zag een aantal forum bezoekers schrijven: Je moet mensen tegen zichzelf beschermen?

    Je kunt namenlijk mensen die niet geholpen wilen worden niet tegen zichzelf beschermen.
    Je kunt niet in elk kamertje gaan kijken of iemand wel netjes twee biertjes s'avonds drinkt ipv een krat!
    Je kunt niet op elk flat gebouw gaan staan als je zelfmoordenaars wilt tegenhouden, als bv Herman Brood wil springen dan springt ie!
    Je kunt niet iedereen gaan controleren of hij een paar cigaretten rookt of twee pakjes per uur.
    Kijk even naar de supermarkten , bijna in elke product zit bakku suiker en maiszetmeel (wordt je lekku dik van) nu moet meer als 18% aan de insuline spuit omdat men suiker ziekte krijgt, das alleen nederland waar ik het nu over heb. Beschermen we die mensen tegen zichzelf? Halen we al die producten weg uit supermarkten en krijgen we alleen nog natuur winkels? Krijgen al die mensen jaren gevangenis straf als ze meer dan drie marssen en een snicker eten en drie blikken cola per dag drinken?
    Kom je bij een cafetaria staat daar zo'n inspecteur die zegt niet meer als een kleine friet speciaal en twee frikandelle per persoon, zie je het al gebeuren?
    zo stond ik in de rechtbank, zegt zo'n rechter, we moeten de vechters tegen zichzelf beschermen, geen kooigevecht meer op nederlandse bodem. Dat was nadat het eerst op openbare orde was verboden, maar dat proces won ik. Nou nieuwe aanvraag ingedient, wat blijkt, nu was het ineens niet zedenlijk.
    Zo kan ik uren doorgaan, gewoon reguleren dan wordt een enorm groot probleem wereldwijd opgelost!

    freefight, kooivechten, heroïnegebruik en wapenhandel.
    Allemaal verschillende zaken met verschilende mogelijkheden tot maatschappelijke gevolgen.

    Na jouw boeken advies, hierbij een quote uit de zwarte zwaan van Taleb.

    De geschiedenis en het triplet van opaciteit;
    De geschiedenis is opaak. Je ziet dingen gebeuren, niet het script dat die dingen teweeg brengt, de generator van de geschiedenis. Je hebt per definite onvolledige greep op gebeurtenissen, omdat je niet ziet wat er binnen die machine zit, hoe het mechanisme werkt. Wat ik de generator van historische gebeurtenissen noem, verschilt van de gebeurtenissen zelf, zoals ook de gedachten van de goden niet af te leiden zijn uit hun daden. Als je daarop afgaat, heb je grote kans je te vergissen in hun bedoelingen.
    Eenzelfde verschil bestaat tussen het eten dat je in een restaurant op tafel ziet en de bereiding die je in de keuken kunt waarnemen. (De laatste keer dat ik brunchte in een chinees restaurant in Canal Street in Manhattan, zag ik een rat uit de keuken komen.)
    De menselijke psyche gaat gebukt onder 3 kwalen als het gaat om de loop van de geschiedenis, door mij het triple van opaciteit genoemd;

    1: de illusie van kennis, ofwel dat we, in een wereld die veel ingewikkelder is dan we beseffen, denken te weten hoe dingen zullen gaan;
    2: de retrospectieve vertekening, ofwel dat we zaken alleen achteraf kunnen beoordelen, alsof ze te zien zijn in een achteruitkijkspiegel (gebeurtenissen verlopen in geschiedenisboeken helderder en ordelijker dan in de empirische realiteit)
    3: de overwaardering van feitelijke informatie en de handicap van gezaghebbende en geleerde mensen, met name wanneer ze categorieën creëren - wanneer ze gaan platonifiëren
    Last edited by De man van 14K; 01-06-2009 at 13:40.

  22. #122
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Als we zo denken en doen blijven ze zitten

    Die krakers en ander groen gespuis stemt namenlijk wel, die zijn goed in formulieren invullen, oefenen veel bij de soos en zo!
    Gewoon stemmen op Wilders, we kunnen het allicht proberen!

    Wilders is van huis uit een VVD-er, zijn liberalistische inslag spreekt me aan maar de wijze van communiceren en het ongenuanceerde niet echt.
    Wat mij enorm irriteerd is het gebrek aan reagerend vermogen van de overige partijen.
    Zeker bij de VVD is het een stuurloos geheel, Mark Rutte, die overigens een zeer sympathieke en intelligente kerel is, laat zich imo het kaas van het brood eten.
    Ik mis Wiegel

  23. #123
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Wilders is van huis uit een VVD-er, zijn liberalistische inslag spreekt me aan maar de wijze van communiceren en het ongenuanceerde niet echt.
    Wat mij enorm irriteerd is het gebrek aan reagerend vermogen van de overige partijen.
    Zeker bij de VVD is het een stuurloos geheel, Mark Rutte, die overigens een zeer sympathieke en intelligente kerel is, laat zich imo het kaas van het brood eten.
    Ik mis Wiegel
    Helemaal mee eens.

  24. #124
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Noord Korea is een heel ander verhaal nl. een communistische dictatuur.
    De arbeiders partij voert de toon en er zijn andere, niet oppositie voerende partijen die er niet toen doen.
    Het economische model is gebaseerd op de juche gedachtegang; minimale handel buiten het land en iedereen moet zichzelf redden. Zie het als een verbastering op het marxisme-leninisme. Insteek is maximale socialisme.
    Resultaat is armoede en een sterk achterlopende economie.

    Mee eens

    Ik ben met je eens dat de hele gang van zaken niet geheel fris is. Volgens mij heeft Afghanistan ook voorgesteld Osama uit te leveren mits hij een eerlijk proces zou krijgen. Daar ging Bush niet mee accoord die vervolgens het land binnen viel.
    Af en toe krijg ik het gevoel van een tweede vietnam maar nu stoppen is geen optie, dat is één ding wat zeker is.

    Vindt ik niet!

    Ik ben wel benieuwd hoe de VS zijn inzet wil terug laten betalen;
    Mineral resources present a great source for a country's industrial growth and wealth. Estimates for copper and iron ore resources were found to have the most potential for extraction in Afghanistan. Scientists also found indications of abundant deposits of colored stones and gemstones, including emerald, ruby, sapphire, garnet, lapis, kunzite, spinel, tourmaline and peridot. Other examples of mineral resources available for extraction in Afghanistan include gold, mercury, sulfur, chromite, talc-magnesite, potash, graphite and sand and gravel.

    Een biertje of heroïne zijn natuurlijk verschillende zaken.
    Mensen moet je tegenzich zelf beschermen, niet alleen de mensen die verslaafd zijn maar ook de mensen die zwakker in de samenleving staan en verslaafd zouden kunnen raken.
    Wat denk je dat het voor gevolgen heeft als die mensen allemaal verslaafd raken? De maatschappelijke kosten die niet alleen in geld uit te drukken zijn, zijn immens.
    Hoe zou jij het vinden als Heroïne zo makkelijk te verkrijgen is, net als sigaretten (om maar een vreemd vergelijk te trekken) dat je in plaats van je kind betrapt op roken, op het speelpleintje zit liggen met een spuit in zijn arm.

    freefight, kooivechten, heroïnegebruik en wapenhandel.
    Allemaal verschillende zaken met verschilende mogelijkheden tot maatschappelijke gevolgen.

    Na jouw boeken advies, hierbij een quote uit de zwarte zwaan van Taleb.

    De geschiedenis en het triplet van opaciteit;
    De geschiedenis is opaak. Je ziet dingen gebeuren, niet het script dat die dingen teweeg brengt, de generator van de geschiedenis. Je hebt per definite onvolledige greep op gebeurtenissen, omdat je niet ziet wat er binnen die machine zit, hoe het mechanisme werkt. Wat ik de generator van historische gebeurtenissen noem, verschilt van de gebeurtenissen zelf, zoals ook de gedachten van de goden niet af te leiden zijn uit hun daden. Als je daarop afgaat, heb je grote kans je te vergissen in hun bedoelingen.
    Eenzelfde verschil bestaat tussen het eten dat je in een restaurant op tafel ziet en de bereiding die je in de keuken kunt waarnemen. (De laatste keer dat ik brunchte in een chinees restaurant in Canal Street in Manhattan, zag ik een rat uit de keuken komen.)
    De menselijke psyche gaat gebukt onder 3 kwalen als het gaat om de loop van de geschiedenis, door mij het triple van opaciteit genoemd;

    1: de illusie van kennis, ofwel dat we, in een wereld die veel ingewikkelder is dan we beseffen, denken te weten hoe dingen zullen gaan;
    2: de retrospectieve vertekening, ofwel dat we zaken alleen achteraf kunnen beoordelen, alsof ze te zien zijn in een achteruitkijkspiegel (gebeurtenissen verlopen in geschiedenisboeken helderder en ordelijker dan in de empirische realiteit)
    3: de overwaardering van feitelijke informatie en de handicap van gezaghebbende en geleerde mensen, met name wanneer ze categorieën creëren - wanneer ze gaan platonifiëren
    Arbeiderspartij pvda rommel ben ik met je eens, wat een baggu

    Stoppen is wel een optie in Afganistan (zeker voor nederland) dus ben ik niet met je eens

    Drugs leverd meer op dan olie. Ga jij lekker een vat olie kopen voor 60 dollar of een vat heroine, datzelfde vat is in een keer 5000 keer zoveel waard, ja je leest het goed. Waar denk je dat al die zwarte ops mee gefinancieerd worden in de USA. Via de kust van Mexico komen de scheepsladingen olivaten vol opium via het olieplatform, gewoon de USA binnen. Kennedy wist dat en wou het een halt toeroepen, we weten wat er met hem is gebeurt!

    Kun je mij even laten weten waar drugs niet verkrijgbaar is dan? Gewoon goed educatie en als er zoveel verslaafden zijn die niet meer fuctioneren, Escape from New York yeah baby!
    Wat doen we nu dan met al die rook en alcohol verslaafden gaat daar niemand aan kapot? Veroorzaakt dat geen ellende? Maar het is legaal en er wordt tax over betaald, we hebben klinieken en AA.
    En tegenwoordig weer een hoop banen want jawel, je mag in een cafe niet meer roken!
    Ik ben het niet met je eens, als mensen echt iets willen dan krijgen ze het wel, metname als ergens een verbod op zit, wordt het alleen maar spannender.
    Suiker is gewoon in pakken verkrijgbaar, prozac, huppeldupup pan en slaappillen als dormicum ook en ga zo maar door.

    David Icke spreek ook over deze massa manipulatie en haalt een aantal verrekte interresante voorbeelden met bewijzen aan. Zijn nieuws voorbeeld vanuit westminster is legendarisch!

  25. #125
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Wilders is van huis uit een VVD-er, zijn liberalistische inslag spreekt me aan maar de wijze van communiceren en het ongenuanceerde niet echt.
    Wat mij enorm irriteerd is het gebrek aan reagerend vermogen van de overige partijen.
    Zeker bij de VVD is het een stuurloos geheel, Mark Rutte, die overigens een zeer sympathieke en intelligente kerel is, laat zich imo het kaas van het brood eten.
    Ik mis Wiegel
    Ik mis die sigaar rokende dikzak van een Wiegel helmaal niet, net zo min als Rosenluller en die van acht met die bult op zu bek, zooitje muppets!
    Nu hebben we Harry ultra christenlijk Potter, die minister van justitie wat een engerd en figuren als vogelaar, ze doet haar naam eer aan in haar haardos is toen ze op het buitenhof liep al twee keer een vogel gaan zitten nesten.
    Over communicerend vermogen gesproken.
    Dus Wilders heeft het voor elkaar maar is volgens jouw niet goed in communiceren?
    Hij is juist de tweede persoon die na Pim Fortuyn heel helder en duidenlijk overkomt. Ik weet dus niet waar je het over hebt.
    Rutte is gewoon een wannabe die nog niet weet dat hij bisexueel is en een zware split personality heeft!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •